Yksi virhe -> myy tuhansia droneja ryssille.Tämähän menee ihan #meetoo tms. jahtaukseksi jos yhdestä virheestä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi virhe -> myy tuhansia droneja ryssille.Tämähän menee ihan #meetoo tms. jahtaukseksi jos yhdestä virheestä
Nyt on kyllä valko-sini-punaiset lasit päässä. Tämän kokoluokan ja maailmallakin noteerattu keissi on sinun mielestä vain "yksi virhe mistä ei edes tullut tuomiota"?Ihan normaali tyyliin. Paljon pieniä, ei kovin erikoisia tarjouksia ja sitten muutama tosi hyvä missä erät todella pieniä.
Kyllä itse olen ollut Jimms asiakas suurinpiirtein alusta lähtien ja edelleen olen. Tämähän menee ihan #meetoo tms. jahtaukseksi jos yhdestä virheestä mistä ei tullut edes tuomiota pitäisi laittaa firma nurin.
Saitko jo perusteltua itsellesi vai mitä tämä palveli? Se että joku tekee ison virheen ei vaadi että siitä tulisi tuomiota. Eikä tullut kyllä mitään bisnessuunnitelman muutostakaan. Vähättelyä kylläkin, sitähän samaa sitä asiakkaatkin tekevät jotka siellä edelleen asioivat. Ihmettelettekö aidosti miksi ihmiset karttavat tällä hetkellä rysybisneksiä? Se että siitä tulee tuomioita jos diilaa niille kiellettyjä tavaroita ei sekään poista sitä faktaa että opportunisteja on jatkuvasti siellä täällä. Tällä moraalillahan voisi myydä/ostella tällaiselle suoraan venäjälle kiellettyjä asioita diilaavalle tyypillekin tavaraa niin kauan kunnes saa tuomion. Kun eihän se väärin ole ellei ole saanut vielä tuomiota.mistä ei tullut edes tuomiota pitäisi laittaa firma nurin.
Pitäisi ehkä olla erillinen Jimm's ketju ilman näitä kaunoja. Ei ole noussu uutta yrittäjää syrjäyttämään, joten Jimm's saa toistaiseksi jatkaa Suomen PC-puolen #1 erikoisliikkeenä.
Kannatetaan. Vaan kuka olisi se rohkea joka omalla tunnuksellaan tuollaisen ketjun avaisiMietin samaa. Nyt tänne ilmestyy lähinnä yksittäisten käyttäjien ulostuloja, missä toinen toistaan rohkeampi kaveri tuo strategiansa ikuiselle boikotille esiin. Vähän kuin lasten hiekkalaatikon reunalla olisi kuuntelemassa "mun iskä onkin kaikista voimakkain"... "mä aion ainakin hautaan asti boikotoida Jimmsiä ja aion kertoa sen foorumilla kaikille!". Ohhoijaa kyllä...
Joo, itsekin olen vähän boikotoinut ja toivonut että 2024 tulokseen edes jonkinlainen lovi tulisi. Mutta tuskin niin isoa droppia tulee kuin tämän ketjun perusteella voisi luulla: Omassa kuplassa kun täällä vain jutustellaan. Sitten on se koko muu Suomi, joka ei TechBBS:ää lueYllättävän harva tuosta Jimmsin venäjä casesta tietää. Duunissakin yks laittanut jimmsille useita tonneja ja kun kerroin tuosta asiasta oli ihan ihmeissään että mikä juttu. Sanoi tosin siihen että taitaa vaihtaa kauppaa. Mutta joo ei tuosta kuitenkaan niin moni tiedä tai sitten välitä. Joillain ei välttämättä ole aikaa seurata näitä paskamyrskyjä netissä 24/7
Jees. Jos sieltä jonkun komponentin sais napattua halvalla, kun ei mikään kiire ole. Pitänee laittaa noiden tunnetuimpien kauppojen sivut valmiiksi tulille.Ihan normaali tyyliin. Paljon pieniä, ei kovin erikoisia tarjouksia ja sitten muutama tosi hyvä missä erät todella pieniä.
Kyllä itse olen ollut Jimms asiakas suurinpiirtein alusta lähtien ja edelleen olen. Tämähän menee ihan #meetoo tms. jahtaukseksi jos yhdestä virheestä mistä ei tullut edes tuomiota pitäisi laittaa firma nurin.
No ehkä sitten tuhansia virheitä mutta eivätkö pistäneet homman seis kun määränpääksi paljastui muu kuin Turkki?Yksi virhe -> myy tuhansia droneja ryssille.
En sitten varmaan ole seurannut riittävästi koska viimeisin mitä näin oli että ei epäillä mistään ja käräjäoikeuskin katsoi ettei näyttöä?Nyt on kyllä valko-sini-punaiset lasit päässä. Tämän kokoluokan ja maailmallakin noteerattu keissi on sinun mielestä vain "yksi virhe mistä ei edes tullut tuomiota"?
Onko tässä joku oikeuscase menossa? Kuvittelin että asia käsitelty tuon käräjäoikeuden lausunnon jälkeen. Jos tämä on vielä prosessissa niin sitten pitää seistä korjattuna.Saitko jo perusteltua itsellesi vai mitä tämä palveli? Se että joku tekee ison virheen ei vaadi että siitä tulisi tuomiota. Eikä tullut kyllä mitään bisnessuunnitelman muutostakaan. Vähättelyä kylläkin, sitähän samaa sitä asiakkaatkin tekevät jotka siellä edelleen asioivat. Ihmettelettekö aidosti miksi ihmiset karttavat tällä hetkellä rysybisneksiä? Se että siitä tulee tuomioita jos diilaa niille kiellettyjä tavaroita ei sekään poista sitä faktaa että opportunisteja on jatkuvasti siellä täällä. Tällä moraalillahan voisi myydä/ostella tällaiselle suoraan venäjälle kiellettyjä asioita diilaavalle tyypillekin tavaraa niin kauan kunnes saa tuomion. Kun eihän se väärin ole ellei ole saanut vielä tuomiota.
Näin voisi olettaa jos firma olisi julkaissut vastuullisuusstrategiansa kuten vähän lupaili. Mitään ei näy eikä kuulu. Heijastaa ainakin omistajien motivaatiota asian osalta.oletettavasti firman tuotot eivät valu Venäjän sotatoimien tukemiseen.
Saksalaisten selkärankaan voi tunnetusti luottaa... Varmaan joku eskalaatio olisi puhelimellasoittotaidoistaan tunnetulle Scholzille sekin, jos Caseking tilittäisi niitä myyntihuumassa kerättyjä kolikoita Ukrainan tukemiseen.Heijastaa ainakin omistajien motivaatiota asian osalta.
Vuonna 2022 tapahtunut kaupankäynti suomalaisen Luminor-yhtiön kanssa on opettanut meille, että kaikki se mikä on laillista, ei ole oikein. Vaikka pyrimme tuolloin kaikin eri tavoin varmistamaan, ettei kauppoihin liity mitään laitonta ja toimimme tuolloin omasta mielestämme harkitusti, emme toimineet oikein.
Eikös Datatronic periaatteessa ole tällainen vaihtoehto. Edulliset hinnat ja ilmaiset toimitukset.Toivottavasti saadaan jollain aikataululla varteenotettava kilpaileva kotimainen vaihtoehto.