Allaolevalla tapauksella ilmeisesti 0x onnistuneet kaupat, kolme palautetta, joskin ei kovin mairittelevaa luettavaa:
https://bbs.io-tech.fi/trader/history?user_id=13744
Myydään - Ryzen 5 1600 Hämeenlinna-Helsinki
@dukki tuus vähän jutteleen
Tässäpä päivän komediapala:
(mutubbs PeliAnkka)
Kovasti ostamassa R5 1600 kiveä, tuo maksunseutu vaan niin kovin tuhruinen. Aikalailla n. 40 viestiä vaihdeltu asian tiimoilta, vaikkakin normi kauppa selviää yleensä korkeintaan viidellä viestillä. Lupauksia, lupauksia, vaan ei mitään konkreettista.
Kaverin tultua privaani, ensimmäiseen vastaukseeni hänelle kirjoitin seuraavaa:
"Emmä usko että mulla mielenkiinto riittää sun härväämiseen, kai ymmärrät että jatkuva juupaseikuööehkä ei välttämättä tee palautteille kovin hyvää. 
Pukinmäestä kivi löytyy. Tai sitten jatkan myyntiä. Yhdentekevää mulle."
Kuten arvelin jo ensimmäisessä viestissä, eihän tuo sönkkö saa mitään aikaiseksi. Kaiken muun oheen sovittiin että nouto klo 18 päärautatieasemalta, no rytmitän päivän 3 muuta F2F-kontaktia hänen aikataulunsa mukaan. Kun oli ensimmäisenä sopimassa sille päivälle, niin mentiin
hänen ehdottaman kellonlyömän ja treffipisteen mukaan. Kuulemma juna Järvenpää-Helsinki myöhässä... Tässä vaiheessa nauroin jo ääneen kun asiasta ilmoittelee klo 17:45, junia menee 30min välein ja eihän junissa edes lippuja myydä - ylipäätään mitään lippua ole ollut ostettunakaan mihinkään vuoroon (kyllä, sen voi käyttää vaikka +-2h lähtöhetkestä). Täysin hupiukko.
Kaikenlisäksi laitoin kalastuskamat nippuun että olen klo 18 tapaamisessamme, josta saan myöhästymisinfoa tekstarina klo 17:45 _kysyttyäni ensin että joko matkalla_.
Tekstari yms selittelytulva on valmista MT-kamaa.
Viimeisin eilen klo 18.03 että laitan maksun puolentunnin sisään. Mitä mieltä raati, joko puolituntia on mennyt?
Nautin tästä.