ei hitto järki tässä menee.valmista pakettia minä möin en mitään rakennussarjaa.kokoa 16Gb ja käyttötarkoitus mihin se sopii tuollaisena. minun vastuulle ei kuulu mitä ostaja tekee aukooko hän sen.Ellei tuo toimisi oisin pyytänyt palauttamaan,toimivuuden olen luvannut että se on 16Gb 2.5" asema. ostaja ei kyllä valittanut että olisi ollut viallinen.
Ei tuo ostajan toimintakaan mitään täyttökiitosta ansaitse. 19.8 lupasi maksaa viikonlopunaikana, ei näkynyt maksua en kysellyt. 27.7 tuli tuo viesti ja maksu näkyi 30.7
Olin unohtanut maksaa tämän, maksoin just nyt Danskebankin tililtä eli näkyy sinun OP tilissäsi valitettavasti vasta maanantaina.
Turhaa ulinaa. Et missään vaiheessa ole maininnut että osat on LIIMATTU toisiinsa pysyvästi vaan ostaja oletti ne voi normaalisti purkaa osiin, joita mainitset. Vaikka olisitkin myynyt 16gb whattefuckever formaatin tallennustilaa sovitettuna 2,5" asemaan niin lähes jokainen normaalilla järjellä varustettu mainitsee tässä tilanteessa että kyseessä on joku joku erikeeper viritys.
Jos LIIMA ei kuulu ko. adapteripaketin tai muun synttärisetin myyntipaketin mukana tuleviin vakiovarusteisiin niin jokainen taukki ymmärtää että silloin asia on erityismaininnan arvoinen.
edit: Jaaha, taisin olla jo aikalailla hidas.
Viimeksi muokattu: