Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Koitappa esim jimmsin kanssa toimia noin näytön takuuvaihdossa, saatat yllättyä ;)

Kyllä vaan vaativat sen jalustan, virtalähteen ja kaapelit.
Jimssille olen itse palauttanut ainakin virtalähteen mikä oli ostettu huuto.netistä, pelkkä takuukuitti oli ja ja itse virtalähde. Hyvin sain uuden tilalle.

Ei takuuvaihto ole sama asia kun 14 päivän palautusoikeus. Että en ihmettele jos eivät ole sinulta ottaneet viikon käytössä olleita vehkeitä takaisin myyntiin

sehän oli 20vuotta sittenkin kun tuli telekkareihin digiboxit, jopa huippumerkkejä myytiin ilman scartjohtoa jota ilman boxilla ei tee mitään, scartjohto piti ostaa erikseen.

Jimssille olen itse palauttanut ainakin virtalähteen mikä oli ostettu huuto.netistä, pelkkä takuukuitti oli ja ja itse virtalähde. Hyvin sain uuden tilalle.

Ei takuuvaihto ole sama asia kun 14 päivän palautusoikeus. Että en ihmettele jos eivät ole sinulta ottaneet viikon käytössä olleita vehkeitä takaisin myyntiin
Ei ollut kylläkään asiakaspalautus, vaan ihan näytön takuuvaihto vajaan vuoden käytön jälkeen. Selkeästi oli RMA hakemuksen jälkeen tulleessa ohjeistuksessa mainittu että pakattava huolellisesti ja mukana tulleet tarvikkeet tulee toimittaa näytön mukana huoltoon.

Tuota gigantin oheistarvike listausta en välttämättä ihan raamatullisesti lukisi (Ei olisi ensimmäinen kerta kun on vääriä tietoja) Tuon mukaanhan tuossa ei tule edes virtakaapelia mukana :) Valmistajan sivulla kuitenkin tuo DP kaapeli listattuna.

Viimeksi muokattu:
Ei ollut kylläkään asiakaspalautus, vaan ihan näytön takuuvaihto vajaan vuoden käytön jälkeen. Selkeästi oli RMA hakemuksen jälkeen tulleessa ohjeistuksessa mainittu että pakattava huolellisesti ja mukana tulleet tarvikkeet tulee toimittaa näytön mukana huoltoon.
Tähän varmaan vois jimms itse vastata ja varmaan toteavat, että olet itse kussut jotain tässä asiassa aika pahasti.

tuosta näytöstä riippuu mistä näyttö on ostettu, jimms tulee tulee displaykaapeli. mutta kun katsoin gigantti myyntiä siellä oli vain maininta HDMi kaapeli.
Lisäominaisuudet:
- VESA 100 x 100 -standardoitu seinäkiinnike
- Sisältää HDMI-kaapelin
Gigantin tietoihin kannattaa yleensä suhtautua aika varauksella, Hyvin yleisesti siellä on nuo tuotetiedot virheellisiä.

Dp/hdmi eivät olekaan oleellisia. Se siitä so f'ng simplestä

Epic Facepalm GIFs | Tenor

Tätä asiaa on puitu tässä ketjussa jo pariin otteeseen ennenkin ja konsensus on, että jos tuotteesta puuttuu jotain on siitä mainittava myynti-ilmoituksessa tai listata mitä mukaan tulee.

Ei jää tulkinnan varaan mikä on / ei ole oleellista olla mukana ja vältetään 2 sivua p-jahausta tulevaisuudessa. Näin yksinkertaista se on.

Koitappa esim jimmsin kanssa toimia noin näytön takuuvaihdossa, saatat yllättyä ;)

Kyllä vaan vaativat sen jalustan, virtalähteen ja kaapelit.
Itse huollattanut näytön eivätkä vaatineet muuta kuin näytön. Ei jalustaa, virtapiuhaa, DP piuhaa yms. Monilla ei välttämättä ole edes alkuperäistä pakkausta tilpehööreineen enää jäljellä viikon jälkeenkään tavaran ostosta. Myyjän virhevastuukin koskee sitä tuotetta, ei tavaroita. Tottakai he voivat aina pyytää asioita, mutta eri asia tarviiko niitä oikeasti.

Mitä tulee tuohon väittelyyn tuon näytön ja displayport kaapelin tapauksesta niin oma mielipiteeni on se että molemmat ovat toimineet hieman huolimattomasti. Myyjä olisi voinut tarkemmin kertoa mitä on kaupassa mukana, ostaja olisi voinut kysyä.

Itse en oleta et näyttöä myydessä tulee muuta kuin virtapiuha mukana, joka on aika olennainen osa. Näyttökaapeli voi olla monesti erikseen ostettu oheistarvike, kuten mun kaikissa 3 näytössä. Yhdessäkään tullut DP-kaapelia mukana. Itse ostajana varmistaisin mitä tulee mukaan jos tieto selvästi puuttuu. Samaten myyjänä kirjoitan ilmoitukseen selvästi mitä kuuluu settiin. Nyt tässä osunut kaksi kauppakumppania vastakkain jossa molemmat toiminut "huolimattomasti".

Jos kerta myyjä on valmis piuhan lähettämään niin pistäkää riita poikki ja postarit puoliksi. Mitään ylläpitoa siihen tarvita.

Epic Facepalm GIFs | Tenor

Tätä asiaa on puitu tässä ketjussa jo pariin otteeseen ennenkin ja konsensus on, että jos tuotteesta puuttuu jotain on siitä mainittava myynti-ilmoituksessa tai listata mitä mukaan tulee.

Ei jää tulkinnan varaan mikä on / ei ole oleellista olla mukana ja vältetään 2 sivua p-jahausta tulevaisuudessa. Näin yksinkertaista se on.
Asia kunnossa :sdarra:

No kylläpä saatiin helvetinmoinen sekoilu aikaiseksi yhden kaapelin takia. Kai nyt aikuiset ihmiset saavat tämän selvitettyä ilman mitään ylläpidon kädestä pitämistä?

Myyjänä lähettäisin kaapelin ja muistaisin seuraavan kerran pistää ilmoitukseen jos jotain myyntipakkauksesta puuttuu. Vähän 50/50 koko keissi, mutta näin yleisesti ostajana olettaisin että parin kuukauden vanhassa näytössä tulisi mukana kaikki. Eri asia jos on useamman vuoden vanha näyttö, niin silloin en oleta että kaikki on tallessa.

@Jolle1997 kanssa sovitut kaupat eivät ikinä menneet maaliin. Viikon verran lupaili lähettää erinaisiin ongelmiin vedoten. Ei ole palauttanut myöskään rahoja vaikka myöhemmin lupasikin. Samankaltaisia kokemuksia myös muilla ostaneilla. Rikosilmoitus seuraa.

@Jolle1997 kanssa sovitut kaupat eivät ikinä menneet maaliin. Viikon verran lupaili lähettää erinaisiin ongelmiin vedoten. Ei ole palauttanut myöskään rahoja vaikka myöhemmin lupasikin. Samankaltaisia kokemuksia myös muilla ostaneilla. Rikosilmoitus seuraa.
Ikävä kuulla. Toivottavasti ei ollut isosumma. Rikosilmoitus on oikea askel.

Ei millään pahalla, mutta jälkiviisaana todettakoon jos olisi vilkaissut tuon kauppispalautteet, niin olisi nähnyt ettei käyttäjä ole tehnyt yhtään onnistunutta kauppaa ja katsonut ettei hän ole kuin 8 viestiä kirjoittanut puolen vuoden aikana, niin ainakin minä en näillä tiedoilla olisi ostanut posteilla. Jatkossa varmaan osaat olla varovaisempi.

Täällä kanssa aikalailla samat kokemukset kyseisestä kauppamiehestä @Jolle1997, eikä lupauksista huolimatta ole hetkeen mitään kuulunut. Ymmärrän kyllä sinänsä tuon täällä puhutun jälkiviisauden, ja helppohan se on jälkikäteen sitä itsekin voivotella.

Itse tosin koitin googlata henkilön numeroa ja nimimerkkiä sekä ilmoituksessa olevia kuvia, ja niiden perusteella ei ollut syytä epäillä mitään, joten sitten olisi ehkä pitänyt vaan jättää ostamatta. Mutta sitten taas toisaalta usein on myös tehty kaupat ihan täysin normaalisti, vaikka ei olisi ollut kuin pari hassua viestiä kirjoitellut tänne.

No, onneksi raha on rahaa, eikä nyt ole kyseessä mitkään satojen tuhansien talokaupat. Mutta kyllähän se aina pistää vituttamaan :kahvi:

Täällä kanssa aikalailla samat kokemukset kyseisestä kauppamiehestä @Jolle1997, eikä lupauksista huolimatta ole hetkeen mitään kuulunut. Ymmärrän kyllä sinänsä tuon täällä puhutun jälkiviisauden, ja helppohan se on jälkikäteen sitä itsekin voivotella.

Itse tosin koitin googlata henkilön numeroa ja nimimerkkiä sekä ilmoituksessa olevia kuvia, ja niiden perusteella ei ollut syytä epäillä mitään, joten sitten olisi ehkä pitänyt vaan jättää ostamatta. Mutta sitten taas toisaalta usein on myös tehty kaupat ihan täysin normaalisti, vaikka ei olisi ollut kuin pari hassua viestiä kirjoitellut tänne.

No, onneksi raha on rahaa, eikä nyt ole kyseessä mitkään satojen tuhansien talokaupat. Mutta kyllähän se aina pistää vituttamaan :kahvi:

Laitathan myös rikosilmoitusta eteenpäin.

Itsehän vinkkasin tästä jo @Ville Suvanto joka puuttui ko. herran myynti-ilmoitukseen aiemmin että postilla olijat menettävät tässä rahansa... koska kaikki punaset merkit oli tässä ilmassa. Mutta eipä kai näille voi mitään tehdä ennenkuin rahat menee täällä käyttäjiltä...

2 noutokauppaa ns. pending ja myyjä hävisi kuin pierusaharaan ja puhui itseään pussiin.

Edit. Toivottavasti porukka saa rahansa takaisin... pystyykö noita rikosilmoitustuksia viemään muuten loppuun asti jos on aikomus ja tekee petoksen mutta maksaa rahat takaisin. Tuleeko siitä edes tuomiota jos vaatii rangaistusta loppuun asti?

Viimeksi muokattu:

@Juha Kokkonen @Sampsa lienee selkee tapaus tässä vaiheessa.

Minulla on säännöt selvästi ainakin näissä lievemmissä tapauksissa hakusessa, niin kysyn varmuuden vuoksi täälläkin.

Minulla on myynnissä prossu+emo+muistit -setti.
Sain 4+ YV-tarjousta, joissa oli kaikenlaista, mm. "laita numerosi, niin soitellaan". Yhden kanssa kuitenkin aloitimme keskustelut kaupoista eilen. Hänen piti myydä vaan jotain omia juttuja ensin ja sanoin, että voimme tehdä kaupat, kun hän on myynyt ensin osansa. Tänään klo 10:43 ilmoitti, että on myynyt. Tässä vaiheessa katson kauppojen syntyneen. Hän ei tarjonnut hp:ta , vaan vähän alle.
Olin töissä , enkä kerinnyt vastaamaan viesteihin.
Sitten @sente kävi tarjoamassa hintapyynnön 14:21. Tätäkään en huomannut ennen töiden loppumista.
Sitten joskus 19:00 aikaan lähdin purkamaan sumaa, jossa oli 4 YV:tä tänään , 2 viestiä ketjussa ja toisessa tarjottiin hp. YV:llä tuli 300€ tarjouksia, ei HP:ta kenelläkään. Niitä tuli monta.

Mielestäni sovitut kaupat menevät tuossa hp:n edelle, kun olin niihin jo suostunut ja jos nyt olen väärässä tässä, niin säädän kaupat foorumin sääntöjen mukaiseksi.

Minulla on säännöt selvästi ainakin näissä lievemmissä tapauksissa hakusessa, niin kysyn varmuuden vuoksi täälläkin.

Minulla on myynnissä prossu+emo+muistit -setti.
Sain 4+ YV-tarjousta, joissa oli kaikenlaista, mm. "laita numerosi, niin soitellaan". Yhden kanssa kuitenkin aloitimme keskustelut kaupoista eilen. Hänen piti myydä vaan jotain omia juttuja ensin ja sanoin, että voimme tehdä kaupat, kun hän on myynyt ensin osansa. Tänään klo 10:43 ilmoitti, että on myynyt. Tässä vaiheessa katson kauppojen syntyneen. Hän ei tarjonnut hp:ta , vaan vähän alle.
Olin töissä , enkä kerinnyt vastaamaan viesteihin.
Sitten @sente kävi tarjoamassa hintapyynnön 14:21. Tätäkään en huomannut ennen töiden loppumista.
Sitten joskus 19:00 aikaan lähdin purkamaan sumaa, jossa oli 4 YV:tä tänään , 2 viestiä ketjussa ja toisessa tarjottiin hp. YV:llä tuli 300€ tarjouksia, ei HP:ta kenelläkään. Niitä tuli monta.

Mielestäni sovitut kaupat menevät tuossa hp:n edelle, kun olin niihin jo suostunut ja jos nyt olen väärässä tässä, niin säädän kaupat foorumin sääntöjen mukaiseksi.

Itse olen ainakin sitä mieltä että sovitut kaupat on ns. lukkoon lyödyt kaupat. Toki en mene varmaksi sanomaan, miten menisi ihan prikulleen sääntöjen mukaan.

@Roni osti muistit ilmeisesti ymmärtämättä että ne on läppäriin tarkoitettu ja antoi negatiivisen palautteen kostoksi kun en ota niitä takaisin. Ilmoituksessa kyllä mainitaan kaikki tiedot.

@Roni osti muistit ilmeisesti ymmärtämättä että ne on läppäriin tarkoitettu ja antoi negatiivisen palautteen kostoksi kun en ota niitä takaisin. Ilmoituksessa kyllä mainitaan kaikki tiedot.
Selkee homma. Ota yhteys ylläpitoon, notta poistaa turhan palautteen.

Samaa mieltä kuin @emagdnim . Ostajan vika, jos ei ymmärrä että so dimm muistikammat sopii vain läppäriin.

@Sampsa tai @Juha Kokkonen voisi antaa turhasta negasta varoituksen.

Ja käyhän muistit luultavasti myös useampaan pöytäkoneeseen, jos nyt oikein haluaa pilkkua viilata. Nucit, Lenovo Tiny ymsyms.

OT: Saa ne pöytäkoneeseen, mutta se ei ole kaunista:
Enkä takaa mitään :)

edit: tämä vaan tiedoksi, että toimimaan saa kyllä.

..mutta Roni osti setin "60€ sis pk." ja pisti heti myyntiin "65€ +pk" ja tämä on taas tulkintani mukaan sääntöjen vastaista. Mutta en ole varma, niin pistän vaan tänne.
Joku Muu saa raportoida, jos katsoo aiheelliseksi.

Viimeksi muokattu:
Itselläni mennyt kyllä luotto yksityishenkilöiden väliseen kauppaan. Taannoin alku kesästä ostin "oikean" näytönohjaimen eräältä henkilöltä, noh mitään ei näkynyt. Rikosilmoitusta tulille ja juhannuksena rikospoliisi soittelee ettei hänellä rahaa ole :confused2:. Viimeiseen asti yritän tästä lähtien isoja etäkauppoja yksityisten kautta välttää. Toki hyviä tuotteita ja hintoja käytettynä löytyy, mutta suosikaa noutoa!!

Itselläni mennyt kyllä luotto yksityishenkilöiden väliseen kauppaan. Taannoin alku kesästä ostin "oikean" näytönohjaimen eräältä henkilöltä, noh mitään ei näkynyt. Rikosilmoitusta tulille ja juhannuksena rikospoliisi soittelee ettei hänellä rahaa ole :confused2:. Viimeiseen asti yritän tästä lähtien isoja etäkauppoja yksityisten kautta välttää. Toki hyviä tuotteita ja hintoja käytettynä löytyy, mutta suosikaa noutoa!!
Tullut huomattua ettei uskalleta postin kautta ostaa vaikka palautteet kunnossa.

Varokaa tori huijareita iteltä vedettiin rahat ohi viime viikolla.Tietokone komponenteista oli siis kyse.Asiasta tutkinta kesken ni tässä vaiheessa en paljasta enempää.
Jotenkii tulee sellainen fiilis että miten voi näissä nettikaupoissa enää luottaa keneenkään.Täytyy olla tosi kusipää nilkki kuka vetää toisen rahat ohi.

Varokaa tori huijareita iteltä vedettiin rahat ohi viime viikolla.Tietokone komponenteista oli siis kyse.Asiasta tutkinta kesken ni tässä vaiheessa en paljasta enempää.
Jotenkii tulee sellainen fiilis että miten voi näissä nettikaupoissa enää luottaa keneenkään.Täytyy olla tosi kusipää nilkki kuka vetää toisen rahat ohi.
ite menny torissa jo melkein vuoden vaan noutokaupoilla just tämän takia. oisko joku 5 tai 6 rikosilmotusta vetämässä...

Kyllä, itsellänikin kokemusta tästä. On jäänyt torin käyttö kyllä vähälle.

Okey no on paska homma,varmaa tästä lähin sama juttu.Moni on kyl sanonu et torissa paljon huijareita mut näköjää ite pitää kokea ennen kuin uskoo...

Viime vuonna taisi kolme kusettajaa osua torissa kohdalle. Kahdelta tuli rahat takaisin kun tarpeeksi käytti voimasanoja perintään ja yhdestä tein rikosilmon mutta senkin sai peruuttaa kun sai rahat takaisin. Kyllä niitä kusettajia vaan riittää ja tuntuu että nykyään on joku pikavippausbuumi menossa torissa ja osa sitten makselee kiltisti takaisin kun kelan tuet tulee tilille. Kaikilla ei varmaan yhtä hyvää tuuria käy ja nykyään mieluummin itsekin f2f kauppoja käy.

Yleisin tapa on kyllä se, että myyjä ilmoittaa poliisille.
Sitten siitä ei seuraa heti mitään, niin jotkut tyhmänä jatkavat rötöstelyä.
Poliisi tutkii (jos tutkii) kun ehtii, jos rötöstely jatkuu, niin tutkii varmemmin. Poliisin kantoihin jää kuitenkin merkintä, vaikka tutkimusta ei tehtäisi. Tästä voi päästä rangaistuksetta, jos poliisi ei tutki ja se jäi sitten siihen. Poliisi voi tutkia myös myöhemmin.
Poliisi yrittää neuvotella ensin, mutta kusetetun ei tarvitse tähän suostua ja rikosrekisteri tulee kuitenkin. Tässä voi vielä maksaa rahat ilman suurempaa rangaistusta.
Sitten ehkä mennään oikeuteen, siellä kestää pari kuukautta ja sitten tulee tuomio: maksa. Tässä voi viimeisen kerran maksaa. Sinulla on nyt rikosrekisteri. Kiva.
Sitten, jos ei vieläkään maksa, niin menee perintään ja sitten ei saa vuokra-asuntoa ja jossain työpaikoillakin tehdään luottotietotarkistuksia. Myöskään lainaa ei saa ja osamaksulla ei voi ostaa tuotteita. Elämä vaikeutuu huomattavasti.

Eli kannattaa lopettaa ajoissa, tämä polku vie kurjuuteen ja siitä kuitenkin jää kiinni. Jos ei heti, niin kuitenkin jossain vaiheessa, kun nuo rikosilmoitukset on voimassa useamman vuoden.

--

Tietenkin, jos on jo tuolla ulosottoloukussa, niin ei se siitä. Varmaan tälläisiakin henkilöitä on, mutta sitä varten on kauppiaspalautteet. Myös musta lista olisi kiva, mutta tännehän ei saa laittaa kuin nimimerkit.

Dena näyttää ainakin olevan bannattuna tällä hetkellä että en tiedä onko sillä vaikutusta kaupankäyntiin tässä tapauksessa. Yksityisviestithän siis ei oikein kulje jos toinen on bannattuna.
Kun vilkaiseen palalautteita, niin tuskin.

Screenshot_20221028-190832_Chrome.jpg

Yleisin tapa on kyllä se, että myyjä ilmoittaa poliisille.
Sitten siitä ei seuraa heti mitään, niin jotkut tyhmänä jatkavat rötöstelyä.
Poliisi tutkii (jos tutkii) kun ehtii, jos rötöstely jatkuu, niin tutkii varmemmin. Poliisin kantoihin jää kuitenkin merkintä, vaikka tutkimusta ei tehtäisi. Tästä voi päästä rangaistuksetta, jos poliisi ei tutki ja se jäi sitten siihen. Poliisi voi tutkia myös myöhemmin.
Poliisi yrittää neuvotella ensin, mutta kusetetun ei tarvitse tähän suostua ja rikosrekisteri tulee kuitenkin. Tässä voi vielä maksaa rahat ilman suurempaa rangaistusta.
Sitten ehkä mennään oikeuteen, siellä kestää pari kuukautta ja sitten tulee tuomio: maksa. Tässä voi viimeisen kerran maksaa. Sinulla on nyt rikosrekisteri. Kiva.
Sitten, jos ei vieläkään maksa, niin menee perintään ja sitten ei saa vuokra-asuntoa ja jossain työpaikoillakin tehdään luottotietotarkistuksia. Myöskään lainaa ei saa ja osamaksulla ei voi ostaa tuotteita. Elämä vaikeutuu huomattavasti.

Eli kannattaa lopettaa ajoissa, tämä polku vie kurjuuteen ja siitä kuitenkin jää kiinni. Jos ei heti, niin kuitenkin jossain vaiheessa, kun nuo rikosilmoitukset on voimassa useamman vuoden.

--

Tietenkin, jos on jo tuolla ulosottoloukussa, niin ei se siitä. Varmaan tälläisiakin henkilöitä on, mutta sitä varten on kauppiaspalautteet. Myös musta lista olisi kiva, mutta tännehän ei saa laittaa kuin nimimerkit.
Kuuluu varmaan toiseen ketjuun, mutta kerron silti. Kuluneen parin vuoden aikana on tullut tehtyä eri sivustojen kautta kauppaa vähän aktiivisemmin, ja alkusyksystä osui kohdalle ensimmäinen kusetus yli kymmeneen vuoteen. Rahat kelpasi, mutta paketti ei lähtenyt koskaan postiin. Mitään selityksiä tai vastauksia ei enää sen jälkeen tullut, kun rahat vaihtoi omistajaa.

Odottelin viikon, ja tein rikosilmoituksen. Siitä kului viikko, ja poliisista soitettiin. Sanoivat, että heillä on tässä keissi tekeillä ja keräävät tällä hetkellä aineistoa. Tekijä tiedossa, ja ilmeisesti esitutkinta pian valmis, jonka jälkeen siirtyy syyteharkintaan. Siitä on nyt kolme viikkoa. Vaadin tietenkin rangaistusta ja meen paikan päälle käräjille, johon myös epäilty saa luvan raahautua.

Kannattaa siis tehdä se ilmoitus, vaikka voikin lannistaa ajatus, ettei rahoja koskaan saa takaisin. Yleensä rikoksia on useampia, ja mitä useampi sen ilmoituksen kirjaa, niin sitä enemmän poliiseja motivoi asiaa selvitellä. Tein itsekin ilmoituksen ihan periaatteen vuoksi, ja syistä joita ylempänä on kuvailtu.

Kuuluu varmaan toiseen ketjuun, mutta kerron silti. Kuluneen parin vuoden aikana on tullut tehtyä eri sivustojen kautta kauppaa vähän aktiivisemmin, ja alkusyksystä osui kohdalle ensimmäinen kusetus yli kymmeneen vuoteen. Rahat kelpasi, mutta paketti ei lähtenyt koskaan postiin. Mitään selityksiä tai vastauksia ei enää sen jälkeen tullut, kun rahat vaihtoi omistajaa.

Odottelin viikon, ja tein rikosilmoituksen. Siitä kului viikko, ja poliisista soitettiin. Sanoivat, että heillä on tässä keissi tekeillä ja keräävät tällä hetkellä aineistoa. Tekijä tiedossa, ja ilmeisesti esitutkinta pian valmis, jonka jälkeen siirtyy syyteharkintaan. Siitä on nyt kolme viikkoa. Vaadin tietenkin rangaistusta ja meen paikan päälle käräjille, johon myös epäilty saa luvan raahautua.

Kannattaa siis tehdä se ilmoitus, vaikka voikin lannistaa ajatus, ettei rahoja koskaan saa takaisin. Yleensä rikoksia on useampia, ja mitä useampi sen ilmoituksen kirjaa, niin sitä enemmän poliiseja motivoi asiaa selvitellä. Tein itsekin ilmoituksen ihan periaatteen vuoksi, ja syistä joita ylempänä on kuvailtu.

Pakko oli foorumille kirjautua, kun täällä tulee asioita seurattua. Tietenkin tämä on se varmasti paras vaihtoehto. Tietenkään tätä eivät kaikki tee ja tällä ei periaatteessa saa asialleen muuta kun sen saman mitä tekemättä jättämisellä. Tosiaan jos joku jaksaa matkustaa vaikka toiseen kaupunkiin 20€ takia että saa sitten sen takaisin korkojen kera joskus. (luultavasti ei) niin ihan kiva harrastus mutta mitään muuta kun "i did it" sillä ei oikeastaan saa. Tietenkin maksun siitä päivästä (työ) mutta työtähän tuokin on.

Pakko oli foorumille kirjautua, kun täällä tulee asioita seurattua. Tietenkin tämä on se varmasti paras vaihtoehto. Tietenkään tätä eivät kaikki tee ja tällä ei periaatteessa saa asialleen muuta kun sen saman mitä tekemättä jättämisellä. Tosiaan jos joku jaksaa matkustaa vaikka toiseen kaupunkiin 20€ takia että saa sitten sen takaisin korkojen kera joskus. (luultavasti ei) niin ihan kiva harrastus mutta mitään muuta kun "i did it" sillä ei oikeastaan saa. Tietenkin maksun siitä päivästä (työ) mutta työtähän tuokin on.

Tunne siitä että kusettaja jäi kiinni ja saa siitä rangaistuksen on menetettyä rahasummaa arvokkaampi.

Olkaapa tarkkana epärehellisyyksistä negatiivista kauppiaspalautetta saanut ja bannattu käyttäjä yritti eilen kaupitella pari vuotta sitten rekisteröidyllä altterilla näytönohjainta ja näyttöä, vain noudolla.

Uusi trendi näköjään myös pyytää poistamaan tunnus gdpr nojalla kun on kusetukset tulleet ilmi.

Nähtävästi ainakin tuo Jolle1997 tunnus on poistettu. Jännä että riittää sitten vielä pokkaa vedota johonkin omiin gdpr oikeuksiin, kun ensin viedään ihmisiltä rahat...

Oon ollut aika pitkä pinnainen erään foorumin tukijäsenen kanssa, piti ostaa multa kasa ssd levyjä mutta tuli auton kanssa ongelmia hänellä, kumminkin samaan aikaa ja sen jälkeen osto ilmoituksia €€€ summaan , kyllä ihmettelen, jos olisi sanonut ettei osta niin ok, mutta en kyllä pidä enään näitä varattuna maaliskuun jälkeen. On aktiivi foorumilla ja tässäkin ketjussa. Mulle riitti.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 064
Jäsenet
78 751
Uusin jäsen
koneman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom