Mikä tuossa muka oli "ihan muuta" kuin mitä väitin?
1. Myyjä sanoi tavaran olevan ehjää
2. Kun kotona kokeilin sitä se ei ollut ehjää ja sisälsi eri suorittimen kuin mitä myynti-ilmoituksessa oli sanottu
3. Ehdotin kaupan purkamista virtalähteen ja koneen osalta jota myyjä ei halunnut
4. Myyjän kanssa sovittiin että minä tutkin koneen osalta ongelmaa tarkemmin ja ilmoitan hänelle löydöistäni että voisi miettiä kevyemmän ratkaisun sen osalta
5. Myyjä lupasi palata asiaan kun on miettinyt sopivan vastaehdotuksen
6. Minä selvitin että ongelma on virtalähteessä ja ilmoitin asiasta myyjälle tekstiviestillä kun en saanut soittamalla yhteyttä
7. Myyjä ei vastannut enää yhteydenottoihini (ja odotin n. viikon ennen kuin kirjoitin asiasta tänne joten aikaa olisi ollut)
Mikä noista kohdista ei pitänyt mielestäsi paikkaansa? Kannattaa lukea viestit ajatuksella ennen kuin tulee väittämään tuollaisia.
Huomaa että jos luet tarkkaan ensimmäisen postaukseni minä sanon siinä ihan suoraan että en ole rikosilmoitusta tekemässä enkä edes korvausta vaatimassa. Ja että sanoin että on edelleen mielenkiintoista saada myyjän vastaus siihen miksi hän valehteli palaavansa asiaan ja sitten ei ainoastaan ollut ottamatta yhteyttä vaan lakkasi myös täysin vastaamasta yhteydenottoyrityksiin myös häneen päin.
Vai oliko tässä kyse siitä että "Retaleen" raati haluaisi lynkata suoriltaan vanhan käyttäjän jolla ainoastaan positiivisia palautteita?
EDIT: Kirjoitusvirheen korjaus ja pieni tarkennus