Minä taidan olla tuon samiron tapaus joten laitampa oman puoleni tarinasta. Alunperinhän laitoin, että keskiviikkona tai perjantaina(viime viikolla) sopii tulla noutamaan, johon tuli vastaus "Saattaa olla että keskiviikkona kerkiän. Isken vielä keskiviikkona aamupäivästä viestiä". Keskiviikkona ei mitään kuulunut, vaan torstai-iltana klo 22.50 tuli viesti, että "miltäs huominen näyttää?" (Jo tässä kohtaa olisin omasta mielestäni voinut viheltää pelin poikki, mutta annoin olla.) Tätäkään viestiä en vielä huomannut, vaan vasta seuraavana päivänä eli perjantaina tulleen whatsapp-viestin kun oltiin jo numerot vaihdettu aiemmin. Minulle oli kuitenkin tullut viikonlopuksi menoa, joten laitoin että sunnuntaina tai ensi viikolla onnistuu. Sunnuntaina aamupäivästä laitoin sitten viestin että illalla onnistuisi ja sanoit laittavasi viestiä päivällä -> ei taaskaan yhteydenottoa, joten katsoin sovitut kaupat puretuiksi.
Ymmärrän, että jää paskanmaku mutta niinkuin sanoin, ei niin kiire voi olla ettei kerkiä laittamaan viestiä, ettet tänään kerkeä hakemaan. Seuraavalle ostajalle laitoin viestin, että ei nyt saada aikatauluja alkuperäisen ostajan kanssa mätsäämään, pääsetkö hakemaan ja hän oli reilun tunnin kuluttua oven takana rahat kourassa. Mä olen suht usein tavaraa myynyt netissä, ja kaikenlaista renkaanpotkijaa ikävä kyllä tullut vastaan, jonka takia ihan hirveästi en nykyään jaksa mahiksia antaa jos kauppoja ei saada heti maaliin. Tottakai olisin voinut asiat tyylikkäämmin itsekin hoitaa, mutta loppupeleissä halusin vaan koneesta eroon ja rahat käteen mahdollisimman helposti, ja nyt tällä kertaa se helppous ei sun kanssa natsannut.