Epassi

Ihan selvästihhän Epassin sivuilla kerrotaan miten nuo menee:

Paljonko lounasetua voi antaa kuukaudessa?​

Lounasetua voidaan antaa tarkasti kunkin kuukauden työpäivien mukaan tai keskimääräisten työpäivien mukaan. Keskimääräinen työpäivien määrä kuukaudessa on 21 päivää.

Vuonna 2024 ravintoedun suuruus voi olla 8,50 – 13,50 euroa ateriaa kohden. Enimmillään lounasetua voi siis antaa kuukaudessa 21 x 13,50 € = 283,50 €. Ja tästä työnantajan kuluksi jää enintään 25 % eli 70,88 €.

Juuri kokeiltua. Tuttavalla liian kiireiset ajat töissä ja hänen työpaikalla saa Smartum-seteleitä 5 eur esim. urheiluun ja liikuntaan. Ei jaksa missään uimahalleissa ravata ja kuponki vanhenee.

Sukunimi on meillä sama, joten sain käyttää joulukuussa loppuvan Smartum 5 eur setelin tänään uimahallissa kirjoittamalla selkeästi käsin sukunimen paperilappuseen ja maksettavaa aamu-uinnille jäi euro.

Voiko ePassilla ostaa lipun toiselle? Itsellä ei käyttöä ko. rahalle ja kumppani haluis konserttiin, mut tuleeko lippuun mun nimi?

Voiko ePassilla ostaa lipun toiselle? Itsellä ei käyttöä ko. rahalle ja kumppani haluis konserttiin, mut tuleeko lippuun mun nimi?
Ainakin kierrättämällä lippupalvelun (tiketti esim) lahjakortiksi pystyy kiertämään tuon varmasti.

Miten teillä onnistu ePassilla lahjakortin osto, mulle ei sellasta mahista annettu? On outoa :D

Voi ostaa myös ePassilla. Itse hommasin aikoinaa kylpyläsarjalipun 10 kertaa, kirjattiin vaan sukunimi paperikorttiin, niin pääsi toinen suvusta käyttämään samalla sukunimellä.

Olen monesti ihmetellyt miksei ePassia voi saada työntekijä rahana, itseä ei esim. pätkääkään kiinnosta elokuvien tuijottelu tai kylpylöissä käynti.
Hyvähän se on, että sentään muille voi antaa, jos ei itsellä ole aikaa/halua/jaksamista/kiinnostusta harrastaa mitään uimahalleja ja sen sellaisia. Eivät ainakaan rahat mene hukkaan.

Miten teillä onnistu ePassilla lahjakortin osto, mulle ei sellasta mahista annettu? On outoa :D
Siis sitä käytetään maksutapana esimerkiksi tiketissä tai muissa vastaavissa, missä se on mahdollista. Ei itse sovelluksen kautta ole suoraan mahdollista ostaa lahjakorttia.

Voi ostaa myös ePassilla. Itse hommasin aikoinaa kylpyläsarjalipun 10 kertaa, kirjattiin vaan sukunimi paperikorttiin, niin pääsi toinen suvusta käyttämään samalla sukunimellä.

Olen monesti ihmetellyt miksei ePassia voi saada työntekijä rahana, itseä ei esim. pätkääkään kiinnosta elokuvien tuijottelu tai kylpylöissä käynti.
Hyvähän se on, että sentään muille voi antaa, jos ei itsellä ole aikaa/halua/jaksamista/kiinnostusta harrastaa mitään uimahalleja ja sen sellaisia. Eivät ainakaan rahat mene hukkaan.

Koska tuon hyvinvointiedun työnantaja voi vähentää kokonaan verotuksessa.

Ja käyttöehtojen mukaan se on henkilökohtainen, vaikka porsaanreikiä löytyykin sen hyödyntämiseen muillekkin.

Yli 200 euroa ePassissa käyttämättä virike-etuja ja pitäis keksiä mihin sitä laittais ennen vuoden loppua.
Itse ideoinut ainakin seuraavaa, laitetaan nyt listalle jos muillakin samaa mietinnässä

- Jatko Bodymajan jäsenyyteen, varmaan onnistuis säätää hiedän kanssa
- Sarjakortit tai kausiliput esim. hieronta, kuntosali, uimahalli jne
- Festariliput ja muut tapahtumaliput, osa tulevista kesän tapahtumista myy jo lippuja
- Jotkut palveluntarjoajat (hieronta, fys. jne) tarjoaa mahdollisuutta tallentaa saldoa myöhemmin käytettäväksi
- Laskettelukeskusten liput, jos voi ostaa myöhemmin käytettäväksi

Edellä vinkattiinkin näistä lippupalveluiden lahjakorteista, ihan jees idea sekin.
Onko vielä muita mielessä?

Ennen oli kyllä paremmin kun Smartumin saldot säilyi vissiin yli 1,5 vuotta. Etenkin kun meillä firma lataa etua kaksi kertaa vuodessa niin olis kiva jos vois säästää vuodenvaihteen yli niin vois harkita vaikka festari-vippejä tms kesäksi...

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
260 302
Jäsenet
74 585
Uusin jäsen
Kottero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom