1 omistaja on laittanut. Proshopilla oli toiminut? eli ei mennyt eteenpäinEniten ihmetyttää, että miksi kukaan aiemmista omistajista ei ole laittanut tuota takuuseen, jos se on kerta voimassa vuoteen 2025 asti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1 omistaja on laittanut. Proshopilla oli toiminut? eli ei mennyt eteenpäinEniten ihmetyttää, että miksi kukaan aiemmista omistajista ei ole laittanut tuota takuuseen, jos se on kerta voimassa vuoteen 2025 asti?
Joo, justiinsa kävin lukemassa alkuperäisen myynti-ilmoituksen. Varsin outo juttu kyllä1 omistaja on laittanut. Proshopilla oli toiminut? eli ei mennyt eteenpäin
Tuo toimiva kokoonpano on 2 omistajan kone.
1 ja 2 on 1 omistajan
4 on minun koneeni
Oiskohan tuossa joku PCIE 3.0/4.0 bugi, että toimii vain PCIE 4.0 tai vaatisi biosista PCIE 3.0 tilan pakotuksen päälle toimiakseen?
Olisko joku louhintabios sisällä? Techpowerupista kortin orkkis bios tupaan ja testausta.Oiskohan tuossa joku PCIE 3.0/4.0 bugi, että toimii vain PCIE 4.0 tai vaatisi biosista PCIE 3.0 tilan pakotuksen päälle toimiakseen?
kokeilitko laittaaa biosista sitä pcie gen 3 pakotusta päälle?sen verran positiivista päivitystä että saimme sovittua yhteisen suunnan asian hoidolle/testaukselle. Joko tulee lisää koneita missä ei toimi tai sitten löytyy kokoonpanoja missä toimii
Kokeilen laittaa kortin vielä koneeseen kiinni ja testaan.kokeilitko laittaaa biosista sitä pcie gen 3 pakotusta päälle?
Sitten taas, positiivisen itse laittaisin kyllä, tosin vasta toiselta osapuolelta siihen suostumuksen kysyttyäni, jos ilmenee että torista ostettu tuote on ollut myynnissä myös täällä ja kaupat on mennyt onnistuneesti. Eli nega kyllä melkein jäisi laittamatta.En laittaisi tänne varsinkaan negatiivista palautetta koska kauppaa käydään selvästi toisella alustalla (tori.fi) ja tämä iotech ollut vain viitteenä.
Etenkin kun kauppaa ei ole edes syntynyt niin että tuote/raha vaihtaisi omistajaa.
Itse sanoisin, että voisi se ehkä olla vähintään neutraalin paikka, jos sinänsä tosimielellä on oltu kauppaa jo sopimassa, mutta se loppuunsaattaminen sitten ei vaan tapahdu ja lopulta aiottu kauppa kariutuu kun se toinen osapuoli lopulta nostaa kädet pystyyn kun hommasta ei vaan tule mitään. Muille kaupankävijöillehän nuo palautteet on tarkoitettu informaatioksi.Olennaista taitaa olla se, onko kaupat sovittu vai vasta keskusteltu hinnasta, toimituksesta, tuotteen kunnosta jne.
Itse sanoisin, että voisi se ehkä olla vähintään neutraalin paikka, jos sinänsä tosimielellä on oltu kauppaa jo sopimassa, mutta se loppuunsaattaminen sitten ei vaan tapahdu ja lopulta aiottu kauppa kariutuu kun se toinen osapuoli lopulta nostaa kädet pystyyn kun hommasta ei vaan tule mitään. Muille kaupankävijöillehän nuo palautteet on tarkoitettu informaatioksi.
Vähän saa toki rengasta potkaista ja pari kysymystä kysyä, mutta esimerkissä oli jo varattu tuotetta halukkaalle ostajalle joka sitten mahdollisesti ei voinut muualla sopia vastaavasta tuotteesta kauppaa.
Neutraali palaute mielestäni okMites foorumin innokkaat tuomarit näkee seuraavan casen:
Laitoin kaverille viestiä Torissa hänen myymäänsä näytönohjaimeen liittyen ja sanoin, että voin ko. kortin ostaa. Kyselin vähän lisätietoja ja kävikin ilmi, että hänellä on tänne foorumille tunnarit ja useampi positiivinen kauppiaspalaute, jotka voisi antaa luottoa siihen, että en tule huijatuksi. Alettiinkin sitten viestittelemään täällä foorumin puolella kaupoista, vaikka itse näyttis ei ollutkaan tällä foorumilla myynnissä.
Kaveri sanoi viime perjantaina, että tuli terveysmurheita ja sitten lauantaina valitteli oloaan niin kurjaksi, että haluaisi palata asiaan maanantaina (eilen) ja sanoi pitävänsä korttia minulle varattuna. Ei mitään, homma ok.
Eilen ei sitten kaverista kuulunut mitään, vaikka laitoin uuttakin viestiä perään. Hän on käynyt kuitenkin foorumilla useita kertoja ja ihan sujuvasti kommentoinut myyntiosiolla toista ilmoitusta, eli terveysmurheet eivät varmaankaan olisi estäneet myös tämän meidän kaupankäynnin edistämistä jollain tavalla, vaikkapa infoamalla lisäviivästyksestä tms. Laitoin nyt sitten tänään aamulla viestiä kaverille, että unohdetaan koko juttu enkä tähänkään saanut mitään vastausta, vaikka kaveri pyörii foorumilla jatkuvasti.
Kysymys - Voiko / onko tarpeen laittaa kaverille täällä kauppiaspalautetta em. perusteella, vaikka itse näyttis ei ollutkaan täällä myynnissä? Vähän kakka makuhan tuosta kaverin kauppiastoiminnasta jäi.
Mites foorumin innokkaat tuomarit näkee seuraavan casen:
Laitoin kaverille viestiä Torissa hänen myymäänsä näytönohjaimeen liittyen ja sanoin, että voin ko. kortin ostaa. Kyselin vähän lisätietoja ja kävikin ilmi, että hänellä on tänne foorumille tunnarit ja useampi positiivinen kauppiaspalaute, jotka voisi antaa luottoa siihen, että en tule huijatuksi. Alettiinkin sitten viestittelemään täällä foorumin puolella kaupoista, vaikka itse näyttis ei ollutkaan tällä foorumilla myynnissä.
Kaveri sanoi viime perjantaina, että tuli terveysmurheita ja sitten lauantaina valitteli oloaan niin kurjaksi, että haluaisi palata asiaan maanantaina (eilen) ja sanoi pitävänsä korttia minulle varattuna. Ei mitään, homma ok.
Eilen ei sitten kaverista kuulunut mitään, vaikka laitoin uuttakin viestiä perään. Hän on käynyt kuitenkin foorumilla useita kertoja ja ihan sujuvasti kommentoinut myyntiosiolla toista ilmoitusta, eli terveysmurheet eivät varmaankaan olisi estäneet myös tämän meidän kaupankäynnin edistämistä jollain tavalla, vaikkapa infoamalla lisäviivästyksestä tms. Laitoin nyt sitten tänään aamulla viestiä kaverille, että unohdetaan koko juttu enkä tähänkään saanut mitään vastausta, vaikka kaveri pyörii foorumilla jatkuvasti.
Kysymys - Voiko / onko tarpeen laittaa kaverille täällä kauppiaspalautetta em. perusteella, vaikka itse näyttis ei ollutkaan täällä myynnissä? Vähän kakka makuhan tuosta kaverin kauppiastoiminnasta jäi.
Hmm, harvinaisen mielenkiintoinen tapaus tämä jo tuon sinun myynti-ilmoituksesi perusteella;
Eli sinulla toiminut tasan yhden kokoonpanon kanssa? Ihmeen ronkeli näytönohjain.
Näytönohjaimen 2. omistaja ja myyjä on näköjään täällä käyttäjä @fr0zen ja ihan ensimmäinen omistaja @Markus R, joka oli omassaan myynti-ilmoituksessa maininnut: "Myydään AMD kortti joka ei vain lähde toimimaan minun kokoonpanolla.", siinä missä @fr0zen ei ollut aiemman omistajan kokemuksista maininnut mitään.
Tämä on sinun näkemys.
Myyjän näkemys voi olla vaikka: "Keskusteltiin kaupoista, Torin puolella ja täällä. Ei päästy kauppoihin. Varasin hetken hänelle näytönohjainta, mutta terveyshuolistani johtuen en saanut toimitettua. Koko ajan se kuitenkin minua häiritsee viesteillä ja kohta pistän ignoreen. En halua kirjekumppania."
--
Jos kaupat oli syntyneet tämän foorumin keskusteluissa, voit laittaa palautteen. Tässä on taas tori-tyyliin "voisin ostaa" ja "viestiteltiin kaupoista" ja "varasin tuotetta". Kuitenkaan raha ei liikkunut ja oliko teillä edes hinta sovittu?
Jos kaupat on syntyneet Torissa, et voi laittaa palautetta.
Jos kaupat oli kesken, älä silloinkaan jätä mitään palautetta.
Torissa ja täällä on ihmisiä, jotka vaan viestittelevät koko ajan ja sitten lopussa tarjoavat jotain ja olettavat, että se hyväksytään. Tässä voi olla ihan hyvin käydä niin, että myyjä myi sitä näytönohjainta vaikka 300€ ja tarjosit 250€ - ja myyjä mietti vielä ja sitten tuli tulokseen, että ei kannata. Sitten lähdit laittamaan perusteluita YV:nä, miksi myyjän pitäisi hyväksyä tarjouksesi ja myyjä jätti viestisi huomiotta ja nyt haluat kostaa täällä.
Näinhän se on.mutta se on toki vain minun näkemys
Eli joo, jotenkin itse ajattelin, että oltiin kaupat sovittu, mutta se on toki vain minun näkemys
Aika turhaa tuo tunnarin maininta langoissa. Hyöty olematon.Juu, nyt siis näyttää siltä, että tarjosit hintapyynnön+postikulut - ja täällä pitäisi olla kaupat syntyneet sillä. Nyt on kuitenkin vieläkin epäselvää, tapahtuiko ne kaupat ja kumman kautta - iotech vai tori?
En kyllä vieläkään laittaisi tänne palautetta kaupoista, mutta voisin piruuttani kyllä mainita henkilön käyttäjätunnuksen, täällä tai Tori-ketjussa. Huono kauppakokemus on näillä tiedoilla nyt, mutta onko se kokemus Torin vastuulla vai tämän foorumin? Minä sanoisin Tori. Mitä muut on mieltä?
Saanen olla vahvasti eri mieltä asiasta. Mielestäni on tärkeätä, että täällä mainitaan niiden nimimerkit, jotka huijaavat tai muuten vaan pahemmin töpeksivät kaupankäynnin kanssa.Aika turhaa tuo tunnarin maininta langoissa. Hyöty olematon.
Ei kuulu palaute tänne. Torin kaupat ja hankalat sellaiset. Itsekin olisin myyjänä jättäytynyt pois kaupoista liiallisen vaivan vuoksi. Ehkä joku toinen osti torista sen pyynnillä ja noudolla, helpoilla kaupoilla.
Teknisesti ottaen he olivat hyväksyneet esittämäsi tarjouksen esittämilläsi ehdoilla, ja sit kävi näin:Olin poissa paikalta ja sittenkun tulin vaihtamaan hintoja oli tullut muutamat ostajat YV:eellä ehdottelemaan kauppoja niitten kanssa ei oltu mtn aijemmin sovittu..
Selvät hintavirheet erikseen(esim 4090 150 €, eikä 1500 €), mutta muuten myyt siihen hintaan kun olet laittanut. Toki hintaa voi korotta niille jotka ei vielä ole hyväksyneet tarjoustasi.on kyllä jotenkin hölmö juttu esimerkiksi väärin laitetussa hinnassa yksi nolla jäänyt pois ja pakko myydä
No aika monta päivää tais herralla olla hinnassa "virhe" ennenkun muokkasit ilmoitusta. Vielä voit pelastaa nahkasi myymällä sovitulla alennuksella kaikille ennen muokkausta viesti laittaneilleon kyllä jotenkin hölmö juttu esimerkiksi väärin laitetussa hinnassa yksi nolla jäänyt pois ja pakko myydä
Vähän eri asia laittaa vahingossa väärä hinta kuin tarkoituksella nostaa "kysynnän takia"
juu en tarkottanut kyseisellä itseeni niinku aijemmin sanoin muutin hinnan kun kattelin millä diileillä muut ovat laittaneet steam rahaa eteenpäin kaikki sovitut kaupat mennyt hintapyynnön mukasena mutta ei uudet mitkä olivat poissa oloni aikana tullut.. eivät ole tekemässä kauppaa minun kanssani enään niinkun ilmoittivat selvästi ilmotuksessaNo aika monta päivää tais herralla olla hinnassa "virhe" ennenkun muokkasit ilmoitusta. Vielä voit pelastaa nahkasi myymällä sovitulla alennuksella kaikille ennen muokkausta viesti laittaneille
Olitko sopinut käyttäjän the amok kanssa kaupat? Jos et, niin asiaton palaute. Muutenhan täällä voisi antaa fiilispohjalla palautteita ja "yllättäen" sulle ilmestyisi aika monta negaa.Ilmaisin mielipiteeni kaupankäynnistä sinun kanssasi mitä perseilyä siinä oli
en ollut sopinutOlitko sopinut käyttäjän the amok kanssa kaupat? Jos et, niin asiaton palaute. Muutenhan täällä voisi antaa fiilispohjalla palautteita ja "yllättäen" sulle ilmestyisi aika monta negaa.
Olen tästä kyllä aivan 100% samaa mieltä...Jos on oikeasti noin vaikeaa ymmärtää täällä tapahtuvan kaupankäynnnin ja kauppiaspalautteen sääntöjä, niin ehkä olisi kaikkien kannalta parempi että modet antavat bannit.
bannit siitä että muutin hintaa + kirjotin palautteeni väärään kategoriaan ?Jos on oikeasti noin vaikeaa ymmärtää täällä tapahtuvan kaupankäynnnin ja kauppiaspalautteen sääntöjä, niin ehkä olisi kaikkien kannalta parempi että modet antavat bannit.
Käyt Gigantista ostamassa televisiota. Myyjä siellä pisteellä antaa sulle hinnan 999€, joka lukee myös telkkarin alla lapussa, mutta kun pääset kassalle, niin ilmotetaan uudeksi hinnaksi 1200€. Kyllä tuo heilahtaa negatiivisen puolelle kirkkaasti, ja jos joku on ehtinyt hyväksymään "virheellisen" alkuperäisen hinnan, niin ei sitä ihan tuosta vaan muutella lennosta. Pois lukien selkeät hinnotteluvirheet, eli tonnin laitteessa unohtunu nolla pois, jne.Leipää ja sirkushuveja työpäivän ratoksi. Vähän kyseenalaista toimintaa myyjältä, ehkä neutraalin palaute alun perin olisi ollut ok tuosta hinnan muuttamisesta lennosta. Vähän lähti käsistä taas homma noin yleisesti ottaen tapahtuneeseen nähden.