itse nappasin tuon metron pässinTällä kertaa alennuskuponki käy myös Controlin season pässiin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse nappasin tuon metron pässinTällä kertaa alennuskuponki käy myös Controlin season pässiin...
Itsellä oli kanssa avoinna oleva epic games launcher muuttanut kielensä johonkin ukrainaksi tai venäjäksi. Sain kuitenkin lisättyä tuon GTA V:n tiliini ja uudelleen kirjautumisen myötä oli kieli vaihtunut takaisin englanniksi.Mulla kieli oli vaihtunut venäjäksi ja toisella käynnistys kerralla espanja tms..
Tämmöisiä luvassa GTAV jälkeen?
Toimii ainakin uplaystä suoraan, mut en nyt tiedä tarviiko epic olla taustalla päällä, vai aukooko uplay Epicin itsestään.Jos ostan esim. Assassin's Creed Odysseyn tuolta Epicistä niin toimiiko peli uPlay launcherin kautta vai Epicin? Vai pitääkö molempien olla päällä?
Mulla on useampi peli epicistä ja kun uplaystä käynnistän, niin ei se mitään herjaile. Mutta ilmeisesti se avaa Epicin taustalle sit.Ainakin kun Ass creed Black Flagin ostin steamiin niin uplay lähtee päälle tai jos käynnistää uplaysta pelin niin alkaa vinkumaan steamia ja luulisi että sama on myös epicin suhteen.
Mä en nytten muista mutta joku peli ei vaatinut ollenkaan epiciä vaan pystyit käynnistää pelin suoraan exestä(pelkkä epic peli)Mulla on useampi peli epicistä ja kun uplaystä käynnistän, niin ei se mitään herjaile. Mutta ilmeisesti se avaa Epicin taustalle sit.
Muuten ei mittää jippii reaktioita paitsi et jos Civ6 olis tosiaan tulossa epicciin nii sais noilla kupongeilla ne lisärit tod. näk. halpaan hintaan jossain vaiheessa.
Tämmöisiä luvassa GTAV jälkeen?
Se olisi kyllä mahdollisesti aika tervetullutta. Civ VI:n lisäreillä on tuota hintaa enemmän kuin tarpeeksi, niin en ole itsekään raaskinut vielä hankkia kumpaakaan.Muuten ei mittää jippii reaktioita paitsi et jos Civ6 olis tosiaan tulossa epicciin nii sais noilla kupongeilla ne lisärit tod. näk. halpaan hintaan jossain vaiheessa.
Minulta ei löytynyt vielä GTA:ta! o/ Tosin sekin löytyy PS3:lle ja pääsyy siihen, miksen ollut vielä hankkinut PC:lle, on se, etten ole arvellut ehtiväni pelaamaan peliä ennen seuraavaa alea.Noi GTA V ja Civ 6 sellaisia pelejä, että ihmettelen jos ei KAIKILLA joita yhtään kiinnostaa jo noita ole? Itsellänikin GTA V sekä pleikkarille ollut, että PC:lle ja Civ 6 myös edition, jossa kaikki lisärit. Tosin se Civ on jälkikäteen katsottuna vähän laimea kokemus ilman lisäreitä, jotka erikseen hankittuina maksaa uuden pelin verran. Halvemmalla voi päästä suuntaamalla CD Keysiin...
Itselläkään ei ollut GTA:ta. Aikanaan oli Xboxilla, mutta meni siihen samaan syssyyn, kun möin konsolin Gamepassin myötä itselle tarpeettomana.
Mutta mutta, olikohan jonkinsortin achievementit tulossa joskus tähän Epic Game Storeen / Launcheriin?
En osaa sanoa. Itsellä se näkyy tuossa suhteellisen selvästi.Olenko sokea
Katsoin samaa, mutta sitten Old Worldissa se ei näykkään, eli tapauskohtaista miten se asia kerrotaan.En osaa sanoa. Itsellä se näkyy tuossa suhteellisen selvästi.
Mulle riittäisi, että ostaessa en vahingossa ostaisi keskeneräistä peliä - ilman että tarvii alkaa tekemään mitään erillistä selvitystä peli kehitysvaiheista. Ja Steamin tapa ilmaista EA toimii näin.En minäkään osaa sanoa jokaisen pelin kohdalta miten mikäkin näkyy, sen takia yleensä tulee selvitettyä pelin kehitysvaiheet yms. ennen ostoa.
Eipä näytäkään valitettavasti saavan, sillä lisärit voi ostaa vain pakettina, jonka on tarjouksessa puoleen hintaan 40€. Vähän haiskahtaa sillä, että näiden hankkiminen lykkääntyy itselläni edelleenkin vaikka nyt olikin jotain odotuksia...Muuten ei mittää jippii reaktioita paitsi et jos Civ6 olis tosiaan tulossa epicciin nii sais noilla kupongeilla ne lisärit tod. näk. halpaan hintaan jossain vaiheessa.
Plääh, kupongin kanssakkin kalliimpi kuin PE Steamista.Eipä näytäkään valitettavasti saavan, sillä lisärit voi ostaa vain pakettina, jonka on tarjouksessa puoleen hintaan 40€. Vähän haiskahtaa sillä, että näiden hankkiminen lykkääntyy itselläni edelleenkin vaikka nyt olikin jotain odotuksia...
Itse asiassa niinpä näyttää minullakin olevan. Katsoin vain, että on Steamissäkin liian kallis, mutta enpä tullut varsinaisesti vertailleeksi. Onpa oikeastaan aika käsittämätön paketti, sillä kyseessä on pelkkä DLC-paketti, joka ei sisällä edes peruspeliä, kun taas Steamissä on myynnissä PE, joka sisältää peruspelin maksaen ilman minkään omistamistakin (ts. selaimen incognito-tilassa) vain 47 euroa. Toisin sanottuna Steamistä saa seitsemän euroa kalliimmalla myös itse pelin, ja jos omistaa vaikkapa Humblesta aikanaan saadut DLC:t peruspelin lisäksi, koko paketti on tosiaan Steamissä halvempi kuin EGS:ssa kupongin kanssa. Ei voi kyllä käsittää, miksi tuossa on noin luokattoman huono hinta EGS:ssa...Plääh, kupongin kanssakkin kalliimpi kuin PE Steamista.
Oiskohan ollut sit ehtona tälle "ilmaisjakelulle", ei ne kovin halvalla noita lisureita nyt muutenkaan oo myyneet, nii eivät halua halpuuttaa kupongeilla entisestään.Itse asiassa niinpä näyttää minullakin olevan. Katsoin vain, että on Steamissäkin liian kallis, mutta enpä tullut varsinaisesti vertailleeksi. Onpa oikeastaan aika käsittämätön paketti, sillä kyseessä on pelkkä DLC-paketti, joka ei sisällä edes peruspeliä, kun taas Steamissä on myynnissä PE, joka sisältää peruspelin maksaen ilman minkään omistamistakin (ts. selaimen incognito-tilassa) vain 47 euroa. Toisin sanottuna Steamistä saa seitsemän euroa kalliimmalla myös itse pelin, ja jos omistaa vaikkapa Humblesta aikanaan saadut DLC:t peruspelin lisäksi, koko paketti on tosiaan Steamissä halvempi kuin EGS:ssa kupongin kanssa. Ei voi kyllä käsittää, miksi tuossa on noin luokattoman huono hinta EGS:ssa...
Ei taida olla pelkästään siitäkään kiinni, sillä pistipä nyt silmääni, että Humblessa taas PE:n normaalihinta on 120 € ja nyt 60 %:n tarjouksessakin sen hinta on edelleen 48 €. Kovin on hullun oloista puuhaa...Oiskohan ollut sit ehtona tälle "ilmaisjakelulle", ei ne kovin halvalla noita lisureita nyt muutenkaan oo myyneet, nii eivät halua halpuuttaa kupongeilla entisestään.
Ei taida olla pelkästään siitäkään kiinni, sillä pistipä nyt silmääni, että Humblessa taas PE:n normaalihinta on 120 € ja nyt 60 %:n tarjouksessakin sen hinta on edelleen 48 €. Kovin on hullun oloista puuhaa...
Ei kai siinä CD Keysin platinaversiossa ole mitään laitonta?
Muutaman kerran on tullut ostettua noista harmaan kaupan kauppapaikoista avaimia. Joissakin steam avaimissa on saattanut lukea beta key, eli ne on hankittu halvalla ja myyty jälkeenpäin voitolla. Jotkut avaimet on olleet valmiiksi käytettyjä ja kauppiaan kanssa on saanut vääntää supportin kautta tai paypal disputen kautta vääntöä uuden avaimen saamiseksi, eli välillä sen minkä voittaa hinnassa, häviää kyllä sitten ajassa jos se avain ei toimikaan. Nykyään ei jaksa noihin enään vaivautua.Ei kai siinä CD Keysin platinaversiossa ole mitään laitonta? Jonkun 35€ se maksaa, sisältää kaikki add onit ja toimii ihan normaalisti Steamissa.
Joissakin peleissä saa Beta avaimen joka muuttuu sitten koko peliksi kun peli on virallisesti ulkonaMuutaman kerran on tullut ostettua noista harmaan kaupan kauppapaikoista avaimia. Joissakin steam avaimissa on saattanut lukea beta key, eli ne on hankittu halvalla ja myyty jälkeenpäin voitolla. Jotkut avaimet on olleet valmiiksi käytettyjä ja kauppiaan kanssa on saanut vääntää supportin kautta tai paypal disputen kautta vääntöä uuden avaimen saamiseksi, eli välillä sen minkä voittaa hinnassa, häviää kyllä sitten ajassa jos se avain ei toimikaan. Nykyään ei jaksa noihin enään vaivautua.
Ymmärtäisin vielä tuon pelkän emopelin vitosella mutta en gotya.Tuo on hinnan lasku sentillä on ihan CDPR:n päätös. Ne ei kai vielä halua antaa hittipeliään vitosella.
Se olikin alkuun 14,99 mutta CDPR laski sentillä tuota hintaa jolloin 10€ kuponki ei enää toimi.4,99€ mä siitä maksoin tuossa viime viikolla kylläkin. GOTY.
Onko tuo oikeasti *ittuilua Epiciltä, että Witcheria ei voi tuolla kupongilla maksaa. Kuponki vaatii 14,99 hinnaksi ja peli on 14,98. No eipä se näin kesää vasten niin haittaa, mutta ainut noista peleistä minkä olisi voinut hankkia.
Muutaman kerran on tullut ostettua noista harmaan kaupan kauppapaikoista avaimia. Joissakin steam avaimissa on saattanut lukea beta key, eli ne on hankittu halvalla ja myyty jälkeenpäin voitolla. Jotkut avaimet on olleet valmiiksi käytettyjä ja kauppiaan kanssa on saanut vääntää supportin kautta tai paypal disputen kautta vääntöä uuden avaimen saamiseksi, eli välillä sen minkä voittaa hinnassa, häviää kyllä sitten ajassa jos se avain ei toimikaan. Nykyään ei jaksa noihin enään vaivautua.
Normaali hinta näyttäisi tosiaankin olevan noin 120 €, missä on siis laskettuna jo mukaan Steamin pakettien toimintatavan vuoksi 29 %:n alennus. Alennus paketin normaaliin hintaan nähden ei siis ole 72 % vaan suunnilleen saman 60 %.Se Steamin PE on 72% alennuksessa, sama 120€ sielläkin kai on normaalisti? Kuvittelisin julkaisijoiden päättävän hinnoista tuollakin, niin varmaan tosiaan eivät halua settiä 'liian halvalla', voisi kuvitella, että seuraavissa aleissa sit halvemmalla lisäosat. Ehkä.
Tämä tuli napattua, kiitos!Täällä ei oltu päivän selvästi mainittu että Civilization VI on nyt tosiaan saatavilla ilmaiseksi. Kannattaa napata!
Kokeillaan täällä kysyä jos joku osaisi sanoa mitä kokeilla seuraavaksi:
Elikkä eilen pelailen tota World War Z:tä jonka sai joku aika sitten ilmaiseksi epiciin.
Peli toimi muuten ihan hyvin mutta jostain syystä en saa FPS lukkoa pois vaan se jää jumittaa siihen lukemaan mikä sinulla on näyttötila 50/60hz //50fps/60fps.
Kokeilin Nvidia ajureilla pakottaa lukkoa pois mutta ei vaikutusta, jossain välissä sitten lukko antoi sen periksi että fps nousi jopa 53 tietämille ja pyöri siinä.
Olen tarkistanut että RTSS ei ainakaan jumita taustalla ja tuota Nvidia ajuri hommaa kokeiltu.
Tuon mukaan pitäisi FPS kuitenkin nousta niin paljon mitä the serri antaa myöden.