Härkönen
Tukijäsen
Miksi tyhjensit ilmoituksesi vielä sen jälkeen kun tästä sinulle täällä sanottiin että ei ole sääntöjen mukaista? Jatkoit silti sääntörikkomuksia. Ei siltä vaikuta että olisit ottanut tuosta opiksesi.Oletettu maksu on 78€ jonka olen laittanut Paha.:lle, häneltä en ole vastaanottanut rahaa kuitenkaan.
Pikavipeistä en tiedä enkä niitä harrasta, taitaa olla jokin foorumin oma normaali tapahtuma, itse en seuraa kun pysyn omissa oloissani.
Minulla sattuu olemaan satunnaisesti enemmänkin tavaroita ja perheenjäsenillä on pääsy paikalle, yleensä ilmoittavat heti jos jotain on myyty, kuten aiemmin sanottu niin tämä on ensimmäinen kerta kun olen päätynyt myymään "Ei Oota", vaikkei tarkoitus ollutkaan, minä olen samana päivänä kun olen saanut tiedon siitä että tuote onkin jo myyty aiemmin niin ilmoittanut Paha.:lle että tuote onkin jo mennyt, maksua en ole nähnyt joten sitä en pysty varmistamaan että mitä tässä on yritetty.
Paha. voi sitten maanantaina (tai viimeistään tiistaina) ilmoitella vastaanotetusta rahasta, katsotaan toimiiko hänen pankkinsa vastaanottamisessa kun lähettämisessä on vaikeuksia ilmeisesti.
Myynti-ilmoitusten tyhjennys on oma mokani enkä tätä ajatellut tällä tavalla, oma oletukseni oli se että ostajat ovat saaneet tuotteensa, ilmoituksen voi poistaa kun voivat kuitenkin olla minuun yhteydessä jos jotain tapahtuu, tietysti kun mainitset että eivät kaikki näin tee niin se on totta ja jatkossa jos myyn tuotteita niin ne ilmoitukset jätetään sellaisiksi kuin kuuluu.
Lisäksi jos täällä jotain kaupustelet niin sinä olet siitä myyjänä vastuussa että tavara löytyy, sillä tavara on oltava ostettavissa ja jos tavara on muualla myynnissä niin siitä on ilmoituksessa ilmoitettava.