Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
547
Siitä tyylikkäitä kirjoja tilaukseen. :hungry:

Itsellä on Soul Arts ja You died niteet tuolta Vaatividyan skenaarioista.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
932
Hitaasti etenen ja nauttinut uusista maisemista, nyt neljä tarinabossia alhaalla joista kolmas vaati viitisen yritystä ja kaatui kun vaihdoin aseen hitaammaksi ja neljäs meni taas ekalla yrityksellä. Kaksi ekaa kaadoin siis Malenian miekalla, sen jälkeen pelannut lisärin aseilla jotka surutta nostin lvl10 kun jäänyt Dragon Sombereita varastoon useampia. Isoimmat hidasteet olleet hissit jotka jääneet huomaamatta eikä peli sen takia ole aluksi edennyt tarinan toivomaan suuntaan, mutta onpa tullut kartoitettua alueita valmiiksi tulevaa varten.

En vieläkään erityisen vaikeana ole lisäriä pitänyt, leveleitä nyt 196 ja ne uudet bonukset 11 ja 7 tasoilla tällä hetkellä. Kiirettä ei ole tarkoitus pitää, yli vuosi julkaisusta meni että peruspelin läpäisin niin nautitaas tästäkin rauhassa. Tuo spoilereissa oleva specci ollut tosiaan aika kiva kun lähes kaikkia uusia aseita päässyt testaamaan, luultavasti jossain vaiheessa pakko hienosäätää jotain tiettyä asetta/buildia varten. Toki vaikeustason muutoksen huomaa ehkä siinä, että peruspeli tuntuu todella helpolta mikä ei toki NG+ näillä leveleillä ihme olekkaan.
Jaa, taisinkin jo ehtiä loppu bossin luo ja siitä tuli toinen bossi johon tullut kuoltua - semmonen isompi Radahan tjsp jossa toisessa phasessa taisi Miquellan nimi vilahtaa? Messmer ollut lisäksi ainoa bossi joka ei ekalla yrityksellä ole läpi mennyt. Ehkäpä nyt pakitan vilkaisemaan mitä muualla jäänyt tekemättä, alle 20h mittarissa. DLC aseita käyttänyt ja yleensä se Dragon Great Katana käytössä välillä vaihtaen nopeampaan Rellanan Twinbladeen. Craftannut olen ainoastaan ison ”tuliruukun” kun sellainen vinkki oli maahan kirjoitettu, eiköhän tämä helpoitu entisestään jos perehtyis cooking bookkeihin.
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 191
11 tuntia. Niin kauan mulla about meni, että pääsin lopparin soolona ilman juustoa mutta nyt se on tehty. (Otan siis ennen bosseja tallennuskansiot talteen niin niihin voi palata halutessaan.) Oli se kyllä, varsinkin se kakkosvaihe... Monesti ei siinä meinannut edes nähdä, mitä tapahtuu. Lisäksi väistöikkunat olivat tosi kapeita, monesti luulin painaneeni oikeaan aikaan mutta silti tuli osumaa. Muunsin Giant-Crusherini ensin heavyksi ja respekkasin vigorin, endurancen ja strengthin täysiin. Sitten kokeilin välillä holyna (+respec) ja lopulta kokeilin bleediä. Siinä itse asiassa oli pienempi kokonaisdamage lyönnillä enkä saanut onnistuneella kierroksella kuin yhden bleed-purskeen, joten kokonaisuus ei siinä muuttunut. Ei tuosta kyllä voi oikein bossia enää vaikeuttaa. Tai eiköhän Miyazaki jotain keksi... Verrokkina Lies of P:n vaikeimpaan bossiin mulla meni 8 h ja sama Maleniaan, kun sen opettelin ilman Rivers of Bloodia. Nyt on lisäri käyty läpi, myös ne bossit jota en aluksi löytänyt. Ainoa mitkä jäi oli valtaosa NPC-questeista kun ne on Sousien tyyliin todella kryptisiä ellei seuraa wikiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
544
3. läpipeluu STR buildilla Great Sword ja Lion's Claw, huhhuh lopari ei vittu meni taas aikaa. Pitkään yritin ilman mitään status buildup juttuja mutta lopulta otin Scarlet Aeonian kehiin että scarlet rot napsuu tokassa vaiheessa. Kaikki muu oli suht ok paitti lopari. Ite käytin lopareis mielummin perinteistä Lion's Clawta kuin uutta Savage versiota joka tuntui tekevän vähempi lämää jos teki vain ekan osan liikkeestä niinkuin (useimmissa) lopareissa ei tietty muuta kerkeä. Sitten DEX build seuraavaksi ja epäilemättä pirun hauska backhand blades kehiin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 708
Itse olen nyt vikassa bossissa. Kerran yritin ja melko pitkälle pääsinkin mutta toista kertaa ei enää jaksanut. Yritetään paremmalla energialla.

Olen kyllä tykännyt todella paljon. Todella paljon on pelattavaa ja maailma on hieno. Vaikeusaste on mielestäni sopiva. En ole mikään ammattipeluri ja käytän mimiciä. Melko vaivattomasti bossit on kaatunut. Aika paljon tutkinut maailmaa niin kehittynyt hahmo tossa.

Lisäksi plussat että en googlaillut juurikaan vaan tutkin itse. Loppua kohti piti vähän alkaa kuitenkin tutkimaan että pari juttua sai selvitettyä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 915
Viestejä
4 318 613
Jäsenet
71 914
Uusin jäsen
Allu123

Hinta.fi

Ylös Bottom