Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Onhan tuolla TripBlastilla 5.3. joku jo laittanut toisista kaupoista palautteen, että ongelmia toimituksessa ja lopulta saanut rahat takaisin. Jokainen sitten tekee itse riskiarvion, että onko heti muutaman päivän päästä järkeä mennä työntämään kaverille lisää rahaa ennakkomaksuna.

Juu näillä saatesanoilla: "Ei toimittanut tuotetta, ei vastaa yhteydenottoihin. Rahat kyllä kelpasi. Päivitys 5.3.2025: sain rahat takaisin, joten alkuperäinen nega muuttuu neutraaliksi."

En saa tuosta itse oikein millään mitään muuta kuin negatiivisen kauppakokemuksen, vaikka ostaja saikin lopulta rahat takaisin. Jokainen toki päättää itse, että minkälainen se oma kauppakokemus lopulta oli.

Onhan tuolla TripBlastilla 5.3. joku jo laittanut toisista kaupoista palautteen, että ongelmia toimituksessa ja lopulta saanut rahat takaisin. Jokainen sitten tekee itse riskiarvion, että onko heti muutaman päivän päästä järkeä mennä työntämään kaverille lisää rahaa ennakkomaksuna.
Kun olin katsonut kys. henkilön palautteita viimeisen kerran ennen ostopäätöstä, ei ollut neg palautteita, pelkästään positiivisia.

Kun olin katsonut kys. henkilön palautteita viimeisen kerran ennen ostopäätöstä, ei ollut neg palautteita, pelkästään positiivisia.
5.3 tuo palaute ja sinä teit kaupat 10.3. No joo ei ole negatiivinen vaan jostain päättömästä syystä neutraali. Mutta palautteessa lukee mikä oli tarina.

Mutta kyllähän tuolla tyypillä on paljon positiivisia palautteita.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
272 147
Jäsenet
76 868
Uusin jäsen
Hjoloppi99

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom