Epic Games Store

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Outona pidän edelleen miten Steam on niin jeesusasemassa joillekkin PC-pelaajille. Kilpailu on vain ja ainoastaan hyväksi niin kehittäjille ja pelaajille. Mitä sitten vaikka Epicin launcheri olisikin huonompi? Kyllä steaminkin launcherista valitettiin monta vuotta mutta ei valiteta enää. Siitä olen samaa mieltä että exclut ei pitemmän päälle ole hyväksi, mutta se on hyvä tapa saada osuutta markkinoilta.
Ei taatusti ole kuluttajan etu, että koneessa on pidettävä monen kaupan launchereita resursseja syömässä ja toisiinsa kompastelemassa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 085
Oikeaoppinen ja rakentava kilpailuasetelma tulisi sillä että peli julkaistaisiin kaikissa palveluissa yhtä aikaa, mutta Epic kilpailuttaisi tilannetta niin että tarjoaisi pelin puoleen hintaan heti launchissa. Sitten jäisi kuluttajalle päätös siitä arvostaako halvempaa hintaa EGS:ssä vai parempaa palvelua Steamissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Oikeaoppinen ja rakentava kilpailuasetelma tulisi sillä että peli julkaistaisiin kaikissa palveluissa yhtä aikaa, mutta Epic kilpailuttaisi tilannetta niin että tarjoaisi pelin puoleen hintaan heti launchissa. Sitten jäisi kuluttajalle päätös siitä arvostaako halvempaa hintaa EGS:ssä vai parempaa palvelua Steamissa.
Tämähän se olisi mutta käsittääkseni Steam laittaa tässä asiassa kapuloita rattaisiin koska se vaatii että pelien lähtöhinta pitää olla samaa steamissa kuin muualla.

Alennukset toki eri juttu mutta ei se steam varmaan katsoisi hyvällä jos pelin launchissa saisi pelit jo halvamalla muualta kuin steamista.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ei taatusti ole kuluttajan etu, että koneessa on pidettävä monen kaupan launchereita resursseja syömässä ja toisiinsa kompastelemassa
Mutta sekin on paljon parempi kuin ratkaisut jotka oli pakollisia vielä vuosituhannen alussa, että joka peli vaati oman CD-levynsä asemaan käynnistyäkseen. Ja kopiosuojaukset niillä oli toinen toistaan vittumaisempia ja pahimmillaan fyysisesti rikkoi levyasemia.

Toki yksi launcheri olisi aina vähän kivempi käyttää kuin monta, mutta on tuo oikeasti melko mitätön "ongelma".
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
EGS käyttäjäthän beta testaa vaan steami, gog, xbg julkasuja varten :rofl:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Epicistä voi ostaa näköjään myös puhelinlaskulle pelejä. :hmm:

eepik.PNG
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Ei tuossa sinäänsä mitään uutta ole, samat systeemit on käytössä puhelimien app storeissa ja jonnet voi vinguttaa pelinsisäisiä maksuja tonnikaupalla. En vain ollut aiemmin tietokoneella noita sydeemejä nähnyt.

Noin muutoin kauppa ja launcheri tuntuu toimivan paljon jouhevammin kuin aluksi ja pelinkin sai ladattua ihan täydellä gigabitin kaistalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Toki itsekin haluaisin että kaikki olisivat saman palvelun alla ettei tarvitsi turhia softia koneelle ladata ja muistaa eri salasanoja.

Mutta ei tuo itselleni ole ollut dealbrekeri vielä, ilmaiset pelit kärränyt epiciltä ja sitten ostanut peräti kaksi peliä(Heavy rain ja Beyond two souls)

Mutta sitten kun Capcom ja Square keksivät lähtee vetää omaa palveluansa, tämähän samalainen ilmiö nähty nytten stream palveluissa netflix, HBO, Disney jne jne.

Kaikki haluavat päästä isomille osinkoille.

Sitä päivää odotelessa kun windowista tulee "suljettu" järjestelmä ja pystyt vain lataa ja asentaa windowsin omia appeja ja muut joutuvat lähtee linuxiin tai muiden perään mutta silloin taitaa tulla aika iso isku PC pelaamiselle.

Edit: Toki tuo on kaukaa haettua ja eikä varmasti koskaan tule tapahtumaan mutta en näe syytä miksi microsoft ei voisi kokeilla tuota, tekee vain omat vastineet yleisimille softille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Sitä päivää odotelessa kun windowista tulee "suljettu" järjestelmä ja pystyt vain lataa ja asentaa windowsin omia appeja ja muut joutuvat lähtee linuxiin tai muiden perään mutta silloin taitaa tulla aika iso isku PC pelaamiselle.
No tuota ei tarvitse pelätä niin kauan kuin Windowsia käytetään lähes kaikissa maailman yrityksissä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mä niin nautin tästä ketjusta, mitä enemmän itkua Epic storesta, sitä enemmän mä nautin.

On muuten hassua miten jotkut haluaa mielummin kaikki pelit ja niihin liittyvän yhden yrityksen taakse ja se on ihan ok, sitten kun tulee kilpailija joka saa yksinoikeus pelejä jotka on kumminkin kaikkien saatavilla ja yleensä vielä halvemmalla niin se on kilpailun estämistä?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mä niin nautin tästä ketjusta, mitä enemmän itkua Epic storesta, sitä enemmän mä nautin.

On muuten hassua miten jotkut haluaa mielummin kaikki pelit ja niihin liittyvän yhden yrityksen taakse ja se on ihan ok, sitten kun tulee kilpailija joka saa yksinoikeus pelejä jotka on kumminkin kaikkien saatavilla ja yleensä vielä halvemmalla niin se on kilpailun estämistä?
Mä en kanssa ymmärrä tätä draamaa. Onhan se kamalaa jos ei kaikki pelit ole yhden firman kontrollissa. Applellahan ei tätä ongelmaa ole, kuten Fortnite-keissi osoittaa.

Mulla on launcherit asetettu niin, ettei ne defaulttina käynnisty. Ne ei ole taustalla kuormittamassa kun pelaan peliä yhden kautta. En muista, milloin viimeksi olisin pelannut kahden eri launcherin pelejä konetta välillä yöksi sammuttamatta. Ja olen muuten sitä tyytyväisempi, mitä vähemmän bloatia niihin asennetaan. Mitään community hubeja, striimauspalveluita sun muita ei ole tullut ikävä eikä launcherin tartte hoitaa selaimen roolia sivussa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mä en kanssa ymmärrä tätä draamaa. Onhan se kamalaa jos ei kaikki pelit ole yhden firman kontrollissa. Applellahan ei tätä ongelmaa ole, kuten Fortnite-keissi osoittaa.

Mulla on launcherit asetettu niin, ettei ne defaulttina käynnisty. Ne ei ole taustalla kuormittamassa kun pelaan peliä yhden kautta. En muista, milloin viimeksi olisin pelannut kahden eri launcherin pelejä konetta välillä yöksi sammuttamatta. Ja olen muuten sitä tyytyväisempi, mitä vähemmän bloatia niihin asennetaan. Mitään community hubeja, striimauspalveluita sun muita ei ole tullut ikävä eikä launcherin tartte hoitaa selaimen roolia sivussa.
Ja nykyään on ihan sama onko siellä yksi vai kolme ohjelmaa käynnissä pelin aikana, prosessoreissa on niin monta ydintä että aina riittää peleille tarpeeksi laskentatehoa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Epicin launcherista täytyy todeta, että se "just works" omiin tarpeisiini. Se on selkeä ja tavallaan aika ankea mutta mitään kummempaa en siltä kaipaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Tätäkin asiaa puitu aika monesti täällä ketjussa, ja itekkin tainnu paasata siitä jo aikasemmin. Selitetään nyt kuitenkin uusiks, varsinkin kun muutoksia on tapahtunut ja ehkä jopa osaa ilmaista asian paremmin.

Tunnuksien muistaminen nyt on ainakin ensimmäinen ongelma. Näitä launchereita alkaa olemaan jo sen verran monta, että vaikka kaikki onkin saman sähköpostin alla, niin salasanan muisteleminen on aina enempi vähempi haasteellista, jos joutuu tätä, Originia tai Uplayta käyttämään. Origin ja Uplay tosin aika tehokkaasti saanut kitkettyä, sillä ei kyseisten lafkojen pelit kiinnosta. Toki tässäkin tapauksessa salasanojen säilyttämisestä ja muistamisesta vois tehdä helpompaa kun niitä säilöis jossain muualla kun pelkästään omassa päässä, niin annetaan tän pointin nyt ainakin osittain mennä, ei kuitenkaan se suurin ärsyke koko hommassa.

Taustalla vietävistä resursseista kukaan tuskin pystyy nykypäivänä luomaan kovinkaan fiksua argumenttia, sillä luulis että jos PC:llä pelailee niin siitä koneesta löytyy sen verran jytyä et yks kevyt launcheri siellä taustalla rullaamassa ei vedä koko romukasaa ihan mutkalle. Itelle se suurin ongelma on se, että miten mä kuluttajana koen hyötyväni siitä, että pelit on ripoteltu eri launchereille? Ja rehellisesti sanottuna, mä en tähän oo keksiny mitään vastausta, eli toisinsanoen en hyödy mitenkään. Paitsi ilmaispelien muodossa, jotka on toki ihan kiva bonari. Tulee ne aina napattua kirjastoon mielenkiinnon mukaan, mutta en kyllä voi sanoa yhtäkään niistä pelanneeni vielä.

Mut se isoin kivi kengässä on toi aikoinaan paljon rummutettu 12% siivu minkä Epic ottaa, verrattuna siihen 30% siivuun minkä Steam ottaa (ottaa vähemmän kuin 30% isoimmilta julkaisijoilta). Oon toki sitä mieltä, että mitä enemmän rahaa menee kehittäjille, niin sen parempi. Ongelmaks tosin muodostuu se, että toi Epicin pienempi siivu ei heijastu ite kauppapaikan hintoihin mitenkään, vaan hinnat on tismalleen samat mitä Steamissakin, poislukien erikoisalennukset ja ne satunnaiset 10€ alennuskupongit, jotka menee Epicin pussista. En nää ite mitään hyötyä maksaa pelistä samaa hintaa ja joutua pelaamaan sen heikomman alustan kautta, josta puuttuu osa niistä hyödyllisistä ominaisuuksista mitä kilpailijan alusta tarjoaa (esim. Steamin overlay). Jää vaan sellanen fiilis että asiakkaalle jää se lyhyempi tikku käteen tässä hommassa. Sit jos joku peli on vielä ajallinen yksinoikeus Epicille, niin mun intressit pelata se heti julkasussa tippuu suht huomattavasti. Järkevämpi systeemi tähän olis se, että Epicin kautta pystyttäis tarjoamaan pikkasen edullisemmat hinnat verrattuna Steamiin. Mulle se ei suurimmaks osaks olis ongelma maksaa se 20% enemmän Steamin puolella, mutta toisaalta taas toi hommahan olis sit julkasijan ja kehittäjien kannalta aika +-0. En mä tähän ratkasua osaa keksiä, mutta PC:llä latausalustojen yksinoikeudet on aika typerää touhua.

Toki tykkään myös siitä et pelit on yhdessä paikassa, mut se on tullu selkeeks tässä vuosien saatossa ettei se vaan enää ole mahdollista. On mulla Epicin launcheri koneella asennettuna, eikä mulla mitään elämää suurempaa ongelmaa sen käyttämisessä ole, vaikka mieluummin Steamia käytänkin. Toki ne vois vähän pistää vauhtia noitten ominaisuuksien kanssa, ottaen huomioon kuinka kauan tää on ollu jo olemassa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Mut se isoin kivi kengässä on toi aikoinaan paljon rummutettu 12% siivu minkä Epic ottaa, verrattuna siihen 30% siivuun minkä Steam ottaa (ottaa vähemmän kuin 30% isoimmilta julkaisijoilta). Oon toki sitä mieltä, että mitä enemmän rahaa menee kehittäjille, niin sen parempi. Ongelmaks tosin muodostuu se, että toi Epicin pienempi siivu ei heijastu ite kauppapaikan hintoihin mitenkään, vaan hinnat on tismalleen samat mitä Steamissakin, poislukien erikoisalennukset ja ne satunnaiset 10€ alennuskupongit, jotka menee Epicin pussista. En nää ite mitään hyötyä maksaa pelistä samaa hintaa ja joutua pelaamaan sen heikomman alustan kautta, josta puuttuu osa niistä hyödyllisistä ominaisuuksista mitä kilpailijan alusta tarjoaa (esim. Steamin overlay). Jää vaan sellanen fiilis että asiakkaalle jää se lyhyempi tikku käteen tässä hommassa. Sit jos joku peli on vielä ajallinen yksinoikeus Epicille, niin mun intressit pelata se heti julkasussa tippuu suht huomattavasti. Järkevämpi systeemi tähän olis se, että Epicin kautta pystyttäis tarjoamaan pikkasen edullisemmat hinnat verrattuna Steamiin. Mulle se ei suurimmaks osaks olis ongelma maksaa se 20% enemmän Steamin puolella, mutta toisaalta taas toi hommahan olis sit julkasijan ja kehittäjien kannalta aika +-0. En mä tähän ratkasua osaa keksiä, mutta PC:llä latausalustojen yksinoikeudet on aika typerää touhua.
Otetaan tähän alkuun oma tilanne, eli en tule ostamaan Epicistä yhtään yksinoikeuspeliä, enkä ole kauppaan käyttänyt senttiäkään. Tämä on enemmänkin periaatteellinen päätös, sillä en halua tukea yksinoikeuspelejä PC:llä (ja ei ole kieltäminen, että Epic hoiti nuo ensimmäiset pelit kuten Metro: Exoduksen aika huonosti).

Tuo mainitsemasi 12% siivu hiertää myös minua, sillä en loppukäyttäjänä hyödy siitä mitenkään. Tälle ei kuitenkaan ole mitään tehtävissä niiden pelien osalta jota myydään myös Steamissa, johtuen siitä että Steam yksiselitteisesti kieltää pelien myymisen eri lähtöhinnalla toisissa kauppapaikoissa. Mutta miksi tätä ei sitten käytetä hyödyksi yksinoikeuspeleissä? Siksi koska julkaisijat ovat "ahneita", eihän Epic niitä hintoja päätä. Ja otetaan tähän vielä nosto, että Steamin siivu on se 30% (tai alle enemmän myyvissä peleissä) Steamin kaupan kautta. Tulee kuitenkin huomata, että pelin kehittäjä/julkaisija voi luoda Steam-avaimia niin paljon kuin haluaa ja myydä näitä avaimia Steamin ulkopuolella. Näistä avaimista ei mene mitään maksua tai osuutta Steamille, ainaostaan toisen kauppapaikan kulut. Totta kai Steamissa peli menee oletettavasti paremmin kaupaksi, koska alusta on suosituin PC-pelaamisen kauppapaikka.

Ja onhan se ihan täysi fakta, että Steamissa on paljon enemmän ominaisuuksia kuin Epicissä. Kyllä sieltä Epicistä saa pelit käynnistettyä, ei siinä mitään. Mutta Steamissa on useita (Epicistä puuttuvia) käyttäjälle näkyviä ominaisuuksia, mutta on niitä ominaisuuksia sitten myös erittäin paljon "pellin alla" mitkä näkyvät enemmän kehittäjille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Mut se isoin kivi kengässä on toi aikoinaan paljon rummutettu 12% siivu minkä Epic ottaa, verrattuna siihen 30% siivuun minkä Steam ottaa (ottaa vähemmän kuin 30% isoimmilta julkaisijoilta). Oon toki sitä mieltä, että mitä enemmän rahaa menee kehittäjille, niin sen parempi. Ongelmaks tosin muodostuu se, että toi Epicin pienempi siivu ei heijastu ite kauppapaikan hintoihin mitenkään, vaan hinnat on tismalleen samat mitä Steamissakin, poislukien erikoisalennukset ja ne satunnaiset 10€ alennuskupongit, jotka menee Epicin pussista.
Eikös tässä ollut niin, että Steam kieltää pelien myymisen halvemmalla toisessa digikaupassa.

Edit: oli
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
448
Ja nykyään on ihan sama onko siellä yksi vai kolme ohjelmaa käynnissä pelin aikana, prosessoreissa on niin monta ydintä että aina riittää peleille tarpeeksi laskentatehoa.
Mulla käynnistyy
- Origin
- Xbox
- Steam
- uPlay
- Epic
- GoG Galaxy 2.0 beta
- Rockstar launcher
- Betsheda launcher
- Wargaming launcher

Lisäksi
- Ryzen CPU OC ohjelma
- Nvidia softaa
- MSI Afterburner
- Skype
- Razer
- Logitech
- Avast
- Ai suite
- EZ update
- Paraller Toolbox

Sammutan seuraavat ellei ole käyttöä
- One Drive
- Teams
- Discord
- iTunes

Eikä tee edes tiukkaa... Ryzen 7 3700x hoitaa homman 8 ytimellä ja 16 langalla :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Tälle ei kuitenkaan ole mitään tehtävissä niiden pelien osalta jota myydään myös Steamissa, johtuen siitä että Steam yksiselitteisesti kieltää pelien myymisen eri lähtöhinnalla toisissa kauppapaikoissa.
No nyt kun mainitsit niin tästähän oli jotain artikkelia aiheesta joku aika taaksepäin, olin kerinnyt jo unohtamaan. Googlettamalla en löytänyt, mutta onko tää ollu aina voimassa vai tullu vasta hiljattain? Eli oisko Epicin hintakilpailu ollut mahdollista alkuvaiheessa?

Yksinoikeuspelien myynti halvemmalla varmaan kariutuis samaan hommaan. Veikkaisin et Valve laittelis jarruja pohjaan tossakin tapauksessa, mikäli peliä myytäis se 6kk-1v Epicissä 12% halvemmalla, mutta just ennen Steamissa julkasua tasataan hinnat.

Kyllähän noita avaimiakin myydään ympäri nettiä. Aiemmin niissä oli ongelmana puutteellinen aluelukitus, mikä salli ostaa jonkun kehitysmaan avaimia ja aktivoida niitä ihan ympäri maailmaa. Julkasupäivänä Steamissa 60€ maksavan pelin sai parhaimmillaan parilla kympillä. Aluelukitukseen on kuitenkin herätty jo vähän aikaa sitten, ja nyt monet uudet pelit on sen 40€, pientä heittelyä puolin ja toisin. Ja kun 60€ pelistä laskee sen 30% pois, niin siitähän tulee se 42€, kappas kummaa. :whistling:
 
Liittynyt
27.06.2020
Viestejä
116
Linux-käyttäjänä Epic Games Store ei ole valitettavasti edes vaihtoehto. Sen lisäksi heidän taktiikkansa haalia yksinoikeuksia harmittaa sen verran paljon, ettei heidän tukeminen olisi vaihtoehdoista ensimmäinen muutenkaan. Valve panostaa paljon avoimien sovellusten kehittämiseen/avoimuuteen, joka painaa vaakakupissa erittäin paljon.

Pyrin löytämään pelien ostamisessa sopivan tasapainon hinnan ja kehittäjien tukemisen suhteen. Eli monet Steam-avaimet ostan esimerkiksi kokohintaisina Feral Interactiven verkkokaupasta.

Epicillä/Epic Games Storella on paljon petrattavaa, että heidän asiakkaaksi rupeaisin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
Mä niin nautin tästä ketjusta, mitä enemmän itkua Epic storesta, sitä enemmän mä nautin.

On muuten hassua miten jotkut haluaa mielummin kaikki pelit ja niihin liittyvän yhden yrityksen taakse ja se on ihan ok, sitten kun tulee kilpailija joka saa yksinoikeus pelejä jotka on kumminkin kaikkien saatavilla ja yleensä vielä halvemmalla niin se on kilpailun estämistä?
Miksi ihmeessä haluaisin kantaa rahojani lähes joka suhteessa huonompaan kauppapaikkaan? Halvemmat hinnat silloin tällöin ovat toki etu, mutta kunnes Epic Games Store on varteenotettavampi vaihtoehto isossakin kuvassa, suhteellisen pienet säästöt painavat minulla vaakakupissa aika vähän. Kilpailu on kyllä hyvästä, mutta ainakaan henkilökohtaisesti en voi sanoa mitään hyvää myöskään minun vaihtoehtojani vähentävästä toiminnasta (viittaan siis yksinoikeuksien haalintaan rahalla). Lisäksi Epicin taustalla toimii tätä nykyä isona tekijänä kiinalainen Tencent, mikä pitkällä tähtäimellä ei ainakaan herätä luottamusta sen suhteen, millaisia pelejä Epic Games Storessa voidaan nähdä (jos nyt konkreettista ongelmaa ei ihan heti olekaan nähtävissä). Jos kuitenkin haluat vain sen yhden helpoiten ymmärrettävissä olevan syyn sorsia Epic Games Storea, se on se, että se on tällä hetkellä lähes joka suhteessa Steamiä huonompi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 304
Minä toivon että kauppapaikkoja tulisi vain lisää nykyisestä. PC:llä en anna yhdenkään launcherin käynnistyä automaattisesti. Salasanat löytyvät hallintaohjelmasta, itse tarvitsee muistaa vain yksi salasana. Pahin skenaario olisi pitää kaikki ostetut pelit yhdessä palvelussa. Ei tarvita kuin joku käänne amerikkalaisten kansainvälisessä sanktiopolitiikassa, ja yhtäkkiä suuri osa peleistä lakkaa toimimasta. Tuo on toki kärkevä esimerkki, mutta kun katsoo viime vuosien kehitystä niin kuka tietää mitä on tulossa seuraavan 5 vuoden sisään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Minä toivon että kauppapaikkoja tulisi vain lisää nykyisestä. PC:llä en anna yhdenkään launcherin käynnistyä automaattisesti. Salasanat löytyvät hallintaohjelmasta, itse tarvitsee muistaa vain yksi salasana. Pahin skenaario olisi pitää kaikki ostetut pelit yhdessä palvelussa. Ei tarvita kuin joku käänne amerikkalaisten kansainvälisessä sanktiopolitiikassa, ja yhtäkkiä suuri osa peleistä lakkaa toimimasta. Tuo on toki kärkevä esimerkki, mutta kun katsoo viime vuosien kehitystä niin kuka tietää mitä on tulossa seuraavan 5 vuoden sisään.
Tässä skenaariossa GOG olisi paras mutta sinne kun ei vain tule pahemmin uusia peliä
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 221
Itelle se suurin ongelma on se, että miten mä kuluttajana koen hyötyväni siitä, että pelit on ripoteltu eri launchereille? Ja rehellisesti sanottuna, mä en tähän oo keksiny mitään vastausta, eli toisinsanoen en hyödy mitenkään.
Kilpailu. Se antaa painetta nostaa laatua ja laskea hintaa. Monopolitilanne on kuluttajille pitkässä juoksussa huono.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 221
Tunnuksien muistaminen nyt on ainakin ensimmäinen ongelma. Näitä launchereita alkaa olemaan jo sen verran monta, että vaikka kaikki onkin saman sähköpostin alla, niin salasanan muisteleminen on aina enempi vähempi haasteellista,...
muistamisesta vois tehdä helpompaa kun niitä säilöis jossain muualla kun pelkästään omassa päässä,
Piti ihan varsin laskea, että minulla on ainakin 147 erilaista tiliä eri palveluihin (osa on toki jo wanhentuneita), en mitenkään pystyisi muistamaan salasanoja, en vahvoja enkä heikkoja. Mutta, pystytkö todellakin muistamaan kaikki salasanasi?!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Piti ihan varsin laskea, että minulla on ainakin 147 erilaista tiliä eri palveluihin (osa on toki jo wanhentuneita), en mitenkään pystyisi muistamaan salasanoja, en vahvoja enkä heikkoja. Mutta, pystytkö todellakin muistamaan kaikki salasanasi?!
En. Tärkeimpien palveluiden joo, ja usein on käytössä automaattinen sisäänkirjautuminen. Jos muistelemaan joutuu niin aika usein menee resetoimisen kautta.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
258
En ota kantaa tekniseen väittelyyn, mutta jos thredia lukee niin on se ihme että ihmiset valittavat kun saavat ilmaisia pelejä.
Epicin agresiivinen esiintulo saa näkyvyttä, so what?
Epic tuo omalla panoksellaan raikasta kilpailua Steamin ylivaltaa vasten. Ei Steamissa vikaa ole, mutta kapitalisessa maailmassa me rehelliset pelin ostajat voimme valita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Onkos kenelläkään muulla ongelma ton Remnant From the Ashes pelin kanssa että se päivittää jotain tossa monta tuntia
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
En ota kantaa tekniseen väittelyyn, mutta jos thredia lukee niin on se ihme että ihmiset valittavat kun saavat ilmaisia pelejä.
Epicin agresiivinen esiintulo saa näkyvyttä, so what?
Epic tuo omalla panoksellaan raikasta kilpailua Steamin ylivaltaa vasten. Ei Steamissa vikaa ole, mutta kapitalisessa maailmassa me rehelliset pelin ostajat voimme valita.
En ole tainnut itse nähdä kertaakaan kenenkään valittavan ilmaisista peleistä? Valinta-argumentista voisi varmaan jotain vaikka sanoakin, mutta ei siitä sen enempää nyt...
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
En ole tainnut itse nähdä kertaakaan kenenkään valittavan ilmaisista peleistä? Valinta-argumentista voisi varmaan jotain vaikka sanoakin, mutta ei siitä sen enempää nyt...
On ainaki valitettu koko launcherista "en tee tunnuksia vaikka kuinka lahjois".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
On ainaki valitettu koko launcherista "en tee tunnuksia vaikka kuinka lahjois".
Eihän se silti ilmaisista peleistä valittamista ole. Pikemminkin kyse on siitä, etteivät ilmaisetkaan pelit riitä voittamaan puolelleen, mutta sitä tuskin voi pitää kritiikkinä ilmaisia pelejä kohtaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Kyllä mä henk.koht nuo pelit käynyt nappaamassa, vaikka en suoranainen Epic -fani ole, Remnanttiki ollu pelauslistalla ties kuinka kauan, ja nyt kun sen sai ilman eestä, ei ole syytä jättää kokeilematta. Harmittaa toki, mitä helmiä olen jo missannut kun vasta Remnantin kohilla hyppäsin kelkkaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Onhan tuolta melkosen määrän pelejä kahminut, joista osa ollut "toivelistalla". Toki jos yhtään kauemmin on pelejä ostellut, niin todennäköisesti suurimmat hittituotokset tuolta on jo kirjastoon kertynyt ja nyt ne on aloittanut vielä kierrättämään, nii kannattaa pistää tuo torstai klo 18 korvan taakse nii saanee jatkossakin näitä. Eniten ehkä itellä vaikuttanut humblebundlejen houkuttelevuuteen kun näitä pienempiä "haluaisin testata" pelejä saa täältä kourakaupalla jatkuvasti.

Pikakelauksena ehkä ne suurimmat hitit:
GTA5
Subnautica
Hitman
Civ6 (ja lisärit sai storesta hintaan 20€ yhteensä)
Total war Saga: Troy (julkaisupäivänä)
AC: Syndicate
Batman Arkham sarja(ei Originia)
Borderlands Complete päk(2 ja Pre Sequel)
Just Cause 4
Kingdom Come Deliverance
World War Z
Mutant Year Zero

Näitä nyt siis jaettu joku 18kk?


Onkos kenelläkään muulla ongelma ton Remnant From the Ashes pelin kanssa että se päivittää jotain tossa monta tuntia
No yritän tässä tota Hitmania asennella nii melko jäätämistä, pääasiassa näyttää nollaa nuo mittarit, joku 200mb tullut 10min aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
258
Eihän se silti ilmaisista peleistä valittamista ole. Pikemminkin kyse on siitä, etteivät ilmaisetkaan pelit riitä voittamaan puolelleen, mutta sitä tuskin voi pitää kritiikkinä ilmaisia pelejä kohtaan.
Aivan ja rakentava kritiikki on aina paikallaan, mutta minusta osalla täällä on vain tarve olla erimieltä asiasta kuin asiasta. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Epic launcherin yms kanssa vaan kaikki on toiminut.
Maksavana asiakkaana voisin varmaan muutaman sanan sanoa QOL , mutta kuten kerroin niin olen saanut n21 ilmaista peliä, joista muutaman kanssa saanut hupia useaksi tunniksi.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
514
Tällä hetkellä lataukset epicistä ainakin täällä ihan jumissa. Tulee päivitystä välillä 0-100kb/s ja eilen ihan sama homma..
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
Kyllä epic store on aivan pyllystä. Fortnite päivitys lähtiiqu alusta tänään kun eilen jäi "kesken" amatöörit..
xboxilla en edes huomannut latusta eli lataakohan yöaikaan ittekseen tai taustalla pitkin päiviä o_O. pääsin heti pelaa eilen boxilla. yö ja päivä eroa palveluissa=D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Kyllä epic store on aivan pyllystä. Fortnite päivitys lähtiiqu alusta tänään kun eilen jäi "kesken" amatöörit..
xboxilla en edes huomannut latusta eli lataakohan yöaikaan ittekseen tai taustalla pitkin päiviä o_O. pääsin heti pelaa eilen boxilla. yö ja päivä eroa palveluissa=D
Oliko tuo se uus season update? Kyllähän käytännössä mikä vaan muukin pelialusta pc:llä on juntturassa jos tulee joku satoja miljoonia pelaajia yrittämässä ladata uusinta pätsiä juttu. Oli se sitten epic, steam jne.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
297
Onko tua servut iha jumissa, vai minkä takia lataa niin älyttömän hitaasti, pistin metro exodukse lataukseen, mutta tällä menolla se ei lataudu viä ens vuonnakaan.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
Onko tua servut iha jumissa, vai minkä takia lataa niin älyttömän hitaasti, pistin metro exodukse lataukseen, mutta tällä menolla se ei lataudu viä ens vuonnakaan.
On, kaveri yritti koko päivän saada Remnantin päivityksen ladattua eikä onnistunut.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
61% fortti season päivitys menossa ja jos koneen sammuttasi yöksi alkaisi huomenna taas alusta mitä ilmeisemmin, joten samat kokelaat päivästä toiseen kuormittamassa. :sfacepalm:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
514
Veetit ja jonnet tosiaan laittaneet ilmeisesti linjat tukkoon Fortniten kanssa..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Ja epäilisin myös että Hitmania voi pari kaveria haluta kokeilla.
Itsekin olisin ottanut mutta omistan goty version jo steamissa
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
No ei tuo Hitman nyt mikään GTA/Total War yms. ole kuitenkaan jotka löi toki tukkoon, mutta ei näin pahasti. Eiköhän tämä ole Fortniten ansiota.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
No ei tuo Hitman nyt mikään GTA/Total War yms. ole kuitenkaan jotka löi toki tukkoon, mutta ei näin pahasti. Eiköhän tämä ole Fortniten ansiota.
En tarkoittanutkaan että se löisi yksin mutta Fortniten vanavedessä kuitenkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 401
Viestejä
4 159 819
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom