Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Mielestäni ihan pätevä syy laittaa puhdas negatiivinen palaute. Jos ei asiallisesti voi kauppojaan hoitaa niin silloin kannattaa olla tekemättä.
 
Noita huijaritapauksia varten suosittelen ehdottomasti seuraavaa lähestymistapaa. Jos olet ostamassa toiselta paikkakunnalta ja yhtään mikään herättää epäilyksesi, esim ei palautteita myyntiosiossa jne niin toimi näin:

Hiero kaupat kuntoon, sovi postitteluista jne, mutta ennen maksua kerro, että satutkin itse suuntaamaan samalle paikkakunnalle kaverillesi ja voisit samalla noutaa tai vaihtoehtoisesti, että kaveri myyjän paikkakunnalta on tulossa sun luokse ja voisi noutaa. Myyjän reaktiosta saa osviittaa rehellisyydestä, eli jos ei ole aikeitakaan toimittaa sitä tavaraa niin keksii kyllä jotain noudon estävää tai sitä hankaloittavaa josta syystä postit olisi helpompi/parempi. Sitten voikin kaupat unohtaa samantien ja raportoida käyttäjän ylläpidolle.
 
Myyjän reaktiosta saa osviittaa rehellisyydestä, eli jos ei ole aikeitakaan toimittaa sitä tavaraa niin keksii kyllä jotain noudon estävää tai sitä hankaloittavaa josta syystä postit olisi helpompi/parempi. Sitten voikin kaupat unohtaa samantien ja raportoida käyttäjän ylläpidolle.

Tuo menee ehkä hieman vainoharhojen puolelle jo. Toki kuten kirjoitit jos JATKUVASTI tulee syitä miksi noutaminen ei onnistu luultavasti huijari. Mutta esim. tyyppi joka on armeijasta lomilla ja sille käy vain viikonloput jolloin se olisi postittamassa tuotetta tms.. ..niin ei se automaattisesti ole huijari. Tai henkilö jolle ei käy että esim. päivästä joku tulee nopeasti noutamaan (kun on itse töissä) tms.

Tosin yleensä kaikille käy paremmin se että toinen noutaa (ja saa rahat heti) kuin että joutuu säätämään postin kanssa. Eikä sitä noutoa tarvitse sopia omaan kotiinsa vaan esim. lähellä olevaan yleiseen paikkaan jos on epäluuloinen ja pelkää toisen vähintäänkin ryöstävän, ehkä myös murhaavan ja raiskaavan, sinut jos kotiinsa päästää.

Sitten on erikseen tosin näitä joille käy ainoastaan postitus. Esim. murossa oli tyyppi joka jatkuvasti vähintään kerran viikossa lahjoitti elokuvan/pelin/CD:n mutta ainoastaan postilla (että sai 6½€ siitä ja hyvin luultavasti pääsi itse eroon ikimerkeistään). Tosin onko sillä sitten ostajalle väliä jos tuotteen saa.. ..lisäksi jos se kerrotaan selvästi myynti-ilmoituksessa. :hammer:
 
No normaali järjenkäyttö tuossakin on sallittua. Tuo on vaan hyvä keino testata olisiko tuotetta saamassa etenkin, jos sanoo myyjälle, että paikkakunnalla oleva kaveri noutaa kun myyjälle sopii. Jos myyjä toteaa, että homma ok, niin voinee aika hyvillä mielin todeta, että ehkä se postitus onkin parempi että mennään sillä.
 
Tuo menee ehkä hieman vainoharhojen puolelle jo. Toki kuten kirjoitit jos JATKUVASTI tulee syitä miksi noutaminen ei onnistu luultavasti huijari. Mutta esim. tyyppi joka on armeijasta lomilla ja sille käy vain viikonloput jolloin se olisi postittamassa tuotetta tms.. ..niin ei se automaattisesti ole huijari. Tai henkilö jolle ei käy että esim. päivästä joku tulee nopeasti noutamaan (kun on itse töissä) tms.

Tosin yleensä kaikille käy paremmin se että toinen noutaa (ja saa rahat heti) kuin että joutuu säätämään postin kanssa. Eikä sitä noutoa tarvitse sopia omaan kotiinsa vaan esim. lähellä olevaan yleiseen paikkaan jos on epäluuloinen ja pelkää toisen vähintäänkin ryöstävän, ehkä myös murhaavan ja raiskaavan, sinut jos kotiinsa päästää.

Sitten on erikseen tosin näitä joille käy ainoastaan postitus. Esim. murossa oli tyyppi joka jatkuvasti vähintään kerran viikossa lahjoitti elokuvan/pelin/CD:n mutta ainoastaan postilla (että sai 6½€ siitä ja hyvin luultavasti pääsi itse eroon ikimerkeistään). Tosin onko sillä sitten ostajalle väliä jos tuotteen saa.. ..lisäksi jos se kerrotaan selvästi myynti-ilmoituksessa. :hammer:
Itse suosin lähes aina myydessäni enemmän Postitusta. Paljon helpompi ajoittaa ja hoitaa postitus kuin alkaa matchaamaan aikatauluja. Postitettua saan kirjeen tai paketin kuitenkin 24h, kun taas treffit pitää saada järkättyä parin tunnin sisään jonakin päivänä. Epäsäännöllisen 3-vuorotyön huonoja puolia.
 
No normaali järjenkäyttö tuossakin on sallittua. Tuo on vaan hyvä keino testata olisiko tuotetta saamassa etenkin, jos sanoo myyjälle, että paikkakunnalla oleva kaveri noutaa kun myyjälle sopii. Jos myyjä toteaa, että homma ok, niin voinee aika hyvillä mielin todeta, että ehkä se postitus onkin parempi että mennään sillä.

Nyt kun tämän ideasi täällä paljastit, niin alkaa varmaan kohdallasi huijareillekin kelpaamaan nouto :cool:
 
koirat haukkuu karavaani kulkee
goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
sanoit että sun syyt myydä ei kuulu muille mutta jos olit käyttänyt näyttistä vain kolme viikkoa ihmetytti et miksi heti kyllästyit tai miksi ostit vain kolmeksi viikoksi
kiitti siitä tyynyliinasta mihin olit näyttärin käärinyt ja anteeksi ne kommentit tuosta profiilin piilottelusta kun vertasin sitä siihen että vähän sama kun kulkis uimahallin suihkussa uikkarit jalassa
 
koirat haukkuu karavaani kulkee
goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
sanoit että sun syyt myydä ei kuulu muille mutta jos olit käyttänyt näyttistä vain kolme viikkoa ihmetytti et miksi heti kyllästyit tai miksi ostit vain kolmeksi viikoksi
kiitti siitä tyynyliinasta mihin olit näyttärin käärinyt ja anteeksi ne kommentit tuosta profiilin piilottelusta kun vertasin sitä siihen että vähän sama kun kulkis uimahallin suihkussa uikkarit jalassa

No nythä o melkonen kortti kun 750W makustelee. :joy:
 
goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
Mitä merkitystä tällä on itse myynnille? Jokainen varmaan ostaa mitä haluaa. Sillä onko opiskelija, ei kyllä ole juuri mitään merkitystä.
 
Juuh en tajua mitä merkitystä sillä onko opiskelija. Ei todellakaan kuulu ostajalle moinen tieto. Varsinkin jos itte pitää venailla palkkapäivää, että on varaa painaa liipasimesta ja ostaa joku satasen kahen näytönohjain. :D

Tietääpä taas kenen kanssa ei ainakaan kannata tehdä kauppaa.
 
No joskushan sitä muutaman kymmenen raivopääviestiä keräsi myyntiketjuni kun kirjoitin sinne tietoihin, että en etsi kirjekavereita, vaan lujaa kauppaa 180kpl/s. :rofl:

Tässähän sitä syytä, suomalaisten on vaikea tehdä päätöksiä ja jauhetaan ihan tuubaa kaupankäyntitapahtumassa.
 
Mitä merkitystä tällä on itse myynnille? Jokainen varmaan ostaa mitä haluaa. Sillä onko opiskelija, ei kyllä ole juuri mitään merkitystä.

Tätä itsekin mietin. Jos ostan / myyn jotain täällä tai muualla en todellakaan laita esim. passi/ajokorttini tietoja/kuvaa esille, en CV:tä, en kerro aikoja kun olen kotona / töissä / poissa paikkakunnalta enkä niitä toiseltakaan vaadi.

Samaten se mistä henkilö on rahansa saanut (jos ostaja) tai mihin hän aikoo ne mahdollisesti käyttää (jos myyjä) ei minua kiinnosta enkä nyt ihan niin suuren summan kauppoja yleensä käy (esim. asunto) että salkullinen rahaa pääsisi vaihtamaan omistajaa.

Toki se voi herättää hieman epäilystä jos tuotteen kerrotaan olevan viikon tai parin vanha, kuittia "ei nyt löydy" mutta avaamaton paketti ja hälyttimetkin vielä löytyvät hintatarran alta ja hintana ~10-30% uuden tuotteen pyynnistä.
 
koirat haukkuu karavaani kulkee
goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
sanoit että sun syyt myydä ei kuulu muille mutta jos olit käyttänyt näyttistä vain kolme viikkoa ihmetytti et miksi heti kyllästyit tai miksi ostit vain kolmeksi viikoksi
kiitti siitä tyynyliinasta mihin olit näyttärin käärinyt ja anteeksi ne kommentit tuosta profiilin piilottelusta kun vertasin sitä siihen että vähän sama kun kulkis uimahallin suihkussa uikkarit jalassa

1) Onko tää katkera opiskelijan hokeminen sulle joku pakkomielle? Ts. elämämkoulu, kirjoitustyylistä päätellen. Mä en ole edes sanonut olevani opiskelija, paketti nyt vaan sattui lähtemään LUT:n pakettiautomaatista. :D

2) Miten se vaahtomuovin, elektropussin ja pahvitäytteen ympärille kiedottu suojaliina vei taas kaiken huomion?

3) Kiitos täysin sisällöttömästä kauppiaspalautteesta.

4) Kysyit jälkikäteen tuulettimien lukumäärää ja kortin virrankulutusta viestillä, koska "et löytänyt googlesta". Lisäksi vinguit samaa korttia myytävän puolet halvemmalla. Oletko kenties ostanut tutkimatta kortin, johon ei olisi ollut edes palkkapäivän jälkeen varaa, joka ei sovi koneeseesi ja yrittänyt sitten peruuttaa kauppaa syyttä suotta vierittämällä tekaistua syytä myyjälle?
 
etsikää elämä ja häipykää kommentoimasta mun ja goucan välistä kauppaa
kaverille on maksettu puolet heti ja loput paketin noutohetkellä
se on moden asia jos löytää jotain
asiatonta
ei rivimiesten ja olen tosiaan pyytänyt anteeksi sitä uimahousu juttua goucalta
 
etsikää elämä ja häipykää kommentoimasta mun ja goucan välistä kauppaa
kaverille on maksettu puolet heti ja loput paketin noutohetkellä
se on moden asia jos löytää jotain
asiatonta
ei rivimiesten ja olen tosiaan pyytänyt anteeksi sitä uimahousu juttua goucalta
Käsittääkseni ihan yleisenä linjauksena täällä on se, että tälläiset tapaukset käsitellään tietyissä määrin julkisena käyttäen foorumin nimimerkkejä, jotta muutkin kaupankävijät voivat varautua.
En nyt käsitä, että miksi et heti alkuun voinut kysyä tuotteesta tarvittavia kysymyksiä vaan tuosta täytyi rueta rähjäämään erikseen jo kauppojen synnyttyä. Muutenkin nuo tyynyliina -kommentit voit suorilla lopettaa. Hyvää kaupankäyntiä tuo ei sinun osaltasi ollut, joten on syytäkin käsitellä asiaa täällä.
 
1) Onko tää katkera opiskelijan hokeminen sulle joku pakkomielle? Ts. elämämkoulu, kirjoitustyylistä päätellen. Mä en ole edes sanonut olevani opiskelija, paketti nyt vaan sattui lähtemään LUT:n pakettiautomaatista. :D

2) Miten se vaahtomuovin, elektropussin ja pahvitäytteen ympärille kiedottu suojaliina vei taas kaiken huomion?

3) Kiitos täysin sisällöttömästä kauppiaspalautteesta.

4) Kysyit jälkikäteen tuulettimien lukumäärää ja kortin virrankulutusta viestillä, koska "et löytänyt googlesta". Lisäksi vinguit samaa korttia myytävän puolet halvemmalla. Oletko kenties ostanut tutkimatta kortin, johon ei olisi ollut edes palkkapäivän jälkeen varaa, joka ei sovi koneeseesi ja yrittänyt sitten peruuttaa kauppaa syyttä suotta vierittämällä tekaistua syytä myyjälle?
Gouca vaihtaa näytönohjainta ja muita tietokoneen osia useammin kuin vaihtaa lakanoita niin ei yhtään ihmetytä että meni vaan kolme viikkoa ennen kuin edellinen kone lähti vaihtoon. :D

Harrastuksia kullakin ja jotkut tykkäävät hankkia käytettyjä osia rakentaa niistä kokoonpanon ja myydä sitten eteenpäin ja ostaa sitten erilaisen kokoonpanon edellisestä saaduilla rahoilla. Jos myyjä on antanut toimivuustakuun niin ei ole mitään syytä enempää alkaa tutkimaan kauanko kyseistä näyttistä on omistanut. Ei tässä kuitenkaan mitään rotukissaa olla ostamassa joka tarvitsee sukutaulun ja kaikkien edellisten omistajien puhelinnumerot.
 
etsikää elämä ja häipykää kommentoimasta mun ja goucan välistä kauppaa
kaverille on maksettu puolet heti ja loput paketin noutohetkellä
se on moden asia jos löytää jotain
asiatonta
ei rivimiesten ja olen tosiaan pyytänyt anteeksi sitä uimahousu juttua goucalta

Eipä tuosta kaupanteostasi kovinkaan asiallista kuvaa jäänyt, joten koitapa petrata käytöstä tai sitten ei tarvitse täällä kauppoja tehdä.
 
Oonko mä nyt ainut, joka ei pysy yhtään matkassa noissa karikotkan jutuissa? Ei ihme jos on ollu kaupanteko vähän vaikeaa :btooth:

Et ole, ei tuossa koko hommassa ole yhtään mitään järkeä. Noin muutenkin sellaiset perusasiat kuin isot alkukirjaimet ja välimerkit voisivat olla hyvä alku viestien ymmärrettävyyttä ajatellen.
 
Viimeksi muokattu:
Oonko mä nyt ainut, joka ei pysy yhtään matkassa noissa karikotkan jutuissa? Ei ihme jos on ollu kaupanteko vähän vaikeaa :btooth:

Et ole, ei tuossa koko hommassa ole yhtään mitään järkeä. Noin muutenkin sellaiset perusasiat kuin isot alkukirjaimet ja välimerkit voisivat olla hyvä alku viestien ymmärrettävyyttä ajatellen.

NfYMgH7.gif
 
Viimeksi muokattu:
Samanlaista toimintaa karikotkalla oli murossakin, rahat ja tavarat liikkui mun mielestä ihan sujuvasti mutta viestinnässä oli aukkoja enemmän kuin riittävästi.
 
@SFL osoittautui kuopiolaiseksi ammattihuijariksi, joka on täällä aiemminkin tehnyt petoksia. Protonmailia tuntuu käyttävän ahkerasti kusetuksissaan, sekä prepaid -liittymiä. Pankkitiedoilla selvisi oikea nimi, jota ei tietenkään saa tänne laittaa :(
 
Ennen kaupantekoa kannattaa aina ottaa vastapuolesta selville YV:llä tai sähköpostilla:
  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite
... ja Googlettaa niillä + tarkistaa vaikka Fonecta Finderista numero ja kysyä syytä jos numeroa ei löydy. Säästyy monelta harmilta, mutta ei kuitenkaan 100% kusetuksilta.
 
@SFL osoittautui kuopiolaiseksi ammattihuijariksi, joka on täällä aiemminkin tehnyt petoksia. Protonmailia tuntuu käyttävän ahkerasti kusetuksissaan, sekä prepaid -liittymiä. Pankkitiedoilla selvisi oikea nimi, jota ei tietenkään saa tänne laittaa :(
Voit kokeilla oikean nimen ja perittävän summan toimittamista liivijengille ja kertoa että pitäkää hyvänne perintäsumman suhteen jos huvittaa periä oikein kunnon perinnällä.
 
@SFL osoittautui kuopiolaiseksi ammattihuijariksi, joka on täällä aiemminkin tehnyt petoksia. Protonmailia tuntuu käyttävän ahkerasti kusetuksissaan, sekä prepaid -liittymiä. Pankkitiedoilla selvisi oikea nimi, jota ei tietenkään saa tänne laittaa :(
Selvititkö itse vai selvittikö poliisi? Itsekin tein jampasta rikosilmoituksen tuossa viikonloppuna.
 
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...
 
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...

Vastuuseen joutuu, jos joutuu, vuosien päästä. Eikä he siinä mitään menetä, eivät ainakaan omaisuuttaan, kun sitä ei heillä ole.
 
Ennen kaupantekoa kannattaa aina ottaa vastapuolesta selville YV:llä tai sähköpostilla:
  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite
... ja Googlettaa niillä + tarkistaa vaikka Fonecta Finderista numero ja kysyä syytä jos numeroa ei löydy. Säästyy monelta harmilta, mutta ei kuitenkaan 100% kusetuksilta.

Huijari voi laittaa noihin tietoihin vaikka edellisen kauppakumppanin tiedot. Sitten tili jonnekin eksoottiseen pankkiin niin ei näy edes maksun yhteydessä.
Tai sen luotettavamyyja2018@hotmail.com voi pitää.

Tai voi ostaa vähän kalliimmalla joltain hintatietoiselta myyjältä (kuten minä) ja saada tilamaansa tuotteen. Yleensä halvat hinnat on
1) Huijareita
2) Uusia käyttäjiä, jotka eivät osanneet arpoa hintoja oikein (yleisin on liian halpa emolevy ja liian kallis prosessori)
3) Ihmisiä, jotka haluavat rojuistaan eroon nopeasti (tällöin kyllä kannattaa kasvokkain tavata, kun kova rahantarve voi olla huono merkki) (jos kyse on kotelosta tai näytöstä tai jostain suuresta, vaikeasti liikuteltavissa olevasta asiasta, niin sitten voi olla hyvä diili ihan muutenkin)

Poliisista soittivat tänään ja on kuulemma tuttu tyyppi.

Kannattaa vaan täällä sanoa, että sinulta saa nimen YV:llä, jos kysyy. Se on sääntöjen puitteissa ok. Ja auttaisi kovasti muita rahansa menettäneitä.
 
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...
Pikavippi, luottotiedot mennyt, alkoholisti (nisti) ja muutenkin elämä kolhinut?
 
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...

Niin paljon jo vilunkia ja ulosotossa saatavia, ettei enää kiinnosta moiset pienet? :(
 
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...

Onnistuu toki. Ja ei vaadi edes poliisilta paljon. Mutta poliisi ei jaksa tehdä mitään, jos ostit 50€ SSD:n ja et saanut sitä. Menee enemmän aikaa ja rahaa tutkinnassa, kuin sinun tappiosi.

Siksi ne yrittää monella pikkurikoksella tehdä tiliä, ja varovat kusettamasta suuria summia. Voi olla, että ihmiset ei jaksa tehdä rikosilmoitusta parinkympin takia..

Itse teen, vaikka summa olisi 2€. Menetetyn rahamäärän lisäksi poliisissa kyllä katsotaan rikosten määrää. Ja ammattihuijareille noita alkaa kertymään, jos kaikki muutkin säntillisesti tekee sen rikosilmoituksen verkossa.
 
Tollaset kusettajat oppii parhaiten kun rahat käy perimässä joku liiviäijä pesäpallomailan kanssa. Ekalla kerralla pistetään vaan yks polvilumpio ja tokalla kerralla sit molemmat korkoina. Alkaa kusetushalut vähenemään.
 
Tollaset kusettajat oppii parhaiten kun rahat käy perimässä joku liiviäijä pesäpallomailan kanssa. Ekalla kerralla pistetään vaan yks polvilumpio ja tokalla kerralla sit molemmat korkoina. Alkaa kusetushalut vähenemään.

Luuletko oikeasti että näitä herroja kiinnostaa jotain satasen tai kahden saati sitten muutamien kymppien velkaa käydä perimässä tyypiltä joka todennäköisesti ottaa vuorostaan poliisiin yhteyttä :lol:

Eriasia on tietysti jos isket tarpeeksi ison pakan kouraan :cool:
 
Ei ne kaikki halvalla myyvätkään toki huijareita ole, itellä on tapana niin täällä kuin muuallakin (muualla kauppaan enemmän tavaraa, serriä ei niin tuu myytyä) kattoa mikä on hintataso ja ottaa siitä vähän pois. Ihan vaan siksi koska ei kiinnosta kaupata tavaraa päivää kahta kauempaa :lol:
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Mikäköhän on oikea tapa toimia, kun toinen foorumilainen antaa asiattoman(valheellisen) kauppapalautteen. Olin antanut hänelle palautteen tapauksessa, jossa kukaan HP:n huutajista ei saanut tuotetta, kahdelta ihmiseltä(mitä tiedän) otti rahat vastaan. Viikkoa myöhemmin palautteli rahat. Itse tuotetta ei kukaan tarjoajista saanut missään vaiheessa.

Minun "ostaja" palautteessa oleva:

12.08.2018 Negatiivinen Myyjä: jk6jarvi
 
Mikäköhän on oikea tapa toimia, kun toinen foorumilainen antaa asiattoman(valheellisen) kauppapalautteen. Olin antanut hänelle palautteen tapauksessa, jossa kukaan HP:n huutajista ei saanut tuotetta, kahdelta ihmiseltä(mitä tiedän) otti rahat vastaan. Viikkoa myöhemmin palautteli rahat. Itse tuotetta ei kukaan tarjoajista saanut missään vaiheessa.

Minun "ostaja" palautteessa oleva:

12.08.2018 Negatiivinen Myyjä: jk6jarvi

Jos modet käy täällä siivoamassa palautetta, niin minun profiilistani voisi tuon poistaa:

08.11.2017 Negatiivinen hsalonen fRONik Hienosti kelpas kaverille 2x Win10 pro avainta, eka avain ei hänen puheitten mukaa toiminu, laitoin toisen jonka jälkee ei enää vastausta herralta irronnu vaikka foorumia selaili ja viestejä käv

Tärkeä - Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Puolestani voi myös palauttaa negatiivisena, mutta niin, että en ole huijannut keneltäkään mitään, vaan vähän väsyneenä ja ärtyneenä sanonut rumasti. Ensimmäisestä avaimesta soitin jopa Microsoftin tukeen ja siellä sanoivat, ettei se tule toimimaan. Toinen avain tuli, kuten sanottu, kello 2 yöllä. Ja se kone oli osina pöydällä silloin.
 
Ei ne kaikki halvalla myyvätkään toki huijareita ole, itellä on tapana niin täällä kuin muuallakin (muualla kauppaan enemmän tavaraa, serriä ei niin tuu myytyä) kattoa mikä on hintataso ja ottaa siitä vähän pois. Ihan vaan siksi koska ei kiinnosta kaupata tavaraa päivää kahta kauempaa :lol:
Tää se on omakin tapa käydä kauppaa ollut jo pidemmän aikaa. Kympin tai parin takia en jaksa alkaa pyörittelemään ylimäärästä tavaraa nurkissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 125
Viestejä
4 487 442
Jäsenet
74 158
Uusin jäsen
kharim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom