Taneli-
☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Ei sitä postitusta tarvitse heti hoitaa mutta jos oikeasti se venyy sinne 1+ viikkoon on syytä katsoa peiliin. Eikä se että kerrotaan syinä "ei ole pakkausteippia" oikein mene lävitse. Uskallan väittää että jokaisesta Postin toimipaikasta löytyy kyllä sitä teippiä eli sitä ei tarvitse itse ostaa. Samaten löytyy kynää millä kirjoittaa se osoite.
Voin ihan 100% rehellisesti sanoa että jos nyt heti joku menisi ja ostaisi myynti-ilmoitukseni mukaiset modeemit en minä niitä tänään lähtisi postittamaan. Mutta koska tiedän että posti lähtisi niitä jo maanantaina viemään hoitaisin ne (vaikka ihan katsomalla aukioloaikoja eli myös lauantaina 08-22 ja sunnuntaina 10-22) viikonlopun aikana postiin.
Voin ihan 100% rehellisesti sanoa että jos nyt heti joku menisi ja ostaisi myynti-ilmoitukseni mukaiset modeemit en minä niitä tänään lähtisi postittamaan. Mutta koska tiedän että posti lähtisi niitä jo maanantaina viemään hoitaisin ne (vaikka ihan katsomalla aukioloaikoja eli myös lauantaina 08-22 ja sunnuntaina 10-22) viikonlopun aikana postiin.