En tee yhdenkään kanssa kauppaa jos ei puhelimitse käy kommunikointi, saati sitten jos ei livenä onnistu. Tuli mieleen yhdet super moto vanteet jotka oli torissa myynnissä, puh numeroa ei saanut ja noutokaan ei käynyt kun oli kuulemma muutto menossa! No pistin google hakuun samanlaiset/samoilla väreillä olevat vanteet sieltä löytyikin jonkun projekti kuvia jotka tämä huijari oli pöllinyt huijaukseensa. Sen jälkeen pistin viestin että tämä näyttääkin olevan poliisi asia ja kun koijari sen luki häipyi ilmoituskin. Huijareita oli jo ennen nettiä ja netti edes auttanut niiden toimintaa, ilmaisia lounaita ei edelleenkään ole.
Mitä jos joku laittaa "laita numero ja keskustellaan?" ja sitten puhuu 30min, sanoo jonkun täysin naurettavan tarjouksen ja siinä on vaan tuhlattu molempien aikaa. Torissa varsinkin on näitä , ja en anna numeroani ennen tarjousta.
Täällä taas olen satunnaisesti antanut tiedot myyjänä, varsinkin, jos on myynnissä oli kalliimpaa tavaraa. Ja nouto onnistuu aina, mutta edelleen hinta lukkoon ennen noutoa ja ei mitään puolen tunnin testaamisia ja tinkimisiä noudon yhteyteen. Myöskään postiennakko ei toimi minulle.
Eli en halua, että soitat minulle ja neuvotellaan kaupat. Ymmärrän, jos tämä ei käy sinulle, mutta sitten vaan täytyy myydä muille.