- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 374
Asiaton sisältö
Nyt olisi tietenkin kiva tietää, että puhutaanko radiohiljaisuuden osalta muutamasta tunnista, muutamasta päivästä vai useammasta päivästä?
Ymmärrän jos moneen päivään ei tule mitään vastausta, mutta jos kyseessä on kuitenkin vain muutama tunti tai päivä, niin eikö sitä vastausta nyt hetken aikaa voi kuitenkin odottaa.
Toki se olisi ihan fiksua myyjältä kuitata vaikka vain se "Palaan asiaan muutaman päivän sisällä, olen nyt hieman kiireinen - pahoitteluni viivästyksestä" ja asia olisi varmasti ollut sillä kuitattu.
Ei voi, koska minulla on oikeus ja vaadin "asiakaspalvelua" nyt heti! Kiire! Äkkiä! Enemmän! Kaikki mulle heti nyt! Minulla on kuponki!
Vaikkakin yksityisten kesken, tätä käytösmallia näkee paljonlaisesti nykypäivänä. Suomen ulkopuolella huudetaan jotain että "I'm not a consumer, I am a customer." **SNIP**
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: