Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

jopa savolaisen (anteeksi sanonta, ei ole tarkoitus tehdä henkilökohtaisia hyökkäyksiä enkä pyri otaksumaan asuinpaikkaa tai sukujuuria tms) luonteen luulisi hiljakseen tulevan johtopäätökseen ettei ainakaan positiivinen kauppatapahtuma ole kyseessä ja antavan palautteen...

Hämäläisethän ne niitä hitaita oli, savolainen olisi antanut negan heti kun meni viäntämiseksi, terveisin savolainen :D
"Eilen olj rahhoo mutta ei pakettija, nyt ei ou kumpookaan"

Mutta kyllä, palautteet on olemassa tarkoituksella, käyttäkää niitä. Minusta kaupan venyminen vaikka ymmärrettävistäkin syistä on oikeus negaan tai ainakin neutraaliin, koska eihän se kauppa etene niin kuin kuuluisi.
Kaikenlaista voi sattua, mutta kyllä ihmiset pystyy asiat hoitamaan jos haluavat.

Jos joku oikeasti kärsii vaikkapa niin pahasta paniikkihäiriöstä, että ei voi viedä pakettia postiin, niin se pitää sitten huomioida ja järjestää asia toisella tavoin. Ei ostajan vastuulla ole odottaa viikkoja saati kuukausia oli syy mikä tahansa.

(Yhtä lailla hyvin menneistä kaupoista sitten ne positiiviset palautteet järkevässä ajassa, ihan yhtä tärkeitä).
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo käyttäjä @Santtuw omalla kohdallani meidän välisessä kaupankäynnissä oikein huijarilta vaikuttanut, enkä halua huvikseni kenestäkään antaa väärää kuvaa palautteen muodossa. Siksi en ollut heti antanut palautetta ja lynkkaamassa kyseistä käyttäjää täällä.

Hän palautti nyt rahat ja olemme siten sujut sekä viallinen tavara lähtee lahjoitetaan-osastolle. Saattoi vaan tietämättään myydä viallisen tavaran. Oli sitä kuulemma joskus ennen myyntiä testattu, mutta tuli DOA kunnossa perille. Tätäkin elämässä sattuu kyllä, ei mitenkään uutta. Postitti kuitenkin ja oli pakannutkin siten, että varmaan arveli sen olevan ehjä. Kommunikointi, postitus ja rahojen palautus olisi vaan saanut nopeampaa olla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 347
Viestejä
4 553 422
Jäsenet
74 959
Uusin jäsen
sorjonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom