Mites foorumin innokkaat tuomarit näkee seuraavan casen:
Laitoin kaverille viestiä Torissa hänen myymäänsä näytönohjaimeen liittyen ja sanoin, että voin ko. kortin ostaa. Kyselin vähän lisätietoja ja kävikin ilmi, että hänellä on tänne foorumille tunnarit ja useampi positiivinen kauppiaspalaute, jotka voisi antaa luottoa siihen, että en tule huijatuksi. Alettiinkin sitten viestittelemään täällä foorumin puolella kaupoista, vaikka itse näyttis ei ollutkaan tällä foorumilla myynnissä.
Kaveri sanoi viime perjantaina, että tuli terveysmurheita ja sitten lauantaina valitteli oloaan niin kurjaksi, että haluaisi palata asiaan maanantaina (eilen) ja sanoi pitävänsä korttia minulle varattuna. Ei mitään, homma ok.
Eilen ei sitten kaverista kuulunut mitään, vaikka laitoin uuttakin viestiä perään. Hän on käynyt kuitenkin foorumilla useita kertoja ja ihan sujuvasti kommentoinut myyntiosiolla toista ilmoitusta, eli terveysmurheet eivät varmaankaan olisi estäneet myös tämän meidän kaupankäynnin edistämistä jollain tavalla, vaikkapa infoamalla lisäviivästyksestä tms. Laitoin nyt sitten tänään aamulla viestiä kaverille, että unohdetaan koko juttu enkä tähänkään saanut mitään vastausta, vaikka kaveri pyörii foorumilla jatkuvasti.
Kysymys - Voiko / onko tarpeen laittaa kaverille täällä kauppiaspalautetta em. perusteella, vaikka itse näyttis ei ollutkaan täällä myynnissä? Vähän kakka makuhan tuosta kaverin kauppiastoiminnasta jäi.