- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 7 525
Varsinaisesti en ole itse puhunut hänen kanssaan toimitustavasta. Hän vain pyysi puhelinnumeroa, jotta pystyy toimittamaan lähetyksen pakettiautomaattiin. Myyjä: "Vien pakettiautomaattiin tuon paketin niin tarviin puhelinnumerosi"
Jos et ole pyytänyt kirjetoimitusta/olet maksanut pakettitoimituksen mukaisesti ja myyjä vielä sanoo noin niin sopisi olettaa tuotteen tulevan seuratulla paketilla. Nythän myyjä on sitten ominpäin valinnut halvemman toimitustavan suuremmilla riskeillä niin imo pitäisi sitten tietysti myös ottaa omalle kontolle ne riskitkin. Noin muutenhan Postin silmissä lähetysten ongelmien selvittäminen kuuluu muutenkin lähettäjälle, joten jotain toimia sen lähettäjän pitäisi kuitenkin tehdä asian selvittämiseksi. Täysi yhteistyökyvyttömyyshän tuossa on se epäilyttävin, tuskin sieltä on mitään koskaan lähtenyt. (Itse tuotteita myydessä suosittelen yleensä pakettia ja totean suoraan, että jos ostaja haluaa säästää ja valita kirjeen niin vastuu sen kulusta menee ostajalle.)



.