Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

jopa savolaisen (anteeksi sanonta, ei ole tarkoitus tehdä henkilökohtaisia hyökkäyksiä enkä pyri otaksumaan asuinpaikkaa tai sukujuuria tms) luonteen luulisi hiljakseen tulevan johtopäätökseen ettei ainakaan positiivinen kauppatapahtuma ole kyseessä ja antavan palautteen...

Hämäläisethän ne niitä hitaita oli, savolainen olisi antanut negan heti kun meni viäntämiseksi, terveisin savolainen :D
"Eilen olj rahhoo mutta ei pakettija, nyt ei ou kumpookaan"

Mutta kyllä, palautteet on olemassa tarkoituksella, käyttäkää niitä. Minusta kaupan venyminen vaikka ymmärrettävistäkin syistä on oikeus negaan tai ainakin neutraaliin, koska eihän se kauppa etene niin kuin kuuluisi.
Kaikenlaista voi sattua, mutta kyllä ihmiset pystyy asiat hoitamaan jos haluavat.

Jos joku oikeasti kärsii vaikkapa niin pahasta paniikkihäiriöstä, että ei voi viedä pakettia postiin, niin se pitää sitten huomioida ja järjestää asia toisella tavoin. Ei ostajan vastuulla ole odottaa viikkoja saati kuukausia oli syy mikä tahansa.

(Yhtä lailla hyvin menneistä kaupoista sitten ne positiiviset palautteet järkevässä ajassa, ihan yhtä tärkeitä).
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
262 229
Viestejä
4 549 088
Jäsenet
74 947
Uusin jäsen
Wilmeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom