Itse olen pelannut kaverien kanssa pelin läpi kerran tuolla modilla. On jonkun verran bugeja, mutta pääasiassa toimi ihan ok. Ei tule banneja, imutat ne tiedostot nexuksesta, purat sinne pelin omaan kansioon ne ja käynnistät pelin sillä seamless coop launcherilla (muistakaa pistää salasana sinne tekstitiedostoon / kts. ohjeet nexuksesta).
Sitä peruspelin omaa saveakin voi käyttää halutessaan, kun etsit eka sen savefilen ja kopiot sen ja muutat tiedostopäätteeksi (.co2)
Nexuksessa kyllä on hyvät ohjeet miten saa asennettua jne. Älkää vaan odottako, että toimii ongelmitta eli bugeja varmasti tulee esiintymään (viholliset saattaa teleporttailla joskus, hevonen on näkymätön ym.) Tosin aika harvakseltaan noitakin kyllä tuli ja on tuo modi saanut näköjään jo pari päivitystäkin siitä, kun olen viimeksi sitä käyttänyt.
Käsittääkseni tuon modin kanssa voi myös käyttää esim. randomizer modia päällekkäin. Itse en ole kokeillut, miten saa toimimaan. Tämä on vaan sellainen modaus jo että saa bannit jos erehtyy käynnistää steam onlinessa pelin. Tuo pelkkä cooppi modi ei muuta mitään pelin omia tiedostoja, joten siitä ei banneja tule.