Ei. Olenko niin väittänyt?Onko se nyt myyjälle ylitsepääsemätön este pistää se numero?
Itse annnan myös aina puhelinnumeron ja usein myös osoitteen, jos vain muistan. Minusta nämä on ihan hyvä antaaa ostajalle ja varsinkin jos ostaja kyselee. En näe todellakaan järkeä tulla tänne itkemään siitä kun kaupat peruuntuu koska ei suostu antamaan tietojansa.Itse laitan osoitteenikin, jos muistan ja viime aikoina olen tehnyt monta 17.5€ - 30€ kauppaa. Itse jättäisin kaupat väliin, jos myyjä ei tähän suostuisi ja jos siitä seuraisi negatiivinen palaute, asiasta väiteltäisiin täällä.
Mun pointti(ja kritisointi) on pitkäkti että BIOS puhui tiedoista joita myyjä tarvii ostajalta paketin lähettämiseen. Ostaja ei samalla tavalla tarvitse näitä tietoja. Tarkoitan että kaupat pystyy postitse hoitamaan maaliin ilman näitä tietoja. Edelleen nämä tiedot on ihan hyvä antaa, varsinkin jos niitä kysytään.
Mutta minusta on hieman outoa puhua tiedoista, joita myyjä tarvii kauppojen maaliin viemiseksi, kun myyjä tulee tänne valittamaan siitä että joutuu antaa puh numeron ostajalle.
Toivoisin että luettaisiin enemmän mitä on kirjoitettu, kuin sitä mitä kokee rivien välissä lukevan.