• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Epic Games Store

j98

Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
91
Jaahas, nyt tuli ensimmäinen ongelma Epic storen kanssa, kun ekan kerran olen refundia pyytämässä.

Ostin Snowrunnerin, totesin nopsaan että ei iske.. samaan tempoon/fiilikseen pelaan mielummin Hunter call of the wildia. Menin katsomaan ohjeet refundia varten, siinä käskettiin ottaa yhteyttä tukeen, niin tein. Viikon odottelun jälkeen sieltä vastattiin että refundit saa pyydettyä nykyään itse, ja siinä se. Minulla tuota refund nappia ei kuitenkaan kyseisen pelin kohdalla ole (on kyllä 100% varmuudella refund-kelpoinen). Nyt sitten odotellaan taas ties miten kauan uutta vastausta. Ilmeisesti tuo ominaisuus tuli sinä aikana kun odottelin ensimmäistä vastausta asiakastuesta, ja sen takia minulta tuo nappi puuttuu.
Itse ostin saman pelin 24.5. ja tein juuri äsken klo 22:27 Contact Usin kautta viestillä refund-pyynnön ja 22:29 tuli sähköpostiin viesti, että refund käsitelty ja peli ainakin hävisi heti kirjastosta. Pistin viestiin pelin nimen, koska ostettu, kauan pelattu ja vielä order id:n.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Itse ostin saman pelin 24.5. ja tein juuri äsken klo 22:27 Contact Usin kautta viestillä refund-pyynnön ja 22:29 tuli sähköpostiin viesti, että refund käsitelty ja peli ainakin hävisi heti kirjastosta. Pistin viestiin pelin nimen, koska ostettu, kauan pelattu ja vielä order id:n.
Aika jännä.. mulla meni koko homman hoitamiseen pari viikkoa. Eikä tosiaan ollut infosta puutetta mitä alunperin laitoin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 615
Eipä näytäkään valitettavasti saavan, sillä lisärit voi ostaa vain pakettina, jonka on tarjouksessa puoleen hintaan 40€. Vähän haiskahtaa sillä, että näiden hankkiminen lykkääntyy itselläni edelleenkin vaikka nyt olikin jotain odotuksia...
No nyt on lisärit erikseenkin. Sais hintaan Gathering Storm 9,99€ ja Rise and Fall 4,99€ kupongeilla.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Tämä ongelme selvisi:
Aloin ihmettelemään kun Mafia 2 DE ei suostunut kanssa ylittämään 60 arvoa mitenkään.
Kokeilin Nvidia ajurit poistaa ja puhdistaa ja uusiksi->Ei vaikutusta.

No sitten kokeilin että heitin msi Afterit+RTSS pois pelistä ja laitoin Nvidian fps laskurin niin ykskaks alkoikin fps nousemaan...
Sitten poistin MSI afterit+RTSS koska ajattelin että joku bugi käynyt ja latasin uusimman niin sama ongelma taas, heti kun laitat ruudlle jonkun arvon näkymään niin FPS lukkiutuu siihen 60.

Sitten kokeilen vanhampaa MSI afterburneria (4.6.2) niin sehän toimikin, elikkä jos jollain on samaa ongelmaa niin suosittelen kokeilemaan vanhmpaa MSI afterburneria, miksi ei tuo tullut aikasemmin mieleeni kun kerran tappelin WD2 kanssa kun ei suostunut tulemaan esille ja silloinkin piti valita eri versio.
Eihän sulla ollut RTSS:n asetuksissa FPS lukko päällä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Ei kun nostin sen vaikka 300 niin sama ongelma oli.
Huomaa että toi oli sidonainen ruudun hz tilan kanssa, ei RTSS lukon.
RTSS ei kyllä rajottele mitään omiaan, jos sulla on global ja pelikohtainen rajaton, niin vika on jossain muualla. Tuurilla sitten vaan hävinnyt samalla kun otit RTSS pois.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
RTSS ei kyllä rajottele mitään omiaan, jos sulla on global ja pelikohtainen rajaton, niin vika on jossain muualla. Tuurilla sitten vaan hävinnyt samalla kun otit RTSS pois.
Hävisi sitten vanhemalla RTSS/after versiolla mutta kuten sanoin, uudessa versiossa ollut bugi joko yhteydessä nvidian kanssa tai jotain henkimaailman hommia taas.

Jokatapauksessa nytten toimii ja se tärkeintä, tietää jatkossa uuden paikan mitä kokeilla jos tulee vastaavia eteen ja siksi päätin omaia kokemuksia tänne laittaa jos vaikka oliskin hyödyksi jollekin toiselle mutta nytten ollaan jo offtopickin puolella että eiköhän tämä riitä tältä erään.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Miten Epic Storen julkaisuajat toimii?

Ostin pelin joka julkaistaan huomenna kun alennus loppuu "Sale ends 6/11/2020 at 6:00 PM", mutta meinaako tuo kellon aika tätä minun aikaa vai jotain San Franciskon aikaa?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Miten Epic Storen julkaisuajat toimii?

Ostin pelin joka julkaistaan huomenna kun alennus loppuu "Sale ends 6/11/2020 at 6:00 PM", mutta meinaako tuo kellon aika tätä minun aikaa vai jotain San Franciskon aikaa?
Lienee Suomen aikaa. Epicissä tarjoukset yleisestikin (ja ilmaispelit) vaihtuu klo 18 Suomen aikaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Alkanu jotain tapahtumaan achievements rintamalla näköjään


Epic Games Store kertoo Twitter-tilillään julkaisseensa varhaisen version pelisaavutuksista. Tarkkaa tietoa saavutuksia tässä vaiheessa tukevista peleistä ei paljastettu, mutta Epic kertoo joidenkin pelien tukevan jo nyt toimintoa. Kyseessä on kuitenkin vielä keskeneräinen versio toiminnallisuudesta, joten studio muistuttaa ominaisuuksien muuttuvan vielä kehitystyön edetessä.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Tuosta ei varmaan ole listaa saatavilla missä peleissä toi ominaisuus on?
Ark: Survival Evolved pelissä taitaa ainakin olla.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 563
Hyvä että alkaa tuolla rintamalla kuulumaan, about 70 peliä oottaa pelaamista EGS sitten kun achievimentit saatu tuotantooo. Sitä ennen tulee muille platformeilla pelattua (steam, uplay, gog...)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 253
Nyt meni kyllä tarjouspelit ihan ohi: 3 out of 10, EP 1: "Welcome To Shovelworks" ja Wilmot's Warehouse.
3/10 ehkä, vanhojen naksujen hengessä, mutta ei silti ihan kuitenkaan.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Nyt meni kyllä tarjouspelit ihan ohi: 3 out of 10, EP 1: "Welcome To Shovelworks" ja Wilmot's Warehouse.
3/10 ehkä, vanhojen naksujen hengessä, mutta ei silti ihan kuitenkaan.
Mulle Wilmot's Warehouse on eka Epicin ilmaispeli, jota oikeasti aion kokeilla lähiaikoina. Kaikki aiemmat on aina tullu vain rutiinilla napattua ilman mitään intressiä pelata lähiaikoina (toki jotkut niistä olin pelannut aiemmin). Epicin clienttiä en ole vielä koskaan asentanut.

Wilmotista olen kuullut pelkkää positiivista, ja tykkään itse puzzlepeleistä, joten kiinnostaa.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 563
Nyt meni kyllä tarjouspelit ihan ohi: 3 out of 10, EP 1: "Welcome To Shovelworks" ja Wilmot's Warehouse.
3/10 ehkä, vanhojen naksujen hengessä, mutta ei silti ihan kuitenkaan.
Remnant tulossa ensi viikolla ilmaiseksi, mikä on aika kova veto. Julkaisusta alle vuosi, pelillä on 84% revikat steamissä, Howlongtobeatin mukaa 14 tuntia pelattavaa ja halvimmillaan ollut 24€. Ts. yksi parhaista EGS:n ilmaisista peleistä tulossa ensi viikolla tarjolle :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Laitetaan tännekin: Epic Storessa julkaistaan huomenna to 13.8 Total War Saga: TROY ja sen voi ladata ilmaiseksi 24h ajan.

Ja mulle ainakin tuli jo eilen spostiin, että kun linkitti epic tilin tänne, niin saa nyös dlc ilmaiseksi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Ja mulle ainakin tuli jo eilen spostiin, että kun linkitti epic tilin tänne, niin saa nyös dlc ilmaiseksi:
Mihin ihmeeseen tuolla linkitetään mitään kun en löydä edes linkkiä missä pääsee luomaan tunnuksen tai kirjautumaan?

EDIT: Ahaa, Access nimisen linkin kautta. Onpa loogista.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Mihin ihmeeseen tuolla linkitetään mitään kun en löydä edes linkkiä missä pääsee luomaan tunnuksen tai kirjautumaan?

EDIT: Ahaa, Access nimisen linkin kautta. Onpa loogista.
Joo mä menin suoraan spostista mikä mulle tuli:
5E629C6F-D5BF-40FE-A2B0-E46DB7A5FBDA.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Alkaa jo vituttaa toi epicin yksinoikeuksien vaaliminen.

Rahaa on kun roskaa mutta ei saada edes ostoskoria kauppaan koodattua. Muutenkin launcheri aivan lasten kengissä verrattuna muihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
167
Onhan toi Epic Games Launcher aika koominen tapaus. Alussa ihmettelin kun launcherin suljin, niin työpöydällä näky vanhoja pikakuvakkeita. Niitä ei pystynyt poistamaan, kunnes tuurilla tajusin että työpöydällä pitää käyttää refresh-komentoa.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
223
Noh eiköhän kohta aleta saamaan AAA pelejä jotka pysyvät vain ja ainoastaan tuolla epicin launcherissa. Leipää ja hupia kansalle niin ei kukaan välitä kun epicistä muuttuu se paljon huudeltu monopoli. Mitä vielä tämä on sitä kuuluisaa kilpailua mitä pc markkinoilla ei ole epicciä ennen ikinä ollut olemassa :kippis:
On se hienoa kun nämäkin vuoden excluusiivit on pc pelaamisen standardi nykyään ja epicciä ylistetään pc pelaajien pelastajana valven murhaavalta rahastukselta.

Käyttäkää epicciä jos siltä tuntuu ei minua paina mutta tämä syöpämäinen exclusiivi pakottaminen on kyllä semmosta sontaa... Vaikka hyvällä omatunnolla voipi sitten "lainata" kyseiset pelit kun kerran epic ystävällisesti makso ne kopiot.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 384
Epicin kaksinaismoraali kyllä oksettaa. Heidän mielestä pitäis kaikille olla vapaus pelata kaupasta riippumatta, mutta itse Epic sitten hankkii yksinoikeus pelejä itselleen.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Epicin kaksinaismoraali kyllä oksettaa. Heidän mielestä pitäis kaikille olla vapaus pelata kaupasta riippumatta, mutta itse Epic sitten hankkii yksinoikeus pelejä itselleen.
Ymmärrän epicin pointin tässä.

Epicin tarkoitus on näillä hommata itselleen kriittinen massa kunnes on "tasaväkinen" steamin kanssa ja sitten voi lopettaa rahan kaatamisen pelitaloille.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 384
Epic ei pääse samalle tasolle Steamin kanssa, jollei se ala tekemään pikkuhiljaa parannuksia kauppa softaansa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 384
GOG on hyvin pärjänyt Steamin kanssa mutta Epic ei, se minua tässä eniten ihmetyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Noh eiköhän kohta aleta saamaan AAA pelejä jotka pysyvät vain ja ainoastaan tuolla epicin launcherissa. Leipää ja hupia kansalle niin ei kukaan välitä kun epicistä muuttuu se paljon huudeltu monopoli. Mitä vielä tämä on sitä kuuluisaa kilpailua mitä pc markkinoilla ei ole epicciä ennen ikinä ollut olemassa :kippis:
On se hienoa kun nämäkin vuoden excluusiivit on pc pelaamisen standardi nykyään ja epicciä ylistetään pc pelaajien pelastajana valven murhaavalta rahastukselta.

Käyttäkää epicciä jos siltä tuntuu ei minua paina mutta tämä syöpämäinen exclusiivi pakottaminen on kyllä semmosta sontaa... Vaikka hyvällä omatunnolla voipi sitten "lainata" kyseiset pelit kun kerran epic ystävällisesti makso ne kopiot.
Se mitä Steam on tehnyt korjatakseen tilannetta on että ei yhtään mitään ja saavat syyttää vain itseä jos pelit karkaa muilla kauppapaikoille

Epic ei pääse samalle tasolle Steamin kanssa, jollei se ala tekemään pikkuhiljaa parannuksia kauppa softaansa.
Onhan sieltä niitä parannuksia tullut aika kivasti ja tosta roadmapistä näkee mitä tulee seuraavaksi

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
Se mitä Steam on tehnyt korjatakseen tilannetta on että ei yhtään mitään ja saavat syyttää vain itseä jos pelit karkaa muilla kauppapaikoille


Onhan sieltä niitä parannuksia tullut aika kivasti ja tosta roadmapistä näkee mitä tulee seuraavaksi

Ai että Steamin pitäisi myös ruveta lahjomaan pelikehittäjiä tuomaan exclusive-pelejä?
Ei herranen aika tuo homma veisi PC pelaamisen takaisin kivikaudelle ja ruotsin serkku joutuisi tekemään ylitöitä kun olen tivaamassa pelejä lainaan alituiseen.

Miksi ne pelit eivät voisi tulla kaikkii kauppoihin ja jokainen saisi valita mistä sen ostaa. Toiset ostaa pelit Prismasta(EGS) ja toiset Citymarketista(Steam).
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
Ei Steamin tarvii alkaa lahjomaan, sekin varmaan auttaisi jo vähentäisivät sitä omaa 30% siivua pelien myynti hinnasta. Se kun luultavasti vähän taitaa vaikuttaa että Epic ottaa 12%, niin jostain syystä se taitaa olla houkutteleva paikka pelin tekijöille.

Se taisi olla Stiimillä myös jossain ehdoissa että peli ei saa olla julkkarissa halvemmalla kun heidän putiikissa. Toi on tosin mutua, kun en muista missä siitä uutisoitiin viime keväänä tai talvena.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Ei herranen aika tuo homma veisi PC pelaamisen takaisin kivikaudelle ja ruotsin serkku joutuisi tekemään ylitöitä kun olen tivaamassa pelejä lainaan alituiseen.

Miksi ne pelit eivät voisi tulla kaikkii kauppoihin ja jokainen saisi valita mistä sen ostaa. Toiset ostaa pelit Prismasta(EGS) ja toiset Citymarketista(Steam).
Miksi ihmiset sitten konsoli puolella ihan mukisematta nielee nämä yksinoikeudet oli sitten timed tai ei
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
372
Outona pidän edelleen miten Steam on niin jeesusasemassa joillekkin PC-pelaajille. Kilpailu on vain ja ainoastaan hyväksi niin kehittäjille ja pelaajille. Mitä sitten vaikka Epicin launcheri olisikin huonompi? Kyllä steaminkin launcherista valitettiin monta vuotta mutta ei valiteta enää. Siitä olen samaa mieltä että exclut ei pitemmän päälle ole hyväksi, mutta se on hyvä tapa saada osuutta markkinoilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Miksi ihmiset sitten konsoli puolella ihan mukisematta nielee nämä yksinoikeudet oli sitten timed tai ei
Ei nielekään.
Outona pidän edelleen miten Steam on niin jeesusasemassa joillekkin PC-pelaajille. Kilpailu on vain ja ainoastaan hyväksi niin kehittäjille ja pelaajille. Mitä sitten vaikka Epicin launcheri olisikin huonompi? Kyllä steaminkin launcherista valitettiin monta vuotta mutta ei valiteta enää. Siitä olen samaa mieltä että exclut ei pitemmän päälle ole hyväksi, mutta se on hyvä tapa saada osuutta markkinoilta.
Yksinoikeuspelit ei ole kilpailua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
Miksi ihmiset sitten konsoli puolella ihan mukisematta nielee nämä yksinoikeudet oli sitten timed tai ei
Kuten jo vastattiin niin: Ei nielekkään. Jokainen varmaan toivoisi että pelin voisi pelata aina parhaalla laadulla PC:llä ja pelin voisi ostaa mistä haluaa: Steam, EGS, PSN, XboxLive, WindowsStore, GOG, Ware.

Enitenhän se ärsyttää kun peli on aivan jumalattoman hyvä ja on pakko ostaa se exclusive paikasta. Näitähän pitää parhaansa mukaan jättää ostamatta, mutta aina ei pysty.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Itse olen sitä mieltä että yksinoikeus jollain tietyllä alustalla (esim Windows-PC) tiettyyn ilmaiseen palveluun ei ole millään tavoin kuluttajavastaista vaan 100% tervettä kilpailua. Kaikilla kyseisen alustan (Windows-PC) omistajilla on pääsy kaikkiin pelipalveluihin, joten ainoa este kyseisen pelin käyttämiselle on tällöin oma vastahakoisuus käyttää muuta kuin suosimaansa palvelua. Se on toki OK, mutta oma valinta.

Yksinoikeus jollekin tietylle konsolille taas on eri asia, koska se tarkoittaa aina kallista ostosta, jos sattuu omistamaan väärän laitteen. (En varsinaisesti vastusta niitäkään, mutta niistä valittaminen on minusta paljon ymmärrettävämpää.)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Kuten jo vastattiin niin: Ei nielekkään. Jokainen varmaan toivoisi että pelin voisi pelata aina parhaalla laadulla PC:llä ja pelin voisi ostaa mistä haluaa: Steam, EGS, PSN, XboxLive, WindowsStore, GOG, Ware.

Enitenhän se ärsyttää kun peli on aivan jumalattoman hyvä ja on pakko ostaa se exclusive paikasta. Näitähän pitää parhaansa mukaan jättää ostamatta, mutta aina ei pysty.
Tuntuu että Steam odottaa asiakkaiden taistelevan niiden puolesta kun itse ei paljoa näytä välittävän asiasta
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Mitä sitten vaikka Epicin launcheri olisikin huonompi?
Jännä argumentti. Miksi haluaisit ehdoin tahdoin kilpailua tukeaksesi käyttää huonompaa tuotetta, jos jokin asia haalitaan yksinoikeudella sille? Voisin kärjistää argumenttisi älyttömyyttä maailman ääriin.

Tuntuu että Steam odottaa asiakkaiden taistelevan niiden puolesta kun itse ei paljoa näytä välittävän asiasta
Melkosta puppua, ettei Steam olisi tehnyt mitään. Ei ehkä hinnaston puolesta tai haalimalla omia yksinoikeuksia.

Tässä 2019-2020 Steam on kuitenkin esimerkiksi:
- Uudistanut Library-näkymän kokonaan
- Uudistanut kaverinäkymän ja Chatin kokonaan, lisäten helpot groupchatit ja vastavia ominaisuuksia
- Lisännyt Remote Play Together -pelistreamausmahdollisuudet
- Lisännyt Steam Labsin
- Lisännyt Developer streamit ja Steam-"gamefestivalit", joissa etenkin pienemmät kehittäjät voivat esitellä töitään ja kommunikoida asiakkaiden kanssa
- Lisännyt hakuominaisuuksia, kuten hinnalla rajaamisen ja tiettyjen tagien tai VR only pelien poistamisen hakutuloksista

En väitä, että Steam olisi mitenkään optimaalinen tai kaikille soveltuva alusta, tai etteivätkö voisi vähän kilpailla hinnoissa jos haluavat säilyttää isoja julkaisuja Steamin alla, mutta minua jotenkin huvittaa tämä että Steam jotenkin istuisi rahakasansa päällä tekemättä mitään, kun ainakin minun peruskäyttöön vaikuttavia quality of life ominaisuuksia on tullut Epicin olemassaolon aikana melko monta.

....ja minä olen oppinut elämään sen kanssa että on koneella Steamin kirjasto ja Epicin kirjasto, mutta jälkimmäinen on edelleen valitettavasti käytettävyydeltään niin huono, että se toimii yhtä ostosta lukuunottamatta ilmaispelien käynnistimenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Jännä argumentti. Miksi haluaisit ehdoin tahdoin kilpailua tukeaksesi käyttää huonompaa tuotetta, jos jokin asia haalitaan yksinoikeudella sille? Voisin kärjistää argumenttisi älyttömyyttä maailman ääriin.



Melkosta puppua, ettei Steam olisi tehnyt mitään. Ei ehkä hinnaston puolesta tai haalimalla omia yksinoikeuksia.

Tässä 2019-2020 Steam on kuitenkin esimerkiksi:
- Uudistanut Library-näkymän kokonaan
- Uudistanut kaverinäkymän ja Chatin kokonaan, lisäten helpot groupchatit ja vastavia ominaisuuksia
- Lisännyt Remote Play Together -pelistreamausmahdollisuudet
- Lisännyt Steam Labsin
- Lisännyt Developer streamit ja Steam-"gamefestivalit", joissa etenkin pienemmät kehittäjät voivat esitellä töitään ja kommunikoida asiakkaiden kanssa
- Lisännyt hakuominaisuuksia, kuten hinnalla rajaamisen ja tiettyjen tagien tai VR only pelien poistamisen hakutuloksista

En väitä, että Steam olisi mitenkään optimaalinen tai kaikille soveltuva alusta, tai etteivätkö voisi vähän kilpailla hinnoissa jos haluavat säilyttää isoja julkaisuja Steamin alla, mutta minua jotenkin huvittaa tämä että Steam jotenkin istuisi rahakasansa päällä tekemättä mitään, kun ainakin minun peruskäyttöön vaikuttavia quality of life ominaisuuksia on tullut Epicin olemassaolon aikana melko monta.

....ja minä olen oppinut elämään sen kanssa että on koneella Steamin kirjasto ja Epicin kirjasto, mutta jälkimmäinen on edelleen valitettavasti käytettävyydeltään niin huono, että se toimii yhtä ostosta lukuunottamatta ilmaispelien käynnistimenä.
Valtaosin samaa mieltä kanssasi mutta vaikka offtopiciksi meneekin (pahoittelut siitä) niin tuo uusi Library, Friends ja Chat on paljon surkeempia kuin vanhat (IMO).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Jännä argumentti. Miksi haluaisit ehdoin tahdoin kilpailua tukeaksesi käyttää huonompaa tuotetta, jos jokin asia haalitaan yksinoikeudella sille? Voisin kärjistää argumenttisi älyttömyyttä maailman ääriin.



Melkosta puppua, ettei Steam olisi tehnyt mitään. Ei ehkä hinnaston puolesta tai haalimalla omia yksinoikeuksia.

Tässä 2019-2020 Steam on kuitenkin esimerkiksi:
- Uudistanut Library-näkymän kokonaan
- Uudistanut kaverinäkymän ja Chatin kokonaan, lisäten helpot groupchatit ja vastavia ominaisuuksia
- Lisännyt Remote Play Together -pelistreamausmahdollisuudet
- Lisännyt Steam Labsin
- Lisännyt Developer streamit ja Steam-"gamefestivalit", joissa etenkin pienemmät kehittäjät voivat esitellä töitään ja kommunikoida asiakkaiden kanssa
- Lisännyt hakuominaisuuksia, kuten hinnalla rajaamisen ja tiettyjen tagien tai VR only pelien poistamisen hakutuloksista

En väitä, että Steam olisi mitenkään optimaalinen tai kaikille soveltuva alusta, tai etteivätkö voisi vähän kilpailla hinnoissa jos haluavat säilyttää isoja julkaisuja Steamin alla, mutta minua jotenkin huvittaa tämä että Steam jotenkin istuisi rahakasansa päällä tekemättä mitään, kun ainakin minun peruskäyttöön vaikuttavia quality of life ominaisuuksia on tullut Epicin olemassaolon aikana melko monta.

....ja minä olen oppinut elämään sen kanssa että on koneella Steamin kirjasto ja Epicin kirjasto, mutta jälkimmäinen on edelleen valitettavasti käytettävyydeltään niin huono, että se toimii yhtä ostosta lukuunottamatta ilmaispelien käynnistimenä.
Puhe ei ollut itse Steam ohjelmasta vaan siitä miten ne vastaa näihin EGS yksinoikeuksiin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 185 071
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom