Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Hmm, harvinaisen mielenkiintoinen tapaus tämä jo tuon sinun myynti-ilmoituksesi perusteella;


Eli sinulla toiminut tasan yhden kokoonpanon kanssa? Ihmeen ronkeli näytönohjain.

Näytönohjaimen 2. omistaja ja myyjä on näköjään täällä käyttäjä @fr0zen ja ihan ensimmäinen omistaja @Markus R, joka oli omassaan myynti-ilmoituksessa maininnut: "Myydään AMD kortti joka ei vain lähde toimimaan minun kokoonpanolla.", siinä missä @fr0zen ei ollut aiemman omistajan kokemuksista maininnut mitään.

Tuo toimiva kokoonpano on 2 omistajan kone.

1 ja 2 on 1 omistajan
4 on minun koneeni
 
Eniten ihmetyttää, että miksi kukaan aiemmista omistajista ei ole laittanut tuota takuuseen, jos se on kerta voimassa vuoteen 2025 asti?
 
Tuo toimiva kokoonpano on 2 omistajan kone.

1 ja 2 on 1 omistajan
4 on minun koneeni

Kyllä sinulla pitäisi tässä tapauksessa olla palautusoikeus. Itse ainakin ottaisin takaisin vastaan koska ongelma on ollut jo ensimmäisellä käyttäjällä ja hän oli jättänyt sen täysin mainitsematta
@fr0zen herätys
 
Oiskohan tuossa joku PCIE 3.0/4.0 bugi, että toimii vain PCIE 4.0 tai vaatisi biosista PCIE 3.0 tilan pakotuksen päälle toimiakseen?
Olisko joku louhintabios sisällä? Techpowerupista kortin orkkis bios tupaan ja testausta.

Edit. Jaa noin uusi kortti , eli ei varmaan ole, ongelmat liittynee siihen että kortti on 8x pcie 4.0 väylällä.
 
Viimeksi muokattu:
sen verran positiivista päivitystä että saimme sovittua yhteisen suunnan asian hoidolle/testaukselle. Joko tulee lisää koneita missä ei toimi tai sitten löytyy kokoonpanoja missä toimii :lol:
 
kokeilitko laittaaa biosista sitä pcie gen 3 pakotusta päälle?
Kokeilen laittaa kortin vielä koneeseen kiinni ja testaan.

Nyt on kiinni laina 1660super joka toimii ilman ongelmia.

Tein tästä ongelma osioon paremman paikan jatko keskusteluun.

 
Mites foorumin innokkaat tuomarit näkee seuraavan casen:

Laitoin kaverille viestiä Torissa hänen myymäänsä näytönohjaimeen liittyen ja sanoin, että voin ko. kortin ostaa. Kyselin vähän lisätietoja ja kävikin ilmi, että hänellä on tänne foorumille tunnarit ja useampi positiivinen kauppiaspalaute, jotka voisi antaa luottoa siihen, että en tule huijatuksi. Alettiinkin sitten viestittelemään täällä foorumin puolella kaupoista, vaikka itse näyttis ei ollutkaan tällä foorumilla myynnissä.

Kaveri sanoi viime perjantaina, että tuli terveysmurheita ja sitten lauantaina valitteli oloaan niin kurjaksi, että haluaisi palata asiaan maanantaina (eilen) ja sanoi pitävänsä korttia minulle varattuna. Ei mitään, homma ok.

Eilen ei sitten kaverista kuulunut mitään, vaikka laitoin uuttakin viestiä perään. Hän on käynyt kuitenkin foorumilla useita kertoja ja ihan sujuvasti kommentoinut myyntiosiolla toista ilmoitusta, eli terveysmurheet eivät varmaankaan olisi estäneet myös tämän meidän kaupankäynnin edistämistä jollain tavalla, vaikkapa infoamalla lisäviivästyksestä tms. Laitoin nyt sitten tänään aamulla viestiä kaverille, että unohdetaan koko juttu enkä tähänkään saanut mitään vastausta, vaikka kaveri pyörii foorumilla jatkuvasti.

Kysymys - Voiko / onko tarpeen laittaa kaverille täällä kauppiaspalautetta em. perusteella, vaikka itse näyttis ei ollutkaan täällä myynnissä? Vähän kakka makuhan tuosta kaverin kauppiastoiminnasta jäi.
 
On kyllä taas erikoinen tapaus, en lähtökohtaisesti sotkisi eri kauppa-alustoja mutta kerta täällä keskustelitte asiasta ja kaverilla on kuitenkin ollut myyntitoimintaa täällä niin kai tuosta voi tänne laittaa palautteen.

Jos taas käyttäjä olisi täällä aktiivinen mutta ei harrastaisi kaupankäyntiä ja palautteet olisi nolla niin jättäisin laittamatta. En tiiä, vähän rajatapaus.
 
En laittaisi tänne varsinkaan negatiivista palautetta koska kauppaa käydään selvästi toisella alustalla (tori.fi) ja tämä iotech ollut vain viitteenä.
Etenkin kun kauppaa ei ole edes syntynyt niin että tuote/raha vaihtaisi omistajaa.
 
Tottakai tänne palaute, jos iotechin kauppiaspalautteella on ratsastettu kauppoja tehdessä ja iotechin tunnuksella on kauppaa tehty millää lailla.

E: siis ei tietenkää iotechin säännöt päde tässä tapauksessa. mut jos huijatuksi tulisi vastaavassa tilanteessa, nii sit palautetta. Luin alkuperäisen huonosti eka.
 
Viimeksi muokattu:
En laittaisi tänne varsinkaan negatiivista palautetta koska kauppaa käydään selvästi toisella alustalla (tori.fi) ja tämä iotech ollut vain viitteenä.
Etenkin kun kauppaa ei ole edes syntynyt niin että tuote/raha vaihtaisi omistajaa.
Sitten taas, positiivisen itse laittaisin kyllä, tosin vasta toiselta osapuolelta siihen suostumuksen kysyttyäni, jos ilmenee että torista ostettu tuote on ollut myynnissä myös täällä ja kaupat on mennyt onnistuneesti. Eli nega kyllä melkein jäisi laittamatta.
 
Olennaista taitaa olla se, onko kaupat sovittu vai vasta keskusteltu hinnasta, toimituksesta, tuotteen kunnosta jne.
Mielestäni ei rahan tarvitse vaihtaa omistajaa, vaan jos on esimerkiksi noutokaupat sovittu, eikä ostajasta sitten kuulukaan mitään pariin viikkoon niin selvä negatiivisen paikka.

Itselleni tuli kerran vastaan tuollainen hupihuutelija, ja taisi sitten bannia saada kun tuota ohareiden tekemistä jatkoi muillekin, ja siitä palautetta laitettiin.
 
Olennaista taitaa olla se, onko kaupat sovittu vai vasta keskusteltu hinnasta, toimituksesta, tuotteen kunnosta jne.
Itse sanoisin, että voisi se ehkä olla vähintään neutraalin paikka, jos sinänsä tosimielellä on oltu kauppaa jo sopimassa, mutta se loppuunsaattaminen sitten ei vaan tapahdu ja lopulta aiottu kauppa kariutuu kun se toinen osapuoli lopulta nostaa kädet pystyyn kun hommasta ei vaan tule mitään. Muille kaupankävijöillehän nuo palautteet on tarkoitettu informaatioksi.

mqdefault.jpg


Vähän saa toki rengasta potkaista ja pari kysymystä kysyä, mutta esimerkissä oli jo varattu tuotetta halukkaalle ostajalle joka sitten mahdollisesti ei voinut muualla sopia vastaavasta tuotteesta kauppaa.
 
Itse sanoisin, että voisi se ehkä olla vähintään neutraalin paikka, jos sinänsä tosimielellä on oltu kauppaa jo sopimassa, mutta se loppuunsaattaminen sitten ei vaan tapahdu ja lopulta aiottu kauppa kariutuu kun se toinen osapuoli lopulta nostaa kädet pystyyn kun hommasta ei vaan tule mitään. Muille kaupankävijöillehän nuo palautteet on tarkoitettu informaatioksi.

mqdefault.jpg


Vähän saa toki rengasta potkaista ja pari kysymystä kysyä, mutta esimerkissä oli jo varattu tuotetta halukkaalle ostajalle joka sitten mahdollisesti ei voinut muualla sopia vastaavasta tuotteesta kauppaa.

Tarkoitin siis sitä, että renkaanpotkimisprosessista ei vielä voi oikein palautetta antaa, saahan sitä kysellä ja ehdotella hintoja. Sitten kun on kaupat sovittu, niin pos/neut/neg sen mukaan, mikä oli lopputulos. Tuohon esimerkin tapaukseen en ota kantaa, kun itselleni ei oikein auennut miten pitkälle asiat on sovittu.
 
Mites foorumin innokkaat tuomarit näkee seuraavan casen:

Laitoin kaverille viestiä Torissa hänen myymäänsä näytönohjaimeen liittyen ja sanoin, että voin ko. kortin ostaa. Kyselin vähän lisätietoja ja kävikin ilmi, että hänellä on tänne foorumille tunnarit ja useampi positiivinen kauppiaspalaute, jotka voisi antaa luottoa siihen, että en tule huijatuksi. Alettiinkin sitten viestittelemään täällä foorumin puolella kaupoista, vaikka itse näyttis ei ollutkaan tällä foorumilla myynnissä.

Kaveri sanoi viime perjantaina, että tuli terveysmurheita ja sitten lauantaina valitteli oloaan niin kurjaksi, että haluaisi palata asiaan maanantaina (eilen) ja sanoi pitävänsä korttia minulle varattuna. Ei mitään, homma ok.

Eilen ei sitten kaverista kuulunut mitään, vaikka laitoin uuttakin viestiä perään. Hän on käynyt kuitenkin foorumilla useita kertoja ja ihan sujuvasti kommentoinut myyntiosiolla toista ilmoitusta, eli terveysmurheet eivät varmaankaan olisi estäneet myös tämän meidän kaupankäynnin edistämistä jollain tavalla, vaikkapa infoamalla lisäviivästyksestä tms. Laitoin nyt sitten tänään aamulla viestiä kaverille, että unohdetaan koko juttu enkä tähänkään saanut mitään vastausta, vaikka kaveri pyörii foorumilla jatkuvasti.

Kysymys - Voiko / onko tarpeen laittaa kaverille täällä kauppiaspalautetta em. perusteella, vaikka itse näyttis ei ollutkaan täällä myynnissä? Vähän kakka makuhan tuosta kaverin kauppiastoiminnasta jäi.
Neutraali palaute mielestäni ok
 
Mites foorumin innokkaat tuomarit näkee seuraavan casen:

Laitoin kaverille viestiä Torissa hänen myymäänsä näytönohjaimeen liittyen ja sanoin, että voin ko. kortin ostaa. Kyselin vähän lisätietoja ja kävikin ilmi, että hänellä on tänne foorumille tunnarit ja useampi positiivinen kauppiaspalaute, jotka voisi antaa luottoa siihen, että en tule huijatuksi. Alettiinkin sitten viestittelemään täällä foorumin puolella kaupoista, vaikka itse näyttis ei ollutkaan tällä foorumilla myynnissä.

Kaveri sanoi viime perjantaina, että tuli terveysmurheita ja sitten lauantaina valitteli oloaan niin kurjaksi, että haluaisi palata asiaan maanantaina (eilen) ja sanoi pitävänsä korttia minulle varattuna. Ei mitään, homma ok.

Eilen ei sitten kaverista kuulunut mitään, vaikka laitoin uuttakin viestiä perään. Hän on käynyt kuitenkin foorumilla useita kertoja ja ihan sujuvasti kommentoinut myyntiosiolla toista ilmoitusta, eli terveysmurheet eivät varmaankaan olisi estäneet myös tämän meidän kaupankäynnin edistämistä jollain tavalla, vaikkapa infoamalla lisäviivästyksestä tms. Laitoin nyt sitten tänään aamulla viestiä kaverille, että unohdetaan koko juttu enkä tähänkään saanut mitään vastausta, vaikka kaveri pyörii foorumilla jatkuvasti.

Kysymys - Voiko / onko tarpeen laittaa kaverille täällä kauppiaspalautetta em. perusteella, vaikka itse näyttis ei ollutkaan täällä myynnissä? Vähän kakka makuhan tuosta kaverin kauppiastoiminnasta jäi.

Tämä on sinun näkemys.

Myyjän näkemys voi olla vaikka: "Keskusteltiin kaupoista, Torin puolella ja täällä. Ei päästy kauppoihin. Varasin hetken hänelle näytönohjainta, mutta terveyshuolistani johtuen en saanut toimitettua. Koko ajan se kuitenkin minua häiritsee viesteillä ja kohta pistän ignoreen. En halua kirjekumppania."

--

Jos kaupat oli syntyneet tämän foorumin keskusteluissa, voit laittaa palautteen. Tässä on taas tori-tyyliin "voisin ostaa" ja "viestiteltiin kaupoista" ja "varasin tuotetta". Kuitenkaan raha ei liikkunut ja oliko teillä edes hinta sovittu?
Jos kaupat on syntyneet Torissa, et voi laittaa palautetta.
Jos kaupat oli kesken, älä silloinkaan jätä mitään palautetta.

Torissa ja täällä on ihmisiä, jotka vaan viestittelevät koko ajan ja sitten lopussa tarjoavat jotain ja olettavat, että se hyväksytään. Tässä voi olla ihan hyvin käydä niin, että myyjä myi sitä näytönohjainta vaikka 300€ ja tarjosit 250€ - ja myyjä mietti vielä ja sitten tuli tulokseen, että ei kannata. Sitten lähdit laittamaan perusteluita YV:nä, miksi myyjän pitäisi hyväksyä tarjouksesi ja myyjä jätti viestisi huomiotta ja nyt haluat kostaa täällä.
 
Hmm, harvinaisen mielenkiintoinen tapaus tämä jo tuon sinun myynti-ilmoituksesi perusteella;


Eli sinulla toiminut tasan yhden kokoonpanon kanssa? Ihmeen ronkeli näytönohjain.

Näytönohjaimen 2. omistaja ja myyjä on näköjään täällä käyttäjä @fr0zen ja ihan ensimmäinen omistaja @Markus R, joka oli omassaan myynti-ilmoituksessa maininnut: "Myydään AMD kortti joka ei vain lähde toimimaan minun kokoonpanolla.", siinä missä @fr0zen ei ollut aiemman omistajan kokemuksista maininnut mitään.

Päivitystä taas.
@fr0zen otti näytönohjaimen tosiaan takaisin testiin ja testasi sitä 2 eri koneella. Kortti toimi hänellä molemmissa koneissa ilman ongelmia eli kortissa olevaa vikaa tai syytä sille ei edelleenkään löytynyt.

Joten vaikka hän paremmin olisi voinut kertoa kortin taustatietoja niin ainakin hän hoiti mallikkaasti kortin kunnon selvittelyn. Nyt pitää sitten jatkaa ihmettelyä (ja ehkä takuu asioita)
 
Tämä on sinun näkemys.

Myyjän näkemys voi olla vaikka: "Keskusteltiin kaupoista, Torin puolella ja täällä. Ei päästy kauppoihin. Varasin hetken hänelle näytönohjainta, mutta terveyshuolistani johtuen en saanut toimitettua. Koko ajan se kuitenkin minua häiritsee viesteillä ja kohta pistän ignoreen. En halua kirjekumppania."

--

Jos kaupat oli syntyneet tämän foorumin keskusteluissa, voit laittaa palautteen. Tässä on taas tori-tyyliin "voisin ostaa" ja "viestiteltiin kaupoista" ja "varasin tuotetta". Kuitenkaan raha ei liikkunut ja oliko teillä edes hinta sovittu?
Jos kaupat on syntyneet Torissa, et voi laittaa palautetta.
Jos kaupat oli kesken, älä silloinkaan jätä mitään palautetta.

Torissa ja täällä on ihmisiä, jotka vaan viestittelevät koko ajan ja sitten lopussa tarjoavat jotain ja olettavat, että se hyväksytään. Tässä voi olla ihan hyvin käydä niin, että myyjä myi sitä näytönohjainta vaikka 300€ ja tarjosit 250€ - ja myyjä mietti vielä ja sitten tuli tulokseen, että ei kannata. Sitten lähdit laittamaan perusteluita YV:nä, miksi myyjän pitäisi hyväksyä tarjouksesi ja myyjä jätti viestisi huomiotta ja nyt haluat kostaa täällä.

Tarjosin hp + 15 e postituksia. Okei, kaveri ei sanonut erikseen, että "hyväksyn tämän". Sitten kysyin onko mobilepay ok ja kaveri sanoi, että on ok. Sitten kaveri kysyi, että haluanko furmark-videota ja sanoin joo ja kysyin lisäksi kuvia, joita hän laittoi. Sitten hän tosiaan sanoi, että palataan asiaan maanantaina ja "ei hätää" + voidaan ottaa viel videopuheluu et nään kortin ja myyjän ja hän pitää sitä minulle varattuna.

Eli joo, jotenkin itse ajattelin, että oltiin kaupat sovittu, mutta se on toki vain minun näkemys :)
 
Eli joo, jotenkin itse ajattelin, että oltiin kaupat sovittu, mutta se on toki vain minun näkemys :)

Juu, nyt siis näyttää siltä, että tarjosit hintapyynnön+postikulut - ja täällä pitäisi olla kaupat syntyneet sillä. Nyt on kuitenkin vieläkin epäselvää, tapahtuiko ne kaupat ja kumman kautta - iotech vai tori?

En kyllä vieläkään laittaisi tänne palautetta kaupoista, mutta voisin piruuttani kyllä mainita henkilön käyttäjätunnuksen, täällä tai Tori-ketjussa. Huono kauppakokemus on näillä tiedoilla nyt, mutta onko se kokemus Torin vastuulla vai tämän foorumin? Minä sanoisin Tori. Mitä muut on mieltä?
 
Juu, nyt siis näyttää siltä, että tarjosit hintapyynnön+postikulut - ja täällä pitäisi olla kaupat syntyneet sillä. Nyt on kuitenkin vieläkin epäselvää, tapahtuiko ne kaupat ja kumman kautta - iotech vai tori?

En kyllä vieläkään laittaisi tänne palautetta kaupoista, mutta voisin piruuttani kyllä mainita henkilön käyttäjätunnuksen, täällä tai Tori-ketjussa. Huono kauppakokemus on näillä tiedoilla nyt, mutta onko se kokemus Torin vastuulla vai tämän foorumin? Minä sanoisin Tori. Mitä muut on mieltä?
Aika turhaa tuo tunnarin maininta langoissa. Hyöty olematon.
 
Ei kuulu palaute tänne. Torin kaupat ja hankalat sellaiset. Itsekin olisin myyjänä jättäytynyt pois kaupoista liiallisen vaivan vuoksi. Ehkä joku toinen osti torista sen pyynnillä ja noudolla, helpoilla kaupoilla.

Pointtina oli se, että kun tietää kaverilla olevan täällä käyttäjä ja hän viettää kauppa-alueella paljon aikaa ja (minun mielestä) oli kaupat sopinut ja sen jälkeen kaveri aloitti radiohiljaisuuden samaan aikaan foorumilla aikaansa kuluttaen, niin onko tämä ok kauppiaskäytöstä ja pitäisikö siitä infota muitakin :) Postituksen piti olla kaverille ok, joten ei nyt pelkästään "liiallisen vaivan" taaksekaan voi mielestäni piiloutua.

"Tässä viestiketjussa voi keskustella foorumilla tehdyistä epäonnistuneista kaupoista, epärehellisistä käyttäjätunnuksista sekä varoittaa muita käyttäjiä"

Jos tuota lukee kuin piru raamattua niin "tämä foorumi" käsittäisi vaan tuon epäonnistuneet kaupat ja epärehellististä käyttäjätunnuksista voisi varoittaa muita riippumatta siitä, mitä kautta siihen tulkintaan on päätynyt, että joku foorumin käyttäjä olisi epärehellinen - Esim. joku yrittäisi Torin kauttaa huijata ja selviäisi, että on tunnarit täälläkin niin voisi tulla muita varoittamaan. Ja tämä olisi minun mielestä ok tulkinta ja palvelisi myös foorumia. Ei tämän minun tapauksen käyttäjä ole varmaankaan epärehellinen ollut, vaan pelkästään (minun mielestäni) "huono kauppiaskokemus" kaikkien mainittujen seikkojen ansiosta.

Mutta, jätän nyt kaverin nimimerkin piiloon ja kauppiaspalautteen piippuun, kun ei ole porukka selkeästi niiden suuntaan nojaamassa, ainakaan vielä. Kiitos ja näkemiin.
 
Foorumin ulkopuolisille kauppatapahtumille löytyy oma keskustelu täältä:

 
Myydään - Steamista mitä vaan -15% | TechBBS (io-tech.fi)
Myyjä juuhku muuttaa HP hintaa +10%.
" Tänään myöhemmin onnistuu kaupat muutin ale hintaa -15% tullut niin paljon kyselyitä "
"Niin se vaan menee täällä julmassa maailmassa että kysyntä määrittää hinnan :/"

Ketjussa kommenttina:
"Jos ei kelpaa -15% ale niin harmi ei mua kiinnosta teidän reikaanpotkinta menkää muualle itkemään köyhät"

Eipä oikeen hyvää kaupankäyntiä tällainen, eikä kuulu mielestäni IO-tech:iin.
 
Tää on ainut mitä oon tehnyt, koska katumapäälle tulin mitä katselin millä hinnoilla muut on laittanut eteenpäin 10-20% alennuksella vain yhdet kaupat sopinut ja hänen kanssaan menee kaupat tähän 25%alennukseen
 
Olin poissa paikalta ja sittenkun tulin vaihtamaan hintoja oli tullut muutamat ostajat YV:eellä ehdottelemaan kauppoja niitten kanssa ei oltu mtn aijemmin sovittu..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olin poissa paikalta ja sittenkun tulin vaihtamaan hintoja oli tullut muutamat ostajat YV:eellä ehdottelemaan kauppoja niitten kanssa ei oltu mtn aijemmin sovittu..
Teknisesti ottaen he olivat hyväksyneet esittämäsi tarjouksen esittämilläsi ehdoilla, ja sit kävi näin:

B9gFVt1IMAA02Bj.jpg
 
on kyllä jotenkin hölmö juttu esimerkiksi väärin laitetussa hinnassa yksi nolla jäänyt pois ja pakko myydä :D
 
on kyllä jotenkin hölmö juttu esimerkiksi väärin laitetussa hinnassa yksi nolla jäänyt pois ja pakko myydä :D
Selvät hintavirheet erikseen(esim 4090 150 €, eikä 1500 €), mutta muuten myyt siihen hintaan kun olet laittanut. Toki hintaa voi korotta niille jotka ei vielä ole hyväksyneet tarjoustasi.
 
Vähän eri asia laittaa vahingossa väärä hinta kuin tarkoituksella nostaa "kysynnän takia"

No aika monta päivää tais herralla olla hinnassa "virhe" ennenkun muokkasit ilmoitusta. Vielä voit pelastaa nahkasi myymällä sovitulla alennuksella kaikille ennen muokkausta viesti laittaneille
juu en tarkottanut kyseisellä itseeni :D niinku aijemmin sanoin muutin hinnan kun kattelin millä diileillä muut ovat laittaneet steam rahaa eteenpäin kaikki sovitut kaupat mennyt hintapyynnön mukasena mutta ei uudet mitkä olivat poissa oloni aikana tullut.. eivät ole tekemässä kauppaa minun kanssani enään niinkun ilmoittivat selvästi ilmotuksessa :)
 
@juuhku nyt alkaa sun toiminta menemään semmoiseksi että saisi modet puuttua.
Antoi minulle negatiivisen myyntipalautteen "Vaikuttaa epäilyttävältä selitteli ihmejuttuja" en ole ollut mitään myymyässä eli tämä on ihan pelkkä kosto siitä että nostin esille hänen asiattoman toimintansa myyntitilanteessa.
Tämmöiset ihmeelliset perseilijät pitäisi välittömästi bannata koko IO-techistä...
 
1. En ole myynyt tai yrittänyt myydä sinulle mitään joten palautteesi minusta myyjänä on asiaton.
2. Itse olet koettanut kusettaa kaupoissa muuttamalla hintaa minun lähettämän ostoilmoituksen jälkeen "kysynnän takia"
 
Huomautus - Perusteettoman kauppiaspalautteen antaminen on kielletty. Lue säännöt.
Olitko sopinut käyttäjän the amok kanssa kaupat? Jos et, niin asiaton palaute. Muutenhan täällä voisi antaa fiilispohjalla palautteita ja "yllättäen" sulle ilmestyisi aika monta negaa.
en ollut sopinut
 
Jos on oikeasti noin vaikeaa ymmärtää täällä tapahtuvan kaupankäynnnin ja kauppiaspalautteen sääntöjä, niin ehkä olisi kaikkien kannalta parempi että modet antavat bannit.
bannit siitä että muutin hintaa + kirjotin palautteeni väärään kategoriaan ?
 
Leipää ja sirkushuveja työpäivän ratoksi. Vähän kyseenalaista toimintaa myyjältä, ehkä neutraalin palaute alun perin olisi ollut ok tuosta hinnan muuttamisesta lennosta. Vähän lähti käsistä taas homma noin yleisesti ottaen tapahtuneeseen nähden.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 519
Viestejä
4 475 398
Jäsenet
73 946
Uusin jäsen
JsKK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom