Alkaa lähentelemään jo lapsellista tuo selittelysi taso ja edelleen puuttuu ne oikeat perustelut. Myyjä mainitsi nimesi ketjussa vasta sen jälkeen, kun annoit kostopalautteesi. Myyjä ei kostopalautteenkaan jälkeen missään vaiheessa ole haukkunut tai mustamaalannut sinua eikä kutsunut sinua huijariksi. Myyjä kysyi ainoastaan muiden mielipidettä tästä palautehommasta ja selitti tilanteen ja taustat asiallisesti, kuten kuuluukin. Muutenkin aika tyylikkäästi meni pieleen tuo ketjun nimenkin lainaaminen. Nimi ei ole "Epärehelliset kaupankävijät" vaan se on "Epärehelliset kaupankävijät
ja huonot kauppakokemukset". Aika selkeästi tässä nyt keskustellaan noista huonoista kauppakokemuksista (=sinun aiheeton kostopalaute) eikä huijaamisesta. Ja jos nyt tarkkoja ollaan niin itseasiassa
@ohjaaja ei susta pahaa sanonut mutta itse tulit huutelemaan hänen "kostopalautteesta", vaikka itse olet tässä se kostopalautteen antaja. Sinun saamasi neutraali palaute on asiallinen ja täysin oikeutettu.
Mielestäni alkaa olemaan jo vähän naurettavan tasoista uhriutumista huomioiden, että myyjä ei ole tehnyt missään vaiheessa mitään väärää. Sinä ansaitset ostajana neutraalin palautteen kauppojen perumisesta mutta ei myyjä ansaitse neutraalia palautetta siitä, että hän ei voinut sinun yksipuolisesti tekemän kauppojen perumisen takia suorittaa sovittuja kauppoja loppuun asti.
Kerro nyt oikeasti miksi myyjä ansaitsee neutraalin palautteen? Mitä myyjä teki väärin? Se ei ole syy neutraaliin palautteeseen, että sinulle annettiin neutraali palaute.
Edit: Etenkin kun vielä kierrät totuutta itse siinä antamassasi palautteessa. "Laittoi neutraalia palautetta, kun kauppoja ei syntynyt. Yleensä niissä tapauksissa ei palautetta laiteta." Eihän tuo pidä paikkaansa. Kaupat syntyivät siinä vaiheessa, kun te sovitte niistä. Teillähän oli sovittu toimituskuviot ja kauppasummat sekä sovittu toimituskin oli ilmeisesti vain tuntien päässä perumisesta. Oikea ilmaisutapa tuossa palautteessa muutenkin olisi luokkaa: "Laittoi neutraalia palautetta, kun peruin sovitut kaupat.". Hieman erilainen merkitys noiden sisällössä, oma versiosi jättää huonon maun myyjästä (ja piilottaa täysin oman roolisi) vaikka myyjä vaikuttaa hoitaneen kauppoja hyvin ja jätti oikeutetun palautteen.