Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Kyse on eri tuotteista ja meillä on onnistunutta kauppahistoriaa. Myyjänä minä valitsen että otanko lisäkuvia tuotteesta vai en. Hänelle se vaan ei tunnu uppoavan kalloon että en ota lisäkuvia, en torissa enkä täällä. Jos torissa olen jo sopinut että kauppoja ei tule jossei kiinnosta tuote niillä tiedoilla. Niin miksi sen pitäisi muuttua täällä?

en enään palaa tämähän aiheeseen tässä viestiketjussa.
Ihan oikein toimit. Tyypin omien tekstien perusteella kyseinen henkilö on erittäin "vaikea" tapaus. Noista voi olla todella vaikea päästä eroon. Kannattaa blokata tyyppi kokonaan kaikkialta ja jos vielä ahdistelee, ilmoitus poliisille.
 
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
151
Laitan tänne kun en oikein tiedä mitä ihmettä tapahtui. Kaupat oli sovittu tuotteesta (5600X) ja YV:ssä myyjän kysymästä jatkettu ja posti tiedot jne olinkin jo ehtynyt antamaan. Yhtäkkiä ei saa vastauksia enää ja ilmoituksessa lukee ''toistaiseksi vielä myynnissä''. :confused2::hmm:
 
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
584
Laitan tänne kun en oikein tiedä mitä ihmettä tapahtui. Kaupat oli sovittu tuotteesta (5600X) ja YV:ssä myyjän kysymästä jatkettu ja posti tiedot jne olinkin jo ehtynyt antamaan. Yhtäkkiä ei saa vastauksia enää ja ilmoituksessa lukee ''toistaiseksi vielä myynnissä''. :confused2::hmm:
Mitä nyt nopeasti katsoin viestiketjua läpi niin myyjä myi henkilölle joka oli 100% ostamassa. Itse laitoit että 99% varmuudella ostat (tarjoukset ovat kuitenkin sitovia). Kysyitkö myyjältä maksutietoja?
 
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
151
Mitä nyt nopeasti katsoin viestiketjua läpi niin myyjä myi henkilölle joka oli 100% ostamassa. Itse laitoit että 99% varmuudella ostat (tarjoukset ovat kuitenkin sitovia). Kysyitkö myyjältä maksutietoja?
YV:ssä annoin kyllä jo ymmärtää, että kaupat syntyy. Ei se mitään mun moka varmaan sitten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
@Mikael

Vastasi ostoilmoitukseeni ja yritti myydä minulle olematonta tavaraa. Samasta kaverista löytyy viestiketju hifiharrastajien keskustelupalstalta:

 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
@Mikael

Vastasi ostoilmoitukseeni ja yritti myydä minulle olematonta tavaraa. Samasta kaverista löytyy viestiketju hifiharrastajien keskustelupalstalta:

No huh huh mitä tekstiä ..toivotin sinut hakemaan ihan multa kotoa ne kaiuttimet kun sanoin sulle en sla säätämän mitään enää ..
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
No huh huh mitä tekstiä ..toivotin sinut hakemaan ihan multa kotoa ne kaiuttimet kun sanoin sulle en sla säätämän mitään enää ..
Ja mitä hittoa en ole missään hifipalstoilla vain facebookissa se 10 eri myyntiryhmässä ..kannattas käydä katsomassa minun erinomaiset palautteet mitä vuosien myötä myynyt ja ostanut ..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
No huh huh mitä tekstiä ..toivotin sinut hakemaan ihan multa kotoa ne kaiuttimet kun sanoin sulle en sla säätämän mitään enää ..
Ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana oikein tyrkytit etäkauppoja, vaikka mainitsin myös noutomahdollisuudesta.

Pyysin sinulta tämän takia valokuvaa myymästäsi kaiutinparista paperilapun kera, jolloin muutitkin hyvin nopeasti mieltäsi ja pyysit noutamaan kaiuttimet. Pyysin tämän jälkeen sinulta vielä kerran kuvaa kaiuttimista, jotta meillä olisi molemmilla yhtäläinen näkemys kaiuttimien kunnosta. Kuvia ei vaan koskaan kuulunut.

Voit toimittaa valokuvat kaiuttimista paperilapulla tähän ketjuun, jolloin esitän nöyrimmät anteeksipyyntöni ja ostan kaiuttimet sinulta pois vaikka pieneen ylihintaan, jos olet vielä kaupantekotuulella. Jotenkin vain tuntuu, että tällaista ihmettä ei tule tapahtumaan.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana oikein tyrkytit etäkauppoja, vaikka mainitsin myös noutomahdollisuudesta.

Pyysin sinulta tämän takia valokuvaa myymästäsi kaiutinparista paperilapun kera, jolloin muutitkin hyvin nopeasti mieltäsi ja pyysit noutamaan kaiuttimet. Pyysin tämän jälkeen sinulta vielä kerran kuvaa kaiuttimista, jotta meillä olisi molemmilla yhtäläinen näkemys kaiuttimien kunnosta. Kuvia ei vaan koskaan kuulunut.

Voit toimittaa valokuvat kaiuttimista paperilapulla tähän ketjuun, jolloin esitän nöyrimmät anteeksipyyntöni ja ostan kaiuttimet sinulta pois vaikka pieneen ylihintaan, jos olet vielä kaupantekotuulella. Jotenkin vain tuntuu, että tällaista ihmettä ei tule tapahtumaan.
Tyyppi on kirjoittanut 700 viestiä, 6 vuoden aikana. En olisi epäilemässä huijausta. Vähän tuntuu että olet vetänyt hätiköidyt johtopäätökset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Ja jos kerta nouto onnistuu niin paikan päällä voi käydä toteamassa kaiuttimien kunnon, koekuunnella, tiedät myyjän osoitteen...
Ehkä kannattaa käydä lukemassa ne käyttäjän @Mikael erinomaiset palautteet - niin ei olisi eka nouto, joka on peruuntunut.

..kannattas käydä katsomassa minun erinomaiset palautteet mitä vuosien myötä myynyt ja ostanut ..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
Taustoitan asiaa hieman tarkemmin:

@Mikael toimitti minulle yksityisviestinä seuraavan kuvan tarjoamistaan kaiuttimista maanantaina klo 15 iltapäivällä:

magnat903.jpg

Kuva on otettu ruotsalaisesta myynti-ilmoituksesta, eikä se tule ensimmäisenä vastaan kuvahaussa. (Tämähän ei yksinään merkkaa yhtään mitään).

Pyydän hänen puhelinnumeroaan, jotta voin soittaa asiasta hänelle illemmalla - hän toimittaa minulle puhelinnumeron #1. Hän kertoo lisäksi myyvänsä kaiuttimet sen takia, että osti isommat saman mallisarjan kaiuttimet tilalle.

Maanantaina klo 17:48 tori.fi:hin ilmestyy myynti-ilmoitus, jossa halutaan ostaa juuri samanlaiset kaiuttimet. Ilmoituksessa on täsmälleen sama kuva, minkä sain @Mikael :lta yksityisviestinä. Paikkakunta on lisäksi sama kuin @Mikael :lla. En usko, että tämä on sattumaa. (En vielä tässä vaiheessa ollut tietoinen ilmoituksesta).


Soitan käyttäjälle @Mikael klo 20 maanantaina ja kyselen erinäisiä asioita kaiuttimista. Tässä vaiheessa selviää, että hänellä on aiheesta varsin kattavaa yleistietoutta, joten ainakaan sen perusteella en epäillyt mitään. Mutta myynnin syyksi hän kertoo eri asian kuin yksityisviestissään: tarpeen rahalle. Keskustelu etenee muuten täysin normaalisti. @Mikael vakuuttaa pystyvänsä lähettämään kaiuttimet helposti - hän voisi kuulema käydä kysymässä pakkausmateriaaleja kaupoista. Kysyn vielä erikseen, osaako hän pakata kaiuttimet hyvin ja hän vakuuttaa, että hän on lähettänyt paljon tavaraa postin välityksellä. Hän vaikutti ihan selvästi siltä, että hän haluaisi tehdä kaupat mielummin etänä.

Löydän em. ostoilmoituksen vähän myöhemmin samana iltana ja tutkittuani sen läpi tarkemmin, löysin saman käyttäjänimen alta löytyi toisesta myynti-ilmoituksesta puhelinnumeron #2.

Pyydän häneltä vielä maanantai-iltana kuvia kaiuttimista paperilapun kanssa, jonka jälkeen ääni kellossa muuttuu välittömästi. Saan seuraavan vastauksen:

Mikael sanoi:
Pitäiskö sittenkin tehdä niin että käyt ihan hakemassa kun käyt täälläpäin ja samalla kuuntelet niin ei tarvii säätää mitään . Ja säästys pakkauksien etsimiseltä ynnä muulta vaivalta ..Ei ne multa minnekkään häviä kun en oo laittanut myyntiinkään .. sitä paitsi on tää kuljetusalan lakkokin eivät liikahda minnekkään postista ennenkuin se loppuu ..
Pyydän kuvia kaiuttimista toistamiseen, jotta voin varmistua niiden olevan myyjän ilmoittamassa "Mint"-kunnossa ja ettei minun tarvitse tehdä potentiaalisesti turhaa ajoreissua 140km per ajosuunta. Kysyn samalla, milloin voisin noutaa kaiuttimet. Tämän jälkeen en saa asiaan enää mitään vastausta, vaikka hän käy lukemassa viestit lähestulkoon heti niiden lähettämisen jälkeen.

Soitin numeroon #2 tänään keskiviikkona ja sieltä vastasi sama henkilö kuin numerosta #1. Eli @Mikael myy io-techissä samoja kaiuttimia, mitä hän tori.fi:ssä ostaa. (En väitä ymmärtäväni logiikkaa tämän taustalla)

Puhelinnumeroilla tehtyjen OSINT-tiedustelujen perusteella saan selville, että kyseessä on samanniminen ja samalla paikkakunnalla asuva henkilö, kenestä hifiharrastajien Mikko-ketjussa puhutaan. Tämän takia epäilen, että @Mikael on huijari.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 035
Tyyppi on kirjoittanut 700 viestiä, 6 vuoden aikana. En olisi epäilemässä huijausta. Vähän tuntuu että olet vetänyt hätiköidyt johtopäätökset.
Tää oli ihan hauska, sen takia on erikseen kauppiaspalautteet. Kuinkahan moni on haksahtanut ”aktiivinen ja vanha käyttäjä, pakko olla luotettava” :hmm:
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Tää oli ihan hauska, sen takia on erikseen kauppiaspalautteet. Kuinkahan moni on haksahtanut ”aktiivinen ja vanha käyttäjä, pakko olla luotettava” :hmm:
No, aiemmin oli yksi negatiivinen palaute reilun kahden vuoden takaa, jossa oli myyty torin kautta välissä kalliimmalla. En tästä vetäisi vielä pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Nyt nähdäkseni @Mikael pitäisi toimittaa se kuva kajareista lapun kanssa. Jos tätä ei tule (tai se on tekaistu), niin sitten tässä haisee palaneen käry.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
566
Ko. käyttäjä on muutama vuosi sitten kysellyt myymäsi kaiuttimien perään. En nyt ihan suoraltaan tuomitsisi huijariksi, vai onko tässä meneillään kunnon long con :hmm:


1677065338813.png
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Voit toimittaa valokuvat kaiuttimista paperilapulla tähän ketjuun, jolloin esitän nöyrimmät anteeksipyyntöni ja ostan kaiuttimet sinulta pois vaikka pieneen ylihintaan, jos olet vielä kaupantekotuulella. Jotenkin vain tuntuu, että tällaista ihmettä ei tule tapahtumaan.
Tämän viestin takia sanoisin että kauppojen pitäisi tapahtua. Koska nyt on sana sanaa vastaan voisiko @Sampsa tai @Juha Kokkonen tulla ketjuun ja sanoa jotain. Eli jos ostaja on valmis ostamaan ja maksamaan jopa hieman ylihintaa ja myyjä tahtoisi myydä miksi homma ei etene? Asuuko kukaan tuolla lähellä ja omistaa edes N73 tai jonkun kännykän millä voi kuvan ottaa nimilapun kera. Ei se ihan uusinta hifistelyä vaadi että kuvan saa nykyisin otettua.

Vaikka myyjä tuntisi olonsa hieman loukatuksi (toki itsekin tuntisin vastaavassa tilanteessa) niin eiköhän se ylihinta kummasti mieltä lämmitä ja kauppojen luulisi menevän maaliin saakka, varsinkin kun kaveri on valmis matkaamaan 140km hakemaan ne kajarit.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
Ko. käyttäjä on muutama vuosi sitten kysellyt myymäsi kaiuttimien perään. En nyt ihan suoraltaan tuomitsisi huijariksi, vai onko tässä meneillään kunnon long con :hmm:
Käsittääkseni hän on audiolaitteiden harrastaja, joten otaksuisin, että kaiuttimien ostelu ei ole hänelle vierasta puuhaa.

Lisäksi hifiharrastajien viestiketjun mukaan hänen modus operandi on erittäin houkuttelevaksi hinnoitellut audiolaitteet. Eli hänellä on ilmeisesti hyvä käsitys laitteiden yleisestä hintatasosta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Asuuko kukaan tuolla lähellä ja omistaa edes N73 tai jonkun kännykän millä voi kuvan ottaa nimilapun kera. Ei se ihan uusinta hifistelyä vaadi että kuvan saa nykyisin otettua.
Oikeastiko nyt meinaat, että jonkun kolmannen osapuolen pitäisi vielä lähteä räpsimään jotain kuvia Mikaelin oletetuista kaiuttimista? Mikael varmaan innolla ottaa vastaan ja kahvitkin keittää samalla. Vähän meinaa taas lähteä laukalle nämä skenaariot.
 

mutsison

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.02.2023
Viestejä
65
Tämän viestin takia sanoisin että kauppojen pitäisi tapahtua. Koska nyt on sana sanaa vastaan voisiko @Sampsa tai @Juha Kokkonen tulla ketjuun ja sanoa jotain. Eli jos ostaja on valmis ostamaan ja maksamaan jopa hieman ylihintaa ja myyjä tahtoisi myydä miksi homma ei etene? Asuuko kukaan tuolla lähellä ja omistaa edes N73 tai jonkun kännykän millä voi kuvan ottaa nimilapun kera. Ei se ihan uusinta hifistelyä vaadi että kuvan saa nykyisin otettua.

Vaikka myyjä tuntisi olonsa hieman loukatuksi (toki itsekin tuntisin vastaavassa tilanteessa) niin eiköhän se ylihinta kummasti mieltä lämmitä ja kauppojen luulisi menevän maaliin saakka, varsinkin kun kaveri on valmis matkaamaan 140km hakemaan ne kajarit.
Ootko nyt tosissasi? Huikea ketju kyllä. :D
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 820
Ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana oikein tyrkytit etäkauppoja, vaikka mainitsin myös noutomahdollisuudesta.

Pyysin sinulta tämän takia valokuvaa myymästäsi kaiutinparista paperilapun kera, jolloin muutitkin hyvin nopeasti mieltäsi ja pyysit noutamaan kaiuttimet. Pyysin tämän jälkeen sinulta vielä kerran kuvaa kaiuttimista, jotta meillä olisi molemmilla yhtäläinen näkemys kaiuttimien kunnosta. Kuvia ei vaan koskaan kuulunut.

Voit toimittaa valokuvat kaiuttimista paperilapulla tähän ketjuun, jolloin esitän nöyrimmät anteeksipyyntöni ja ostan kaiuttimet sinulta pois vaikka pieneen ylihintaan, jos olet vielä kaupantekotuulella. Jotenkin vain tuntuu, että tällaista ihmettä ei tule tapahtumaan.
eikö sulle ole jo annettu vastaus asiaan miksei kuvaa tule:

toivotin sinut hakemaan ihan multa kotoa ne kaiuttimet kun sanoin sulle en sla säätämän mitään enää ..
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 002
eikö sulle ole jo annettu vastaus asiaan miksei kuvaa tule:
"Pyydän kuvia kaiuttimista toistamiseen, jotta voin varmistua niiden olevan myyjän ilmoittamassa "Mint"-kunnossa ja ettei minun tarvitse tehdä potentiaalisesti turhaa ajoreissua 140km per ajosuunta. Kysyn samalla, milloin voisin noutaa kaiuttimet. Tämän jälkeen en saa asiaan enää mitään vastausta, vaikka hän käy lukemassa viestit lähestulkoon heti niiden lähettämisen jälkeen."
 
Liittynyt
18.03.2022
Viestejä
85
Tämä viestiketju ei kyllä koskaan jätä kylmäksi...

Asiallinen myyjä olisi päässyt hyvin helpolla, jos olisi vain panostanut ilmoituksen kuviin paremmin. Jos kyseessä on oikea tuote/ilmoitus.

psykk.PNG
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Ei helkatti en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Nyt kun olen lukenut tuon ostajaehdokkaana toimeen vuodatusta" täällä ,ja vain sen takia kun lopetin yhteydenoton hänen kanssaan kun meni todella säätämiseksi kaupanteko .ei kiinnostanut enää .

Ymmärrän toisaalta sen puolen kun huijaria ja petosta yrittäviä tuntuu ainakin myyntipalstoilla paljonkin olevan .Mutta heh en alkaisi ketään syyttämään sillä perusteella huijariksi jos ei enää vastaa yhteydeotto pyyntöihin tai en ole laittanut pyytämäsi kuvia .

Yksinkertaisesti en halua myydä niitä sinulla . Hermot meni säätämiseen . Olisin sinulle myynyt postilla taikka noutaen ja mitä tulee postilla myyntiin . En sinulle niitä ole tuputtanut sen kummemmin . Kerroin vain että postikin onnistuu kuin myös nouto . Kerroin myös kaiuttimien olevan priima kunnossa . Nyt laitan kuvat totea itse .
 

Liitteet

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 002
Ei helkatti en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Nyt kun olen lukenut tuon ostajaehdokkaana toimeen vuodatusta" täällä ,ja vain sen takia kun lopetin yhteydenoton hänen kanssaan kun meni todella säätämiseksi kaupanteko .ei kiinnostanut enää .

Ymmärrän toisaalta sen puolen kun huijaria ja petosta yrittäviä tuntuu ainakin myyntipalstoilla paljonkin olevan .Mutta heh en alkaisi ketään syyttämään sillä perusteella huijariksi jos ei enää vastaa yhteydeotto pyyntöihin tai en ole laittanut pyytämäsi kuvia .

Yksinkertaisesti en halua myydä niitä sinulla . Hermot meni säätämiseen . Olisin sinulle myynyt postilla taikka noutaen ja mitä tulee postilla myyntiin . En sinulle niitä ole tuputtanut sen kummemmin . Kerroin vain että postikin onnistuu kuin myös nouto . Kerroin myös kaiuttimien olevan priima kunnossa . Nyt laitan kuvat totea itse .
Pakko kysyä että mitä ihmeen säätämistä siinä on jos ostaja haluaa tuotteesta kuvan? Todella outoa käyttäytymistä myyjän puolelta kun ilmeisesti vielä itse niitä hänelle tarjosit? Oudoksi tilanteen tekee vielä se, että olet myymässä kyseisiä kaiuttimia, mutta olet tehnyt ostoilmoituksen samanlaisista kaiuttimista? Btw, miksi kuvien nimissä on "received"?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Pakko kysyä että mitä ihmeen säätämistä siinä on jos ostaja haluaa tuotteesta kuvan? Todella outoa käyttäytymistä myyjän puolelta kun ilmeisesti vielä itse niitä hänelle tarjosit? Btw, miksi kuvien nimissä on "received"?
Sanotaan nyt näin . Se mitä ollaan keskusteltu herra ostajaehdokkaan kanssa ei näy täällä julkisella puolen , suurin osa siitä puhelinkeskustelua .Etten nyt sanoisi pahasti ja saisi pisteen tälle ns . Kaupalle niin sanotaan liika on liikaa kaupanteossakin tai niin minä sen koin ..
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
Sanotaan nyt näin . Se mitä ollaan keskusteltu herra ostajaehdokkaan kanssa ei näy täällä julkisella puolen , suurin osa siitä puhelinkeskustelua .Etten nyt sanoisi pahasti ja saisi pisteen tälle ns . Kaupalle niin sanotaan liika on liikaa kaupanteossakin tai niin minä sen koin ..
No jos nyt koit että kuvien kaivaminen random ruotsalaiselta myynti-ilmoituksesta olisi parempi tapa kuin ottaa ne esim. itse, sekä sattumalta nimet ja paikkakunnatkin täsmäävät vielä sarjahuijariin. Voisi tuolla käytöksellä luottamus mennä yhdeltä jos toiseltakin.

Eikä vieläkään tosin näy mitään todistetta kuvissa, joista näkisi että sinun hallussasi. Esim. jo kauan pyydetty nimimerkki-lappu puuttuu yhä.

Taitaa olla kaupankäynti yhtä vaikeaa vaikeaa kuin piste ilman välilyöntiä. :tdown:
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
No jos nyt koit että kuvien kaivaminen random ruotsalaiselta myynti-ilmoituksesta olisi parempi tapa kuin ottaa ne esim. itse, sekä sattumalta nimet ja paikkakunnatkin täsmäävät vielä sarjahuijariin. Voisi tuolla käytöksellä luottamus mennä yhdeltä jos toiseltakin.

Eikä vieläkään tosin näy mitään todistetta kuvissa, joista näkisi että sinun hallussasi. Esim. jo kauan pyydetty nimimerkki-lappu puuttuu yhä.

Taitaa olla kaupankäynti yhtä vaikeaa vaikeaa kuin piste ilman välimerkkiä. :tdown:
Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 002
Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .
Minkä takia sitten täällä ei kaupanteko onnistu palautteista päätellen?
Todella hämärää ja outoa käytöstä, tässä tulee ulkopuolisellekin sen verran kusetettu olo, ettei koko kaiuttimia tainnut edes olla olemassa ja nuokin kuvat sait vasta kun teit toriin ostoilmoituksen.
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .
En minä sinulta mitään ole ostamassakaan.

Päätit nyt kuitenkin todistella tänne syyttömyyttäsi kuvilla, jossa ei ole minkäänlaista leimaa, joten jossain määrin tuo kiinnostaa. Sama se kuinka paljon verbaalisesti itseäsi todistelet, kun voisit vain ja ainoastaan laittaa pari kunnollista todistetta kaiuttimistasi. Muutenhan tuo negatiivinen kauppiaspalautteesi on kai aika perusteltu kaikkien kommervenkkien jälkeen.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Minkä takia sitten täällä ei kaupanteko onnistu palautteista päätellen?
Todella hämärää ja outoa käytöstä.
Heh .minulla on yksi ainut palaute täällä tämän ketjun valittajan lisäksi, sekin tuli jo pari vuotta sitten kun jo sovittu kauppa samsung telkkarista peruuntui kun sitten ostajasta ei kuulunutkasn mitään kolmeen päivään . Huvittavinta siinä ns palauteessa on se ettei se mennyt olkenkaan niin kuin palautteen antaja väittää .. Olin mukamas myymässä torissa samaa tuotetta kalliimmalla samaan aikaan kun täällä oli myös . Totta hitossa kimpaannuin jo sovitusta ja kun ostajasta ei kuulunutkasn 3vrk mitään . Laitoin toriin .Ostaja ehdokas oli sen huomannut veti herneen nenään siitä .
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
Ei helkatti en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Nyt kun olen lukenut tuon ostajaehdokkaana toimeen vuodatusta" täällä ,ja vain sen takia kun lopetin yhteydenoton hänen kanssaan kun meni todella säätämiseksi kaupanteko .ei kiinnostanut enää .

Ymmärrän toisaalta sen puolen kun huijaria ja petosta yrittäviä tuntuu ainakin myyntipalstoilla paljonkin olevan .Mutta heh en alkaisi ketään syyttämään sillä perusteella huijariksi jos ei enää vastaa yhteydeotto pyyntöihin tai en ole laittanut pyytämäsi kuvia .

Yksinkertaisesti en halua myydä niitä sinulla . Hermot meni säätämiseen . Olisin sinulle myynyt postilla taikka noutaen ja mitä tulee postilla myyntiin . En sinulle niitä ole tuputtanut sen kummemmin . Kerroin vain että postikin onnistuu kuin myös nouto . Kerroin myös kaiuttimien olevan priima kunnossa . Nyt laitan kuvat totea itse .
Etkös sinä kertonut asuvasi kerrostalossa? Mihin nuo yhden kuvan taustalla näkyvät portaat vievät? Muutenkin nuo kuvat tuntuvat olevan hieman eri ympäristöstä otettuja kuin esimerkiksi tämän myymäsi nojatuolin:

penkki.jpg
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Etkös sinä kertonut asuvasi kerrostalossa? Mihin nuo yhden kuvan taustalla näkyvät portaat vievät? Muutenkin nuo kuvat tuntuvat olevan hieman eri ympäristöstä otettuja kuin esimerkiksi tämän myymäsi nojatuolin:

Mitkä helkatin portaat .. Nyt tää saa jo koomisia piirteitä . Tuo nojatuoli sattuu olemaan eteisessä kaiuttimet toisessa huoneessa . Ei mulla ole mitään muita portaita kuin rappuset alas 3 kerroksesta. Taustalla näkyy hieman kylpyhuonetta .
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
Kuinka kauan täällä jaksetaan vängätä, kun @Mikael voisi postata ”hiljentäjä.jpg”:n eli kuvan noista kaiuttimista jonkun nimilapun kanssa ja päättää jutun. Mutta ei kun ei.

Jatkakaa.


edit: ja lisäksi nojatuolin kuvassa ovi lyöty paskaksi ja muutenkin kovin paljon vanhemman näköiset kalusteet ja lattia, kuin kaiuttimien kuvassa. Ehkä en tiedä sisustamisesta mitään, mutta harvemmin noin räikeitä eroja on huoneiden kesken.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Mitkä helkatin portaat .. Nyt tää saa jo koomisia piirteitä . Tuo nojatuoli sattuu olemaan eteisessä kaiuttimet toisessa huoneessa . Ei mulla ole mitään muita portaita kuin rappuset alas 3 kerroksesta. Taustalla näkyy hieman kylpyhuonetta .
Kyllä tuo ihan portailta näyttää?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
Mitkä helkatin portaat .. Nyt tää saa jo koomisia piirteitä . Tuo nojatuoli sattuu olemaan eteisessä kaiuttimet toisessa huoneessa . Ei mulla ole mitään muita portaita kuin rappuset alas 3 kerroksesta. Taustalla näkyy hieman kylpyhuonetta .
Tämän kuvan oikeassa yläkulmassa.
Ja tuo kyseinen tila näyttää kaiken lisäksi eteiseltä...
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
No jos nyt koit että kuvien kaivaminen random ruotsalaiselta myynti-ilmoituksesta olisi parempi tapa kuin ottaa ne esim. itse, sekä sattumalta nimet ja paikkakunnatkin täsmäävät vielä sarjahuijariin. Voisi tuolla käytöksellä luottamus mennä yhdeltä jos toiseltakin.

Eikä vieläkään tosin näy mitään todistetta kuvissa, joista näkisi että sinun hallussasi. Esim. jo kauan pyydetty nimimerkki-lappu puuttuu yhä.

Taitaa olla kaupankäynti yhtä vaikeaa vaikeaa kuin piste ilman välilyöntiä. :tdown:
Tosiaan tuolta löytyy eka kuva.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
183
Step 1: Tee myynti-ilmoitus myyntialustalle (esim tänne)
Step 2: Tee ostoilmoitus samasta tuotteesta muualle (tässä tapauksessa tori.fi), joku lähettää sulle kuvat tuotteesta.
Step 3: (Tässä "saattaa" tapahtua jonkinlainen huijaus)
Step 4: Profit

Aika selvä tapaus ainakin omaan silmään :lol:
Tätä harrastetaan ulkomailla kohtuullisen paljon paikallisilla myyntialustoilla
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Onneksi minun ei ole velvollisuus selitellä mitään enkä ole siihen tilivelvollinen . Pääasia että tiedän miten asiat on. Tämä ketju on kuin heittäis bensaa liekkeihin ja yleinen lynkkäys" . Onneksi en ole myynyt täällä mitään muuta kuin tuota yhtä telkkaria joskus . Parempi pysyä Marcetblacessa . Sieltä voi sitten asianomainen käydä kyttäämässä" kaiuttimien myynti ilmoituktusta ja muutakin ,niin selviää kuvien arvoituskin ja erillaisuus . En ota enää millään tavalla kantaa tämän ketjun jaaritteluihin.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Onneksi minun ei ole velvollisuus selitellä mitään enkä ole siihen tilivelvollinen . Pääasia että tiedän miten asiat on. Tämä ketju on kuin heittäis bensaa liekkeihin ja yleinen lynkkäys" . Onneksi en ole myynyt täällä mitään muuta kuin tuota yhtä telkkaria joskus . Parempi pysyä Marcetblacessa . Sieltä voi sitten asianomainen käydä kyttäämässä" kaiuttimien myynti ilmoituktusta ja muutakin ,niin selviää kuvien arvoituskin ja erillaisuus . En ota enää millään tavalla kantaa tämän ketjun jaaritteluihin.
Selittely ja ketjun seuraaminen kyllä sujuu, mutta nimilapun antaminen kaiutinten kanssa on kovin vaikeaa. Eiköhän tämä ala olemaan selvä juttu.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
Onneksi minun ei ole velvollisuus selitellä mitään enkä ole siihen tilivelvollinen . Pääasia että tiedän miten asiat on. Tämä ketju on kuin heittäis bensaa liekkeihin ja yleinen lynkkäys" . Onneksi en ole myynyt täällä mitään muuta kuin tuota yhtä telkkaria joskus . Parempi pysyä Marcetblacessa . Sieltä voi sitten asianomainen käydä kyttäämässä" kaiuttimien myynti ilmoituktusta ja muutakin ,niin selviää kuvien arvoituskin ja erillaisuus . En ota enää millään tavalla kantaa tämän ketjun jaaritteluihin.
No toki tämän voi noinkin hoitaa :tup:

:facepalm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
681
Tein tori.fi:hin ostoilmoituksen samanlaisista kaiuttimista noin tunti sitten. Ette muuten koskaan arvaa, kuka vastasi ilmoitukseeni:



mikkis4.png


Harmikseni en saanut kaiuttimista vieläkään kuvia.

Tämä kaveri on joko täysi ammattitrolli tai sitten hänellä viiraa pahasti päässä...
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Huomautus - asiaton käytös, provosointi
Tein tori.fi:hin ostoilmoituksen samanlaisista kaiuttimista noin tunti sitten. Ette muuten koskaan arvaa, kuka vastasi ilmoitukseeni:





Tämä kaveri on joko täysi ammattitrolli tai sitten hänellä viiraa pahasti päässä...
Heh hee mitä tein sen ja ihan vittulakseni kun tiesin kuka hakee .. Ootas arvaan väität että yritän kusettaa! Todellakin minulla on Quatum 803 ja 903 tällähetkellä .Ollut myös Quatum 673 . 603 , 503 . 757 lattiamalli .
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Taidat olla hieman vainoharhainen lievästi sanottuna! .Olet laulamassa" valittamassa täällä pienestäkin risauksesta mitä minä teen tai jätän tekemättä , aivan perättömiä harhaisia kuvitelmiasi . Et tiedä yhtään mitään minusta , kuvitelet oman pääsi mukaan mikä sinulle sopii ..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 394
Viestejä
4 159 661
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom