Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Oi oi, töihin herätys ja eikös täällä tuuttaa punaista joka laarissa.
En tiedä mikä ihme ihmisiä kiinnostaa jauhaa. Ketään ei ole huijattu, ja jos ihan tarkkoja nyt ollaan niin ostaja ei nyt taida itsekään puhua ihan totta. Mulla on kone ja kuitin tänään tuolle tolvanalle toimitin myös, toki vittuilleasani samaan malliin kaiken ylimääräisen sutaten.
Olen myös ostajalle ilmoittanut että koneen vien kunhan ehdin, ei kuitenkaan tällaisella menolla ole suinkaan prioriteettilistan kärkikahinoissa.
Itse kyllä käyn töissä, ennemmin nyt tässä tilanteessa ostajana keskittysin ennemmin töihin menoon entä tyhjiin syytöksiin ympäri ämpäri.

Mulle nyt loppujen lopuksi on ihan sama mitä joku ihminen bittiavaruudessa nimimerkin takana ajattelee.

Koko sirkus oli käynnissä siitä lähtien kun en nyt vaan työaikana monestikaan ehdi puhelinta vahtia millon tulee viestiä ja keneltä.

Vastasin heti ensimmäisen tilaisuuden auettua ostajan laittamaan viestiin ja kerroin tilanteen.

Jos on kiire niin senkun tulee ovelta koneen hakemaan.
Kehtaa hitto vielä vaatia yhtä sun toista koko ajan kun ensin itse jauhaa puuta heinää ympäriinsä.

Ylläpidollekkin väitti että joo olin muutama tunti sitten vasta vastannut vaikka kummasti itsellä aika näkyy ruokatunnin aikaan laitetuksi.

En aio asiaan tämän enempää aikaani käyttää. Aivan turhaa puheen sorinaa.

Sen verran mainittakoon korjaukseksi tuosta kunnianloukkauksesta että määritelmän täyttää jos henkilö on tunnistettavissa puhutusta sisällöstä ja kyllähän se niin on että moni minulle tuntematon on tietoinen oikeasta nimestäni tuon nimimerkin takana. Kannattaa tarkistaa kunnolla ennenkun puhuu totuutena mitä sylki suuhun tuo.

Lisäksi tämä vatipää on jotain numeroita sun muita lähetellyt täysin asiaan kuulumattomien kanssa, ja näistä on ilmoitus kirjattu tänään.

Kun niitä (turhia) rikosilmoituksia tehtailet, niin eikö samalla vaivalla voisi nyt ostaa sen pakettitoimituksen ja hoitaa homma loppuun?
No ei todellakaan voi.
Hienoa että tollo on saanut yhden suojelusenkelin lisää.
Kysäise toki että missä mennään.
Ostaja ilmoitti tekevänsä rikosilmoituksen aamu 8 aikaan ja se hänelle suotakoon.
Olen yksityisesti ja julkisesti ilmoittanut että ketään ei edelleenkään ole huijattu.

Perättömän ilmoituksen tekeminen sen sijaan sekin on lain vastaista 🤣
Ja sitten mitä tulee kauppa lakiin niin suosittelen tolloa tutkimaan senkin ennenkun hutkii.

Ihan jos tarkasti nyt kerrataan asiat niin olisin vienyt paketin töihin mennessä postiin heti kauppa iltaa seuraavana aamuna.
Tämä ei onnistunut koska kaupalle ei tullut varmistusta ostajalta, ostaja ei vastannut osoitteeseen liittyvään viestiin eikä maksua oltu tehty eikä sovittu miten ja mitä kautta hoidetaan. Siinä oli päivä minkä tiesin että itselleni Aikataulullisesti sopii. Seuraavana päivänä, eli tiistaina ostaja kysyi onnistuuko kauppa vielä niin kerroin olevani jo töissä ja että voin YRITTÄÄ TÖIDEN jälkeen paketin sinne postiin viedä. Tätä en ole varmaksi pystynyt lupaamaan.
Sitten tuli perseen alla juoksen seuraavana päivänä töihin ja tällainen vitun paskasirkus on pystyssä kun en nyt sitten ole ehtinyt puhelinta paljoa ihmettelemään.

Mutta sillä lailla, jatkakaa ihmeessä toistenne tsemppaamista 😅
Kun niitä (turhia) rikosilmoituksia tehtailet, niin eikö samalla vaivalla voisi nyt ostaa sen pakettitoimituksen ja hoitaa homma loppuun?

Statistiikka

Viestiketjuista
296 480
Jäsenet
81 141
Uusin jäsen
Jere Lindroos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom