- Liittynyt
- 10.05.2023
- Viestejä
- 1 039
Tietty!Kai annoit positiivisen palautteen kuitenki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietty!Kai annoit positiivisen palautteen kuitenki?
Mulla taisi lukea aikaisemmissa ilmoituksissa ett nouto pelkästään.@Vitaljek kannattaisi varmaan pyytää kauppiaspalautteita noista aikaisemmin myydyistä tuotteista niin tuo prossumyynti-ilmoitus ei vaikuttaisi niin epäilyttävältä. Myöskään 5 viestiä ja pelkästään kauppaosiossa ei herätä kanssakeskustelijoissa suurta luottamusta. Ihan vain vinkkinä jos tätä haluaa onnistuneesti kauppapaikkana käyttää.
Mulla taisi lukea aikaisemmissa ilmoituksissa ett nouto pelkästään.
Tein kaupat, rahoja ei palautettu eikä peliäkään ole näkynyt. Rikosilmoitus tehty viime viikonloppuna
Tämän lisäksi samaisen sankarin FB profiilikin hävisi näkyvistä aikalailla siinä vaiheessa, kun maksupolitiikasta alettiin puhumaan.
@Anddi2 kanssa käytiin kauppaa läppäristä, maksun laitoin viime viikon perjantaina aikaisin mobilepaylla ja tämän jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään. Voi toki olla, että ukko on vain kiireinen, mutta olisi kyllä ihan hyvän kauppatavan mukaista vähintään tästä ilmoittaa ja antaa joku aika-arvio siitä milloin postitus tapahtuu.
Täh? Kaverin palautteet on lähes moitteettomat? Jotain erikoista on tapahtunut tälläkertaa. e: no on siellä 1-2 kauppaa, josta annettu positiivinen, vaikka ei kaiketi menny nappiin?Kun hänen palautteitaan lukee, niin näin on käynyt aikaisemminkin. Kuitenkin tavarat on (palautteiden perusteella) joskus tulleet.
nopeasti vilkaistuna ei siellä ainakaan pitkää riviä ole semmosia palautteitaKun hänen palautteitaan lukee, niin näin on käynyt aikaisemminkin. Kuitenkin tavarat on (palautteiden perusteella) joskus tulleet.
Lähtisin uhkailemaan rikosilmoituksella tässä vaiheessa. Voisin myös jättää jo valmiiksi negatiivisen palautteen.
--
Myös voidaan keskustella, kuinka monta tämmöistä pitää tapahtua, että niillä jotain oikeita seurauksia?
Täh? Kaverin palautteet on lähes moitteettomat? Jotain erikoista on tapahtunut tälläkertaa.
Niijoo sie katoit noin kauas historiaan.No jotkut jättäneet vaan Neutraalin kahden viikon viiveistä![]()
Puhelinnumeron vaatii, muuta ei ainakaan viime viikolla tarvinnut, kun piti työhommia varten sellainen väsätä.Eikös Facebook profiilin luominen nykyään vaadi vahvoja tunnistautumisia eli ei noita periaatteessa liukuhihnalta voi tehdä?
Täh? Kaverin palautteet on lähes moitteettomat? Jotain erikoista on tapahtunut tälläkertaa. e: no on siellä 1-2 kauppaa, josta annettu positiivinen, vaikka ei kaiketi menny nappiin?
oliko siitä ollut kuva josta selviää että kylkipaneeli oli alunperin tallessa?Aikoinaan jätin negatiivisen palautteen kun sovittiin kaupat tietokoneesta, postitus yllättäen viivästyi (täysi radiohiljaisuus joka kesti yli 10 päivää), taisi olla jotain sairastelua ja sitten kaupan kohteena olleesta koneesta olikin kylkipaneeli kadonnut. Jännää ja mielenkiintoista, miten sairastelun aikana jo myydystä koneesta katoaa osia.
Miksi siitä pitäisi olla kuva?oliko siitä ollut kuva josta selviää että kylkipaneeli oli alunperin tallessa?
oliko siitä ollut kuva josta selviää että kylkipaneeli oli alunperin tallessa?
Jos joku myy tietokonetta ja tehdään siitä kaupat niin kyllä se (ehjä) kotelo siihen kauppaan kuuluu. Mieti itse tilannetta missä ostat täältä tietokoneen ja saatkin muut osat sekä pahvi/muovilaatikon ja myyyjä tuumaa että laatikkoa voi käyttää kotelona...
Sama se on jos ostaisit ehjää ja toimivaa tietkonetta, kaikki osat olisi lueteltu ja sitten se tulisi mutta ilman mitään ruuveja.. ..koska niitä ei ole lueteltu.
Eli ihmeellistä perseilyä ja varmasti aiheuttaisi ihan aiheellista negatiivista palautetta.
Näille suhareille, ketkä ei saa tavaraa viikossa postitettua tai muuten hoidettua kauppoja loppuun, pitäisi antaa suoraan bannit ja lähettää jonnekkin uudelleenkolutusleirille. Edelleen ihmettelen, että miten em. henkilöt seliytyvät tavallisesta arjesta saatikka työstä, jos noinkin yksinkertainen asia tuottaa ongelmia
Niin, ja postitushan tehdään yleensä omalla ajalla, eli kyseessä on oikeasti motivaatio- ja ajankäyttöasia. Jos henkilö päättää lähettävänsä paketin postiin kahden päivän sisällä niin kyllä tapahtuu. Puuttuvat pakkausmateriaalit saa hätätapauksessa roskakatokselta tai kaupan purkamista tuotelaatikoista kasaan.
Kaupunkialueilla toimittaessa osa pakettiautomaateista on saatavilla jopa kellon ympäri, eli paketin voi laittaa matkaan virkistävän yökävelyn päätteeksi. Olen itsekin joskus laittanut paketin matkaan keskiyöllä tai kahden maissa.
Eli liian paljon on nähty selittelyjä sairaanaolosta, pakettitarvikkeiden puutteesta tai muista kiireistä. Sairaanakin voi pyytää paketin vientiä Postiin tai pakettiautomaattiin omien ystävien, naapurin tai sisarusten toimesta. Millaisella ihmisellä ei ole ketään, joka ei voisi pakettia viedä postiin?
@Sampsa @Juha Kokkonen saisko käyttäjätunnuksen tjr.1989 sähköpostin.
Käyttäjätietoja ei voi GDPR:n nojalla luovuttaa muuta kuin viranomaisille, eli poliisin ja rikosilmoituksen kautta tietojen tiedustelut.@Sampsa @Juha Kokkonen saisko käyttäjätunnuksen tjr.1989 sähköpostin.
kylläSaakos tänne kertoa myyjän tunnuksen keneltä on tullut huijatuksi?
Ja silti palautteet pelkkää positiivista :/Jokaiselle sitten tiedoksi että varokaa käyttäjää techz. Ostin häneltä 7800xt:n mutta eipä ole ikinä paketti lähtenyt matkaan. Rikosilmoitus tänään tehty asiasta.
kyseinen julkasu on poistettu käyttäjän toimesta.
Ja silti palautteet pelkkää positiivista :/
Saakos tänne kertoa myyjän tunnuksen keneltä on tullut huijatuksi?
Jokaiselle sitten tiedoksi että varokaa käyttäjää techz. Ostin häneltä 7800xt:n mutta eipä ole ikinä paketti lähtenyt matkaan. Rikosilmoitus tänään tehty asiasta.
kyseinen julkasu on poistettu käyttäjän toimesta.
jep tämäpä
Tottakai. Oikeaa nimeä, eikä osoitetietoja/sähköpostia/puhelinnumeroa ei saa laittaa.
Tunnuksen saa laittaa, jos edes epäilee mitään vilppiä tapahtuneen. Parhaassa tapauksessa tulee tänne selvittämään asian.
Sanonut tätä jo miljoona kertaa ja vieläkin olen samaa mieltä:
Ensin se negatiivinen palaute. Sitten rikosilmoitus. Ja itse uhkailisin ensin rikosilmoituksella, ennenkuin tekisin.
Lisäksi ylläpito halunnee tiedot rikosilmoituksista edelleen, että voivat luovuttaa tietoja käyttäjästä poliisille. Eivät vahingossa esim. poista käyttäjää, ennenkuin tiedot saadaan talteen.
edit: @nonnzz98 ehti ensin.
Sinua me tässä vähän potkitaan laittamaan se negatiivinen palaute, että muut osaa varoa. Ei voida laittaa palautetta sinun puolestasi.
tein negatiivisen palautteen juuri. Pahoittelut kun en tiedä miten toimia kun ensimmäistä kertaa täällä näin käynyt. Laitoin sampsalle jo viestiä asiasta yv:nä. Sekä uhkailin häntä jo rikosilmoituksella.
Meniköhän palaute nyt väärään kohtaan? Eikös tämä huijari ole se myyjä eikä ostaja?tein negatiivisen palautteen juuri. Pahoittelut kun en tiedä miten toimia kun ensimmäistä kertaa täällä näin käynyt. Laitoin sampsalle jo viestiä asiasta yv:nä. Sekä uhkailin häntä jo rikosilmoituksella.
Samaa katsoin.Meniköhän palaute nyt väärään kohtaan? Eikös tämä huijari ole se myyjä eikä ostaja?
Meniköhän palaute nyt väärään kohtaan? Eikös tämä huijari ole se myyjä eikä ostaja?
Jatkotoimenpiteet seuraavat: teet rikosilmoituksen (muista vaatia rangaistusta). Odotat poliisin yhteydenottoa (voi mennä jopa vuosi)Eli jos nyt oikein ymmärsin niin jatkotoimenpiteet hoituvat ylläpidon kautta jos poliisi tarvitsee lisätietoa ym käyttäjästä?
Eli jos nyt oikein ymmärsin niin jatkotoimenpiteet hoituvat ylläpidon kautta jos poliisi tarvitsee lisätietoa ym käyttäjästä?
Jatkotoimenpiteet seuraavat: teet rikosilmoituksen (muista vaatia rangaistusta). Odotat poliisin yhteydenottoa (voi mennä jopa vuosi)
Siis hä? Ostitko sä siltä sen näyttiksen 420€:llä?Minulle myi samasen näyttiksen tossa parisen päivää sitten, eikä rahojen jälkeen oo paketista mitään kuulunut, vaikka luvannut useana päivänä postitella.
Muistakaa raportoida Mobilepaylle, jos sitä käytitte maksamiseen. Laittakaa myös rikosilmoitukseen, että olette raportoineet Mobilepaylle. Sitä kautta saa oikean tilin omistajan nimen nykyään, vaikka ainahan voidaan käyttää jonkin toisen osapuolen tiliä vastaanottamiseen.
Selvää taitaa nyt olla, ettei mitään näytönohjainta ole ollut myynnissä.
Soita sinne, nii ne antaa infoon ja sulkee sen mobilepayn.itse tein jo rikosilmoituksen päivällä.
mutta joo vois sitä mobilepäylle raportoida asiasta. Mitenköhän se vaan tapahtuu?
Soita sinne, nii ne antaa infoon ja sulkee sen mobilepayn.
Väliaikatieto, oma case meni sovitteluun (ihan ok vaihtoehto itselleni) ja sovittiin maksuohjelmasta. Noh, eka erä neljästä tuli, mutta ei sen jälkeen enää mitään eikä sovittelijakaan saanut @mertsi :ä kiinni, niin palasi takaisin rikoskäsittelyyn. Ihmetyttää toiminta, koska nyt se käy hänelle vielä kalliimaksi minulle päin tulevien korvausten (korkojen) osalta + rangaistusvaatimus tähän päälle.Morjes! Jos onnistuu, niin pistätkö ne tiedot mitä itse tiedät @mertsi :stä, niin pistän tuon rikosilmoituksen nyt tulille. Mielestäni oon antanu jo tarpeeksi siimaa hoitaa asia kuntoon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.