Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myyjän reaktiosta saa osviittaa rehellisyydestä, eli jos ei ole aikeitakaan toimittaa sitä tavaraa niin keksii kyllä jotain noudon estävää tai sitä hankaloittavaa josta syystä postit olisi helpompi/parempi. Sitten voikin kaupat unohtaa samantien ja raportoida käyttäjän ylläpidolle.
Itse suosin lähes aina myydessäni enemmän Postitusta. Paljon helpompi ajoittaa ja hoitaa postitus kuin alkaa matchaamaan aikatauluja. Postitettua saan kirjeen tai paketin kuitenkin 24h, kun taas treffit pitää saada järkättyä parin tunnin sisään jonakin päivänä. Epäsäännöllisen 3-vuorotyön huonoja puolia.Tuo menee ehkä hieman vainoharhojen puolelle jo. Toki kuten kirjoitit jos JATKUVASTI tulee syitä miksi noutaminen ei onnistu luultavasti huijari. Mutta esim. tyyppi joka on armeijasta lomilla ja sille käy vain viikonloput jolloin se olisi postittamassa tuotetta tms.. ..niin ei se automaattisesti ole huijari. Tai henkilö jolle ei käy että esim. päivästä joku tulee nopeasti noutamaan (kun on itse töissä) tms.
Tosin yleensä kaikille käy paremmin se että toinen noutaa (ja saa rahat heti) kuin että joutuu säätämään postin kanssa. Eikä sitä noutoa tarvitse sopia omaan kotiinsa vaan esim. lähellä olevaan yleiseen paikkaan jos on epäluuloinen ja pelkää toisen vähintäänkin ryöstävän, ehkä myös murhaavan ja raiskaavan, sinut jos kotiinsa päästää.
Sitten on erikseen tosin näitä joille käy ainoastaan postitus. Esim. murossa oli tyyppi joka jatkuvasti vähintään kerran viikossa lahjoitti elokuvan/pelin/CD:n mutta ainoastaan postilla (että sai 6½€ siitä ja hyvin luultavasti pääsi itse eroon ikimerkeistään). Tosin onko sillä sitten ostajalle väliä jos tuotteen saa.. ..lisäksi jos se kerrotaan selvästi myynti-ilmoituksessa.
No normaali järjenkäyttö tuossakin on sallittua. Tuo on vaan hyvä keino testata olisiko tuotetta saamassa etenkin, jos sanoo myyjälle, että paikkakunnalla oleva kaveri noutaa kun myyjälle sopii. Jos myyjä toteaa, että homma ok, niin voinee aika hyvillä mielin todeta, että ehkä se postitus onkin parempi että mennään sillä.
koirat haukkuu karavaani kulkee
goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
sanoit että sun syyt myydä ei kuulu muille mutta jos olit käyttänyt näyttistä vain kolme viikkoa ihmetytti et miksi heti kyllästyit tai miksi ostit vain kolmeksi viikoksi
kiitti siitä tyynyliinasta mihin olit näyttärin käärinyt ja anteeksi ne kommentit tuosta profiilin piilottelusta kun vertasin sitä siihen että vähän sama kun kulkis uimahallin suihkussa uikkarit jalassa
Mitä merkitystä tällä on itse myynnille? Jokainen varmaan ostaa mitä haluaa. Sillä onko opiskelija, ei kyllä ole juuri mitään merkitystä.goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
Mitä merkitystä tällä on itse myynnille? Jokainen varmaan ostaa mitä haluaa. Sillä onko opiskelija, ei kyllä ole juuri mitään merkitystä.
koirat haukkuu karavaani kulkee
goucalle kysymys mikset heti myöntänyt olevasi opiskelija ja kirjoitin et ymmärrän ettei 3/4Kw virtaa kuluttava näyttäri sovi opiskelijan kukkarolle
olisit heti kertonut
sanoit että sun syyt myydä ei kuulu muille mutta jos olit käyttänyt näyttistä vain kolme viikkoa ihmetytti et miksi heti kyllästyit tai miksi ostit vain kolmeksi viikoksi
kiitti siitä tyynyliinasta mihin olit näyttärin käärinyt ja anteeksi ne kommentit tuosta profiilin piilottelusta kun vertasin sitä siihen että vähän sama kun kulkis uimahallin suihkussa uikkarit jalassa
Käsittääkseni ihan yleisenä linjauksena täällä on se, että tälläiset tapaukset käsitellään tietyissä määrin julkisena käyttäen foorumin nimimerkkejä, jotta muutkin kaupankävijät voivat varautua.etsikää elämä ja häipykää kommentoimasta mun ja goucan välistä kauppaa
kaverille on maksettu puolet heti ja loput paketin noutohetkellä
se on moden asia jos löytää jotain
asiatonta
ei rivimiesten ja olen tosiaan pyytänyt anteeksi sitä uimahousu juttua goucalta
Gouca vaihtaa näytönohjainta ja muita tietokoneen osia useammin kuin vaihtaa lakanoita niin ei yhtään ihmetytä että meni vaan kolme viikkoa ennen kuin edellinen kone lähti vaihtoon.1) Onko tää katkera opiskelijan hokeminen sulle joku pakkomielle? Ts. elämämkoulu, kirjoitustyylistä päätellen. Mä en ole edes sanonut olevani opiskelija, paketti nyt vaan sattui lähtemään LUT:n pakettiautomaatista.
2) Miten se vaahtomuovin, elektropussin ja pahvitäytteen ympärille kiedottu suojaliina vei taas kaiken huomion?
3) Kiitos täysin sisällöttömästä kauppiaspalautteesta.
4) Kysyit jälkikäteen tuulettimien lukumäärää ja kortin virrankulutusta viestillä, koska "et löytänyt googlesta". Lisäksi vinguit samaa korttia myytävän puolet halvemmalla. Oletko kenties ostanut tutkimatta kortin, johon ei olisi ollut edes palkkapäivän jälkeen varaa, joka ei sovi koneeseesi ja yrittänyt sitten peruuttaa kauppaa syyttä suotta vierittämällä tekaistua syytä myyjälle?
etsikää elämä ja häipykää kommentoimasta mun ja goucan välistä kauppaa
kaverille on maksettu puolet heti ja loput paketin noutohetkellä
se on moden asia jos löytää jotain
asiatonta
ei rivimiesten ja olen tosiaan pyytänyt anteeksi sitä uimahousu juttua goucalta
Oliko siinä jotain väärää?Hypetremelle plussaa! Muistit sitä mitä pitikin, hyvin pakattu sekä kirje vietiin todella nopeasti postiin!
Oliko siinä jotain väärää?
Eipä tuosta kaupanteostasi kovinkaan asiallista kuvaa jäänyt, joten koitapa petrata käytöstä tai sitten ei tarvitse täällä kauppoja tehdä.
tämä selväEipä tuosta kaupanteostasi kovinkaan asiallista kuvaa jäänyt, joten koitapa petrata käytöstä tai sitten ei tarvitse täällä kauppoja tehdä.
tuollaista olisin kysynyt että joutuuko banned listalle jos haukkuu toista hulluksitämä selvä
tuollaista olisin kysynyt että joutuuko banned listalle jos haukkuu toista hulluksi
Oonko mä nyt ainut, joka ei pysy yhtään matkassa noissa karikotkan jutuissa? Ei ihme jos on ollu kaupanteko vähän vaikeaa
Oonko mä nyt ainut, joka ei pysy yhtään matkassa noissa karikotkan jutuissa? Ei ihme jos on ollu kaupanteko vähän vaikeaa
Et ole, ei tuossa koko hommassa ole yhtään mitään järkeä. Noin muutenkin sellaiset perusasiat kuin isot alkukirjaimet ja välimerkit voisivat olla hyvä alku viestien ymmärrettävyyttä ajatellen.
Voit kokeilla oikean nimen ja perittävän summan toimittamista liivijengille ja kertoa että pitäkää hyvänne perintäsumman suhteen jos huvittaa periä oikein kunnon perinnällä.@SFL osoittautui kuopiolaiseksi ammattihuijariksi, joka on täällä aiemminkin tehnyt petoksia. Protonmailia tuntuu käyttävän ahkerasti kusetuksissaan, sekä prepaid -liittymiä. Pankkitiedoilla selvisi oikea nimi, jota ei tietenkään saa tänne laittaa
Selvititkö itse vai selvittikö poliisi? Itsekin tein jampasta rikosilmoituksen tuossa viikonloppuna.@SFL osoittautui kuopiolaiseksi ammattihuijariksi, joka on täällä aiemminkin tehnyt petoksia. Protonmailia tuntuu käyttävän ahkerasti kusetuksissaan, sekä prepaid -liittymiä. Pankkitiedoilla selvisi oikea nimi, jota ei tietenkään saa tänne laittaa
Poliisista soittivat tänään ja on kuulemma tuttu tyyppi.Selvititkö itse vai selvittikö poliisi? Itsekin tein jampasta rikosilmoituksen tuossa viikonloppuna.
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...
Ennen kaupantekoa kannattaa aina ottaa vastapuolesta selville YV:llä tai sähköpostilla:
... ja Googlettaa niillä + tarkistaa vaikka Fonecta Finderista numero ja kysyä syytä jos numeroa ei löydy. Säästyy monelta harmilta, mutta ei kuitenkaan 100% kusetuksilta.
- Nimi
- Osoite
- Puhelinnumero
- Sähköpostiosoite
Poliisista soittivat tänään ja on kuulemma tuttu tyyppi.
Pikavippi, luottotiedot mennyt, alkoholisti (nisti) ja muutenkin elämä kolhinut?Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...
Valaiskaa minua ja kertokaa, että mitä tällaisten huijareiden päässä liikkuu? He kuitenkin käyttävät omaa tiliään, niin luulevatko he että jäljitys ei onnistu?? #Elämämkoulu...
Helppo raha. Ei tule seurauksia, kun lieviä petoksia ei kai kovenneta. Muutama huntti taskurahaa, nostaa käteiseksi ja kukaan ei tee mitään.Pikavippi, luottotiedot mennyt, alkoholisti (nisti) ja muutenkin elämä kolhinut?
Tollaset kusettajat oppii parhaiten kun rahat käy perimässä joku liiviäijä pesäpallomailan kanssa. Ekalla kerralla pistetään vaan yks polvilumpio ja tokalla kerralla sit molemmat korkoina. Alkaa kusetushalut vähenemään.
Mikäköhän on oikea tapa toimia, kun toinen foorumilainen antaa asiattoman(valheellisen) kauppapalautteen. Olin antanut hänelle palautteen tapauksessa, jossa kukaan HP:n huutajista ei saanut tuotetta, kahdelta ihmiseltä(mitä tiedän) otti rahat vastaan. Viikkoa myöhemmin palautteli rahat. Itse tuotetta ei kukaan tarjoajista saanut missään vaiheessa.
Minun "ostaja" palautteessa oleva:
12.08.2018 Negatiivinen Myyjä: jk6jarvi
Tää se on omakin tapa käydä kauppaa ollut jo pidemmän aikaa. Kympin tai parin takia en jaksa alkaa pyörittelemään ylimäärästä tavaraa nurkissa.Ei ne kaikki halvalla myyvätkään toki huijareita ole, itellä on tapana niin täällä kuin muuallakin (muualla kauppaan enemmän tavaraa, serriä ei niin tuu myytyä) kattoa mikä on hintataso ja ottaa siitä vähän pois. Ihan vaan siksi koska ei kiinnosta kaupata tavaraa päivää kahta kauempaa