Nyt olet täysin väärässä asiasta, mitä tässä käsitellään.
Etu on se, mikä on, eli liekö verottajan mukaan 13,50e per työpäivä x 21 päivää = 283,50 euroa tai jotain sinne päin. Etu on siis ok. En valita.
Tällä hetkellä Edenredillä kohdallani maksan siitä 75 % ja työnantaja maksaa 25 %. Tämä on ok. Itse valitsen ladattavan rahamäärän per kuukausi, eli ihan Suomen lain mukaan ja käsi sydämellä kansallislaulu taustalla verot maksettuna saan sen X summan kortilleni minun omia lounaitani varten.
Menen pihviravintolaan lounaalle ja haluan maksaa loppusumman 50 euroa lounaskortillani, koska sitä se iso limu, alkuruoka, pihvi ja pieni jälkiruoka maksaa ja olen maksamassa sillä edulla josta en valita ja joka kaikkien vähennyksien ja veronmaksujen jälkeen on minulle kortilleni ladattu ja se on raha lounaitani varten, joka minulle kuuluu.
Tässä ei kaveriporukan tai perheen viikonloppuruokailuja työnantaja ole tukemassa, vaan maksan ihan omaa lounasta siitä omasta kortilla olevasta rahasta.
Kerro minulle mikä on se logiikka sinun mielestäsi, joka estää minun maksamasta koko lounastani lounaskortillani, johon alun perin on jo ladattu verottajan ohjeiden mukaan rahaa tarkalleen niiden työpäivien mukaan, mitä kuukaudessa minulla on?