Jaahas, nyt tuli ensimmäinen ongelma Epic storen kanssa, kun ekan kerran olen refundia pyytämässä.
Ostin Snowrunnerin, totesin nopsaan että ei iske.. samaan tempoon/fiilikseen pelaan mielummin Hunter call of the wildia. Menin katsomaan ohjeet refundia varten, siinä käskettiin ottaa yhteyttä tukeen, niin tein. Viikon odottelun jälkeen sieltä vastattiin että refundit saa pyydettyä nykyään itse, ja siinä se. Minulla tuota refund nappia ei kuitenkaan kyseisen pelin kohdalla ole (on kyllä 100% varmuudella refund-kelpoinen). Nyt sitten odotellaan taas ties miten kauan uutta vastausta. Ilmeisesti tuo ominaisuus tuli sinä aikana kun odottelin ensimmäistä vastausta asiakastuesta, ja sen takia minulta tuo nappi puuttuu.
Itse ostin saman pelin 24.5. ja tein juuri äsken klo 22:27 Contact Usin kautta viestillä refund-pyynnön ja 22:29 tuli sähköpostiin viesti, että refund käsitelty ja peli ainakin hävisi heti kirjastosta. Pistin viestiin pelin nimen, koska ostettu, kauan pelattu ja vielä order id:n.