Kuten jo aiemmin sanoin, niin Saunalahtihan tuota Wippies juttua hoiti ja näyttäs olevan ainakin 2007 lähtien:Laskutus alkoi minun kohdallani 1.11.2019. Elisan mukaan maksulliseksi muuttuminen tapahtuu eri aikaan eri sähköpostiosoitteiden kohdalla. Olen kyllä erittäin tarkkana mitä verkkoon kirjoittelen ettei tule mitään virheellistä tietoa.
En ole ollut tietoinen, että olen ollut Elisaan jonkinlaisessa sopimussuhteessa. Jos siirtymä on joskus tapahtunut siten, että sähköpostin avattua on auennut joku ikkuna "hyväksy tästä uudet ehdot" nappeineen, niin mielestäni se ei ole riittävä tapa ilmaista että olen siirtynyt Elisan asiakkaaksi. Voi olla että juridisesti se riittää? En tiedä kuka wippies sähköposteja on ennen pyörittänyt, mutta ei se operoijan nimi sielä koskaan ole kovin näkyvästi ollut. Vanhimmat viestit wippies postissani ovat vuodelta 2011. Eli vähintään siitä asti minulla on tuo ollut. Hyvien tapojen mukaista olisi ollut ilmoittaa muutoksesta myös sähköpostitse, eikä vain kirjeitse. Se ei olisi maksanut mitään.
Wippies – Wikipedia
Eiköhän se siellä ole sopimuksissa ole ollut mainittuna, jotka olet hyväksynyt, harvempi noita lukee läpi, vaan painellaan "OK" nappia sen ihmeemmin ajattelematta.
Suosittelen ottamaan sinne Elisaan yhteyttä, kyllä ne siellä tietää, mistä tuo lasku sulle on tullut...