Joo elikkäs itse laittanut hänelle yvtä myykö kortit HPlla johon hän vastasi että onnistuu ja selitti että ongelmaa oli varaajan kanssa kun hän olisi välittömästi tarvinnut koodit (varaaja) mutta hän ei kerennyt niitä heti toimittaa hetkellisten kiireiden takia joten ilmeisesti sitten siinä oli jokin este jommankumman puolesta . Laittoi mulle että voi myydä heti hplla ja siinä vaihdettiin muutamia viestejä ja mainistin että itsekkin kyllä haluan koodit heti että teen kaupat . Suostui tähän ja maksun jälkeen sanoi toimittavansa koodit heti mun spostiin ja pyytää että kerron heti ketjussa kun näkyy ( 2 min suunnilleen kertoi menevän kun korttien tiedot jo valmiina lähetystä varten otettu esille ) noh tuon jälkeen katosi kuin pieru saharaan eikä koodeja koskaan tullut . Siinä nyt suunnilleen miten tilanne meni
Edit. Todella asiallisen oloisesti esittäytyi ja kertoi korttien toiminnasta ja mihin kaikkeen niitä voi Gigantissa käyttää ja tällaista .. kaveri todellakin tiesi mitä on tekemässä
Tää tyyppi selvästi oli pahat aikeissa.
Laitoin viestiä tarjouksen kera, johon hän vastasi aika nopeasti. Parin hinnasta vääntely viestin jälkeen pyysin antaa numeronsa, koska olin ajamassa. Hän antoi numeronsa ja juteltiin kaupat kuntoon. Sanoin, että olin matkalla Giganttiin, joten pyysin, että haluaisin todentaa ne koodit oikeaksi ja paikanpäällä myyjän kanssa tehdä kaupat ennen kun maksan hänelle. Hänelle tämä oli ok, mutta hän sanoi, että ei voi heti antaa niitä, koska oli mökillä tai jossain tekee hommia ja pääsee noin 2h päästä takas koneelle. Sanoin, että se on ok, ja varmistin, että onhan kaupat muutoin varmat, jotta menisin alustaa kaupat gigantissa, niin sitten parin tunnin päästä kun hän saa koodit, voidaan saman tien hoitaa kaupat gigantissa paikanpäällä. Hän sanoi, että kaupat varmat ja, että laittaa myynti-ilmoitukseen viestin, että ne on varattu mulle. Eli ei kyllä pidä paikkaansa hänen Kamazin mainitsema väittämä, että olisi este, tää tyyppi tiesi mitä on tekemässä.
Laitoin tyypille sms viestiä, ei oo lukenut. Soitin normi puhelun, oli blokannut. Soitin tuntemattomasta, ekan kerran löi luurin korvaan, sitten toka tuntematon soitto, vastasi ja oliko vähän alle 20sekkaa ei puhunut tai kuulunu mitää, kunnes sitten lopetti puhelun. WApissa myös laitoin viestiä ja soitin, turhaan.
Samaa kuin Kamaz, katoin, että hänellä on hyvin onnistuneet kaupat ja näytti toisien osapuolien olleen autenttisia käyttäjiä. Yksi neutraali palaute oli, että oli myynyt toiselle, vaikka olivat sopineet kaupat tai varannut hänelle tai jotain.
Komppaan myös, että kuulosti asialliselta puhelimessa.
Harmillista, että jos on rehellinen kundi, jos on päättänyt aloittaa tekee tämmöistä.