Aika sakeaksi alkaa mennä yksinkertaiset jutut. Nykyisellään tämä ei ole helpoin (myönnän sen, että itsekin mietin aika monesti uskallanko laittaa palikkaa tänne) paikka myydä tavaraa, koska huijaukset. Sen vuoksi myös pitäisi toimintakin olla mahdollisimman läpinäkyvää. Itse luettuani kaiken tätä koskevan olen sitä mieltä, että myyjällä tässä on se peiliin katsomisen paikka. Tuo venkoileminen sääntöjen suhteen ei auta asiaa ja sen on moni muu jo selittänyt. Joskus vain olisi helpompi myöntää virheensä ja mennä eteenpäin. Lähtökohtaisesti en koe, että olisit parantanut asemaasi missään vaiheessa, päinvastoin. Olisiko nyt aika tehdä korjausliike?
Ihmisillä on vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä, tuote on myyty jo ennen kuin minulle on tehty kaksi, kolme, neljäkin tarjousta tällä viikolla, tuote oli myynnissä jo muistaakseni melkein vuoden päivät, sen myi minun perheenjäsen joka tiesi ostajan koska oli aiemmin tehnyt kaupan minun puolestani saman henkilön kanssa, eli tuote oli jo myyty ja minulle ei oltu vain ilmoitettu asiasta koska yritin löytää kyseistä tuotetta kerrankun sitä olin nyt myymässä Paha.:lle, en sitä löytänyt joten kysyin että onko joku sen kerennyt jo ostamaan aiemmin.
Yritä tässä nyt sitten pitää silmällä runsasta määrää tavaraa kun monta kokkia keittiössä, mutta eipä tälläistä ole aiemmin käynyt.
Myönsin Paha.:lle että nyt on käynyt näin, että tuote oli jo myyty, ja tämähän olisi sama kuin jos myyt jotain ja et mitenkään vain löydä sitä tuotetta mitä olet myynyt, sinunhan täytyy silloin perua kaupat ja kyseessä on yksityisten välinen kauppa jolloin molemmat osapuolet kuuluu tehdä "kokonaiseksi" eli mahdollinen käsiä vaihtanut raha siirtyy takaisin.
Huomioi myös että Paha. ei odottanut edes vuorokautta ennenkuin alkoi aseistamaan itsensä käyttämällä tätä threadia minua vastaan, eli hänellä ei ollut aikomustakaan antaa minun korjata asiaa, nämä kaksi veijaria jotka huutelevat että pankki nigeriassa aiheuttivat sen että minä rehtinä myyjänä maksoin sen rahan takaisin vaikka en ole rahaa saanut.
Onko kyseessä reverse kusetus tai mikälie, aiheuttaa harmia myyjälle että saa itse rahaa, mutta sitä rahaa ei ole näkynyt.
TLDR versio ; Tuote myyty jo ennen kuin yksikään sääntö on tullut voimaan tässä asiassa, kyseessä on vain ollut tuote joka on jo myyty eli joka ei enää ollut myynnissä, vaikka Paha. olisi tuonut rahan käteen tai Sp3de joka itseasiassa oli noutamassa sitä maanantaina, niin en olisi kyennyt hänelle tuotetta antamaan, en nyt usko että se on epänormaalia myyjälle todeta että myynti on varmistettu vasta kun raha on vastaanotettu ja tuote haetaan esille / raha ja tuote vaihtavat käsiä noudettaessa jolloin tuote täytyy hakea esiin, ja jos tuotteita on hyllyssä erimoisia ja erilaisia niin niitä tuotteita ei vain yksinkertaisesti voi seurata ja ymmärrettävästi myös tässä on sama järki kuin etsisit kotiavaimia ja vaikkapa vaimo on laittanut ne naulaan mutta sinä itse et ole tehnyt sitä niin sinulla ei ole ns. contextia siihen että missä ne avaimet ovat, eli mitä sinulle ei kerrota et voi tietää.
Minä en ole foorumilta katoamassa ja vanhat ilmoitukset muokkasin niin että ylläpito ne voi poistaa halutessaan koska minä en ollut huomannut sääntöä joka tämän kieltää ja tästä ei ollut yksikään ylläpidon jäsen minulle maininnut, nämä vihamieliset veijarit voivat kysyä vaikka
@NeliYgönen että olenko rehti myyjä vai en, myynkö sitä mitä kuuluu vai ei, tässä tapauksessa nyt vain ei myyjälle oikein annettu sitä jalansijaa asiassa joka täyteen kuvaan vaadittaisiin vaan kaikki menevät vain huutelemaan heti että huijari, kusettaja ja sitä rataa.
Lisäksi, rikosilmoitus veijareille, myönnän että turha heitto tuo pykälä koska ei poliisia edes kiinnostaisi mutta yritä tässä nyt katsoa kun veijari yrittää sanoa että minusta täytyisi tehdä rikosilmoitus vaikka mitään väärää ei ole tapahtunut, joka itsessään on myös rikos koska yrittää yllyttää toista tekemään rikosilmoituksen aiheettomasti, tästä turha neuvotella koska kukaan täällä tuskin on lakimies tai syyttäjä tai poliisi joka pystyisi tuosta juuta tai jaata sanomaan, jokaisella kuitenkin oma mielipide varmasti mutta tietoa harvemmin löytyy.
Huijarit ovat sanonko mistä mutta itse en alistu sellaiseen ja samoilla nimimerkeillä myynyt toista vuosikymmentä, täälläkin toistakymmentä myyntiä itsellä joista moni melko isojakin, yhdestäkään ei ole tullut moitteita, tämä webbikamera on olematon verrattuna siihen mitä muuta olen myynyt joten ihmeellistä haloota tästäkin sitten syntynyt.
Lisäksi, koittakaa nyt herran nimeen lukea ennen kuin teette halventavia aiheettomia ja loukkaavia kommentteja kun ette itse tiedä edes mitä on tapahtunut, ymmärrän että on helppoa vain mennä Twitter mentaliteetilla kiusaamaan heti mutta maailmassa on montakin vastausta moniin kysymyksiin, eikä vain se oman mielipiteen mukainen.