Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kaikki woketa. Itse kävin liikkeessä jonkin aikaa sitten eikä pihalla näkynyt autoja Venäjän rekkareissa. Kattosin että neukkarissa oli porukkaa palaverissa ja ihan suomalaisilta näyttivät eikä ollut vodkapulloa tai samovaaria pöydällä.Työkaveri kertoi eilen että rakensi uuden koneen ekaa kertaa 10 vuoteen. Oli ostanut osat Jimssiltä. Ei se mistään drone jutuista tiennyt. Mitenhän paljon ihmiset jotka eivät ole terminally online tietää edes koko hässäkästä.
Näin on, mitä nyt unohtivat sen vastuullisuusstrategiankin kun ei siitä ollut hyötyä bisneksen tekemisen kannalta. Näin se bisnes pyörii, kun ei ihmiset muista pikku sattumia enää vuoden päästä.Mun puolesta voidaan unohtaa tämä ja jatkaa eteenpäin.
Mun puolesta voidaan unohtaa tämä ja jatkaa eteenpäin. Eiköhän ole oppineet tästä. Jos vielä perseilevät sitten voidaan mennä porukalla muiluttamaan.
Venäläiset kilvet ovat Suomesta hävinneet jo aikoja sitten kun kiellettiin niillä ajaminen.Ei kaikki woketa. Itse kävin liikkeessä jonkin aikaa sitten eikä pihalla näkynyt autoja Venäjän rekkareissa. Kattosin että neukkarissa oli porukkaa palaverissa ja ihan suomalaisilta näyttivät eikä ollut vodkapulloa tai samovaaria pöydällä.
Mun puolesta voidaan unohtaa tämä ja jatkaa eteenpäin. Eiköhän ole oppineet tästä. Jos vielä perseilevät sitten voidaan mennä porukalla muiluttamaan.
Todennäköisesti varovat enemmän, ei sen takia että menisi putinille, vaan siitä kiinni jäämistä .Eiköhän ole oppineet tästä. Jos vielä perseilevät sitten voidaan mennä porukalla muiluttamaan.
Jos on tehnyt niin siitä ei ainakaan ole juuri missään huudeltu, mikä olisi yhtiön etu. Eli veikkaan että ei.Tekikö jimms koskaan mitään maineensa puhdistamiseksi / hyvittääkseen dronejen myyntiä? Esimerkiksi yksikin julkinen tieto siitä, että olisivat laittaneet rahaa Ukrainalle olisi muuttanut kuvaa aika helvetin paljon. Sen mitä itse tapausta seurasin niin lähinnä suolsivat paskaa ja valheita.
He
varoittelevat ostokiimastaJimss sanoi:Varsinkin varastetut vesikoneet ovat harvinaista tavaraa
...
Suosittelemme muutenkin suhtautumaan varauksella käytettyä tavaraa koskeviin ilmoituksiin jotka vaikuttavat olevan "liian hyviä ollakseen totta",
Tuohan on vanha ryssän motto.Mun puolesta voidaan unohtaa tämä ja jatkaa eteenpäin.
Paitsi että jos olisi syytä olettaa tavaran olevan varastettu, voi ostaessa tuotteen syyllistyä rikokseen itsekin.Vuonna 2024 tapahtunut kaupankäynti suomalaisen tori.fi diilerin kanssa on opettanut meille, että kaikki se mikä on laillista, ei ole oikein. Vaikka pyrimme tuolloin kaikin eri tavoin varmistamaan, ettei kauppoihin liity mitään laitonta ja toimimme tuolloin omasta mielestämme harkitusti, emme toimineet oikein.
Varastetun tavaran ostaminen on aina rikos, vaikkei sitä itse edes tietäisi (että ostaa varastettua).Paitsi että jos olisi syytä olettaa tavaran olevan varastettu, voi ostaessa tuotteen syyllistyä rikokseen itsekin.
Ei ole, omistuksen suhteen on täysin sama olitko täysin tietämätön tuotteen olevan varastettu (eli tuote pitää palauttaa taholle, jolta se on varastettu riippumatta tilanteesta). Mutta rikokseen ei ostaja syyllisty, jos ostaja ei tietänyt tai hänellä ei ollut syytä epäillä tuotetta varastetuksi.Varastetun tavaran ostaminen on aina rikos, vaikkei sitä itse edes tietäisi (että ostaa varastettua).
Jos ei sotatarvikkeiden myyminen Venäjälle riitä viemään yritystä pysyvästi boikottiin niin mikä sitten? Siellä on hyvin suurella todennäköisyydellä ihmisiä kuollut näiden Jimmsin myymien dronejen tiputtamien kranaattien uhreina. Pitääkö jotain osua vielä enemmän omalle kohdalle ennen kuin uskotaan että vihollisen kanssa ei tehdä bisnestä? Mistä sen tietää, mihin seuraavaksi hyökkäävät.Ei kaikki woketa. Itse kävin liikkeessä jonkin aikaa sitten eikä pihalla näkynyt autoja Venäjän rekkareissa. Kattosin että neukkarissa oli porukkaa palaverissa ja ihan suomalaisilta näyttivät eikä ollut vodkapulloa tai samovaaria pöydällä.
Voi noinkin ajatella. Kun ostat jotain Kiinasta niin olet voinut tukea orjatyövoiman käyttöä ja moni on menettänyt henkensä huonoissa olosuhteissa. Mietitkö sellaista?Jos ei sotatarvikkeiden myyminen Venäjälle riitä viemään yritystä pysyvästi boikottiin niin mikä sitten? Siellä on hyvin suurella todennäköisyydellä ihmisiä kuollut näiden Jimmsin myymien dronejen tiputtamien kranaattien uhreina.
Itse pyrin välttää kiinasta ostamista ja kiinalaisia brändejä. Tosin tilanne vain on se että aina kiinalle ei ole vaihtoehtoja, jimmsille on.Kun ostat jotain Kiinasta niin olet voinut tukea orjatyövoiman käyttöä ja moni on menettänyt henkensä huonoissa olosuhteissa. Mietitkö sellaista?
Niin kauan kuin ei tule mitään selvää tekoa, jolla osoittavat olevansa pahoillaan muustakin kuin kiinni jäämisestä, ei ole mitään järkeä lopettaa boikottia.Pidin jonkin aikaa boikottia mutta ikuinen katkeruus ei ole hyväksi.
Harhaanviemistä, vähän kuin neuvosto aikaan: "mutta kun jenkitkin tekee sitä ja tätä."Voi noinkin ajatella. Kun ostat jotain Kiinasta niin olet v...
No joo toi on kyllä juuri noin. Sanotaan että pisti vähän miettimään vielä…en ainakaan mitenkään erityisemmin suosi liikettä enää.Itse pyrin välttää kiinasta ostamista ja kiinalaisia brändejä. Tosin tilanne vain on se että aina kiinalle ei ole vaihtoehtoja, jimmsille on..
Verkkokauppa ei myynyt jonka jälkeen ryssät suuntasi ostoskärrynsä jimmzille jolle raha kelpas ongelmitta.Väitän myös että samassa tilanteessa myös iso osa muita liikkeitä olisi myynyt rahankiilto silmissä ihan tyytyväisenä.
En nyt halua puolustella mutta eivät sinänsä myyneet suoraan Venäjälle. Pidin jonkin aikaa boikottia mutta ikuinen katkeruus ei ole hyväksi. Toivon että yritys otti opikseen, jos ei niin lupaan lähteä mukaan muiluttamaan pesäpallomailan kanssa. Armahdan vain kerran!