Elite: Dangerous

Heavy duty shield boostereita ja reinforced shield - ei finesseä, vaan mahdollisimman "kova leuka" sille alukselle, samalla kun tekee siitä jäätävän otsalla pukkaajan niiden shard cannonien kanssa.
 
Ei kun pidä se shutdown field neutralizer, opettele vaan käyttämään sitä. Hull reinforcementtia lisää ja ainakin yksi module reinforcement. Samaten kannattaa laittaa guardian shield reinforcement. Täysin modattu conda alkaa sitten tarvitsemaan G4-tason overcharged power planttia kun guardian reinforcementit imaisevat kaikki virtaa ihan kohtalaisesti.

Fighter on hyvä, se toimii damage sinkkinä ja hämää swarmia. Sanoisin että pidä Xeno scannerikin, kyllä sitä sydäntä silti kannattaa targetoida ja kaikilta ei-ihan-iholla etäisyyksiltä on helpompi saada enemmän shardeja kohteeseen, kun sillä saa ennakon helpommin kohdilleen.
Tuota guardian hull reinforcementtia mietein, kun sanoit että sillä saa caustic defenseä. Se 5% ei kyl kuulostanut isolta, mutta pitää laskeskella onko se parempi kuin ingenjöörattu moduli. Toi guardian shield reinforcmentti on monimutkaisempi valinta, koska se vie sitten hull reinforcementin paikan. Kumpi on sit parempi.
Aikaisemin järkeilin, että niitä vois käyttää jossain perus ihmisiä vastaan tuunatussa aluksessa jos on engineerattu shied boosterit maximi resistancelle.

Heavy duty shield boostereita ja reinforced shield - ei finesseä, vaan mahdollisimman "kova leuka" sille alukselle, samalla kun tekee siitä jäätävän otsalla pukkaajan niiden shard cannonien kanssa.
Juu, hit pointit maksimiin ja resistancet unholaan. Kaikki shield boosterit on lvl5 heavy duty + super cap. Hull reiforcementit sitten lvl5 heavy duty + deep plating

Mut joo..eiköhän tää homma oo operoinnista nyt kiinni, eikä pienestä lisä viilauksesta. Ja aika kaukana ollaan mun alkuperäisestä kysymyksestä mistä keskustelu lähti o_O
Joka oli pelin asetukset. Siitä tulikin mieleen, että saako esim. tota shutdown field neutralizeriä bindattua mihinkään nappiin? En o löytänyt asetuksista, mutta se on semmonen suo että sinne hukkuu helposti.
 
En ole neutralizerille suoraa bindausta löytänyt. Itselläni on firegroup 1:ssä shardit pareittain, fg 2:ssa neutralizeri ja fragit sekä fg3:ssa neutralizeri ja xeno scanneri. Siten neutralizeri löytyy aina primary firestä kunhan vaan vaihtaa pois kurmotus-groupista. Eikä ole niin väliä tökkääkö kerran vai pari sitä next firegroup-nappia. Heatsinkit ja SCB:n saa omiin bindauksiinsa, joten niille ei tarvitse firegrouppeja uhrata.
 
Onkos täällä kukaan tehnyt tai tilannut hotas-telineitä tuoliin? Itse vähän mietiskelen noita, kun ensi palkasta pitää varmaan hotas ostaa, mutta pöytätasolla ne jäisivät liian korkealle ollakseen mukavat. Monstertech tekee siistiä bundlea Ikean Markus-tuoliin, mutta suolaiseen hintaan: Chair Mount Set IKEA Markus – MONSTERTECH

Googlailu toi vastaan myös diy-rakennelmia vesa-kiinnikkeistä. Nämä tälläiset olisi budjettiin paremmin sopivia ratkaisuja, mutta en millään tahdo löytää Suomeen toimittavia kauppoja näistä tai vastaavista kiinnikkeistä.
VESA HOTAS mounts for IKEA Markus chair PRO SIGNAL Tilting TV Bracket Pole Mount
Imgur Joku vähän isompi varsi

Kokemuksia, ideoita, ratkaisuja millä hotasin saisi tuoliin kivasti?
 
Discordissa jengillä on ollu noita suunnitelmia paljonkin, mutta yleisesti porukka on tainnu sitten päätyä valmiisiin ratkaisuihin. Aika harva noita tuolitelineitä on jaksanu rakennella tietääkseni.
Tunnetuin varmaan Monstertechin suolaisen hintainen tellinki Chair Mounts – MONSTERTECH

Tuo Ikea Markus DIY teline vaikuttaa kyllä aika pätevältä. :think:
 
Tämä olikin ollut jo muutaman vuoden pelikirjastossa, kunnes muutama viikko sitten jaksoin alkaa jossain määrin tähänkin syventymään. Ja ai että kun on vienyt mennessään! Kaikessa mennään lähinnä yritys/erehdys -linjalla, mutta hauskaahan tämä uuden oppiminen on. xbox-ohjaimella kun on saanut asetukset kuntoon niin sujuu ainakin kohtuullisesti. Lähinnä kiertelen galaksia ja kartoittelen uusia kohteita, eikä hajuakaan mitä tässä pitäisi/kannattaisi tehdä.
 
Tämä olikin ollut jo muutaman vuoden pelikirjastossa, kunnes muutama viikko sitten jaksoin alkaa jossain määrin tähänkin syventymään. Ja ai että kun on vienyt mennessään! Kaikessa mennään lähinnä yritys/erehdys -linjalla, mutta hauskaahan tämä uuden oppiminen on. xbox-ohjaimella kun on saanut asetukset kuntoon niin sujuu ainakin kohtuullisesti. Lähinnä kiertelen galaksia ja kartoittelen uusia kohteita, eikä hajuakaan mitä tässä pitäisi/kannattaisi tehdä.

"Blaze your own trail".
Elite vaatii pienen ropettajan että tästä saa jotain irti, kun mitään juonta tai tarinaa ei ole. Asetat itsellesi tavoitteet ja pyrit niihin, sillä periaatteella olen ite menny noin 4000 tuntia. Toki on tullu käytyä paljon porukkareissuilla ja ne onkin ollu pelin parasta antia näin exploorausta harrastavalle. :)
Sigusta Elite Discoon juttelemaan. ;)
 
Tämä olikin ollut jo muutaman vuoden pelikirjastossa, kunnes muutama viikko sitten jaksoin alkaa jossain määrin tähänkin syventymään. Ja ai että kun on vienyt mennessään! Kaikessa mennään lähinnä yritys/erehdys -linjalla, mutta hauskaahan tämä uuden oppiminen on. xbox-ohjaimella kun on saanut asetukset kuntoon niin sujuu ainakin kohtuullisesti. Lähinnä kiertelen galaksia ja kartoittelen uusia kohteita, eikä hajuakaan mitä tässä pitäisi/kannattaisi tehdä.

Asetin itselleni tavoitteen grindata corvette ja rahaa. Kun sain ne niin en oo enää keksinyt mitään mielekästä puuhaa muuta kuin kännissä lentely ja pataan ottaminen :beye::lol:

Ja lentotunteja rapiat 100 alla.
 
Onko tässä oikeasti wingissä lentäminen näin saatanan kankeaa? Automaattista komentajan seuraamista ei saa päälle (tyyliin EVE) vaan itse pitää räpeltää jatkuvasti navigointia että edes jollain tavalla kestää mukana?
 
Onko tässä oikeasti wingissä lentäminen näin saatanan kankeaa? Automaattista komentajan seuraamista ei saa päälle (tyyliin EVE) vaan itse pitää räpeltää jatkuvasti navigointia että edes jollain tavalla kestää mukana?

Hyperjumpit saa kyllä lukittua wing leaderiin wingman nav lockin avulla ja alukset hyppää automaagisesti, mutta normiavaruudessa tai supercruisessa lentäminen tapahtuu omillaan.
 
sain ostettua anacondan ja core modulit alkaa olemaan lähes a ratea.
engineerausta lv3 frameshift ja 2multicannonii.
nyt Ana hyppää yli 20j (oli joku 17j)
nyt pitäisi löytää engineeri, joka tarjoo laser aseisiin lisäbuustia. mistäs tämän aktivoisi?

anacondasta nyyppä arvio toimii hyvin rahtarina yli 300t lastia mahtuu ja tarvittaessa ampuu takaisin. itte oon vaan sitä mieltä että Python toimii silti mielekkäämmin tässä homassa. ana on jäykkä kulkemaan eikä kulje kovaa. kolistelee suurimman osan asemalle sisääntuloista. Jos esim ruuma rosvo yllättää harvoin olen saanut analla kaveria alas koska tämä lähtee karkuun. tällä ei saa edes rosvoja alas kun niiin hidas..
summasummarum ei oikee mikään alus tunnu olevan ylitse muiden kaikki on jonkun kompromissi. tässä ei tekijät mieti peli iloa.. miksi rosvon pitää edes päästä lähtemään karkuun?? peli iloa soisi että sä saat ampua sen rosvon, jos tulee päälle kerran. tällänen inhorealisimi peli. se rosvo on vaaan tekoäly scripti ei sen tunteista tarvii välittää!? ainii jotkut tykkää tämä oli vain yksi mielipide.
 
Katso insinöörien tiedoista, miktä vaaditaan kunkin insinöörin tapaamiseen. Osa vaatii tietyn määrän kauppoja, osa jonkin inssikytkyn, osalle pitää toimittaa jotakin ... tiedot löytyvät aluksen tietokoneesta ja tietenkin myös netistä ... esim. täältä:

 
sain ostettua anacondan ja core modulit alkaa olemaan lähes a ratea.
engineerausta lv3 frameshift ja 2multicannonii.
nyt Ana hyppää yli 20j (oli joku 17j)
nyt pitäisi löytää engineeri, joka tarjoo laser aseisiin lisäbuustia. mistäs tämän aktivoisi?

anacondasta nyyppä arvio toimii hyvin rahtarina yli 300t lastia mahtuu ja tarvittaessa ampuu takaisin. itte oon vaan sitä mieltä että Python toimii silti mielekkäämmin tässä homassa. ana on jäykkä kulkemaan eikä kulje kovaa. kolistelee suurimman osan asemalle sisääntuloista. Jos esim ruuma rosvo yllättää harvoin olen saanut analla kaveria alas koska tämä lähtee karkuun. tällä ei saa edes rosvoja alas kun niiin hidas..
summasummarum ei oikee mikään alus tunnu olevan ylitse muiden kaikki on jonkun kompromissi. tässä ei tekijät mieti peli iloa.. miksi rosvon pitää edes päästä lähtemään karkuun?? peli iloa soisi että sä saat ampua sen rosvon, jos tulee päälle kerran. tällänen inhorealisimi peli. se rosvo on vaaan tekoäly scripti ei sen tunteista tarvii välittää!? ainii jotkut tykkää tämä oli vain yksi mielipide.

Ei sillä 'condalla kannata edes yrittää kaartotappelua itseään pienempiä vastaan. Turretti laserit/chaingunit vaan ja suurimpaan slottiin kiinni niin iso laseri kun myöten antaa. Myös fighter bay on kätevä lisä :)

Sen jälkeen tappelut AI:ta vastaan menee kaavalla: Tiputa fighteri, boostaa kerran, flippaa keula kohti vihua ja teilaa se alphalla. Jos se on vielä tuon jälkeen elossa niin joko se on A) Toinen 'conda B) se kuolee turretteihin, fighteriin
 
Toivottavasti kukaan ei pahastu, pieni mainos:


Eli ostin nuo Vesa-kiinnikkeet tuolia ja HOTAS-hojaimia varten, mutta suunnitelmat muuttui. On nyt ylimääräisenä, jos joku tahtoo omat HOTASit viritellä tähän tyyliin:
 
Aikanaan kuusnepalla Eliteä tuli hakattua satoja jos ei tuhansia tunteja, oi niitä aikoja :D .

Nyt ED on 27 tuntia tullut pelailtua, Thrustmasterin FCS 16000 HOTAS on varsin passeli ollut tässä touhussa. Aluksi bounty hunttia -> Adder -> Rare tradingia -> Cobra Mk3 -> Type-6 ja bulk tradingia -> Asp Explorer. Bulk tradaus alkoi tympäistä, niin laser mining-rojut AspXiin päälle ja Boranniin low temperature diamondeja louhimaan. Eka 50M lasti vakuutti hommasta, joten puolenkymmentä vastaavaa reissuja ja nyt AspX varastoon ja Krait Mk2 louhimiseen alle. Sen eka reissulla 180M saalis ja saldo 282M.

Havaintoja:
- kartta on tosi sekava, kaikki pitää nimellä hakea
- joskus jumiutuu systeemiin hyppyä yrittäessä virhekoodilla Can't connect to adjudication server (Taupe Cobra). Jotain verkko-ongelmia ovat ehdotelleet syyksi vaan on se hieman outoa, että 250/20 ja wifillä benchmarkattunakin 85M/18M yhteys 15 ms pingillä ei riittäisi. Lisäsin elitedangerous64.exen F-Securen whitelistillekin vaan ei vaikutusta.
- ilman docking computeria asema on ihan natsi, aina herjaa loiteringista, vaikka suoraan padille suuntaan enkä mielestäni muita padejä blokkaa tai lorvi

TODO: engineerit ja Guardian-rojut pitäisi varmaankin tsekata. Bounty hunttausta varten voisi Kraitin myös viritellä.
 
Fleet carriereista infoa:


Greetings Commanders,

We're thrilled to announce that the first look at the upcoming Fleet Carrier update will be coming to your screens on Thursday, 2 April! Lead Server Developer, Dav Stott, and Game Designer, Luke Betterton, will join us on a special video to talk us through what these vast vessels are and how they'll be shaking up the galaxy!

Since the initial reveal of Fleet Carriers, we've examined the concept of predefined load-outs and decided to invest additional time to ensure that fleet carriers offer the same level of flexibility and customization as other ships within Elite Dangerous. We've done this by adding more loadout options to make your carrier unique, and allow for player-to-player interaction like you've never seen before in Elite Dangerous!

Squirming in your cockpit chair wanting to know more details? Here is some key information on Fleet Carriers - but for the entire content reveal, tune in to our Pre-Recorded Stream on YouTube, on 2 April at 18:00 (UTC). Although we won't be live, our team will be there in the chat to answer any questions that you may have.

  • One of your most frequent questions about Fleet Carriers was: How much do they cost? Fleet Carriers will be a lucrative investment, costing 5,000,000,000cr at launch.
  • Fleet Carriers are individually owned and feature 16 landing pads (of varying sizes) for other players to dock at.
  • Fleet Carriers use a new fuel, Tritium, to jump from system to system.
  • Fleet Carriers have a max jump range of 500LY at one time, with the ability to jump whenever the owner wants, however, they will have a build up and cool down period between jumps.
  • You can manage your carrier's finances by setting tariffs and adjusting the buying and selling prices for commodities traded in it's market.
As it currently stands, we're aiming to launch the Fleet Carriers update in June and will be calling all commanders to experience Fleet Carriers (as both visitors and owners) in two upcoming public betas before the update is live! The first beta will begin on 7 April for PC only, and the second beta which will be launched on PC, Xbox and PlayStation, will take place in May. Please note that there is a chance that these time frames may change slightly in the coming weeks, but we'll keep you up to date on the specific times, dates and instructions.

See you there, Commanders.

Tl;dr

- hinta 5 miljardia
- 16 landing padia
- jump range 500ly kerrallaan
- voit säätää carrierin marketin commodityjen hinnan itse
- PC julkinen betatesti alkaa 7. huhtikuuta, toinen beta jossa myös konsolit joskus toukokuussa
- reveal stream 2. huhtikuuta
 
Tuli ostettua Thrustmaster t-16000m ilotikku ja sen jälkeen Elite Dangerous kun se sattui olemaan alennuksessa.

Aikamoista hapuilua kyllä aloitus ollut, eikä se auta yhtään että vastaan tuli jo aika ikäviä bugeja kuten se ettei outpostille laskeutuminen toiminut kuin vasta koko pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Pitää kai tässä alkaa grindaamaan missioneita ja katsella että mikä pelityyli maistuu parhaiten.

Hyvin peli kuitenkin pyörii 3840x1600 resoilla. Huushollista löytyisi vielä VR-vehkeet (Lenovo Explorer) jota pitää testata kunhan edes jotenkuten on onnistunut tutustumaan peliin.
 
Tuli ostettua Thrustmaster t-16000m ilotikku ja sen jälkeen Elite Dangerous kun se sattui olemaan alennuksessa.

Aikamoista hapuilua kyllä aloitus ollut, eikä se auta yhtään että vastaan tuli jo aika ikäviä bugeja kuten se ettei outpostille laskeutuminen toiminut kuin vasta koko pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Pitää kai tässä alkaa grindaamaan missioneita ja katsella että mikä pelityyli maistuu parhaiten.

Hyvin peli kuitenkin pyörii 3840x1600 resoilla. Huushollista löytyisi vielä VR-vehkeet (Lenovo Explorer) jota pitää testata kunhan edes jotenkuten on onnistunut tutustumaan peliin.

Miksei onnistunu laskeutuminen? Jos peli ilmoitti että "landing permission denied" niin sillon on vaan aseman pädit täynnä ja pitää odotella hetki.
 
Miksei onnistunu laskeutuminen? Jos peli ilmoitti että "landing permission denied" niin sillon on vaan aseman pädit täynnä ja pitää odotella hetki.
Ei tullut lähestyessä radion kautta niitä normaaleja viestittelyä asemalta ja kaikki oli tyhjää (ei liikennettä yms.). Netistä löytyi että tuo on bugi mikä ilmenee joillain outposteilla.

Kaapista löytyisi toinen halpa ilotikku minkä t.16000m korvasi. Voisiko tuosta tehdä tupla-tikku ohjaimen? Halvemmasta tikusta puuttuu rudder-axis ohjaus mutta muuten se on käypä peli, ja t.16000m pystyy vaihtamaan vasenkätiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Fleet carriereista infoa:




Tl;dr

- hinta 5 miljardia
- 16 landing padia
- jump range 500ly kerrallaan
- voit säätää carrierin marketin commodityjen hinnan itse
- PC julkinen betatesti alkaa 7. huhtikuuta, toinen beta jossa myös konsolit joskus toukokuussa
- reveal stream 2. huhtikuuta
Yamiksin yhteenveto tuosta Fleet Carrierista




Mitä minulla tulee tästä mieleen on kysymys että voiko ARX valuutaa muuttaa tavalliseksi pelinsisäiseksi rahaksi ja jos ei voi kuinka nopeasti Frontier julkaisee sen muuntamismahdollisuuden.
 
Tuli ostettua Thrustmaster t-16000m ilotikku ja sen jälkeen Elite Dangerous kun se sattui olemaan alennuksessa.

Aikamoista hapuilua kyllä aloitus ollut, eikä se auta yhtään että vastaan tuli jo aika ikäviä bugeja kuten se ettei outpostille laskeutuminen toiminut kuin vasta koko pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Pitää kai tässä alkaa grindaamaan missioneita ja katsella että mikä pelityyli maistuu parhaiten.

Hyvin peli kuitenkin pyörii 3840x1600 resoilla. Huushollista löytyisi vielä VR-vehkeet (Lenovo Explorer) jota pitää testata kunhan edes jotenkuten on onnistunut tutustumaan peliin.
Kannattaa vaihtaa yksinpeliin jos nyt monipeli käytössä. Sama vika oli itselläkin alussa, pari vuotta sitten.
VR-vehkeet kannattaa kokeilla saman tien, itse hankkinut ensimmäiset vr lasit sen jälkeen kun kokeilin riftcatin kautta kännykällä pelata.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on VR ja VoiceAttack käytössä. VoiceAttack kelpaa omaan käyttöön ihan demoversiona 20 vapaine komentoineen.
Yllättäen peliä oli jopa helpompi pelata näin VR laseilla ja puhekomennoilla kuin mitä normaalisti. Pitäisi vielä keksiä miten thrusterit saisi järkevästi johonkin laitettua, varmaan joko hattukytkin tai näppiksen WASD+QE.

Blue Snowball näppiksen takana nappaa komennot kiitettävän tarkasti. Reverse (throttle) puhekomento esimerkiksi toimii erinomaisesti kun on kaivelemassa töhnää asteroideista.
Kaasukahva olisi ehkä ihan hyvä lisä tähän settiin, tai toinen ilotikku. Mutta ongelma on se että X570 emolevystä loppuivat USB-paikat kesken...
 
Viimeksi muokattu:
Öööh.... siis mitä ihmettä tämä on?

EDwoot.jpg



Perus Type-6 tuhnullakin saa vedettyä 600,000 voittoa per reissu, eikä tarvitse tehdä kuin yksi hyppy suuntaansa (9.20 ly !!!!!!). Vaikka voittoa ei toiseen suuntaan saa yhtään (100Cr/tonni) niin tuolla saa silti hetkessä rahat kasaan isompaankin alukseen.
EDIT: Pienellä optimoinnilla sai matkan rutistettua noin 9.20 ly + 730 ls pituiseksi per kierros. Turha mennä Riess Hubille asti kun 103 ls päässä on lähin satelliitti-asema.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän noita löytyy. Mun vaki mission hubissa pystyy tekeen toiseen suuntaan missuja parin miljoonan edestä ja toiseen suuntaan voi roudata parisataa tonnia rahtia ja tehdä ~700k voittoa.
 
Öööh.... siis mitä ihmettä tämä on?

EDwoot.jpg



Perus Type-6 tuhnullakin saa vedettyä 600,000 voittoa per reissu, eikä tarvitse tehdä kuin yksi hyppy suuntaansa (9.20 ly !!!!!!). Vaikka voittoa ei toiseen suuntaan saa yhtään (100Cr/tonni) niin tuolla saa silti hetkessä rahat kasaan isompaankin alukseen.
EDIT: Pienellä optimoinnilla sai matkan rutistettua noin 9.20 ly + 730 ls pituiseksi per kierros. Turha mennä Riess Hubille asti kun 103 ls päässä on lähin satelliitti-asema.

Onko tuo jotenkin paljon? Low temperature diamonds ja/tai void opal- coremainauksella saat parhaimmillaan 1,5miljoonaa/t voittoa kun myyt oikealle asemalle, eli saat 100t cargolla saat sellasen 150 miljoonaa eikä mene kun pari tuntia että saat ton cargon täyteen. ;)
Inara kertoo että paras hinta tällä hetkellä on hieman vajaa 1,2mil/t: INARA - Elite:Dangerous companion
Mutta nuo hinnathan vaihtelee kysynnän ja tarjonnan ja parin muun säännön mukaan..

 
Viimeksi muokattu:
Alkanut tämä peli kiinnostamaan viimeistään nyt rift S oston myötä. Hieman vain mietityttää miten pää kestää sitä avaruudessa lentelyä. Kokemusta ainoastaan HL Alyxistä ja siinäkin tulee huonoa oloa jos käyttää muuta kuin teleport liikkumista. Tosin olen huomannut, että alkanut myös hieman tottumaan siihen VR maailmaan. Onko kokemuksia?
 
Alkanut tämä peli kiinnostamaan viimeistään nyt rift S oston myötä. Hieman vain mietityttää miten pää kestää sitä avaruudessa lentelyä. Kokemusta ainoastaan HL Alyxistä ja siinäkin tulee huonoa oloa jos käyttää muuta kuin teleport liikkumista. Tosin olen huomannut, että alkanut myös hieman tottumaan siihen VR maailmaan. Onko kokemuksia?
Parempi olo avaruudessa kuin auto- tai lentosimuissa.
 
Alkanut tämä peli kiinnostamaan viimeistään nyt rift S oston myötä. Hieman vain mietityttää miten pää kestää sitä avaruudessa lentelyä. Kokemusta ainoastaan HL Alyxistä ja siinäkin tulee huonoa oloa jos käyttää muuta kuin teleport liikkumista. Tosin olen huomannut, että alkanut myös hieman tottumaan siihen VR maailmaan. Onko kokemuksia?
Huomattavasti vähemmän pahoinvointia aiheuttava peli kuin esimerkiksi War Thunder (lentosimu/arcademaista lentokonemättöä).
Pelissä näkyy myös "oma" vartalo ja kädet jotka liikkuvat inputtien mukaan (Kun väännät/käännät ilotikkua ja kaasukahvaa) joka myös auttaa vähän asiaa. Voi muistaakseni ottaa pois käytöstä myös jos käyttää jotain muuta ohjainta kuin ilotikkua.
 
Täällä kanssa rupesi peli uudestaan kiinnostamaan vr-lasien(index) myötä.
En itseasiassa edes muistanut että olin pelin ostanut 2014 :rofl2:

Pelataanko tätä index ohjaimilla vai pelkkä joystick riittää?
 
Viimeksi muokattu:
Jos Dark Souls on mahdollista pelata läpi Guitar Hero ohjaimella niin luulisi että avaruuslentelykin sillä onnistuu.
En mä sillä tavalla tarkoittanut ))) mönkijä on hyvää ajaa elitissä ratilla ja polkimella, itella just sellainen viritys, vr lasit, hotas, ratti ja polkimet. Polkimista on aluksessakin hyötyä.
 
Yks mielenkiintoinen tapa pelata headtrackingin kanssa Eliteä on ladata riftcat ja laittaa kännykkä pannalla kiinni otsaan tai pipon lipan alle

Toki Googlen pahvikakkulat (tai samsungin Gear VR) on tohon settiin melkoinen upgreidaus mut toi on tommoinen IR-trackingin kaltainen purkkaviritys.

Tää siis jos ei omista oikeita VR-kakkuloita, niin voi käyttää kännykkää siihen hommaan
 
Jos Dark Souls on mahdollista pelata läpi Guitar Hero ohjaimella niin luulisi että avaruuslentelykin sillä onnistuu.
Voi olla jokseenkin haasteellista Elite VR lasitpäässä ja Guitar Hero ohjain kädessä :lol:


Asiasta sadanteen Frontier ilmeisesti leikkasi rajusti noita tukialus kustannuksia (parhaimmilaan jotain 80%), mutta säilytti kumminkin juoksevat ylläpitokulut jotka pakottaa pelaamaan säännöllisesti.
 
Tuli opeteltua Deep Core mainauksen salat Keelbackilla.
Harmiksi vain database-tiedot hyvistä myyntipaikoista olivat vanhentuneet (alle päivässä) ja myyntihinta oli puolet odotetusta,: 250k/t
Pitää kai nyt illasta yrittää uudestaan 500k/t myyntihinnalla kun aivan vieressä on sellainen myyntipaikka, ja mainauksen pitäisi olla nyt huomattavasti nopeampaa kun tietää miltä "motherload" asteroidit näyttää.
 
Tuli opeteltua Deep Core mainauksen salat Keelbackilla.
Harmiksi vain database-tiedot hyvistä myyntipaikoista olivat vanhentuneet (alle päivässä) ja myyntihinta oli puolet odotetusta,: 250k/t
Pitää kai nyt illasta yrittää uudestaan 500k/t myyntihinnalla kun aivan vieressä on sellainen myyntipaikka, ja mainauksen pitäisi olla nyt huomattavasti nopeampaa kun tietää miltä "motherload" asteroidit näyttää.

Inara tai EDDB haltuun, sieltä löytää tuoreimmat hintatiedot, joskin niiden päivittyminen on täysin pelaajien varassa joten eivät ole välttämättä 100% tarkkoja.
Jos sattuukin sitten että tarjolla on vaan jotain roskahintoja niin log out ja tarkistaa hintoja uudelleen parin tunnin päästä.
 
Inara tai EDDB haltuun, sieltä löytää tuoreimmat hintatiedot, joskin niiden päivittyminen on täysin pelaajien varassa joten eivät ole välttämättä 100% tarkkoja.
Jos sattuukin sitten että tarjolla on vaan jotain roskahintoja niin log out ja tarkistaa hintoja uudelleen parin tunnin päästä.
EDDB ja inara juurikin kyseessä, hinnat olivat aivan erilaiset vaikka päivitys oli tullut hintaan alle vuorokausi sitten.
 
EDDB ja inara juurikin kyseessä, hinnat olivat aivan erilaiset vaikka päivitys oli tullut hintaan alle vuorokausi sitten.

Alle vuorokausi sitten on kyllä jo supervanhaa tietoa Elitessä. :D
Jos tieto on tyyliin alle tunnin vanhaa niin siihen voi melkein jo luottaa. ;)
 
Miettikääs miten erilainen peli tämä olisi ilman mitään ulkopuolisia avusteita. Ei voisi etukäteen hakea optimaalisia rahtireittejä, ei voisi katsoa mistä löytää tarvittavaa kamaa.
Erityisesti aluksen rakentelu olisi aivan toisenlaista, ei voisi etukäteen tarkasti optimoida virtalähdettä ja distroa, aluksen rakentaminen on todella monimutkaista kun huomioidaan engit. Hyvi buildi olisi valtavan yritys&erehdys-iteroinnin tulosta.
 
No eipä niitä 3rd party softia ja sivustoja ollukaan 5 vuotta sitten kun peli julkaistiin. Aluksen rakentelu oli ihan yhtä helppoa kuin noiden softien kanssa, ei nuo muuta yhtään mitään sen osalta, muuten kuin että nyt voit tehdä "ostoslistan" etukäteen siitä mitä haluat.
Kyllähän peli kertoo mitä moduulit tekee, ei se nyt ihan niin arpapeliä ole. Insinöörejähän ei tosin tullukaan peliin vasta kun reilu 3 vuotta sitten.
 
No eipä niitä 3rd party softia ja sivustoja ollukaan 5 vuotta sitten kun peli julkaistiin. Aluksen rakentelu oli ihan yhtä helppoa kuin noiden softien kanssa, ei nuo muuta yhtään mitään sen osalta, muuten kuin että nyt voit tehdä "ostoslistan" etukäteen siitä mitä haluat.
Kyllähän peli kertoo mitä moduulit tekee, ei se nyt ihan niin arpapeliä ole. Insinöörejähän ei tosin tullukaan peliin vasta kun reilu 3 vuotta sitten.
No ei todellakaan ole yhtä helppoa.
Corioliksen avulla voit suunnitella tarkasti aluksen kokoonpanon, johon tietty poweri piisaa, ilman coriolista ei kai auta muu kuin kokeilla. Etenkin kun insinööreillä voi muokata komponenttien vaatimaa tehoa ja lisäksi itse poweria, niin homma menee hyvin mutkikkaaksi.
Coriloksellakin joutuu kokeilemaan erilaisia kokoonpanoja, jotta näkee mikä toimii. Pelissä tämä vaatisi sen että kiertäisi ja keräisi komponentit jotta näkee lopputuloksen. Onhan se nyt ihan selvää että tuollainen ohjelma helpottaa aluksen rakentelua, etenkin ennen kuin mekaniikat tulevat tutummaksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 667
Viestejä
4 495 498
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom