Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
547
Siitä tyylikkäitä kirjoja tilaukseen. :hungry:

Itsellä on Soul Arts ja You died niteet tuolta Vaatividyan skenaarioista.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
934
Hitaasti etenen ja nauttinut uusista maisemista, nyt neljä tarinabossia alhaalla joista kolmas vaati viitisen yritystä ja kaatui kun vaihdoin aseen hitaammaksi ja neljäs meni taas ekalla yrityksellä. Kaksi ekaa kaadoin siis Malenian miekalla, sen jälkeen pelannut lisärin aseilla jotka surutta nostin lvl10 kun jäänyt Dragon Sombereita varastoon useampia. Isoimmat hidasteet olleet hissit jotka jääneet huomaamatta eikä peli sen takia ole aluksi edennyt tarinan toivomaan suuntaan, mutta onpa tullut kartoitettua alueita valmiiksi tulevaa varten.

En vieläkään erityisen vaikeana ole lisäriä pitänyt, leveleitä nyt 196 ja ne uudet bonukset 11 ja 7 tasoilla tällä hetkellä. Kiirettä ei ole tarkoitus pitää, yli vuosi julkaisusta meni että peruspelin läpäisin niin nautitaas tästäkin rauhassa. Tuo spoilereissa oleva specci ollut tosiaan aika kiva kun lähes kaikkia uusia aseita päässyt testaamaan, luultavasti jossain vaiheessa pakko hienosäätää jotain tiettyä asetta/buildia varten. Toki vaikeustason muutoksen huomaa ehkä siinä, että peruspeli tuntuu todella helpolta mikä ei toki NG+ näillä leveleillä ihme olekkaan.
Jaa, taisinkin jo ehtiä loppu bossin luo ja siitä tuli toinen bossi johon tullut kuoltua - semmonen isompi Radahan tjsp jossa toisessa phasessa taisi Miquellan nimi vilahtaa? Messmer ollut lisäksi ainoa bossi joka ei ekalla yrityksellä ole läpi mennyt. Ehkäpä nyt pakitan vilkaisemaan mitä muualla jäänyt tekemättä, alle 20h mittarissa. DLC aseita käyttänyt ja yleensä se Dragon Great Katana käytössä välillä vaihtaen nopeampaan Rellanan Twinbladeen. Craftannut olen ainoastaan ison ”tuliruukun” kun sellainen vinkki oli maahan kirjoitettu, eiköhän tämä helpoitu entisestään jos perehtyis cooking bookkeihin.
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 195
11 tuntia. Niin kauan mulla about meni, että pääsin lopparin soolona ilman juustoa mutta nyt se on tehty. (Otan siis ennen bosseja tallennuskansiot talteen niin niihin voi palata halutessaan.) Oli se kyllä, varsinkin se kakkosvaihe... Monesti ei siinä meinannut edes nähdä, mitä tapahtuu. Lisäksi väistöikkunat olivat tosi kapeita, monesti luulin painaneeni oikeaan aikaan mutta silti tuli osumaa. Muunsin Giant-Crusherini ensin heavyksi ja respekkasin vigorin, endurancen ja strengthin täysiin. Sitten kokeilin välillä holyna (+respec) ja lopulta kokeilin bleediä. Siinä itse asiassa oli pienempi kokonaisdamage lyönnillä enkä saanut onnistuneella kierroksella kuin yhden bleed-purskeen, joten kokonaisuus ei siinä muuttunut. Ei tuosta kyllä voi oikein bossia enää vaikeuttaa. Tai eiköhän Miyazaki jotain keksi... Verrokkina Lies of P:n vaikeimpaan bossiin mulla meni 8 h ja sama Maleniaan, kun sen opettelin ilman Rivers of Bloodia. Nyt on lisäri käyty läpi, myös ne bossit jota en aluksi löytänyt. Ainoa mitkä jäi oli valtaosa NPC-questeista kun ne on Sousien tyyliin todella kryptisiä ellei seuraa wikiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
544
3. läpipeluu STR buildilla Great Sword ja Lion's Claw, huhhuh lopari ei vittu meni taas aikaa. Pitkään yritin ilman mitään status buildup juttuja mutta lopulta otin Scarlet Aeonian kehiin että scarlet rot napsuu tokassa vaiheessa. Kaikki muu oli suht ok paitti lopari. Ite käytin lopareis mielummin perinteistä Lion's Clawta kuin uutta Savage versiota joka tuntui tekevän vähempi lämää jos teki vain ekan osan liikkeestä niinkuin (useimmissa) lopareissa ei tietty muuta kerkeä. Sitten DEX build seuraavaksi ja epäilemättä pirun hauska backhand blades kehiin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 708
Itse olen nyt vikassa bossissa. Kerran yritin ja melko pitkälle pääsinkin mutta toista kertaa ei enää jaksanut. Yritetään paremmalla energialla.

Olen kyllä tykännyt todella paljon. Todella paljon on pelattavaa ja maailma on hieno. Vaikeusaste on mielestäni sopiva. En ole mikään ammattipeluri ja käytän mimiciä. Melko vaivattomasti bossit on kaatunut. Aika paljon tutkinut maailmaa niin kehittynyt hahmo tossa.

Lisäksi plussat että en googlaillut juurikaan vaan tutkin itse. Loppua kohti piti vähän alkaa kuitenkin tutkimaan että pari juttua sai selvitettyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 809
Meni läpi about 45 tunnissa. Kolusin mielestäni kaikki paikat, isot ja pienet bossit tapettu, keräsin kaikki scadutree ja spirit ash upgradet yms. ja tein questit. Ymmärrä kyllä miksi vika bossi aiheuttaa joissakin närää. Noin muuten lisäri oli ihan kultaa. Oli sitä samaa seikkailun tuntua ja löytämisen iloa kuin emopelissä. 9/10. Mielestäni Bloodbornen Old Hunters on edelleen Fromin paras lisäri.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
678
Meni läpi about 45 tunnissa. Kolusin mielestäni kaikki paikat, isot ja pienet bossit tapettu, keräsin kaikki scadutree ja spirit ash upgradet yms. ja tein questit. Ymmärrä kyllä miksi vika bossi aiheuttaa joissakin närää. Noin muuten lisäri oli ihan kultaa. Oli sitä samaa seikkailun tuntua ja löytämisen iloa kuin emopelissä. 9/10. Mielestäni Bloodbornen Old Hunters on edelleen Fromin paras lisäri.
Ainakin mulle OH bossit oli erittäin vaikeita, pelasin ilman onlinea joten ainoa vaihtoehto oli yrittää itse. ER:ssä viimeinen vuoren huipulla ollut bossi ja vika bossi olivat mielestäni tän lisärin vaikeimmat. Messmer tipahti helposti, ehkä buildistani riippuen. Samaa mieltä, OH menee edelle. Tosin, sillee vaikea verrata, että tämähän toi valtavasti sisältöä peliin, enemmän mitä OH, mutta paremmin noi OH bossit jäi nimiä myöten mieleen.

Huomasin vasta NG+ puolella että mun mohgwyn sacred spearhan on ihan mieletön ase. Tappaa isompia joukkioita yhdellä skillillä helposti, kun arcade tapissa.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
934
Jaa, taisinkin jo ehtiä loppu bossin luo ja siitä tuli toinen bossi johon tullut kuoltua - semmonen isompi Radahan tjsp jossa toisessa phasessa taisi Miquellan nimi vilahtaa? Messmer ollut lisäksi ainoa bossi joka ei ekalla yrityksellä ole läpi mennyt. Ehkäpä nyt pakitan vilkaisemaan mitä muualla jäänyt tekemättä, alle 20h mittarissa. DLC aseita käyttänyt ja yleensä se Dragon Great Katana käytössä välillä vaihtaen nopeampaan Rellanan Twinbladeen. Craftannut olen ainoastaan ison ”tuliruukun” kun sellainen vinkki oli maahan kirjoitettu, eiköhän tämä helpoitu entisestään jos perehtyis cooking bookkeihin.
Nyt alkaa olemaan siihen malliin nuohottu paikat että joko ottaa pelistä pidempi tauko niin jaksais seikkailla myöhemmin lisää tai vilkaista googlesta mitä näkemättä ja tehdä ne nyt - niin tuurista kiinni ollut löytää asia/paikka X että alueet aukeais ja ilman maahan kirjoitettujen viestien apuja olisi moni paikka nytkin jäänyt näkemättä. Emote se ja se sielä ja toinen täällä, hoh hoijaa, tuttua huttua emopelistä mutta silti. Bossit olleet helppoja oikeastaan kaikki, Scadutree Avatar tai vastaava vaati viitisen yritystä kun yllätti kolmella phasella enkä flaskien käyttöä osannut siihen varata ja aluksi asekkin oli heikko. DLC levelit nyt 15/9 ja tokkopa tapissa kun niitä edelleen löytyy eli kenties alueita kartoittamatta tai tajuamatta millä kaikilla tavoilla niitä saa.

Loppu bossia kävin huvikseen vielä toisen kerran testaamassa ja aika samaan <50% sain kuin ekalla kerralla, jäi tunne että kaurapuuroa pitää muutama annos vielä napata.

Pelinä lisäosan kanssa Elden Ring luokkaa 110/100 pojoa, parhaita pelejä koskaan vaikka harrastuksen 80-luvulla aloittanut ja Dark Souls III lukuunottamatta Fromin pelit pelattuna.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 994
Viestejä
4 316 423
Jäsenet
71 953
Uusin jäsen
Noob17

Hinta.fi

Ylös Bottom