@shitbreak Tää kuulostaa täsmälleen samanlaiselta (ellei jopa samalta) tyypiltä, joka myi mulle olemattoman koneen torissa vuosi sitten. Hirveä uhriutuminen alusta asti. Uhkailu ja rageeminen ei koskaan loppunut ja tätä samaa "nyt en kyllä lähetä konetta ennen kun xxx" tuli vaikka kuinka. Suosittelen tekemään rikosilmoituksen samantien, ehkä se ehtii samaan nippuun minun keissin kanssa kun se meni esitutkintaan jo. Ehtii sen sitten perua, mulla meni lähestulkoon vuosi ennen kuin poliisista soitettiin että aloittavat esitutkinnan. Muista vaatia rangaistusta rikosilmoituksessa ja korvauksia päälle, ilman rangaistusvaatimusta tuskin etenee.
PS. tunnistamattoman nimimerkin kunniaa ei voi loukata että se on vaan hyvä jos hän on oikeasti tehnyt rikosilmoituksen (epäilen) tästä, nostaa ehkä prioriteettia koko asian selvittämiseen kun kaksi keissiä kerralla. Toinen lentää samantien sit roskikseen. Minuakin uhkailtiin kunnianloukkaussyytteellä mutta en saanut näin isolla vaivalla tehtyä plankettia kummiskaan.