Työt, opiskelu, kuntosali, lenkkeily, ruuan laitto ja syöminen, kaupassa käynti, nukkuminen. Tuossa nyt muutamia varsin päteviä syitä miksi joku ei vastaa heti. Etenkin kun ottaa huomioon, ettei kaikki elä perinteisintä 8-16 arkea. Itse ainakin pyrin myös siihen, että vastaan vasta kun pystyn toteuttamaan sujuvan reaaliaikaisen keskustelun, eikä niin että vastaan -> lähettäjä pistää uuden kysymyksen -> vastaan 10 minuutin päästä -> lähettäjä heti -> minä 15 minuutin päästä vaan niin, että kun ensimmäisen kerran vastaan olen hollilla vastaamaan heti uudelleen perään chat tyyppisesti. Esimerkiksi oma sweet spot vastailuun on 12-21 ja 1-3 yöllä niin hullulta kuin saattaa kuulostaakin.
Sitten myös jo mainitut jutut, tässä alkaa olemaan harjaantunut "moro onko vielä" tyyppisiin viesteihin, näistä noin 80% on päätynyt siihen, että vastaan 1-10 minuutin sisällä ja silti jää luetulle eikä keskustelu etene. Priorisointia tapahtuu myös siltä osin mikä tuote kyseessä. Jos joku kyselee viiden euron tuotteesta joka kuvauksessa on mainittu toimivaksi, että "toimiiko" tai "kuljetatko paikkaan X" niin ei aiheuta välittömiä toimenpiteitä ellen ole juuri torissa pyörimässä, toisin kuin 500 euron tuote josta lähestytään "Tämä olisi sopiva minulle, mutta hieman yli budjetin, onnistuisiko 400€?" saa jo vauhtia vastaukseen heti kun sähköposti-ilmoituksen näkee.
Aiheeseen hieman liittyen, onneksi tällä hetkellä on enää jäljellä tuotteita noin 100 euron arvosta joiden kaupaksi meneminen ei ole niin tärkeää vaikka toivonkin, että menisivät ettei tarvitse roskiin heittää. Muutama isompi vielä tulossa kuten televisio, pesukoneet yms, mutta ei juuri nyt ajankohtaisia joten nyt tuntuu että saa huokaista. Irtaimiston myyminen on ollut kyllä sen tason kokemus, että kiva miten kevyt olo on kun suurimmat on myyty