Elite: Dangerous

Ei olis enää pitkä matka sivistyksen pariin. :comp2:

upload_2019-5-26_20-39-7.png


9 tuntia ja reilu 200 hyppyä tänään. :sdarra:
 
Liian vähän autismia, 200 hyppyä menee 200 minuuttiin eli reiluun 3 tuntiin. :smoke:
Aikaa menee arvokkaampien pallojen skannaamiseen. Tekis kyllä mieli vetää suorinta tietä mahdollisimman nopeasti, mutta ei viitsi ihan kaikkea skipata, että jää vähän taskurahaakin reissusta.

Merkkikin oli päivittynyt ihan itsestään.

upload_2019-5-26_20-53-23.png
 
Simppeli kysymys Engineereistä. Unlockasin nyt ensimmäisen, Felicityn. Tarjolla on lvl1 "polut":

-Faster FSD boot Sequence
-Increased FSD range
-Shielded FSD

Onko tämä joko tai, eli voin valita 4A FSD:ni vain yhden näistä, vai maxata kaikki kolme polkua?
Voit avata minkä vain mutta viimeisin kumoaa muut. Ainoastaan Increased FSD range on se mikä kannattaa avata.
 
Liian vähän autismia, 200 hyppyä menee 200 minuuttiin eli reiluun 3 tuntiin. :smoke:

@Henkka77 nyt tuli pettymys, 200 hyppyä ilman skooppaamista menee parhaillaan 2 h 37 min (mutta silloin todella on kyse grindaamisesta), skoopit sitten tuo varmaan 17 minuuttia lisää :smoke: :kahvi:
 
Niin tosiaan, fan made on tuo video. Ei Fdevin, jos se nyt ei tuosta YT-kanavasta tullu selville.
 
Hupsista, Fdev leakkasi vahingossa, tai "vahingossa" Fleet Carrierien teaser trailerin.. Redditin mukaan tulisi joulukuussa 2019.
Tänä viikonloppuna on LaveCon joten siellä voi tulla lisätietoa. Tai sitten ei..



opera_B7jCNjpF2h.png
 
Tulipa vedettyä yksi rasti pois bucketlistiltä, The A* Challenge:

Lähtö tänään klo 13.30 Solista, Galileo Stationilta:

cP7TwdM.jpg

Perillä Sag A:ssa tänään klo 18.47:45:

pof8Krr.jpg

Kokonaisaika: 5h17m45s

Tuosta ajasta saisi hierottua heittämällä jonkun tunti-puolitoista pois jos yhtäsoittoa repisi menemään.. :smoke:
 
Viimeksi muokattu:
Tulihan tätäkin aloiteltua uudestaa 1,5v taon jälkeen. En toki ehtinyt pelailla kuin joku 80h ja nyt aloittelin uudestaan tyyliin vanha commanderi roskiin ja uutta nuubia kehiin. Täytyy todeta että learning curve on aikas rankka näin tauon jälkeen tai mitä sitä edes oppi tossa 80h :facepalm:

Noh, kävin nyt sitten kuitenkin Eaglella katsastamassa Betelguisen ja totesin että ompa iso mollukka ja harjottelin planeetta skannauksia. Hauska tuo laava planeetta mitä tuli hetken ihmeteltyä tuolla. Mietin siinä josko olis lähteny ettiä päin jatkaa matkaa mutta koti-ikävä tuli ja käänsin tuon lentävän "jerry kannun" takaisin kotia kohti.

Nyt sitten tullut hakattua päätä seinään Sothiksessa gargo scoopppailujen + muiden planetary landingien muodossa. Hommasin sit Haulerin ja joku Navy tehtävä missä piti roudata 8 affenta Ceoskseen. Tota tehtävää ihmettelin pari kertaa kun takakonttissa ollutkaan mitään vaikka mielestäni ne sinne laitoin. No sitten ostin marketista 8 haukea ja yritin lentää Ceos ja yllättäen computers says no. Olo oli kuin



No ei siinä hittojakaan ja tuli kaikki tehtyä vaikeimman kautta mutta...

20190815032244_1.jpg

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia koittelemuksia.. :)
 
Tervetuloa takaisin. Nykyään kun ottaa cargo-tehtäviä, ne tavarat jotka roudataan, pitää käydä lähtöaseman mission-osiossa vielä lastaamassa kyytiin ennen kuin lähtee asemalta. Tämä mahdollistaa mm. sellaisten tehtävien ottamisen, jossa kaikki rahti ei mahdu kerralla kyytiin, mutta aiheuttaa hämmennystä jos muistaa vanhan mallin mukaan että stevarit on heivanneet ne kamat alukseen siinä vaiheessa kun klikkaat tehtävään "Accept".

Samaten sitten kun pääset kohdeasemalle, kamat pitää käydä samalla tavalla mission-sivulla purkamassa pois aluksen kyydistä. Tämän jälkeen voi hakea mahdolliset loput saman tehtävän tavarat lähtöasemalta, tai kerätä palkkionsa.

Tehtäviin liittyvät rahdit ovat yleensä uniikkeja, eli vaikka hakisi marketista samanlaisia tavaroita, ne eivät kelpaa tehtävän palautuksessa.
 
Jees.. Täytyy noita ihmetellä uusilla silmillä taas. Eksynyt lapsi palaa takaisin kotiin, buzz aldrinkin jo kateellinen ;)

20190815083330_1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Hmm.
mikäköhän nyt mättää? Nyt ei telakointi millekkään asemalle onnistu, kun ei saa kontaktia. "Out of range" on jatkuvasti näytöllä vaikka ajaisi 1-2km etäisyydelle asemasta, asema tähtäimessä aktiivisena. Telakointi harjoitustehtävä toimii. Olen hyppinyt järjestelmästä toiseen samoin tuloksin. Laskeutumislupaa ei tule, vain tuo out of range teksti. sama tilanne sekä open ja solo pelissä. Peli on asennettu uudelleen samoin tuloksin.
 
Onko "verify integrity of game files" steamissa (jos pelaa sen kautta) kokeiltu? Sitä ainakin suositellaan tehdä ensimmäisenä kun joku jumittaa pelissa. Voi myös kokeilla vanilla Elite käynnistää, jos muuten pelaa Horisontissa.
 
Onko "verify integrity of game files" steamissa (jos pelaa sen kautta) kokeiltu? Sitä ainakin suositellaan tehdä ensimmäisenä kun joku jumittaa pelissa. Voi myös kokeilla vanilla Elite käynnistää, jos muuten pelaa Horisontissa.
Tere.
Ei ole steam-versio. Horizon versiota pelaan.
Lisätiedoksi, Keväällä jätin pelin kesätauolle jonka aikana pävitin koneeni intellistä-> ryzen 2600x, msi b450 gaming plus, näyttis gf 1070.
Kaikki ohjelmat ja käyttis( win10 pro) asennettiin uusiksi. Tikkuna toimii thru. 1600m +kaasu combo.
Kokeilin peruspeliä. Sama vika.
 
Onhan tämäkin sitten yhtä helvelvettiä. En sitten tajunnut ottaa repair limpettejä? (vai mitä ne onkaan) mukaan. Alus alkaa hajota kun pari kertaa keskittyminen häiriintynyt...

Matka ahdistus.JPG

Hyvän matkaa tonne jo menossa niin kannata varmaan kääntyy takaisinkaan. Käy sitten colonniassa tankkaamassa. :oops:

Orion nebula olis tarkotus käydä tsekkaamassa matkalla. (toivottavasti se nyt oli suht lähellä 5kly?)

Kun noita kartoittamattomia alueita merkkailee (kuseksii reviiriään) Nyt vielä pari kertaa laskeutunut tässä matkalla planeetalle/kuulle niin, aivan mahtavaa jos sitten kiireellä tehtävään pomppimiseen vertais.

En tiiä 120h menny 3vk, onko anonyymejä elite ongelmaisten tukiryhmää :eek:
 
Onhan tämäkin sitten yhtä helvelvettiä. En sitten tajunnut ottaa repair limpettejä? (vai mitä ne onkaan) mukaan. Alus alkaa hajota kun pari kertaa keskittyminen häiriintynyt...

Matka ahdistus.JPG

Hyvän matkaa tonne jo menossa niin kannata varmaan kääntyy takaisinkaan. Käy sitten colonniassa tankkaamassa. :oops:

Orion nebula olis tarkotus käydä tsekkaamassa matkalla. (toivottavasti se nyt oli suht lähellä 5kly?)

Kun noita kartoittamattomia alueita merkkailee (kuseksii reviiriään) Nyt vielä pari kertaa laskeutunut tässä matkalla planeetalle/kuulle niin, aivan mahtavaa jos sitten kiireellä tehtävään pomppimiseen vertais.

En tiiä 120h menny 3vk, onko anonyymejä elite ongelmaisten tukiryhmää :eek:
Miten olet saanut hull damagea alukseen? Ilman suojia liikkeellä?
 
Onhan tämäkin sitten yhtä helvelvettiä. En sitten tajunnut ottaa repair limpettejä? (vai mitä ne onkaan) mukaan. Alus alkaa hajota kun pari kertaa keskittyminen häiriintynyt...

Matka ahdistus.JPG

Hyvän matkaa tonne jo menossa niin kannata varmaan kääntyy takaisinkaan. Käy sitten colonniassa tankkaamassa. :oops:

Orion nebula olis tarkotus käydä tsekkaamassa matkalla. (toivottavasti se nyt oli suht lähellä 5kly?)

Kun noita kartoittamattomia alueita merkkailee (kuseksii reviiriään) Nyt vielä pari kertaa laskeutunut tässä matkalla planeetalle/kuulle niin, aivan mahtavaa jos sitten kiireellä tehtävään pomppimiseen vertais.

En tiiä 120h menny 3vk, onko anonyymejä elite ongelmaisten tukiryhmää :eek:
Kuinka kaukana kuplasta tää on? Milla aluksella liikkeellä? Repair limpettejä kannattaa ottaa kahteen slottiin, silloin ne voi korjata myös toinen toista, yhdellä se temppu ei onnistu.
 
ASP Explorer ja riisuin sen (tietämättä mitä tein) ja ei shieldejä? :tup: Mut parannus kun edellisellä lähin matkaan niin ei ollutkaan virtaa kaikkiin elossapito järjestemiin ja sit se tukehtu :rofl:
 
ASP Explorer ja riisuin sen (tietämättä mitä tein) ja ei shieldejä? :tup: Mut parannus kun edellisellä lähin matkaan niin ei ollutkaan virtaa kaikkiin elossapito järjestemiin ja sit se tukehtu :rofl:

Nyt on kyllä sitä oikeaa pioneerihenkeä! Ite hinkutin exploraatio-alusta viikkokausia viimeisen päälle tikkiin ennen kuin lähdin reissuun.

Kuinka kaukana kuplasta tää on? Milla aluksella liikkeellä? Repair limpettejä kannattaa ottaa kahteen slottiin, silloin ne voi korjata myös toinen toista, yhdellä se temppu ei onnistu.

Tarkoitatko, että tarvii kaksi repair limpet controlleria? Olen kuvitellut, että (yhdellä) repair limpetillä korjataan hull, ja modulit korjataan amfulla.
 
Eikä tartte edes kahta AFMUa, sillä yhdelläkin pärjää aika helvetin pitkälle ja jos sattuukin sellanen epätodennäköinen skenaario että se ainoa Afmu menee nollille, niin rebootilla siihen saa prosentteja lisää.
 
Eikä tartte edes kahta AFMUa, sillä yhdelläkin pärjää aika helvetin pitkälle ja jos sattuukin sellanen epätodennäköinen skenaario että se ainoa Afmu menee nollille, niin rebootilla siihen saa prosentteja lisää.
Niin, se vielä. Olen kyllä kuullut siitä, mutta kun itse en ole vielä tehnyt näin, niin en osaa ottaa kantaa juuri tästä vaihtoehdosta.
 
Hmm.
mikäköhän nyt mättää? Nyt ei telakointi millekkään asemalle onnistu, kun ei saa kontaktia. "Out of range" on jatkuvasti näytöllä vaikka ajaisi 1-2km etäisyydelle asemasta, asema tähtäimessä aktiivisena. Telakointi harjoitustehtävä toimii. Olen hyppinyt järjestelmästä toiseen samoin tuloksin. Laskeutumislupaa ei tule, vain tuo out of range teksti. sama tilanne sekä open ja solo pelissä. Peli on asennettu uudelleen samoin tuloksin.

Tässä pelissä oppii aina jotain uutta. Esimerkiksi sen että sensorit kannattaa laittaa päälle korjauksen jälkeen :vihellys:. Nyt pääsin asemallekkin laskeutumaan.
 
Olen noita pohtinu mutta mitä olen noita videoita katellu niin toiminnot on kyllä paljon nopeampia kun painaa vaan napista. Toki, immersiohan siinä on kohdillaan. :)
 
Toiminnot tulee kyllä napeista nopeammin, se on totta. Kun pelailee harvemmin ja tikussa ei kovin montaa nappia, niin tuppaa aina unohtumaan noita toimintoja. Sitten pitää selailla vaikkapa cargo scooppia oikean näytön valikoista ja scooppailujen jälkeen laitella luukkua kiinni ennen kuin saa FSD:n päälle. Ja laskeutumisluvan pyyntöönkään ei ole suoraa shortcuttia, vaikka se aika pikaisesti nakuttelemalla lähteekin.

Ehkä juuri sellaista asioita helpottavaa ja nopeuttavaa vähemmällä muistamisella tästä haen. Ja toisihan tuo immersiota myös.

VoiceAtackilla on muutaman päivän ilmainen trial ja siihen voisi tiputtaa ilmaisen K.I.C.S:in profiileineen ja äänineen. Tuolla pääsisi testaamaan toimiiko itselle. Tuota K.I.C.S:iä ei tosin enää päivitetä.

Tulossa oleva ASTRA vaikuttaa mielenkiintoiselta.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on tuo voice pack, ostin aikanaan Q:n kettuilemaan, mutta pelailu on jäänyt taas vähemmälle. Kunhan räntää tulee niin saattaa taas innostua enemmän, mutta lyhyen testin aikana:
- Pientä säätöä että saa toimimaan, Voice attackin ja Eliten asennuspaikka ja hakemistot on oltava tiedossa ja controllien kanssa on pientä säätöä ollut ainakin aikaisemmissa versiossa. Tietyt asiat pitää tapatua tietyillä kontrolleilla. Oli kyllä minulle käytännössä oletuksia tai muutokset ei vaikuttaneet totuttuihin. Ohjeet löytyy kyllä kun ostat.
+ Toimii aika luotettavasti, osaa tulkita osittain jopa rallienglantia, mutta välilä ei
+ Landing gear up, yms muistaa, mutta komentoja on iso hatullinen ja ei niitä meinaa muistaa. Paperille raapusetlin tärkeimpiä, mutta seuraavaksi pitäsii vr lentää ja sitten ei näe apulappua :D Kaikkia komentoja ei ole dokumentoitu ja voit konffista niitä katsoa, mutta se on pitkä kuin nälkävuosi.
+ Way ahead K.I.C.S:iä, mutta sillä kikkailin hetken ja kyllästyin ja ostin tän.
+ Packit päivittyy ostamisen jälkeenkin. Mulle on tullut jo muutaman kerran.
- Tuo aktiivinen kiusa kilpailijalle.
+ Oikeesti ihan kovia nimiä tuolla ja kyllä se immersioa nostaa kun Q huutelee solvauksia ja sitten jos unohdat jotain oleellista kun lähestyt asemaa, niin kettuilee ja kysyy "siirretäänkö powerit kaikki suojille" ja yes vastauksella näin käy. Samoin voi laittaa päälle ominaisuuden joka alkaa höpistä juttuja kun lentelet ja mitään ei tapahdu. Sisältää paljon tietoa ja voi kysellä "kerro tästä nebulasta", mitä on insinöörit jne.
+/- Eli minusta ainoa negatiivinen on tuo kilpailijajuttu, muuten kannattaa. Lisäplussa siitä että voice attack tulee tutuksi ja sitä voi käyttää ihan missä vaan.
 
Pitkästä aikaa Eliteä ja meni kyllä ihan vihkoon illan pelailut.

Alkuun joku planeetan "tietokoneen" skannailu missio. Planeetalta löytyi pari tykkitornia ja näistä nyt ei ole aiemmin ollut harmia. Hyökkasin niiden kimppuun Cobralla ja parin läpilennon jälkeen aluskessa 16% hullia. Laskeuduin ja ajattelin tuhota autolla. Ajelin kohti basea ja tulee viesti, että alus hyökkayksen kohteena... no se tuhoutui heti ja päädyin vankilan kautta aluksen ostoon.

Sitten lähdin skannailemaan planeettoja. Kolmisen tuntia skannailua ja matkustin 6M€ datojen kanssa engin luokse. Tipahdin glidesta ja joku pelaaja ampui taivaalta kahdessa sekunnissa.

Ihan kuin muutenkin jotain olisi muuttunut. Jatkuvaa interdictionia vaikkei ole mitään lastia. Taisi muuten olla eka kerta kun kukaan CMDR hyökkää kimppuun. Varsinkin näin väsyneenä ketuttaa sen verran, että taidan siirtyä ensimmäistä kertaa pois openista.
 
Vasta 100 tuntia seikkailleelle tässä tulee kyllä jatkuvasti jotain uutta. Tänään törmäsin Science Megashippiin, mikä oli oudon vihreän sumun peitossa. Lähempää selvisi, että se oli liekeissä, ja siis todennäköisesti joutunut Thargoidien hyökkäyksen kohteeksi. Ihmettelin ja scannailin ja kohta pyysivät evakuointi apua. Piti sitten googlailla mistä kyse ja kävin hakemassa tarvittavat palikat alukseen. Heti kun aloitin evakoinnin, niin mestoille pärähti Thargoid alus. Alueella oli muitakin ihmisaluksia, joten ihmettelyn jälkeen en välittänyt Thargoidista vaan jatkoin evakuointia, tai no... sen opettelua :). Tuossa oli meinaan muutama scannaus ja eri limpetien käyttöä, mitkä ei ihan kovin sujuvasti meneet.

Jossain vaiheessa Thargoidi alkoi hillua ja alus jäätyi kokonaan, näytöt, hud yms katosi kokonaan. Hetken päästä kaikki palautui. Muutaman minuutin päästä se ilmeisesti suuttui, koska en huomannut mitään varoituksia ja olin palasina. Uusi yritys ja Thargoidi ilmestyi taas. Nyt olin yksin ja se seurasi ja ihmetteli samalla kun scannasin sen. Lähetti jotain droneja perään ja suojat alkoi huveta. Lähdin karkuun, suojat -> 18% ja eipä se FSD käynnisty kun Megashipin massa estää ja milloin hardpointit tai cargo scoop auki. Itse asiassa aika ärsyttävää, että FSD nappi ei automaattisesti sulje scooppia ja vedä aseita sisään. Alus palasiksi uudelleen. Sinne meni 2,5M pariin juuri hankituun A+D palikoituun ja engineerattuun AspX:iin :) Onneksi jemmassa on +30M, mutta ei tuota rahaa nyt huvikseen viitsisi Thargoideille syöttää.
 
Joinailes tuonne sigussa mainittuun Discordiin niin saat apua ja neuvoja "livenä". ;)
 
Onkohan Corvettesta tullut vielä mitään parempaa alusta yleiskäyttöön? Pitäis varmaan kaivaa oma viritetty versio pitkästä aikaa naftaliinista ja käyttää sitä pikku avaruuslenkillä :p

Toi uus explorausmeininki vaan sysäs mielenkiinnon pois pelistä ja sitä ei oo tullut hakattua sen koommin. Upea peli muuten kyllä!
 
September update putoaa ensi viikolla. Mitään sen ihmeellisempää contentia siinä ei ole muuta kun aloittelijoiden taipaleen helpotusta, mutta myös melko suuri muutos siihen miten esim paintjobeja ja muuta kosmetiikkaa hankitaan pelissä.

Jatkossa paintjobeja ei osteta enää Frontier Storesta, vaan ARX pisteillä joita saa esim pelaamalla peliä. Se miten nopeasti niitä kertyy ei ole vielä täysin tiedossa mutta niitä voi toki ostaa myös oikealla rahalla.
Eli käytännössä kosmetiikat ostetaan edelleen rahalla mutta väliin on työnnetty nuo ARXit:

Notice ARX and Frontier Points Conversion

Hello Commanders,

With the upcoming September Update we wanted to take a moment to explain some important information about the Frontier Store and ARX when they're introduced to the game.

Purchasing Cosmetics
  • ARX can be purchased, as well as earned by simply playing the game, to acquire Game Extras such as Paint Jobs, Ship Kits, Bobbleheads and more!
  • You will no longer be able to purchase Game Extras using current payment methods and instead will require ARX, available in a number of packs (below).
  • Prices for PC ARX packs (below) are as follows:
    • 5000 ARX - 2.99 GBP / 3.49 EUR / 3.99 USD
    • 8400 (+420 bonus) ARX - 4.99 GBP / 5.99 EUR / 6.99 USD (total ARX - 8,820)
    • 16,800 (+900 bonus) ARX - 9.99 GBP / 10.99 EUR / 12.99 USD (total ARX - 17,700)
    • 25,500 (+1,300 bonus) ARX - 14.99 GBP / 15.99 EUR / 18.99 USD (total ARX - 26,800)
    • 51,000 (+3,000 bonus) ARX - 29.99 GBP / 32.99 EUR / 39.99 USD (total ARX - 54,000)
    • 85,000 (+15,000 bonus) ARX - 49.99 GBP / 54.99 EUR / 59.99 USD (total ARX - 100,000)
  • Prices for console ARX packs may vary market to market based on platform specifications.

arxpackpricesgbp-png.142769
Frontier Points
  • When logging in after the September Update is released, any outstanding Frontier Point balance will be converted into ARX with the following transfer rate (based on the best value ARX package): 1 Frontier Point = 20 ARX
  • Commanders will also receive an email about this conversion.
Frontier Store Downtime
  • In order to prepare for these changes, the PC, Xbox One and PlayStation 4 Frontier Store will be offline from 16 September at 07:00 (UTC) and go live when the September Update has been deployed.
If you have any questions about ARX, please let us know below or consult or FAQ available here.

FAQ:

ANNOUNCEMENT ARX FAQ

ARX FAQ

This is a preliminary FAQ based on our Lavecon reveal. Please check back for more details as it is updated.
Updated 10/07/2019

What are ARX?
ARX are a new currency, replacing Frontier Points, being introduced to Elite Dangerous in the September Update and can be used to purchase Game Extras, such as Paint Jobs, Ship Kits, Bobbleheads and more!

What are ARX in lore terms? How does it fit into the galaxy?
ARX is an alternative currency created and regulated by the Bank of Zaonce.

How do I get ARX?
ARX can be earned by simply playing the game! We won't ask commanders to change how they play, simply being an active player and engaging with the game is all that's required. Additionally, players are also able to purchase packages of ARX through the platforms' respective stores (Frontier Store, Steam, PlayStation Store and Xbox Marketplace).

What can I spend ARX on?
As mentioned above, ARX can be spent on Game Extras such as Paint Jobs, Ship Kits, Bobbleheads and more!

Can I gift ARX, or Game Extras purchased with ARX, to another player?
At this time, it will not be possible to gift ARXor Game Extras (purchased with ARX) to other players.

Will ARX replace Frontier Points?
Yes, ARX will replace Frontier Points and players who have any outstanding balance of Frontier Points will have them converted into ARX appropriately.

Will ARX replace Credits?
Nope! ARX will not replace Credits, nor are Credits purchasable.

Can I spend ARX on in-game items, such as commodities and materials?
No, ARX are only spent on Game Extras (such as Paint Jobs, Ship Kits, Bobbleheads and more!).

Will the rewards for missions change because of ARX?
No, rewards from missions will not be adjusted with the introduction of ARX.

Do I need Xbox Live Gold or PlayStation Plus to earn of purchase ARX on console?
You will not require either Xbox Live Gold or PlayStation Plus to earn or purchase ARX in Elite Dangerous.

Is Elite Dangerous going free-to-play?
No, we currently have no plans to change Elite Dangerous over to a free-to-play model.

Will the team be doing anything to improve the quality of Paint Jobs/Ship Kits?
Actually, yes! We've been making improvements to the Paint Job render system over the course of this year. New Paint Jobs will all use this improved system, meaning we are able to offer sharper, more detailed paint schemes than ever before. Furthermore, we are working through our back catalog to update Paint Jobs we feel could benefit from a touch up.


Community Questions

Leut said:
I have 20 weeks of playtime. Will that get me anything or do we have to earn them as we play AFTER the update
With the introduction of ARX we will not be retroactively awarding players with ARX for any playtime prior to the September Update.

Vasco Sapien said:
Will the current front store option remain? buy direct, no ARX points?
On the Frontier Store, you will need to purchase ARX packs before being able to use them to purchase any Game Extras/Cosmetics. You will not be able to use real-world currency to purchase Game Extras.

RedPaintedPaw said:
A minor hope is that with the release of the in-game shop (IGS?) you guys will also be adding a whole bunch of new kits, skins, bobbles and the like.
We will continue to release Game Extras as per usual.

Bard Voronwe said:
Will we be able to buy ARX using credits?
You will not be able to to buy ARX using credits.

Mephane said:
Will it still be possible to purchase paintjobs etc. directly with money?
ARX will be the only accepted currency for Game Extras/Cosmetics once the update goes live.

Valorin said:
Will I be able to purchase exactly the amount of ARX I need to purchase the cosmetic I want, or will it come in packages, which means I have either too little or a leftover?
ARX will only be available in packs and then added to your account total. Once a purchase has been made, you can use the leftovers towards another purchase, or save them and wait for your earned ARX to top you up.

swiftsure said:
Would we be able to purchase an extra Commander slot (on PC) with ARX (I have seen other games do this)?
We do not currently have any plans to increase the number of Commander slots.

Crimson Kaim said:
Q: It is stated that ARX is earned by "playing the game" (and that there will be a weekly limit for ARX being earned). Looking at the PvP playstyle, it has always been excluded from many gameplay mechanics such as BGS influence, PowerPlay, Engineers and much more. Namely destroying player ships is handled completely different from destroying NPC ships (Bounty Hunting PvE). For example, destroyed player ships don't drop materials and 30 merits.
Will the playstyle PvP be excluded as well from earning ARX in the september update?
We'll have more info about how to earn ARX in-game closer to the launch of the September Update. Rest assured, we'll be taking into account all the different playstyles Commanders have when making any final decisions.

Jack Schitt said:
if we apply newly bought skins while "out in the black", will we also have the option to refresh the wear and tear or will this be something that's still limited to station services?
When equipping a new Paint Job whilst "out in the black" your current wear and tear will remain at its current level. Refreshing the wear and tear will be limited to Station Services as normal.

Dusk118 said:
I've purchased a number of bundles just so I could use single paint jobs. Will it be possible to sell paint jobs I don't want for an appropriate amount of ARX, or am I permanently stuck with them?
No, it will not be possible to sell Game Extras for ARX.

xzanfr said:
1. Can you use real currency (£'s via paypal etc) to buy things such as t-shirts, mugs & copies of the game (I/e physical items that can be delivered to your home) or will you need to buy ARX first?
2. Will you still be able to buy cosmetics (ship kits etc) with real currency (£'s etc) or are they only available via ARX?
ARX will only be used for Game Extras/Cosmetics. So, all merchandise, games and DLC will continue to use real-world currency.

ARX will be bought from the relevant PC, Xbox One, and PS4 platform storefronts. Providing they're purchased for the same Commander account, your ARX will be credited to your account. With ARX, you will be able to purchase Game Extras/Cosmetics in-game or from a dedicated webstore, which we will have more information on in the future

picommander said:
Will ARX be linked to certain ingame activities/achievements like e.g. certain amounts of credits gained or systems scanned (either by number or accumulated credits)? This almost sounds like a silly question, cause if the answer is no all what's left is the sheer ingame time that generates ARX. I really hope not as that would be the point where I'd seriously consider to uninstall.
We will release more information on how you can obtain ARX in-game closer to the release of the September Update.
 
Vasta 100 tuntia seikkailleelle tässä tulee kyllä jatkuvasti jotain uutta. Tänään törmäsin Science Megashippiin, mikä oli oudon vihreän sumun peitossa. Lähempää selvisi, että se oli liekeissä, ja siis todennäköisesti joutunut Thargoidien hyökkäyksen kohteeksi. Ihmettelin ja scannailin ja kohta pyysivät evakuointi apua. Piti sitten googlailla mistä kyse ja kävin hakemassa tarvittavat palikat alukseen. Heti kun aloitin evakoinnin, niin mestoille pärähti Thargoid alus. Alueella oli muitakin ihmisaluksia, joten ihmettelyn jälkeen en välittänyt Thargoidista vaan jatkoin evakuointia, tai no... sen opettelua :). Tuossa oli meinaan muutama scannaus ja eri limpetien käyttöä, mitkä ei ihan kovin sujuvasti meneet.

Jossain vaiheessa Thargoidi alkoi hillua ja alus jäätyi kokonaan, näytöt, hud yms katosi kokonaan. Hetken päästä kaikki palautui. Muutaman minuutin päästä se ilmeisesti suuttui, koska en huomannut mitään varoituksia ja olin palasina. Uusi yritys ja Thargoidi ilmestyi taas. Nyt olin yksin ja se seurasi ja ihmetteli samalla kun scannasin sen. Lähetti jotain droneja perään ja suojat alkoi huveta. Lähdin karkuun, suojat -> 18% ja eipä se FSD käynnisty kun Megashipin massa estää ja milloin hardpointit tai cargo scoop auki. Itse asiassa aika ärsyttävää, että FSD nappi ei automaattisesti sulje scooppia ja vedä aseita sisään. Alus palasiksi uudelleen. Sinne meni 2,5M pariin juuri hankituun A+D palikoituun ja engineerattuun AspX:iin :) Onneksi jemmassa on +30M, mutta ei tuota rahaa nyt huvikseen viitsisi Thargoideille syöttää.

Just näiden juttujen takia tätä peliä pelataan :tup:
 
Engineerit on September päivityksen jäljiltä rikki. Itselläni, ja monella muulla, engineerin craftaus valikko jää staattiseksi ja mikään ei liiku. Sieltä ei myöskään pääse pois basen muihin toimintoihin tai että saisi lähdettyä asemalta. Aluksen näytöt 1-4 pelaa kyllä ok. Itse pääsin pois jumissa olevasta Engineer valikosta aseman päävalikkoon käymällä aluksen oikealla puolella (4) valikoissa ja sieltä Engineers valikossa.

Joitain juttuja oli muuttunut. Mm. pää thrusterien työnnön suunnan (eteen/taakse) näkee nyt suoraa tutkan oikealta puolen speed indicatorista. Palkissa on nyt suuntanuolet, aiemmin vain viivat. Itselle hyvä uudistus, kun tikun kaasussa ei ole mitää (mekaanista) indikaattoria siitä koska ollaan nollassa. Galaxy mapissa oli jotain uusia juttuja myös, aurinkokuntien kohdalla oli uusia ikoneja ja niistä sai enemmän infoa. En ehtinyt tarkemmin katsoa että mitä.

Hommasin AspX:n kylkeen Vulturen. Aika paljon opettelemista tuossa dog fightissa, kun tuntuu ettei pääse minkään aluksen perään. Samaa ohilentoa ja ympyrän pyörimistä kuin dog fight AspX:llä. NPC:n paremmat pilotit pyörii kuin väkkärät ympärillä, oli kiulu mikä hyvänsä. Vulture on A specattu Bi-Weave shieldeillä. Aseina gimbal pulset. Engineerausta vähän. Pulseissa efficient weaponia ja Distributorissa latausnopeutta pankin kustannuksella. Koitin fiksattua pulsea ja multi cannoneita myös. Fiksatulla ei oikeen osu ja multista loppuu kudit, kun ei ole liikaa ylimääräistä syntetisointi matskuakaan vielä. Käännyn kaasun sinisellä alueella ja bindasin tikun nappiin FA OFF holdilla. Silti hakusessa se perään pääsy. Kyllä ne vihut lopulta kuolee, mutta kestää heikompiakin vastaan suht pitkään. Kaippa tuo vaan vaatii paljon reeniä.

Fed rankki on liutenant ja lähinnä Eliteä on Exploraus, 28% Ranger. Fediä grindasin, jotta pääsee SOLiin, mikä vielä käymättä ja Elite kiinnostaa jotta voi ihmetellä Founders Worldin. Pelatessahan nuo tulee ja isommalla aluksella varsinkin tuo Fed ja muut factiot nopeammin. Seuraavaksi voisi testata Opal mainausta.
 
Viimeksi muokattu:
Engineerit on September päivityksen jäljiltä rikki. Itselläni, ja monella muulla, engineerin craftaus valikko jää staattiseksi ja mikään ei liiku. Sieltä ei myöskään pääse pois basen muihin toimintoihin tai että saisi lähdettyä asemalta. Aluksen näytöt 1-4 pelaa kyllä ok. Itse pääsin pois jumissa olevasta Engineer valikosta aseman päävalikkoon käymällä aluksen oikealla puolella (4) valikoissa ja sieltä Engineers valikossa.

Joitain juttuja oli muuttunut. Mm. pää thrusterien työnnön suunnan (eteen/taakse) näkee nyt suoraa tutkan oikealta puolen speed indicatorista. Palkissa on nyt suuntanuolet, aiemmin vain viivat. Itselle hyvä uudistus, kun tikun kaasussa ei ole mitää (mekaanista) indikaattoria siitä koska ollaan nollassa. Galaxy mapissa oli jotain uusia juttuja myös, aurinkokuntien kohdalla oli uusia ikoneja ja niistä sai enemmän infoa. En ehtinyt tarkemmin katsoa että mitä.

Hommasin AspX:n kylkeen Vulturen. Aika paljon opettelemista tuossa dog fightissa, kun tuntuu ettei pääse minkään aluksen perään. Samaa ohilentoa ja ympyrän pyörimistä kuin dog fight AspX:llä. NPC:n paremmat pilotit pyörii kuin väkkärät ympärillä, oli kiulu mikä hyvänsä. Vulture on A specattu Bi-Weave shieldeillä. Aseina gimbal pulset. Engineerausta vähän. Pulseissa efficient weaponia ja Distributorissa latausnopeutta pankin kustannuksella. Koitin fiksattua pulsea ja multi cannoneita myös. Fiksatulla ei oikeen osu ja multista loppuu kudit, kun ei ole liikaa ylimääräistä syntetisointi matskuakaan vielä. Käännyn kaasun sinisellä alueella ja bindasin tikun nappiin FA OFF holdilla. Silti hakusessa se perään pääsy. Kyllä ne vihut lopulta kuolee, mutta kestää heikompiakin vastaan suht pitkään. Kaippa tuo vaan vaatii paljon reeniä.

Fed rankki on liutenant ja lähinnä Eliteä on Exploraus, 28% Ranger. Fediä grindasin, jotta pääsee SOLiin, mikä vielä käymättä ja Elite kiinnostaa jotta voi ihmetellä Founders Worldin. Pelatessahan nuo tulee ja isommalla aluksella varsinkin tuo Fed ja muut factiot nopeammin. Seuraavaksi voisi testata Opal mainausta.
Core mainauksella se elite taitaa tosiaan napsahtaa suht helpolla. Toki toinen on se road to riches mutta combat eliteen joutunee edelleen näkemään hiukan vaivaa. Itse huomasin eilen että Chloe Sedesin tukikohta oli kokonaan hävinnyt.
 
Joo siellon parit bugit vielä:

Notice September Update - Known Issues

Hello Commanders,

We wanted to give you a quick overview of some of the current known issues pertaining to the September Update. Please note that this isn’t an exhaustive list and may be updated over time.

As always, any issues and bugs you encounter should be reported via the Issue Tracker with as many details provided as possible.

We are currently investigating the following:
Fixed:
Next steps:

We are investigating the issues above and hope to have a number of these fixed as soon as possible. We’ll keep this thread updated when more information is available.

Thank you for your understanding and continued patience!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 693
Viestejä
4 496 103
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom