Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota guardian hull reinforcementtia mietein, kun sanoit että sillä saa caustic defenseä. Se 5% ei kyl kuulostanut isolta, mutta pitää laskeskella onko se parempi kuin ingenjöörattu moduli. Toi guardian shield reinforcmentti on monimutkaisempi valinta, koska se vie sitten hull reinforcementin paikan. Kumpi on sit parempi.Ei kun pidä se shutdown field neutralizer, opettele vaan käyttämään sitä. Hull reinforcementtia lisää ja ainakin yksi module reinforcement. Samaten kannattaa laittaa guardian shield reinforcement. Täysin modattu conda alkaa sitten tarvitsemaan G4-tason overcharged power planttia kun guardian reinforcementit imaisevat kaikki virtaa ihan kohtalaisesti.
Fighter on hyvä, se toimii damage sinkkinä ja hämää swarmia. Sanoisin että pidä Xeno scannerikin, kyllä sitä sydäntä silti kannattaa targetoida ja kaikilta ei-ihan-iholla etäisyyksiltä on helpompi saada enemmän shardeja kohteeseen, kun sillä saa ennakon helpommin kohdilleen.
Juu, hit pointit maksimiin ja resistancet unholaan. Kaikki shield boosterit on lvl5 heavy duty + super cap. Hull reiforcementit sitten lvl5 heavy duty + deep platingHeavy duty shield boostereita ja reinforced shield - ei finesseä, vaan mahdollisimman "kova leuka" sille alukselle, samalla kun tekee siitä jäätävän otsalla pukkaajan niiden shard cannonien kanssa.
Tämä olikin ollut jo muutaman vuoden pelikirjastossa, kunnes muutama viikko sitten jaksoin alkaa jossain määrin tähänkin syventymään. Ja ai että kun on vienyt mennessään! Kaikessa mennään lähinnä yritys/erehdys -linjalla, mutta hauskaahan tämä uuden oppiminen on. xbox-ohjaimella kun on saanut asetukset kuntoon niin sujuu ainakin kohtuullisesti. Lähinnä kiertelen galaksia ja kartoittelen uusia kohteita, eikä hajuakaan mitä tässä pitäisi/kannattaisi tehdä.
Tämä olikin ollut jo muutaman vuoden pelikirjastossa, kunnes muutama viikko sitten jaksoin alkaa jossain määrin tähänkin syventymään. Ja ai että kun on vienyt mennessään! Kaikessa mennään lähinnä yritys/erehdys -linjalla, mutta hauskaahan tämä uuden oppiminen on. xbox-ohjaimella kun on saanut asetukset kuntoon niin sujuu ainakin kohtuullisesti. Lähinnä kiertelen galaksia ja kartoittelen uusia kohteita, eikä hajuakaan mitä tässä pitäisi/kannattaisi tehdä.
Onko tässä oikeasti wingissä lentäminen näin saatanan kankeaa? Automaattista komentajan seuraamista ei saa päälle (tyyliin EVE) vaan itse pitää räpeltää jatkuvasti navigointia että edes jollain tavalla kestää mukana?
sain ostettua anacondan ja core modulit alkaa olemaan lähes a ratea.
engineerausta lv3 frameshift ja 2multicannonii.
nyt Ana hyppää yli 20j (oli joku 17j)
nyt pitäisi löytää engineeri, joka tarjoo laser aseisiin lisäbuustia. mistäs tämän aktivoisi?
anacondasta nyyppä arvio toimii hyvin rahtarina yli 300t lastia mahtuu ja tarvittaessa ampuu takaisin. itte oon vaan sitä mieltä että Python toimii silti mielekkäämmin tässä homassa. ana on jäykkä kulkemaan eikä kulje kovaa. kolistelee suurimman osan asemalle sisääntuloista. Jos esim ruuma rosvo yllättää harvoin olen saanut analla kaveria alas koska tämä lähtee karkuun. tällä ei saa edes rosvoja alas kun niiin hidas..
summasummarum ei oikee mikään alus tunnu olevan ylitse muiden kaikki on jonkun kompromissi. tässä ei tekijät mieti peli iloa.. miksi rosvon pitää edes päästä lähtemään karkuun?? peli iloa soisi että sä saat ampua sen rosvon, jos tulee päälle kerran. tällänen inhorealisimi peli. se rosvo on vaaan tekoäly scripti ei sen tunteista tarvii välittää!? ainii jotkut tykkää tämä oli vain yksi mielipide.
Voisihan sitä, linkki ei vaan toimi, kun hostille ei löydy IP-osoitetta nimipalvelusta. Saisiko Discordin suoran invi-linkin?@Flogestonikin vaan tuonne sigun Discordiin sitten jutustelemaan.
Voisihan sitä, linkki ei vaan toimi, kun hostille ei löydy IP-osoitetta nimipalvelusta. Saisiko Discordin suoran invi-linkin?
Åitää itekii eksyy diskoo ku taas palailemas eliten pariin
Greetings Commanders,
We're thrilled to announce that the first look at the upcoming Fleet Carrier update will be coming to your screens on Thursday, 2 April! Lead Server Developer, Dav Stott, and Game Designer, Luke Betterton, will join us on a special video to talk us through what these vast vessels are and how they'll be shaking up the galaxy!
Since the initial reveal of Fleet Carriers, we've examined the concept of predefined load-outs and decided to invest additional time to ensure that fleet carriers offer the same level of flexibility and customization as other ships within Elite Dangerous. We've done this by adding more loadout options to make your carrier unique, and allow for player-to-player interaction like you've never seen before in Elite Dangerous!
Squirming in your cockpit chair wanting to know more details? Here is some key information on Fleet Carriers - but for the entire content reveal, tune in to our Pre-Recorded Stream on YouTube, on 2 April at 18:00 (UTC). Although we won't be live, our team will be there in the chat to answer any questions that you may have.
As it currently stands, we're aiming to launch the Fleet Carriers update in June and will be calling all commanders to experience Fleet Carriers (as both visitors and owners) in two upcoming public betas before the update is live! The first beta will begin on 7 April for PC only, and the second beta which will be launched on PC, Xbox and PlayStation, will take place in May. Please note that there is a chance that these time frames may change slightly in the coming weeks, but we'll keep you up to date on the specific times, dates and instructions.
- One of your most frequent questions about Fleet Carriers was: How much do they cost? Fleet Carriers will be a lucrative investment, costing 5,000,000,000cr at launch.
- Fleet Carriers are individually owned and feature 16 landing pads (of varying sizes) for other players to dock at.
- Fleet Carriers use a new fuel, Tritium, to jump from system to system.
- Fleet Carriers have a max jump range of 500LY at one time, with the ability to jump whenever the owner wants, however, they will have a build up and cool down period between jumps.
- You can manage your carrier's finances by setting tariffs and adjusting the buying and selling prices for commodities traded in it's market.
See you there, Commanders.
Tuli ostettua Thrustmaster t-16000m ilotikku ja sen jälkeen Elite Dangerous kun se sattui olemaan alennuksessa.
Aikamoista hapuilua kyllä aloitus ollut, eikä se auta yhtään että vastaan tuli jo aika ikäviä bugeja kuten se ettei outpostille laskeutuminen toiminut kuin vasta koko pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Pitää kai tässä alkaa grindaamaan missioneita ja katsella että mikä pelityyli maistuu parhaiten.
Hyvin peli kuitenkin pyörii 3840x1600 resoilla. Huushollista löytyisi vielä VR-vehkeet (Lenovo Explorer) jota pitää testata kunhan edes jotenkuten on onnistunut tutustumaan peliin.
Ei tullut lähestyessä radion kautta niitä normaaleja viestittelyä asemalta ja kaikki oli tyhjää (ei liikennettä yms.). Netistä löytyi että tuo on bugi mikä ilmenee joillain outposteilla.Miksei onnistunu laskeutuminen? Jos peli ilmoitti että "landing permission denied" niin sillon on vaan aseman pädit täynnä ja pitää odotella hetki.
Yamiksin yhteenveto tuosta Fleet CarrieristaFleet carriereista infoa:
ANNOUNCEMENT - Fleet Carriers - Content Reveal Announcement
Greetings Commanders, We're thrilled to announce that the first look at the upcoming Fleet Carrier update will be coming to your screens on Thursday, 2 April! Lead Server Developer, Dav Stott, and Game Designer, Luke Betterton, will join us on a special video to talk us through what these vast...forums.frontier.co.uk
Tl;dr
- hinta 5 miljardia
- 16 landing padia
- jump range 500ly kerrallaan
- voit säätää carrierin marketin commodityjen hinnan itse
- PC julkinen betatesti alkaa 7. huhtikuuta, toinen beta jossa myös konsolit joskus toukokuussa
- reveal stream 2. huhtikuuta
Kannattaa vaihtaa yksinpeliin jos nyt monipeli käytössä. Sama vika oli itselläkin alussa, pari vuotta sitten.Tuli ostettua Thrustmaster t-16000m ilotikku ja sen jälkeen Elite Dangerous kun se sattui olemaan alennuksessa.
Aikamoista hapuilua kyllä aloitus ollut, eikä se auta yhtään että vastaan tuli jo aika ikäviä bugeja kuten se ettei outpostille laskeutuminen toiminut kuin vasta koko pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Pitää kai tässä alkaa grindaamaan missioneita ja katsella että mikä pelityyli maistuu parhaiten.
Hyvin peli kuitenkin pyörii 3840x1600 resoilla. Huushollista löytyisi vielä VR-vehkeet (Lenovo Explorer) jota pitää testata kunhan edes jotenkuten on onnistunut tutustumaan peliin.
Öööh.... siis mitä ihmettä tämä on?
Perus Type-6 tuhnullakin saa vedettyä 600,000 voittoa per reissu, eikä tarvitse tehdä kuin yksi hyppy suuntaansa (9.20 ly !!!!!!). Vaikka voittoa ei toiseen suuntaan saa yhtään (100Cr/tonni) niin tuolla saa silti hetkessä rahat kasaan isompaankin alukseen.
EDIT: Pienellä optimoinnilla sai matkan rutistettua noin 9.20 ly + 730 ls pituiseksi per kierros. Turha mennä Riess Hubille asti kun 103 ls päässä on lähin satelliitti-asema.
Parempi olo avaruudessa kuin auto- tai lentosimuissa.Alkanut tämä peli kiinnostamaan viimeistään nyt rift S oston myötä. Hieman vain mietityttää miten pää kestää sitä avaruudessa lentelyä. Kokemusta ainoastaan HL Alyxistä ja siinäkin tulee huonoa oloa jos käyttää muuta kuin teleport liikkumista. Tosin olen huomannut, että alkanut myös hieman tottumaan siihen VR maailmaan. Onko kokemuksia?
Huomattavasti vähemmän pahoinvointia aiheuttava peli kuin esimerkiksi War Thunder (lentosimu/arcademaista lentokonemättöä).Alkanut tämä peli kiinnostamaan viimeistään nyt rift S oston myötä. Hieman vain mietityttää miten pää kestää sitä avaruudessa lentelyä. Kokemusta ainoastaan HL Alyxistä ja siinäkin tulee huonoa oloa jos käyttää muuta kuin teleport liikkumista. Tosin olen huomannut, että alkanut myös hieman tottumaan siihen VR maailmaan. Onko kokemuksia?
+ ratti ja polkimet.Joystick/Hotas/hiiri/näppis
Jos Dark Souls on mahdollista pelata läpi Guitar Hero ohjaimella niin luulisi että avaruuslentelykin sillä onnistuu.+ ratti ja polkimet.
En mä sillä tavalla tarkoittanut ))) mönkijä on hyvää ajaa elitissä ratilla ja polkimella, itella just sellainen viritys, vr lasit, hotas, ratti ja polkimet. Polkimista on aluksessakin hyötyä.Jos Dark Souls on mahdollista pelata läpi Guitar Hero ohjaimella niin luulisi että avaruuslentelykin sillä onnistuu.
Voi olla jokseenkin haasteellista Elite VR lasitpäässä ja Guitar Hero ohjain kädessäJos Dark Souls on mahdollista pelata läpi Guitar Hero ohjaimella niin luulisi että avaruuslentelykin sillä onnistuu.
Tuli opeteltua Deep Core mainauksen salat Keelbackilla.
Harmiksi vain database-tiedot hyvistä myyntipaikoista olivat vanhentuneet (alle päivässä) ja myyntihinta oli puolet odotetusta,: 250k/t
Pitää kai nyt illasta yrittää uudestaan 500k/t myyntihinnalla kun aivan vieressä on sellainen myyntipaikka, ja mainauksen pitäisi olla nyt huomattavasti nopeampaa kun tietää miltä "motherload" asteroidit näyttää.
EDDB ja inara juurikin kyseessä, hinnat olivat aivan erilaiset vaikka päivitys oli tullut hintaan alle vuorokausi sitten.Inara tai EDDB haltuun, sieltä löytää tuoreimmat hintatiedot, joskin niiden päivittyminen on täysin pelaajien varassa joten eivät ole välttämättä 100% tarkkoja.
Jos sattuukin sitten että tarjolla on vaan jotain roskahintoja niin log out ja tarkistaa hintoja uudelleen parin tunnin päästä.
EDDB ja inara juurikin kyseessä, hinnat olivat aivan erilaiset vaikka päivitys oli tullut hintaan alle vuorokausi sitten.
No ei todellakaan ole yhtä helppoa.No eipä niitä 3rd party softia ja sivustoja ollukaan 5 vuotta sitten kun peli julkaistiin. Aluksen rakentelu oli ihan yhtä helppoa kuin noiden softien kanssa, ei nuo muuta yhtään mitään sen osalta, muuten kuin että nyt voit tehdä "ostoslistan" etukäteen siitä mitä haluat.
Kyllähän peli kertoo mitä moduulit tekee, ei se nyt ihan niin arpapeliä ole. Insinöörejähän ei tosin tullukaan peliin vasta kun reilu 3 vuotta sitten.