Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Joo täysin selvä keissi näyttää olevan. Kaveri asennellu väärin, tai jäähyn mukana nostanu prossu socketista ja samalla vääntäny vinoon. Nyt vituttaa ja yrittää kusettaa rahat takasi edelliseltä omistajalta.

Ja vaikka nuo olisi olleet epähuomiossa vinossa myynti hetkellä ei sitä enää 1kk jälkeen voi lähtä huutelee perään käytetyn tavaran kaupassa. Kyllä se ostettu tavara pitää aina heti tarkastaa vähintään päälisin puolin kun saa käsiin vaikkei käyttöön menisikään samantien.
 
Eihän tuo ole rikki. Helpoiten ottaa kirjastokortin/luottokortin/plussakortin ja vetelee sillä noista pinnien välistä, niin saa noin vähän vääntyneet suoraan.

Näin itse tein AM2-aikana (tai 939), kun prosessori vahingossa tippui lattialle. Muutenkin, jos sen saa siististi sockettiin, niin lukitseminen pitäisi vääntää noi suoraksi. En ole yhtään pinniä saanut ikinä itse katki ja AMD:n prosessoreja oli melkein koko opiskeluaika. Mutta en silti ota vastuuta, jos liialla runnomisella ja voimalla joku noita koettaa korjata näillä neuvoilla ja meneekin rikki.
 
Myyntikuva olisi suora pelastus, mut en suostuisi kauppojen purkuun tuossa tilanteessa. "Toimivuustakuu voimassa niin kauan ku perävalot näkyy" eli kauppa on todettu ookooksi, ku ei oo noudon jälkeen maininnut mitään, viikkokin alkaa olla vähä siinä ja siinä.
 
Myyntikuva olisi suora pelastus, mut en suostuisi kauppojen purkuun tuossa tilanteessa. "Toimivuustakuu voimassa niin kauan ku perävalot näkyy" eli kauppa on todettu ookooksi, ku ei oo noudon jälkeen maininnut mitään, viikkokin alkaa olla vähä siinä ja siinä.

Samaa itsekin aamulla mietin, että olisipa kuvaa ollut, mutta enpä tiedä olisiko se sitten vuositasolla enää mukava kuvata joka ikinen tuote kaikista kulmista. Tästä kaupasta tosiaan aikaa jo reilu viisi viikkoa ja eilen tuli yhteydenotto ostajalta.
 
Samaa itsekin aamulla mietin, että olisipa kuvaa ollut, mutta enpä tiedä olisiko se sitten vuositasolla enää mukava kuvata joka ikinen tuote kaikista kulmista. Tästä kaupasta tosiaan aikaa jo reilu viisi viikkoa ja eilen tuli yhteydenotto ostajalta.

Itse olen ainakin sen verran joutunut vääntämään muutamista kaupoista että tulee aina otettua tuotteesta kuvia ja postituksen kanssa paketointia myöten. Ajallisesti ehkä tuntuu turhalta jos myy paljon, mutta halpa hinta jos tuleekin jälkikäteen sanomista.
 
Itse olen ainakin sen verran joutunut vääntämään muutamista kaupoista että tulee aina otettua tuotteesta kuvia ja postituksen kanssa paketointia myöten. Ajallisesti ehkä tuntuu turhalta jos myy paljon, mutta halpa hinta jos tuleekin jälkikäteen sanomista.
Ei netissä tehdyissä kaupoissa oikeastaan voi olla liian varovainen ja Postiinkaan ei voi ihan 100% luottaa. :rolleyes:

 
Prepaidiakaan et nykyään enää vaan tunnista mistään.. Elisa koitti kovasti yritykselle kaupata 046 numeroita mihin oli pakko todeta että ei sit ikinä, kaikki luulee niiden olevan prepaideja :)

Jo 15 vuotta sitten ne prepaidit tunnisti kahdesta ensimmäisestä numerosta, eikä suinkaan tosta 040/041-jne aluista. Varmaan sama kaava yhä käytössä että ne on rajattu siten.

Esim. 041-alkuisissa 71-77 varattu prepaideille ja vaikkapa myös 62-65 alkavat numerot.
 
Jo 15 vuotta sitten ne prepaidit tunnisti kahdesta ensimmäisestä numerosta, eikä suinkaan tosta 040/041-jne aluista. Varmaan sama kaava yhä käytössä että ne on rajattu siten.

Esim. 041-alkuisissa 71-77 varattu prepaideille ja vaikkapa myös 62-65 alkavat numerot.
Prepaid-liittymän saa muutettua laskutusliittymäksi, joten tuo ei sinänsä ole validi taktiikka ja sen lisäksi operaattorit voi muutella numeroblokkiensa jakotapaa milloin vain. Näin ollen aika mahdoton päätellä juuri mitään numerosta muuta kuin että ehkä normaalia suurempi todennäköisyys sille että on prepaid.
 
Yksi mahdollisuus tunnista prepaid on toki olemassa, vie kuitenkin hieman aikaa, mutta ei liikaa. Käy jokaisen operaattorin prepaid latauspalvelussa syöttämässä numeron. Herjaa kyllä jos ei ole prepaid liittymä. Jos taas hyväksyy numeron ja pääset valitsemaan summaa niin kyseessä on prepaid. Ja usein kertoo jopa mikä prepaid liittymä käytässä, esim dna:lla super prepaid jne. Esimerkiksi tuolta voi tarkistaa dna:n prepaidit Laturi
 
Ei se ihan mahdottomia vaatisi Tori.fi:ltä päivittyä turvallisemmaksi ja paremmaksi. Pankkitunnistautuminen vapaaehtoiseksi ja siitä jonkinlainen merkki tavaralistaukseen ja vaikkapa näkyvyysbonus tunnistautuneille. Hakutoimintoakin voisi hieman parannella. Ongelma vaan on, että Tori.fi on noussut suosioon sen helppokäyttöisyyden ja aggressiivisen markkinoinnin kautta. Riskin ottaminen helppokäyttöisyyden maineen uhraamiseksi tuntuu varmasti ylläpitäjistä pahalta.


"Kenelläkään" normaalilla ihmisellä ei ole prepaid käytössä. Se itsessään on jo hälytysmerkki siitä, että kaveri on luottotiedoton ja niin pahasti persauki, että ei voi toimittaa operaattorin vaatimaa takaussummaa. Asiaa voi tietenkin parantaa tarjoamalla noutoa, mutta eihän se olemattomalle tavaralle tietenkään onnistu.

On niitä prepaideja normi-ihmisilläkin. Minullakin toinen on laskutusliittymä ja toinen on prepaid, lapsillakin oli pitkään prepaidit. Toisekseen, numeron perusteella ei sitä varmaksi voi mennä sanomaan onko prepaid vai ei.
 
On niitä prepaideja normi-ihmisilläkin. Minullakin toinen on laskutusliittymä ja toinen on prepaid, lapsillakin oli pitkään prepaidit. Toisekseen, numeron perusteella ei sitä varmaksi voi mennä sanomaan onko prepaid vai ei.

Jep, tämä noitavaino prepaideja kohtaan on huvittavaa. Esim. Telian prepaid on edelleen halvempi, kuin yksikään laskutusliittymä, kiitos parin vuoden takaisten "triplaamme latauksesi"-kampanjoiden.
 
Olen kaikille liitymäkauppiaille sanonut että voin vaihtaa jos saan sellaisen joka maksaa 40e vuodessa kuten nykyinen prepaid.

Keskustelu on sitten jäänyt aina suht lyhyeksi...
 
Tämä ei ole oikea paikka puhelinliittymäkeskustelulle.:swait:
 
Täytyis olla joku database huijarien tilinumeroille jossa vaikka tilinumerosta esim puolet lopusta näkyvissä joihin voisi sitten vertailla, hieman kävisi kusettajien homma työläämmäksi kun numero on tullut huijauksen jälkeen tietoon ja kirjattua.
Melkein saisi verkkopankeissa suoraan olla joku flag-systeemi, huijarin tilinumeroon maksaessa tulisi varoitus ennen maksun hyväksymistä. Vaikka rikosilmoituksen kautta menisi noista tieto pankeille.
 
Saiko täällä puhua tori.fi huijjareista? Typeryyksissäni tulin huijatuksi ja tyyppi T.V. Porista. On ilmeisesti aika paljon noita väsänny. Onko muille tuttu?
 
Saiko täällä puhua tori.fi huijjareista? Typeryyksissäni tulin huijatuksi ja tyyppi T.V. Porista. On ilmeisesti aika paljon noita väsänny. Onko muille tuttu?
Saa puhua, etenkin jos koskettaa potentiaalisesti tämän foorumin käyttäjiä. Henkilötietojen, kuten nimien julkaiseminen on kuitenkin kielletty foorumin säännöissä.
 
Saiko täällä puhua tori.fi huijjareista? Typeryyksissäni tulin huijatuksi ja tyyppi T.V. Porista. On ilmeisesti aika paljon noita väsänny. Onko muille tuttu?
Tässä oma tori sivuni näin esimerkkinä.. mitäs luulet kestikö tietojen muuttaminen
A.5sekunttia
B.10sekunttia
C.15sekunttia.
Screenshot_20200305-162328__01.jpg


Joten älkää nyt ihan tosissaan uskoko niihin nimiin/paikkakuntiin mitä joku huru ukko huijari on sinne päästään kirjoitellut.

Mutta toivottavasti ei paljoa mennyt euroja, seuraavaksi mainitset henkilölle että teet rikosilmoituksen ellei palauta maksua päivään X mennessä.
 
Melkein saisi verkkopankeissa suoraan olla joku flag-systeemi, huijarin tilinumeroon maksaessa tulisi varoitus ennen maksun hyväksymistä. Vaikka rikosilmoituksen kautta menisi noista tieto pankeille.

Rikosilmoituksesta on vielä pitkä matka oikeudenkäyntiin ja syytetyn tuomitsemiseen (eli syytetty muuttuu syylliseksi), ihan kiva idea mutta ei ole etäisestikään toteutuskelpoinen.
 
Rikosilmoitus on siis tehty ja minulla todellinen nimi jonka mainitsi
Tässä oma tori sivuni näin esimerkkinä.. mitäs luulet kestikö tietojen muuttaminen
A.5sekunttia
B.10sekunttia
C.15sekunttia.
Screenshot_20200305-162328__01.jpg


Joten älkää nyt ihan tosissaan uskoko niihin nimiin/paikkakuntiin mitä joku huru ukko huijari on sinne päästään kirjoitellut.

Mutta toivottavasti ei paljoa mennyt euroja, seuraavaksi mainitset henkilölle että teet rikosilmoituksen ellei palauta maksua päivään X mennessä.

Siis minä tein jo ilmoituksen ja sain poliisilta oikean nimen. Maksu oli mobilepaylla lauantaina ja maananataina ei enää vastannut ja löi luuria korvaan, niin samantien tein ilmon. 450€ ei maailmaa kaada mutta vituttaa.
 
Rikosilmoitus on siis tehty ja minulla todellinen nimi jonka mainitsi


Siis minä tein jo ilmoituksen ja sain poliisilta oikean nimen. Maksu oli mobilepaylla lauantaina ja maananataina ei enää vastannut ja löi luuria korvaan, niin samantien tein ilmon. 450€ ei maailmaa kaada mutta vituttaa.

Sait poliisilta oikean nimen, ku teit rikosilmoituksen, alle viikossa? On vissii jonkin sortin sarjahuijari, jolla on jo useampi tapaus oikeuteen menossa.
 
Viimeksi muokattu:
Sait poliisilta oikean nimen, ku teit rikosilmoituksen, alle viikossa? On vissii jonkin sortin sarjahuijari, jolla on jo useampi tapaus oikeuteen menossa.

Kyllä. Maanantaina ilmo, tiistaina poliisi soitti js tänään sain jo nimen. Kehtaiskohan osoitteen vielä kysyä :D Ja joo, sepällä ennestään näitä.
 
Kyllä. Maanantaina ilmo, tiistaina poliisi soitti js tänään sain jo nimen. Kehtaiskohan osoitteen vielä kysyä :D Ja joo, sepällä ennestään näitä.

Joo, eli oli varmaan keissi menny jo esitutkinnasta. En sit tiedä miksi sulle hänen nimi kerrottiin puhelimessa. Mut offtopikia tämä, nii emmä enempää jatka :D Mut ikävä kyllä voi olla, että odottelet rahojas aikas... :/
 
Joo, eli oli varmaan keissi menny jo esitutkinnasta. En sit tiedä miksi sulle hänen nimi kerrottiin puhelimessa. Mut offtopikia tämä, nii emmä enempää jatka :D Mut ikävä kyllä voi olla, että odottelet rahojas aikas... :/

Kysyin sitä. Osoitetta en kehdannut kysyä, mutta eiköhän tuokin selviä :D
 
Kysyin sitä. Osoitetta en kehdannut kysyä, mutta eiköhän tuokin selviä :D

No tuskin. Sit olisi jo leväperäistä toimintaa poliisilta. Rittäis, ku kertoisit nimen, nii kuka tahansa sais sen jälkee osoitteen tietoon tekaistulla rikosilmoituksella. Se mikä tätä ketjua voisi auttaa, olisi esim. puhelinnumeron ekat kaks numeroa ja viimeiset 2 numeroa, kun on sarjamies kyseessä. Osais muutki sit nopeammin ottaa poliisiin yhteyttä epäilyttävissä tapauksissa.
 
Numero yllättäen salainen mutta ei mielestäni prepaid kun koitin operaattorien sivuilla. 045-26xxx41.
 
Eihän tuo ole rikki. Helpoiten ottaa kirjastokortin/luottokortin/plussakortin ja vetelee sillä noista pinnien välistä, niin saa noin vähän vääntyneet suoraan.

Näin itse tein AM2-aikana (tai 939), kun prosessori vahingossa tippui lattialle. Muutenkin, jos sen saa siististi sockettiin, niin lukitseminen pitäisi vääntää noi suoraksi. En ole yhtään pinniä saanut ikinä itse katki ja AMD:n prosessoreja oli melkein koko opiskeluaika. Mutta en silti ota vastuuta, jos liialla runnomisella ja voimalla joku noita koettaa korjata näillä neuvoilla ja meneekin rikki.
Itse ostin "pinnivikaisen" prossun jokunen vuosi sitten kun melkein ilmaseksi sain ja kävin paikallisella kultasepällä joka oikaisi pinnit 5€ hintaan :)
 
Saa puhua, etenkin jos koskettaa potentiaalisesti tämän foorumin käyttäjiä. Henkilötietojen, kuten nimien julkaiseminen on kuitenkin kielletty foorumin säännöissä.
Eikös tuo sitten olisi parempi että tähän osioon perustetaan kokonaan uusi ketju Tori.fi asioivien huonoista kokemuksista?

Tässä ketjussa nykyään tunnu muuta olevan kun tori.fi aiheita ja jos väliin tulee täällä tehdyistä kaupoista asiaa niin sekoittuu mielestäni pahasti.

Otsikosta ja ensimmäisestä viestistä saa kuitenkin sen käsityksen että keskustelu on tarkoitettu täällä tapahtuviin kauppa asioihin.
 
Eikös tuo sitten olisi parempi että tähän osioon perustetaan kokonaan uusi ketju Tori.fi asioivien huonoista kokemuksista?

Tässä ketjussa nykyään tunnu muuta olevan kun tori.fi aiheita ja jos väliin tulee täällä tehdyistä kaupoista asiaa niin sekoittuu mielestäni pahasti.

Otsikosta ja ensimmäisestä viestistä saa kuitenkin sen käsityksen että keskustelu on tarkoitettu täällä tapahtuviin kauppa asioihin.
Ei täällä ole siis tarkoitus mitään Tori.fi-asiakkaiden käyttökokemuskeskustelua käydä, mutta kuten tuossa edellisessä viestissäni sanoin, jos huijariin liittyvä asia koskettaa potentiaalisesti myös tätä kauppapalstaa (monesti samat kaverit huseeraavat monessa eri paikassa), niin en näe mitään syytä miksi asiasta ei voisi täällä mainita.
 
J.K. henkilölle Lahteen ei kannata maksaa edes kahtakymppiä etukäteen. Fonecta löytää tällä hetkellä osotteenkin, mutta ei jätkällä mitään häpyä.
 
Ne tilinumerot/puh.numerot kannattaa yleensä aina goglettaa.

Eikös tuo sitten olisi parempi että tähän osioon perustetaan kokonaan uusi ketju Tori.fi asioivien huonoista kokemuksista?

Tässä ketjussa nykyään tunnu muuta olevan kun tori.fi aiheita ja jos väliin tulee täällä tehdyistä kaupoista asiaa niin sekoittuu mielestäni pahasti.

Otsikosta ja ensimmäisestä viestistä saa kuitenkin sen käsityksen että keskustelu on tarkoitettu täällä tapahtuviin kauppa asioihin.
Koska torissa tapahtuu ylivoimaisesti eniten huijauksia niin väkisin sitten keskustelu siirtyy siellä tapahtuviin huijauksiin.
 
Niin, jonka takia se oma ketju torin tapahtumille ei olisi millään tavalla huono asia.

Nojaa, itestäni se taas luo sekavuutta tilanteeseen, jos miettii että jokin ei-niin-aktiivinen-käyttäjä päättää täällä myydä jotain, niin tarkistaa varmaankin käyttäjäpalautteiden lisäksi korkeintaan tän ketjun. Ja sen takia jokin uusi ketju jossa on kerrottuna Tori.fi:ssä kohdatut huijarit jää potentiaalisesti huomaamatta, koska se ei koske tätä palstaa.

Mieluummin yks ketju noita kusetuksia varten kuten nyt on. Ainakaan itse en nää mitään hyötyä erillisestä Tori-ketjusta...
 
Mitenkäs sellaisessa tilanteessa pitää toimia, kun huijari oli maksanut rahat takaisin? Kun kuulustelut oli jo tuossa joku aika sitten ja sanoi siellä että ei maksa takaisin rahoja. Mutta oli tullut näköjään takaisin koko summa. Ei meinaan poliisi ainakaan ohjeistanut mitenkään tälläisessä tilanteessa. Koska rahat on tullut jo takaisin, ennen kun kerennyt mennä käräjille edes. Niin voiko tuosta vaatia vielä rangaistusta tuolle huijarille?
 
Mitenkäs sellaisessa tilanteessa pitää toimia, kun huijari oli maksanut rahat takaisin? Kun kuulustelut oli jo tuossa joku aika sitten ja sanoi siellä että ei maksa takaisin rahoja. Mutta oli tullut näköjään takaisin koko summa. Ei meinaan poliisi ainakaan ohjeistanut mitenkään tälläisessä tilanteessa. Koska rahat on tullut jo takaisin, ennen kun kerennyt mennä käräjille edes. Niin voiko tuosta vaatia vielä rangaistusta tuolle huijarille?
Siitä todennäkösesti tulee petoksenyrityksestä tuomio, varsinkin jos samalla henkilöllä on useampia vastaavia juttuja
 
itseäni ei haittaa jos lyhyesti ja ytimekkäästi kerrotaan että "X.X Lillehammerista kusetti torissa"

sit jos ruvetaan sivukaupalla miettimään kuinka tori/huuto vois tehdä sitä ja tätä taikka kertomaan vuoden 2006 kusetuksista niin alkaa häiritsemään.
 
itseäni ei haittaa jos lyhyesti ja ytimekkäästi kerrotaan että "X.X Lillehammerista kusetti torissa"

sit jos ruvetaan sivukaupalla miettimään kuinka tori/huuto vois tehdä sitä ja tätä taikka kertomaan vuoden 2006 kusetuksista niin alkaa häiritsemään.

Sillä "X.X Lillehammerista" ei ole mitään informaatioarvoa, kun se sama kusettaja esiintyy seuraavan kerran G.G:nä Gettysburgista.
 
Voitaisiin perustaa vaikka "yllätti mietaan" topic johon voitte koota ne "joku kusetti torissa postimyynnillä" kokemukset.
 
Tuossa vaikuttaa olevan huijari liikkellä mutta en ole varma enkä tiedä onko ylläpidolle ilmoitettu.
 
Tuossa vaikuttaa olevan huijari liikkellä mutta en ole varma enkä tiedä onko ylläpidolle ilmoitettu.

Joo, aika perinteinen. Eka ja ainut viesti ja heti liittymisen jälkeen. Ehkä tuolla ostopuolellakin pitäisi olla rajoituksia? Kuvallakin löytyy, mut eipä voi tietää onko oma kuva.

edit: toisaalla tossa oli vasta pari päivää mennyt. Mikä on tilanne @Löysä ?
 
Viimeksi muokattu:
Joo, aika perinteinen. Eka ja ainut viesti ja heti liittymisen jälkeen. Ehkä tuolla ostopuolellakin pitäisi olla rajoituksia? Kuvallakin löytyy, mut eipä voi tietää onko oma kuva.

edit: toisaalla tossa oli vasta pari päivää mennyt. Mikä on tilanne @Löysä ?
Joo voi olla että on jotain esteitä tullut ettei pysty vastaa mutta kun on noin tuore rekisteröityminen niin pistää miettimään.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.

On tuossa ollut enemmän kuin "enemmän kuin tarpeeksi" aikaa tarkastaa tuotteet.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.

Mielestäni et ole korvausvelvollinen, koska ostajan velvollisuus on katsoa tuotteet läpi ja testata järkevän ajan sisällä ostosta sekä ilmoittaa siitä, 3kk ei ole järkevä aika.

Jos olet kaivanut noi jostain SER-lavan koneista, etkä ole niitä testannut ja tuutannut menemään eteenpäin niin ehkä jonkun kompensaation tästä voisi antaa jos haluat omaa omaatuntoa keventää.
 
EI varsinaisesti huono kauppakokemus vielä mutta miten pitäisi menetellä, Herra X osti minulta useita prosessoreita täällä foorumilla Joulukuun puolessa välissä ja tänään ilmoitti että osa prosessoreista oli huonoja eli puuttui kapasitaattori ja hapettuneita. Olenko korvausvelvollinen? aikaa on kuitenkin yli kolme kuukautta ja negatiivisen palautteen pelossa tiedä nyt mitä tässä tehdä.

Oliko prossut testattuja ja toimivia? Jos oli niin kyllä on aikaa mennyt jo reilusti yli minkään inhimillisen reklamaatioajan :)

Jos taas et itsekään tiedä toimiko ne ja myit toimivina niin siinä tapauksessa varmaan itse peruisin kaupat
 
Mielestäni et ole korvausvelvollinen, koska ostajan velvollisuus on katsoa tuotteet läpi ja testata järkevän ajan sisällä ostosta sekä ilmoittaa siitä, 3kk ei ole järkevä aika.

Jos olet kaivanut noi jostain SER-lavan koneista, etkä ole niitä testannut ja tuutannut menemään eteenpäin niin ehkä jonkun kompensaation tästä voisi antaa jos haluat omaa omaatuntoa keventää.
Oliko prossut testattuja ja toimivia? Jos oli niin kyllä on aikaa mennyt jo reilusti yli minkään inhimillisen reklamaatioajan :)

Jos taas et itsekään tiedä toimiko ne ja myit toimivina niin siinä tapauksessa varmaan itse peruisin kaupat

Testaan kyllä kaikki prossut mitä myyn mutta inhimillinen virhe on voinut sattua myös minun puolelta jos en ole huomannut tuollaista kapasitaattorin puuttumista taikka hapettumista koska ne voivat toimia siitäkin huolimatta. Aika monta vuotta näitä osia on pyöritelty ja aika tarkasti kyllä katon tuotteen että se on myös ehjä.

Pitää jutella ostajan kanssa jos silti korvaisin prossut kyseessä ei ole kovinkaan kalliit osat puhutaan kympeistä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 339
Viestejä
4 509 910
Jäsenet
74 355
Uusin jäsen
anomuumi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom