emagdnim
Tukijäsen
Suomen online-peli- ja ohjelmistokauppa - Uudet tuotteet ja bestsellerit - Productkeys.fi - ProductKeys.fi
Suomen verkkokauppa pelien ja ohjelmistojen tuoteavaimille. Tee turvallinen kauppa kanssamme! Välitön toimitus! Erittäin alhaiset hinnat ja hyvät alennukset. Huippuasiakaspalvelu. Tuotemerkit: Microsoft: Office, Windows. Steam, Bethesda, Ubisoft Connect, Origin, Rockstar, Epic Games.www.productkeys.fi
Tarjoaa aina ensin jo käytössä olevaa avainta, melkosen tappelut jlk sain vaimon officeen oikean avaimen viime vuonna, windowsiin olen aikaisempina vuosina saanut aidon avaimen, mutta nyt yritetään myydä siihenkin jo käytössä olevaa avainta. Ei voi suositella tätä kauppaa. Jos joku tietää toimivan avain kaupan voisi vinkata
Tuolta olen ostanut kaksi yhä toimivaa avainta Gta V:hen viime syksynä. Näyttää niillä olevan Windowsiakin myynnissä.
Livekortti.fi - Osta halpoja peliavaimia ja lahjakortteja | Nopea ja turvallinen: Lataa nyt!
Osta halvimmat (digitaaliset koodit) SUOMESSA @ livekortti.fi:stä tänään! | 100% legitiimit koodit, toimitus sähköpostitse, useita maksuvaihtehtoja & 24/7 livechatti apunasi | SUOMEN luotettavin kauppa hankkia Xbox, Playstation, Nintendo & PC koodit digitaalisesti!livekortti.fi
Väärä ketju. Tämä on foorumin kauppa-aluetta koskeva ketju. Jatkakaa täällä:
Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)
Kyllä, mutta media ei lähde testaamaan saati tutkimaan jotain ennen kuin on varmuus jostain ja siitä tutkittavasta asiasta. Tämä tieto on ihan valtamedian edustajalta. Eikä siitä sen enempää, tuo tieto riittää itselle asiasta. Mutta muutoin olet oikeassa. Tuota samaa tietoa olen itse kaivannut...
bbs.io-tech.fi