Jaba
Tukijäsen
Jokunen vuosihan siinä menikin ja nyt taisi ensimmäinen huijari osua täällä foorumilla eteen. Tuli privassa kaupittelemaan virtalähdettä, maksoin MobilePaylla ja lupasi lähettää eilen, mutta ei ole tyypistä kuulunut mitään.
No laitoin sitten kaverin nimen ja puhelinnumeron googleen ja sieltähän tuli huijaushistoriaa eri kauppapaikoilta ainakin 10 vuoden ajalta.
Laitoin nyt WhatsAppissa kyselyä, että palautteleeko rahoja vai teenkö suoraan rikosilmoituksen. Summahan ei ollut suuri, mutta virtalähteelle olisi ollut oikeasti tarve. Nollapalautteiden ja kohtuullisen tuoreen profiilin olisi pitänyt soittaa hälytyskelloja, mutta taisin olla liian hätänen tällä kertaa.
Käyttäjätunnus: @SamiAvulias
Asiahan menikin astetta mielenkiintoisemmaksi nyt. Tänään 2.1. klo 6.34 oli tilattu postin kuljetus ja klo 12.33 paketti viety postiin, eli 6 päivää sen jälkeen kun hän ilmoitti paketin vieneensä ja antavansa lähetystunnuksen. Ilmeisesti huomenna paketti on perillä täällä ja jos siellä todella on se virtalähde mistä olen maksanutkin, niin asia on omasta puolestani kunnossa. Kyseinen tyyppi syyttää minua nyt vaan Whatsapissa, että olen bannannut hänet täältä. Postipaketin pitäisi kyllä näkyä omapostissa välittömästi kun kuljetuksen on tilannut eikä melkein viikon viiveellä?
Edit: tämä asia ratkesi ja myyjä päätyi laittamaan loppupelissä virtalähteen postiin 6 päivää väittämäänsä päivämäärää myöhemmin ja se myös saapui toimivana.
Viimeksi muokattu: