Myyty - Emolevy, 2500k, SSD, näyttis (pks)
En olisi uskonut, että sadan positiivisen kauppiaspalautteen omaavan käyttäjätunnuksen
@BigNavi kanssa tulisi tällaista säätöä ja vastapuoli osoittautuisi näin paksupäiseksi. Tämän jälkeen ehkä muidenkin kannattaa miettiä miten hyvin asiat sujuvat, jos kaupassa tuleekin ongelmia ja hänen on näin mahdoton myöntää tehneensä virheitä kuten nyt kävi.
Eilen klo 11:11 Kirjoitan ketjuun: Hp ja nouto jonoon, koska ilmeisesti joku oli tarjonnut minua ennen.
Klo 12:39 BigNavi lähettää viestin kysyen pääsenkö hakemaan seuraavan päivän aamupäivällä, tai puolenpäivän aikoihin ja antoi osoitteen. Klo 16:16 vastasin pääseväni noutamaan 11:15-11:30. Annoin puhelinnumeroni samalla. Klo 16:23 bigNavi sanoi seuraavan päivän klo 11:15 sopivan.
Tänään noin klo 10:50 Olin ajanut autoa noin 7,5km. Liikennevaloissa varmistin vielä nopeasti iotechin sivuilta, että osoite oli oikea. Huomasin BigNavin lähettäneen klo 8:30 yksityisviestin, että edellinen tarjoaja olikin maksanut ja on tulossa hakemaan seuraavana päivänä. Hän ei edes soittanut, tai lähettänyt tekstiviestiä aamulla, eikä ollut antanut yksityisviesteissä omaa numeroaan. Oletin ettei 100 positiivisen kauppiaspalautteisen myyjän kanssa tulisi ongelmia.
Muutenkaan ei ole sääntöjen mukaista myydä kahteen paikkaan. Saati sitten, että luottaa pelkästään Iotechin yksityisviestin tulevan perille. En ollut käynyt aamulla iotechissä ja osoitteen olin tallettanut Google Mapsiin edellisenä päivänä. Tuli 15km turhaa ajoa. Kävi tuuri etten ehtinyt perille. 40km turha ajo olisi harmittanut jo kunnolla.
Bignavi tarjosi tilalle 10 euron 1156-settiä josta kieltäydyin. Lupasin antaa negatiivisen palautteen, jos olin lähtenyt ajamaan turhaan. BigNavin mielestä jonottaminen tällä foorumilla tarkoittaa sitä, että nopein noutaja hakee. Oikeasti se tarkoittaa täällä sitä, jos edellinen tarjoaja peruu(tai katoaa) niin jonottaja on seuraavana ostamassa.
Kirjoitin hänelle ettei voi sopia kauppaa useamman kanssa samaan aikaan, vaan hänen olisi pitänyt perua toisen ostajan kanssa kaupat ennenkuin alkaa sopimaan minun kanssa noutoaikaa tavaroillensa. BigNavi vastasi puoliksi huutaen :”Olit JONOSSA” ja seuraavassa viestissä kuulin olevani nykynuorisoa jolle kaikki on mustavalkoista.
Vastasin etten ole nykynuorisoa ja kehotin olemaan HUUTAMATTA (itsellänikin alkoi jo keittämään hänen asenteensa takia). Suosittelin myös tutustumaan sopimusoikeuden perusteisiin, vaikka tässä olikin kyseessä nappikauppa. Lupasin ilmoittaa ylläpidolle minkä myös tein. Sama JONOSSA-huuto tuli vielä kerran ja kysymys mikä helvetti minua vaivaa.