Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Täytyis olla joku database huijarien tilinumeroille jossa vaikka tilinumerosta esim puolet lopusta näkyvissä joihin voisi sitten vertailla, hieman kävisi kusettajien homma työläämmäksi kun numero on tullut huijauksen jälkeen tietoon ja kirjattua.
Melkein saisi verkkopankeissa suoraan olla joku flag-systeemi, huijarin tilinumeroon maksaessa tulisi varoitus ennen maksun hyväksymistä. Vaikka rikosilmoituksen kautta menisi noista tieto pankeille.
 
Saiko täällä puhua tori.fi huijjareista? Typeryyksissäni tulin huijatuksi ja tyyppi T.V. Porista. On ilmeisesti aika paljon noita väsänny. Onko muille tuttu?
 
Saiko täällä puhua tori.fi huijjareista? Typeryyksissäni tulin huijatuksi ja tyyppi T.V. Porista. On ilmeisesti aika paljon noita väsänny. Onko muille tuttu?
Saa puhua, etenkin jos koskettaa potentiaalisesti tämän foorumin käyttäjiä. Henkilötietojen, kuten nimien julkaiseminen on kuitenkin kielletty foorumin säännöissä.
 
Saiko täällä puhua tori.fi huijjareista? Typeryyksissäni tulin huijatuksi ja tyyppi T.V. Porista. On ilmeisesti aika paljon noita väsänny. Onko muille tuttu?
Tässä oma tori sivuni näin esimerkkinä.. mitäs luulet kestikö tietojen muuttaminen
A.5sekunttia
B.10sekunttia
C.15sekunttia.
Screenshot_20200305-162328__01.jpg


Joten älkää nyt ihan tosissaan uskoko niihin nimiin/paikkakuntiin mitä joku huru ukko huijari on sinne päästään kirjoitellut.

Mutta toivottavasti ei paljoa mennyt euroja, seuraavaksi mainitset henkilölle että teet rikosilmoituksen ellei palauta maksua päivään X mennessä.
 
Melkein saisi verkkopankeissa suoraan olla joku flag-systeemi, huijarin tilinumeroon maksaessa tulisi varoitus ennen maksun hyväksymistä. Vaikka rikosilmoituksen kautta menisi noista tieto pankeille.

Rikosilmoituksesta on vielä pitkä matka oikeudenkäyntiin ja syytetyn tuomitsemiseen (eli syytetty muuttuu syylliseksi), ihan kiva idea mutta ei ole etäisestikään toteutuskelpoinen.
 
Rikosilmoitus on siis tehty ja minulla todellinen nimi jonka mainitsi
Tässä oma tori sivuni näin esimerkkinä.. mitäs luulet kestikö tietojen muuttaminen
A.5sekunttia
B.10sekunttia
C.15sekunttia.
Screenshot_20200305-162328__01.jpg


Joten älkää nyt ihan tosissaan uskoko niihin nimiin/paikkakuntiin mitä joku huru ukko huijari on sinne päästään kirjoitellut.

Mutta toivottavasti ei paljoa mennyt euroja, seuraavaksi mainitset henkilölle että teet rikosilmoituksen ellei palauta maksua päivään X mennessä.

Siis minä tein jo ilmoituksen ja sain poliisilta oikean nimen. Maksu oli mobilepaylla lauantaina ja maananataina ei enää vastannut ja löi luuria korvaan, niin samantien tein ilmon. 450€ ei maailmaa kaada mutta vituttaa.
 
Rikosilmoitus on siis tehty ja minulla todellinen nimi jonka mainitsi


Siis minä tein jo ilmoituksen ja sain poliisilta oikean nimen. Maksu oli mobilepaylla lauantaina ja maananataina ei enää vastannut ja löi luuria korvaan, niin samantien tein ilmon. 450€ ei maailmaa kaada mutta vituttaa.

Sait poliisilta oikean nimen, ku teit rikosilmoituksen, alle viikossa? On vissii jonkin sortin sarjahuijari, jolla on jo useampi tapaus oikeuteen menossa.
 
Viimeksi muokattu:
Sait poliisilta oikean nimen, ku teit rikosilmoituksen, alle viikossa? On vissii jonkin sortin sarjahuijari, jolla on jo useampi tapaus oikeuteen menossa.

Kyllä. Maanantaina ilmo, tiistaina poliisi soitti js tänään sain jo nimen. Kehtaiskohan osoitteen vielä kysyä :D Ja joo, sepällä ennestään näitä.
 
Kyllä. Maanantaina ilmo, tiistaina poliisi soitti js tänään sain jo nimen. Kehtaiskohan osoitteen vielä kysyä :D Ja joo, sepällä ennestään näitä.

Joo, eli oli varmaan keissi menny jo esitutkinnasta. En sit tiedä miksi sulle hänen nimi kerrottiin puhelimessa. Mut offtopikia tämä, nii emmä enempää jatka :D Mut ikävä kyllä voi olla, että odottelet rahojas aikas... :/
 
Joo, eli oli varmaan keissi menny jo esitutkinnasta. En sit tiedä miksi sulle hänen nimi kerrottiin puhelimessa. Mut offtopikia tämä, nii emmä enempää jatka :D Mut ikävä kyllä voi olla, että odottelet rahojas aikas... :/

Kysyin sitä. Osoitetta en kehdannut kysyä, mutta eiköhän tuokin selviä :D
 
Kysyin sitä. Osoitetta en kehdannut kysyä, mutta eiköhän tuokin selviä :D

No tuskin. Sit olisi jo leväperäistä toimintaa poliisilta. Rittäis, ku kertoisit nimen, nii kuka tahansa sais sen jälkee osoitteen tietoon tekaistulla rikosilmoituksella. Se mikä tätä ketjua voisi auttaa, olisi esim. puhelinnumeron ekat kaks numeroa ja viimeiset 2 numeroa, kun on sarjamies kyseessä. Osais muutki sit nopeammin ottaa poliisiin yhteyttä epäilyttävissä tapauksissa.
 
Numero yllättäen salainen mutta ei mielestäni prepaid kun koitin operaattorien sivuilla. 045-26xxx41.
 
Eihän tuo ole rikki. Helpoiten ottaa kirjastokortin/luottokortin/plussakortin ja vetelee sillä noista pinnien välistä, niin saa noin vähän vääntyneet suoraan.

Näin itse tein AM2-aikana (tai 939), kun prosessori vahingossa tippui lattialle. Muutenkin, jos sen saa siististi sockettiin, niin lukitseminen pitäisi vääntää noi suoraksi. En ole yhtään pinniä saanut ikinä itse katki ja AMD:n prosessoreja oli melkein koko opiskeluaika. Mutta en silti ota vastuuta, jos liialla runnomisella ja voimalla joku noita koettaa korjata näillä neuvoilla ja meneekin rikki.
Itse ostin "pinnivikaisen" prossun jokunen vuosi sitten kun melkein ilmaseksi sain ja kävin paikallisella kultasepällä joka oikaisi pinnit 5€ hintaan :)
 
Saa puhua, etenkin jos koskettaa potentiaalisesti tämän foorumin käyttäjiä. Henkilötietojen, kuten nimien julkaiseminen on kuitenkin kielletty foorumin säännöissä.
Eikös tuo sitten olisi parempi että tähän osioon perustetaan kokonaan uusi ketju Tori.fi asioivien huonoista kokemuksista?

Tässä ketjussa nykyään tunnu muuta olevan kun tori.fi aiheita ja jos väliin tulee täällä tehdyistä kaupoista asiaa niin sekoittuu mielestäni pahasti.

Otsikosta ja ensimmäisestä viestistä saa kuitenkin sen käsityksen että keskustelu on tarkoitettu täällä tapahtuviin kauppa asioihin.
 
Eikös tuo sitten olisi parempi että tähän osioon perustetaan kokonaan uusi ketju Tori.fi asioivien huonoista kokemuksista?

Tässä ketjussa nykyään tunnu muuta olevan kun tori.fi aiheita ja jos väliin tulee täällä tehdyistä kaupoista asiaa niin sekoittuu mielestäni pahasti.

Otsikosta ja ensimmäisestä viestistä saa kuitenkin sen käsityksen että keskustelu on tarkoitettu täällä tapahtuviin kauppa asioihin.
Ei täällä ole siis tarkoitus mitään Tori.fi-asiakkaiden käyttökokemuskeskustelua käydä, mutta kuten tuossa edellisessä viestissäni sanoin, jos huijariin liittyvä asia koskettaa potentiaalisesti myös tätä kauppapalstaa (monesti samat kaverit huseeraavat monessa eri paikassa), niin en näe mitään syytä miksi asiasta ei voisi täällä mainita.
 
J.K. henkilölle Lahteen ei kannata maksaa edes kahtakymppiä etukäteen. Fonecta löytää tällä hetkellä osotteenkin, mutta ei jätkällä mitään häpyä.
 
Ne tilinumerot/puh.numerot kannattaa yleensä aina goglettaa.

Eikös tuo sitten olisi parempi että tähän osioon perustetaan kokonaan uusi ketju Tori.fi asioivien huonoista kokemuksista?

Tässä ketjussa nykyään tunnu muuta olevan kun tori.fi aiheita ja jos väliin tulee täällä tehdyistä kaupoista asiaa niin sekoittuu mielestäni pahasti.

Otsikosta ja ensimmäisestä viestistä saa kuitenkin sen käsityksen että keskustelu on tarkoitettu täällä tapahtuviin kauppa asioihin.
Koska torissa tapahtuu ylivoimaisesti eniten huijauksia niin väkisin sitten keskustelu siirtyy siellä tapahtuviin huijauksiin.
 
Niin, jonka takia se oma ketju torin tapahtumille ei olisi millään tavalla huono asia.

Nojaa, itestäni se taas luo sekavuutta tilanteeseen, jos miettii että jokin ei-niin-aktiivinen-käyttäjä päättää täällä myydä jotain, niin tarkistaa varmaankin käyttäjäpalautteiden lisäksi korkeintaan tän ketjun. Ja sen takia jokin uusi ketju jossa on kerrottuna Tori.fi:ssä kohdatut huijarit jää potentiaalisesti huomaamatta, koska se ei koske tätä palstaa.

Mieluummin yks ketju noita kusetuksia varten kuten nyt on. Ainakaan itse en nää mitään hyötyä erillisestä Tori-ketjusta...
 
Mitenkäs sellaisessa tilanteessa pitää toimia, kun huijari oli maksanut rahat takaisin? Kun kuulustelut oli jo tuossa joku aika sitten ja sanoi siellä että ei maksa takaisin rahoja. Mutta oli tullut näköjään takaisin koko summa. Ei meinaan poliisi ainakaan ohjeistanut mitenkään tälläisessä tilanteessa. Koska rahat on tullut jo takaisin, ennen kun kerennyt mennä käräjille edes. Niin voiko tuosta vaatia vielä rangaistusta tuolle huijarille?
 
Mitenkäs sellaisessa tilanteessa pitää toimia, kun huijari oli maksanut rahat takaisin? Kun kuulustelut oli jo tuossa joku aika sitten ja sanoi siellä että ei maksa takaisin rahoja. Mutta oli tullut näköjään takaisin koko summa. Ei meinaan poliisi ainakaan ohjeistanut mitenkään tälläisessä tilanteessa. Koska rahat on tullut jo takaisin, ennen kun kerennyt mennä käräjille edes. Niin voiko tuosta vaatia vielä rangaistusta tuolle huijarille?
Siitä todennäkösesti tulee petoksenyrityksestä tuomio, varsinkin jos samalla henkilöllä on useampia vastaavia juttuja
 
itseäni ei haittaa jos lyhyesti ja ytimekkäästi kerrotaan että "X.X Lillehammerista kusetti torissa"

sit jos ruvetaan sivukaupalla miettimään kuinka tori/huuto vois tehdä sitä ja tätä taikka kertomaan vuoden 2006 kusetuksista niin alkaa häiritsemään.
 
itseäni ei haittaa jos lyhyesti ja ytimekkäästi kerrotaan että "X.X Lillehammerista kusetti torissa"

sit jos ruvetaan sivukaupalla miettimään kuinka tori/huuto vois tehdä sitä ja tätä taikka kertomaan vuoden 2006 kusetuksista niin alkaa häiritsemään.

Sillä "X.X Lillehammerista" ei ole mitään informaatioarvoa, kun se sama kusettaja esiintyy seuraavan kerran G.G:nä Gettysburgista.
 
Voitaisiin perustaa vaikka "yllätti mietaan" topic johon voitte koota ne "joku kusetti torissa postimyynnillä" kokemukset.
 
Tuossa vaikuttaa olevan huijari liikkellä mutta en ole varma enkä tiedä onko ylläpidolle ilmoitettu.
 
Tuossa vaikuttaa olevan huijari liikkellä mutta en ole varma enkä tiedä onko ylläpidolle ilmoitettu.

Joo, aika perinteinen. Eka ja ainut viesti ja heti liittymisen jälkeen. Ehkä tuolla ostopuolellakin pitäisi olla rajoituksia? Kuvallakin löytyy, mut eipä voi tietää onko oma kuva.

edit: toisaalla tossa oli vasta pari päivää mennyt. Mikä on tilanne @Löysä ?
 
Viimeksi muokattu:
Joo, aika perinteinen. Eka ja ainut viesti ja heti liittymisen jälkeen. Ehkä tuolla ostopuolellakin pitäisi olla rajoituksia? Kuvallakin löytyy, mut eipä voi tietää onko oma kuva.

edit: toisaalla tossa oli vasta pari päivää mennyt. Mikä on tilanne @Löysä ?
Joo voi olla että on jotain esteitä tullut ettei pysty vastaa mutta kun on noin tuore rekisteröityminen niin pistää miettimään.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.

On tuossa ollut enemmän kuin "enemmän kuin tarpeeksi" aikaa tarkastaa tuotteet.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.

Mielestäni et ole korvausvelvollinen, koska ostajan velvollisuus on katsoa tuotteet läpi ja testata järkevän ajan sisällä ostosta sekä ilmoittaa siitä, 3kk ei ole järkevä aika.

Jos olet kaivanut noi jostain SER-lavan koneista, etkä ole niitä testannut ja tuutannut menemään eteenpäin niin ehkä jonkun kompensaation tästä voisi antaa jos haluat omaa omaatuntoa keventää.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.

Oliko prossut testattuja ja toimivia? Jos oli niin kyllä on aikaa mennyt jo reilusti yli minkään inhimillisen reklamaatioajan :)

Jos taas et itsekään tiedä toimiko ne ja myit toimivina niin siinä tapauksessa varmaan itse peruisin kaupat
 
Mielestäni et ole korvausvelvollinen, koska ostajan velvollisuus on katsoa tuotteet läpi ja testata järkevän ajan sisällä ostosta sekä ilmoittaa siitä, 3kk ei ole järkevä aika.

Jos olet kaivanut noi jostain SER-lavan koneista, etkä ole niitä testannut ja tuutannut menemään eteenpäin niin ehkä jonkun kompensaation tästä voisi antaa jos haluat omaa omaatuntoa keventää.
Oliko prossut testattuja ja toimivia? Jos oli niin kyllä on aikaa mennyt jo reilusti yli minkään inhimillisen reklamaatioajan :)

Jos taas et itsekään tiedä toimiko ne ja myit toimivina niin siinä tapauksessa varmaan itse peruisin kaupat

Testaan kyllä kaikki prossut mitä myyn mutta inhimillinen virhe on voinut sattua myös minun puolelta jos en ole huomannut tuollaista kapasitaattorin puuttumista taikka hapettumista koska ne voivat toimia siitäkin huolimatta. Aika monta vuotta näitä osia on pyöritelty ja aika tarkasti kyllä katon tuotteen että se on myös ehjä.

Pitää jutella ostajan kanssa jos silti korvaisin prossut kyseessä ei ole kovinkaan kalliit osat puhutaan kympeistä.
 
En korvaisi mitään. Tuntuu tämmösten keissien kohalla olevan aina kyseessä jonkun sortin pikavippeily tai muu vähemmän rehellinen toiminta. 3kk on liian pitkä aika, olisi testannut kamat aikaisemmin.
 
eikai kyse nyt ole siitä että on ns. paremman sirun karsittu painos, josta kytketty ominaisuuksia pois ja täten myös mahdollisesti jätetty pari pintaliitososaakin latomatta?

hapettumiseen ilman kuvia en lähtisi reagoimaan, koska ostaja on ne voinut hikisillä käsillä tunkea alalaatikkoon ja tottakai ne "hapettuu"

mut tosiaan aika outoa että 3kk meni tämän toteamiseen.
 
Täytyipä kurkistaa vielä @intel ostamani prosessorit läpi ja ne näyttää hyväkuntoisilta, eikä mitään pintaliitoskomponentteja puutu alta ja olen ne muistaakseni testannutkin.

Eli täältä löytyy ostaja, joka on täysin tyytyväinen kauppoihin kyseisen herran kanssa. Tarpeeksi paljon kauppoja tekee, niin voi tulla se yksi väärinkäyttäjä, joka kiristää negatiivisella palautteella ja keksii tarinoita. En tiedä, onko tässä käynyt niin, mutta omien kokemuksieni perusteella voin suositella niitä kauppoja @intel kanssa.
 
Täytyipä kurkistaa vielä @intel ostamani prosessorit läpi ja ne näyttää hyväkuntoisilta, eikä mitään pintaliitoskomponentteja puutu alta ja olen ne muistaakseni testannutkin.

Eli täältä löytyy ostaja, joka on täysin tyytyväinen kauppoihin kyseisen herran kanssa. Tarpeeksi paljon kauppoja tekee, niin voi tulla se yksi väärinkäyttäjä, joka kiristää negatiivisella palautteella ja keksii tarinoita. En tiedä, onko tässä käynyt niin, mutta omien kokemuksieni perusteella voin suositella niitä kauppoja @intel kanssa.

Kiitos @hsalonen palautteesta! :)

Noiden prossujen korvaamien ei tässä ole edes se kynnys kysymys vaan toi aika, en itse kehtaisi valittaa näin pitkän ajan jälkeen viikko tai kaksi pitäisi riittää tavaran tarkistamiseen, Varmaankin nyt korvaan noi rikkinäiset prossut.

Kiitos kaikille ei muuta raportoitavaa tässä vaiheessa :)
 
Jos kyseinen henkilö sinne se negatiivisen palautteen pistää niin tee saman takaisin ei ainakaan haittaa tee.
Itsekin sitä mieltä että ostaja kuuluisi reklamoida lähiviikkojen aikana jos tuote on viallinen eikä kuukausien jälkeen.
 
Täytyipä kurkistaa vielä @intel ostamani prosessorit läpi ja ne näyttää hyväkuntoisilta, eikä mitään pintaliitoskomponentteja puutu alta ja olen ne muistaakseni testannutkin.

Eli täältä löytyy ostaja, joka on täysin tyytyväinen kauppoihin kyseisen herran kanssa. Tarpeeksi paljon kauppoja tekee, niin voi tulla se yksi väärinkäyttäjä, joka kiristää negatiivisella palautteella ja keksii tarinoita. En tiedä, onko tässä käynyt niin, mutta omien kokemuksieni perusteella voin suositella niitä kauppoja @intel kanssa.

Ite lähinnä mietin sitä, että toimivatko kyseiset prosessorit? Koska jos on myyty toimivana prosessori ja prosessori toimii (ainakin) vakioasetuksilla niin silloinhan mitään korvattavaa ei pitäisi olla? Koska mututuntumalta veikkaan että pintaliitoskomponenttien määrä ja hapettuminen vaikuttanee sitten jos lähdetään prossusta hakemaan kaikki irti...

Ja kyllä, max 2 viikkoa pitäisi riittää tarkasteluun, että näyttääkö tuote hyväkuntoiselta vai ei...
 
Ite lähinnä mietin sitä, että toimivatko kyseiset prosessorit? Koska jos on myyty toimivana prosessori ja prosessori toimii (ainakin) vakioasetuksilla niin silloinhan mitään korvattavaa ei pitäisi olla? Koska mututuntumalta veikkaan että pintaliitoskomponenttien määrä ja hapettuminen vaikuttanee sitten jos lähdetään prossusta hakemaan kaikki irti...

Ja kyllä, max 2 viikkoa pitäisi riittää tarkasteluun, että näyttääkö tuote hyväkuntoiselta vai ei...

Mun mielestä iha sama 3 kuukauden jälkee, vaikka olis väärän tuotteen vahingossa lähettänyt. Oli aiemminkin joku vastaava. 2 viikon jälkeenki olisi outoa.. kyllä ostettu tuote pitäisi tarkastaa heti ku ehtii sen saatuaan. Jos ei ole kaupan takuuta, nii en sellaista itsekkään anna. Jos hajoaa kahden viikon jälkeen, nii huono munkki. Se on riskinä käytetyssä ilman takuuta. Toki kaikki on neuvoteltavissa ja tapauskohtaisia(?), mut lähtökohtaisesti kun tuotteen saat käsiis, sie tarkastat sen kunnon mahd. nopeasti.

edit: Johan täällä on hyvä antaa sitä palautettaki. Se annetaan tuotteen tarkastettua, eikä siihen pitäis useampaa viikkoa mennä.. eikait tällaisia kirjoittamattomia sääntöjä pidä alkaa sääntöihin kirjaamaan?
 
Viimeksi muokattu:
Pintaliitosten irtoamiseen pitäisi tyyliin pitää niitä prossuja samassa taskussa avainnipun kanssa päiväkausia, että moista vahinkoa syntyy. Ei tuollaista normaalilla käytöllä tai säilyttämisellä tapahdu.
Komppaan tätä ja haluaisin kyllä nähdä kuvan tällaisesta muka vauriosta.

On todella vaikea uskoa edes postin saavan tuollaista aikaan vaikka lähetys olisi pelkkä kirjekuori ilman mitään muuta. Ja näin tuskin kukaan prosuja lähettää, eikä varsinkaan kokenut myyjä.

Toisaalta tämän kaltaisten estämiseksi tulisi ehkä kuvata tuotteet ennen lähetystä. Varsinkin jos minkään tason sarjanumeroa on näkyvillä, loppuisi tämän kaltainen varsin tehokkaasti.
 
Ilmeisesti itekki jouduin huijarin uhriksi, tosin torin kautta. otti itse yhteyttä osto ilmoon, lähetti kyllä kuvat kortista nimen päivämäärän ym kanssa pyynnöstä.
rahat ku oli siirretty pari päivää tuli tekosyitä miksei oo kerenny matkahuoltoon viedä ja sitte täydellinen radiohiljaisuus. sitten tätä palstaa selailtuani törmäsin samankaltaisiin ilmoihin täällä. ja kyseessä jeevus ym hänen tunnukset. joten rikosilmo edessä täälläkin.
Saako tällöin rahansa takaisin?
 
Kusettajat saa luottotietojen menetyksen lisäksi rikosrekisterin. Ei semmoinen kannata ihan pienistä summista. Eikä isommistakaan.

Tässä kestää kuukausia, ja nyt poliisit voi olla kiinni muualla ja käräjäoikeudet kiinni. Paras toivo on, että on siellä tilapäisesti hairahtunut henkilö ja hänellä on luottotiedot ja puhdas rekisteri - ja hän haluaa pitää asian näin. Sitten hän kyllä korjaa virheensä, kun rahaa löytyy. Tärkeintä on löytää se oikea rikollinen, kun on prepaidit ja muut tavat piilottaa henkilöllisyytensä.
 
Jokainen tuote jonka olen myynyt on olemassa, pelkkä laiskuus mulla on syynä ettei ole heti postitettu ja tää näkyy parissa negapalautteessa mulla.

Kuten sanoin niin pyrin hoitamaan nykyisin asiat nopeasti ja haluan päästä tosta "postitan ku jaksan" leimasta eroon.
Toisaalta jos sitten sulla onkin maine heebana joka kyllä lähettää mutta saattaa kestää niin oot silti minusta luotettava kauppakumppani.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 287
Viestejä
4 867 342
Jäsenet
78 629
Uusin jäsen
JoelOlavi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom