Lukee siellä palautteessa!alle 17€ posteineen kaupoista kyse ja mistä sä sen pussin revit? Itse en huomannut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukee siellä palautteessa!alle 17€ posteineen kaupoista kyse ja mistä sä sen pussin revit? Itse en huomannut.
alle 17€ posteineen kaupoista kyse
Kyllä.Tämän viestiketjun otsikossa on myös tuo jälkimmäinen osa "...ja huonot kauppakokemukset", eli ei täällä ainoastaan epärehellisiä kauppakumppaneita paljasteta vaan ilmoitetaan myös huonoista kauppakokemuksista. Ja käsittääkseni tuossa ei tuo paketointi ollut se pääasiallinen ongelmva vaan kommunikaation surkeus sen jälkeen kun asiasta on kysytty.
EDIT: kiinnostaisi tietää mitä palvelua käyttäen emolevy oli lähetetty jos pelkässä ESD-pussissa oli toimitettu? Esimerkiksi postihan ei tietääkseni kuljeta ellei ole vähitään jonkinlaiseen pahvilaatikkoon pakattu.
Tuon voisi jo melkein luokitella pakkaamattomaksi omasta mielestäni, jos ei tosiaan yhtään mitään muuta kuin esd-pussia käytetty siihen. Ihme kyllä että on ehjä.Ei "kevyt paketointi" voi tarkoittaa sitä, että tietokonekomponentteja
lähetetään pelkässä esd-pussissa, ilman pehmusteita tai pakkaamista laatikkoon
Ei kevyt paketointi voi tarkoittaa pelkästään mitään ESD-suojaa. Kuulostaa hullulta lähettää pelkästään sellaisessa. Miksi olet käyttäjää @karvapeikko täällä puolustelemassa?Olisiko kannattanut maksaa varmuuden vuoksi 2€ enemmän paketoinnista? Nyt laitat saituutesi myyjän piikkiin.
Emolevy mahtuu varsin mainiosti laatikkoon myös 6,90€ maksavassa paketissa. Ei ole mitään syytä olettaa että "kevyt paketointi" tarjoittaa paljaana lähettämistä. Ja tosiaan kyllä neutraalin palautteen voi jättää jos on paketoitu noin surkeasti JA lisäksi ei edes vastaa viesteihin kun yritetään neuvoa jatkon varalle paketoinnista.Olisiko kannattanut maksaa varmuuden vuoksi 2€ enemmän paketoinnista? Nyt laitat saituutesi myyjän piikkiin.
Luepa se alkuperäinen viesti uudestaan. Ostaja ei valita vain huonosta pakkauksesta vaan pyytää asiattoman kostopalautteen poistamista. Ja sinusta hän toimii tuossa jotenkin väärin vai?Melko lynkkaukselle jälleen kuulostaa palaute. Ostaja itse haluaa halvimman paketoinnin ja valittaa, kun se ei ollut mieleinen. Kaikki muu ilmeisesti sujui hyvin ja tuotekin ehjä. Mutta alkanut sitten valittamaan karvapeikolle tuotteen saatuaan (miten törkeästi, sitä ei kukaan muu VIELÄ tiedä).
Ai et itse valittaisi jos saisit haluamasi tavaran tuolla tavalla "paketoituna"? @DuskTillDawn on kyllä kokemukseni mukaan erittäin asiallinen henkilö, en usko hänen olleen karvapeikolle törkeä.Mutta alkanut sitten valittamaan karvapeikolle tuotteen saatuaan (miten törkeästi, sitä ei kukaan muu VIELÄ tiedä).
Selkeästi on kostopalaute kun palautteessa itsessään sanotaan että se on jätetty vastauksena neutraaliin palautteeseen (huomaa että palautteessa ei sanallakaan mainita asiattomia viestejä tai valitusta paketoinnista):Joten ei se välttämättä ole negatiivinen kostopalaute vaan voi olla asiallinen, kun ostaja ehjän tuotteen saatuaan alkaa tilittämään ties mitä ja miten paljon.
Ja sinä tietäisit tämän jos lukisit näitä viestejä sen sijaan että yrittäisit puolustella huonoa foorumikäytöstä.Osti emolevyn halusi kahden vaihtoehdon välillä kevyen paketoinnin hyvin paketoinnin sijaan ja nyt antoi neutraalin siitä. En voi suositella kyseistä henkilöä kauppakumppaniksi. P*ska maku jäi
Jotenkin alkaa tunttua että täällä on yksi rotta pelkästään trollaamassa. Lisäksi saattaa olla jonkun bannatun tunnuksen alteri.
Kiitos. Sieltähän se tuli palaute eli erittäin asiallinen ja juuri sellainen, minkä käsityksen sainkin " Osti emolevyn halusi kahden vaihtoehdon välillä kevyen paketoinnin hyvin paketoinnin sijaan ja nyt antoi neutraalin siitä. En voi suositella kyseistä henkilöä kauppakumppaniksi. P*ska maku jäi"
Ei toi ole kostonega vaan myyjän kokemus, kun ties miten paljon alkanut tilittämään ostaja paketoinnista, neuvomaan jne. ehjän tuotteen saatuaan.
Kunhan osallistun keskusteluun sivusta seuraajana ja oman mielipiteeni tuon tänne, enkä lynkkaa myyjää ostajan saituuden vuoksi.,
Sinä olet se ainoa joka hyökkää tässä ostajan kimppuun ja yrittää lynkata hänet koska mielestäsi ostaja ei saa jättää neutraalia palautetta siitä että myyjä ei vastaa viesteihin kun hän neuvoi miten pakata jatkossa, mutta myyjä saa jättää kostopalautteen viestittelemättömyytensä päätteeksi ja se on OK?Lynkkausporukka kasassa ja heti huudetaan rottailevaksi trolliksi, kun muodostan oman mielipiteeni asiasta, enkä hyökkää joukolla jonkun käyttäjän kimppuun, kuten nyt jokainen muu tekee.
Ei halvImman vaan halvEmman. Näitä komponentteja lähetellessä huonoimman ja halvimmankin pitää tosin olla riittävän hyvä.Ostaja itse haluaa halvimman paketoinnin
Tai ainakin että jos kyse on jostain ihan pussilähetyksestä niin mainita se erikseen koska tuollaista ei voi alkaa olettamaan tai tästä tulee hyvin nopeasti huijareiden paratiisi.Ei halvImman vaan halvEmman. Näitä komponentteja lähetellessä huonoimman ja halvimmankin pitää tosin olla riittävän hyvä.
Jep, just näin. Jos ostaja ihan erikseen mainitsee, että paketoi miten lystäät kunhan on halpa, niin sitten kelpaa tuommoinenkin. Muuten ei missään nimessä.Tai ainakin että jos kyse on jostain ihan pussilähetyksestä niin mainita se erikseen koska tuollaista ei voi alkaa olettamaan tai tästä tulee hyvin nopeasti huijareiden paratiisi.
Kuva paketoinnista:Tuon voisi jo melkein luokitella pakkaamattomaksi omasta mielestäni, jos ei tosiaan yhtään mitään muuta kuin esd-pussia käytetty siihen. Ihme kyllä että on ehjä.
Juurikin näin.Ei halvImman vaan halvEmman. Näitä komponentteja lähetellessä huonoimman ja halvimmankin pitää tosin olla riittävän hyvä.
Ei voi käsittää mitä myyjän päässä on liikkunut, kun lähetti kirjaimellisesti pelkässä esd pussissa. Kyllä tuo on neutraalin arvoinen suoritus ja nega, jos emo on rikki.Kuva paketoinnista:
Kuva paketoinnista:
![]()
Juurikin näin.
Myyjä teki koston, joka ei mielestäni ole hyvien tapojen mukaista tai sallittua.
Kauppiaspalautteet ovat mielestäni tärkeässä asemassa ja omalta osaltani olen pyrkinyt hoitamaan kaupat mallikkaasti niin myyjänä kuin ostajanakin.
Viesteihin vastaaminen sekä asiallinen ja ystävällinen käytös kaikkien osalta tekevät hyvän foorumin.
Yp voi tarkistaa yv-osiosta tarvittaessa.
Jos pakkaa tuotteen päin helvettiä ja siitä saa palautetta, ei sillä ole "lynkkaus mielialan" kanssa mitään tekemistä. Trollaisit muualla.Myyjä laittoi palautteen, joka nyt tässä kaikessa turhassa lynkkaus mielialassa vaikuttaa aivan asialliselle. Tiedä sitä, kuinka paljon olet alkanut "neuvomaan" myyjää paketoinnissa, saatuasi ehjän tuotteen kotia. Uskon täysin sen palautteen, että ei toiste halua kanssasi kauppaa käydä ja varoittaa muita.
Ja varsinkin siis jos pakkaa huonosti (siitä etukäteen edes mainitsematta) ja lisäksi jättää vielä vastaamatta asiallisiin viesteihin joissa neuvotaan jatkoa varten parempaa pakkaustapaa. Huono kommunikaatio on ehdottomasti syy vähintään neutraaliin palautteeseen. Niin kuin Taneli tuossa aiemmin sanoikin niin tältä olisi helposti vältytty jos ostaja osaisi ihan peruskommukaatiotaidot ja olisi sanonut edes jotain.Jos pakkaa tuotteen päin helvettiä ja siitä saa palautetta, ei sillä ole "lynkkaus mielialan" kanssa mitään tekemistä. Trollaisit muualla.
Onko täällä yleisesti ihmisillä niin suuri ego, että itsetunto ei kestä ”neuvomista”/palautteen vastaanottamista ja selkeiden virheiden myöntämistä? Ja en edelleenkään ymmärrä, miten negatiivinen palaute ostajalle on oikeutettu. Mitä ostaja on tässä tehnyt, jotta ansaitsee negatiivisen palautteen ja myyjä ”vain” neutraalin?Myyjä laittoi palautteen, joka nyt tässä kaikessa turhassa lynkkaus mielialassa vaikuttaa aivan asialliselle. Tiedä sitä, kuinka paljon olet alkanut "neuvomaan" myyjää paketoinnissa, saatuasi ehjän tuotteen kotia. Uskon täysin sen palautteen, että ei toiste halua kanssasi kauppaa käydä ja varoittaa muita.
Kyllä tuosta negatiivinenkin palaute olisi ihan perusteltua, kun käytännössä suojapaketointia ei ole ollenkaan.Kuva paketoinnista:
![]()
Juurikin näin.
Myyjä teki koston, joka ei mielestäni ole hyvien tapojen mukaista tai sallittua.
Kauppiaspalautteet ovat mielestäni tärkeässä asemassa ja omalta osaltani olen pyrkinyt hoitamaan kaupat mallikkaasti niin myyjänä kuin ostajanakin.
Viesteihin vastaaminen sekä asiallinen ja ystävällinen käytös kaikkien osalta tekevät hyvän foorumin.
Yp voi tarkistaa yv-osiosta tarvittaessa.
Luulen että tuossa on annettu asian mennä neutraalilla palautteella koska tavara tuli kuitenkin ehjänä perille. Eli ostaja on ollut ystävällinen jopa palautetta jättäessään. Ja siksi onkin ihmeellistä että joku täällä puolustelee myyjän kostopalautetta ja moittii ostajan jättämään ystävällistä neutraalia joka olisi ihan yhtä hyvin voinut olla negatiivinenkin. SMH my head.Kyllä tuosta negatiivinenkin palaute olisi ihan perusteltua, kun käytännössä suojapaketointia ei ole ollenkaan.
Mistä olet päätellyt tämän "tilittämisen" ja "itkun" monella viestillä? Kyllä tuo trollaukselta haisee ilman mitään perusteluita syytellä tuollaisesta.Ostaja saanut ehjän tuotteen sovitusti. Alkaa tilittämään myyjälle paketoinnista ja ties millä tavalla sekä miten monella viestillä. Miksi pitäisi vastata kun ehjä tuote ajallaan tuli ostajalle? Kyllä siitä voi pa*ka maku jäädä suuhun, jos tällaista itkua tulee kaupoista ja oikeutettu on antamaan oma mielipiteensä palautteena, vaikka negana.
Trollausta? Ei ole. Keskusteluun osallistumista.
Niin, tuossa nimenomaan myyjä toteaa, että "ei voi suositella kyseistä henkilöä kauppakumppaniksi, koska antoi neuraatlin palautteen paketoinnista"."Osti emolevyn halusi kahden vaihtoehdon välillä kevyen paketoinnin hyvin paketoinnin sijaan ja nyt antoi neutraalin siitä. En voi suositella kyseistä henkilöä kauppakumppaniksi. P*ska maku jäi"
Jos toi on kerta oikea palaute, niin lue uudelleen monta kertaa ja sen jälkeen oma viestisi.
Ja ostaja kertonut ottaneensa myyjään yhteyttä ja neuvoneensa sekä ties mitä haukkunut privana. Mutta myyjän pitäisi vastata kaikkeen, vaikka kaupat menneet loppuun saakka oikein ja ehjä tuote toisella käytössä jo?
Parit hyvät kaupat täällä tehneenä, mutta torin kautta tuntuu asiat hoituvan aina paremmin ja asiallisemmin.
".... ja nyt antoi neutraalin siitä""Osti emolevyn halusi kahden vaihtoehdon välillä kevyen paketoinnin hyvin paketoinnin sijaan ja nyt antoi neutraalin siitä. En voi suositella kyseistä henkilöä kauppakumppaniksi. P*ska maku jäi"
Jos toi on kerta oikea palaute, niin lue uudelleen monta kertaa ja sen jälkeen oma viestisi.
Ja ostaja kertonut ottaneensa myyjään yhteyttä ja neuvoneensa sekä ties mitä haukkunut privana. Mutta myyjän pitäisi vastata kaikkeen, vaikka kaupat menneet loppuun saakka oikein ja ehjä tuote toisella käytössä jo?
Jätä suosiolla osallistumattaTrollausta? Ei ole. Keskusteluun osallistumista.
Torissa pyörii paljon huijareita jotka käyttävät hyväkseen sitä että kyseistä kauppapaikkaa ei moderoida muuten kuin räikeiden rikosten suhteen ja sittenkin vain niin että tekevät yhteistyötä poliisin kanssa.Parit hyvät kaupat täällä tehneenä, mutta torin kautta tuntuu asiat hoituvan aina paremmin ja asiallisemmin.
Voisitko vastata esittämiini kysymyksiin jos kerran et ole trollaamassa vaan osallistumassa keskusteluun?Huomaa pisteet ja pilkut palautteessa ja lopeta omien keksiminen, että neutraalin palautteen perusteella jäänyt pask* maku.
"pyysin myyjältä kommenttia tähän,
vielä toisella viestillä muistuttaen. Myyjä ei kommentoinut asiaa mitenkään, oli kuitenkin foorumilla käynyt useasti.
Odotin vastausta toista viikkoa. "
Ostaja saanut ehjän emon ajallaan, joten miksi pitäisi sen viestiin sekä viestein muistutukseen vastata? Ehjän emon sai, eikä ollut perumassa kauppoja, joten miksi pitäisi alkaa "kirjekumppaniksi" kauppojen jälkeen?
Ei kukaan kai sinua estä menemästä sinne toriin tai pakota täällä trollailemaan? Minä kerroin vain havaitsemani erot näiden kahden kauppapaikan välillä ja syyn siihen miksi suosin tätä silloin kun voi. Ja torissakin kauppaa tekevänä monesti kysyn löytyykö techbbs-tunnukset että voisi nähdä mahdolliset kauppapalautteet.Nyt meni jo aika sairaaksi teksti. Ostaja sai sen mistä maksoi, mutta ei ollut tyytyväinen ja alkoi myyjälle jotakin viestejä laittaa. Myyjä myi mitä lupasi, sekä hoiti kaupat loppuun, joten mitään väärää myyjä ei ole tehnyt. Ei ilmeisesti ole vain tykännyt ostajan viesteistä ja sille jäänyt *aska maku ostajasta.
Ja tästä seurannyt lynkkaus joukkojen muodostuminen MINUA kohtaan, kun ymmärrän miksi myyjälle jäänyt p*ska maku suuhun.
ppe lue aikaisempia viestejä. Kun olen jo asiaan vastannut toiselle, en ala erikseen uudelleen sinulle siitä vastaamaan.
Itse kaupassa myyjä ei mitään väärää sinällään tehnytkään.Myyjä myi mitä lupasi, sekä hoiti kaupat loppuun, joten mitään väärää myyjä ei ole tehnyt.
Kuva paketoinnista:
![]()
Olen lukenut jokaisen vastauksesi ja en ole nähnyt yhtään perustelua sille mistä päättelet että ostaja olisi tehnyt mitään sellaista josta olet häntä nyt toistuvasti syytellyt. Voisitko laittaa lainauksen omasta viestistäsi jossa olet tähän vastannut? (Eli siis missä todisteet "tilityksestä", "haukkumisesta" ja "ties miten monesta viestistä ja millä tavalla"?)@ppe olen jo vastannut. Joten rauhoitu näiden viestien kirjoittamisen suhteen ja yritä välillä lukea aiemmat vastaukset.
Olen lukenut jokaisen vastauksesi ja en ole nähnyt yhtään perustelua sille mistä päättelet että ostaja olisi tehnyt mitään sellaista josta olet häntä nyt toistuvasti syytellyt. Voisitko laittaa lainauksen omasta viestistäsi jossa olet tähän vastannut? (Eli siis missä todisteet "tilityksestä", "haukkumisesta" ja "ties miten monesta viestistä ja millä tavalla"?)
Ja voitko laittaa lainauksen siihen missä vastaat että mikä syy mielestäsi on kostonegassa on annettu muuten kuin jätetty neutraali palaute?
Kiitos. Itse olen ollut samaa mieltä jo pidemmän aikaa kun ei yksinkertaisiin kysymyksiin pystynyt vastaamaan mutta puolusteli kuitenkin ilmiselvää kostonegaa viestistä toiseen. Yritin vain auttaa näkemään tuon ilmiselvyyden.Josko tämä vänkäys @kusettavaROTTA kanssa tältä erää riittäisi, eikä paskota tätä keskustelua enempää. Kiitos.
Sinne on näköään sankari laittanut saman uudestaan
Tämä EI OLE missään nimessä riittävä paketointi lähettää ehjää ja toimivaa tuotetta kuten emolevy.
Tästä neutraali palaute on hyvinkin perusteltu, kostonega ei ole aiheellinen ja nyt poistettu.
Jatkakoon kaupantekoa muualla.Sinne on näköään sankari laittanut saman uudestaan
![]()
Silti myyjän kauppiaspalaute huutaa positiivisia palautteita?Minulla on valitettavasti myös hieman edellisen viestin tapainen pikavippi-tapaus täällä käyttäjän @fffeijjo kanssa. Linkin rattiteline maksettu yli kolme viikkoa sitten, eikä se ole päätynyt postiin kolmesta eri tekstiviestillä tulleesta lupauksesta huolimatta. Ilmoitin tekeväni asiasta viime perjantain 19.5 jälkeen rikosilmoituksen, mutta sekään ei herraa motivoitunut kipittämään postiin saakka. Perinteisesti maksulla tuntui olevan kiire minuuttiaikataululla, mutta postituksella ei niinkään.
Näin ollen rikosilmoitus on nyt tehty asiasta ja sillä työllistetty täysin turhan asian takia virkavaltaa, mutta toivottavasti asia selviää tai henkilöä rangaistaan sen myötä. Onneksi tämä oli vasta ensimmäinen itselle sattunut huijaustapaus täällä tai MuroBBS:n aikana, mutta epärehellisyys ja luottamuksen pettäminen harmittaa silti pienestä summasta huolimatta.
Kauppiaspalaute valittaa jostain syystä jatkuvasti palvelinvirhettä, eikä negatiivisen palautteen jättäminen onnistu ainakaan toistaiseksi.
Jos vaikka lukisit viestin ennenkun vastaatSilti myyjän kauppiaspalaute huutaa positiivisia palautteita?
Silti myyjän kauppiaspalaute huutaa positiivisia palautteita?
Näkökään pitää mennä optikolle"Kauppiaspalaute valittaa jostain syystä jatkuvasti palvelinvirhettä, eikä negatiivisen palautteen jättäminen onnistu ainakaan toistaiseksi."
Kyllä hänen ite pitäs vastata jos on vastatakseen. Anna muutama päivä, ja jos ei edelleenkään keskusteluyhteyttä ni päivitys tilanteesta tänne & negatiivinen palaute. Rikosilmotusta sitten riittävän ajan kuluttua, eli oliko se nyt kaksi viikkoa mitä täällä on keskusteltu (jos joku muistaa tarkemmin niin korjatkoon)?Jahas, näyttäisi siltä että @taippoh on tehnyt oharit tässä kaupassa: Myyty - Sony FDR-AX700 4K HDR -videokamera, Lappeenranta
Maksoin tiistaina, torstai aamulla hän vielä vahvisti että rahat näkyvät ja lupasi viedä postiin työn jälkeen. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. YVhin ei vastausta. Numeroa en huomannut pyytää, koska tunnus ja ilmoitus näyttivät luotettavilta. OmaPosti jopa näyttää että lähetys on luotu mutta ei koskaan viety sinne.
Onko mahdollista pyytää että joku admin vielä lähettää sille muistutuksen, vai onko sitten rikosilmoitus ainoa next step? Koko kaupan keskustelu löytyy YV-ketjussa, oletan että admin pystyy lukemaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.