Starfield, mitä en ole ostanut, sai aikaan avaruusimu fantasiat jälleen paikoilleen ja kaivoin vaurioituneen T-Flight Hotas X - ohjaimen esiin ja käynnistin ED uudella koneella. Sama paska tilanne, olen jossain Sag A ja BP välissä, ja ei mitään hajua kuinka saada kontrollit haltuun mm. kaikki "jäähdytys" panokset käytin jo kun yritin fsd hyppyä.Kävin kahden vuoden tauon jälkeen kurkaamassa missä asemalla olen, niin en ole asemalla vaan Sag A ja BeaglePoint puolessavälissä. Muistin että "to-do-listalla oli BP pääsy, mutta iski paniikki ja haluan takaisin colonia? asemalle. Samoin selvisi että en muista mitään miten olen T-Flight Hotas X:n napit säätänyt. Pimpatulla explorer kondalla on tutkimus dataa on varmaan se 500Milj, niin lähestyminen asemalle/planeetalle jännittää kun en muista mitään laskeutumisesta. Ei ole Odyssey lisäosaa.
Eli näkeekö noita tai voiko asetuksia testailla muualta kuin game setupista?
Miksi eivät tee free flight moodia missä ne hotaksen napit saa paikoilleen, ennen live suoritusta. Useat pitävät taukoa pelistä ja minulla se yli kaksi vuotta.