Jos siitä olisi aikaa 2 viikkoa, niin ehkä tuon odottamisen vielä voisi ymmärtää. Mutta jos kaveri on 2 kuukautta lupaillut lähettää kuittia, niin mikä on todennäköisyys, että se tulisi tällä viikolla.
Kaikkein helpointa näiden kanssa on kertoa, että myyjällä on viikko aikaa toimittaa kuitti, sen jälkeen teet rikosilmoituksen. Ainoastaan siinä tapauksessa, että sinä todistettavasti saat sen kuitin, niin voit ilmoittaa, että rikosilmoitus on peruttu. Muuten kaikenlainen kirjeenvaihto on ajanpelaamista myyjältä ja sinun osalta vain ajan tuhlaamista.
Siis kyllähän tuossa ajassa olisi hyvin ehtinyt scannata vaikka kirjastossa sen kuitin ja lähettää liitteen sähköpostissa. Ei se ole rahasta kiinni, eikä kuitin tarvitse olla ns. alkuperäinen vaan scannattukin riittää ihan hyvin.
Kiitos vinkeistä. Ajattelin itse että en jaksaisi alkaa muuta tekemään kuin muuttamaan tuon palautteen negatiiviseksi.
Palaute siis nyt muutettu ja viestiä laitettu että viikon aikana tulisi olla kuitti sekä läppärin ruuvit minulla tai täytyy tehdä se rikosilmoitus.
Että näin.
Kiire! Äkkiä! Enemmän! Kaikki mulle heti nyt! Minulla on kuponki!
Suomen ulkopuolella huudetaan jotain että "I'm not a consumer, I am a customer."
johon vastasin että en ole sitä rikkonut, läppäri on tasan samassa kunnossa kuin minulle tultaessa. Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.