- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 817
Minä laitan toki sen negatiivisen palautteen hänelle joka tapauksesda, mutta kirjoitan mieluiten palautteeseen sen miten lopulta päättyi, koska noita ei voi muokata. Lisäksi se on rajoittunut, eikä kerro koko kuvaa, eikä anna vastapuolen edes puolustautua, joten tarinointi tänne on parempi.Ei edes tähän tapaukseen liittyen välttämättä, mutta pieni julkinen paine ja kiinnostus asioiden selvittelyyn kasvaa. Itse olisin hoitanut tämän samallalailla, paitsi olisin laittanut sen negatiivisen kauppiaspalautteen - ellei sitäkin käytä kiristämään tuotetta myyjältä (pitämällä yllä toivoa, että ei se välttämättä ole negatiivinen).
Myös rikosilmoitusta kannattaa näissä tapauksissa harkita. Mutta myyjälle on nyt annettu mahdollisuus selvittää asia. Toivottavasti hän sen tekee.
Ja rikosilmoituskin tehdään tarpeen vaatiessa.
Ei ole tarkoitus työllistää ketään asian suhteen vielä, eli odotellaan toisen osapuolen vastausta. Toivoisin toki muiltakin malttia asian kanssa ja antaa vastapuolen selitellä asia ennen muita ja kivitystä, vaikka kyseisen käyttäjän toimintamalli selkeästi perseestä onkin niin nyt on tilaisuus ottaa taas itseään niskasta kiinni.