Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Saako noita smithing stoneja patchin jälkeen nyt jostain helpommalla? Sombereilla saa monta varustetta tasolle +9 suhteellisen aikaisin mutta tavallisten kamojen parantelu loppuu käytännössä siihen, että yhden saa johonkin tasolle 16-17 ja smithing stone [6] on liian rajallinen tekijä johonkin ihan endgameen saakka ilmeisesti.

Ja kun ne sombereita vaativat on kategorisesti parempia, ei peruskamalle ole mitään järkevää käyttöä... +9 on erikoisvaruste lähes tapissa kun +17 on peruskama vähän yli puolitien.
Joku bossi taitaa tiputtaa Smithing stone Bell bearingin [4-6] kiville tjs.

1-2 kivien bell bearing muistaakseni tippui joltain bossilta Liurnia of the Lakesin alueelta ja 3-4 bell bearing Altus Plateau kaivoksesta arkusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Juu sen alun Storm Castlen jälkeen löytyy kaivos josta saa Bell Bearinging jolla voi ostaa loputtomasti Smithing Stoneja tietylle levelille asti. Kaivokset näkyy kartassa luolina, niin jää sentään vähän etsimistä. Smithing Stone Bell bearingit ostoon siitä ylöspäin löytyy sitten taas seuraavalta alueelta. Paremmin niitä materiaaleja löytää ku tutkimusmatkailee. Tuo ostaminen on semmonen viiminen vaihtoehto, että tässä kohti sulla pitäis(VOIS!) olla tämmöset aseet.

Tein sen pirun bloodloss ukon. Vigor40, stamina40, equipment load very low ja wolverine jutut kourisssa parry kaverina. Saa nähdä tuoko tuo low equipment load tarpeeksi invi-frameja väistelyyn, kun nyt ei enää voi vain torjua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
156
Mikäs perhana tähän nyt tuli. 70 tuntia pelattu ja tänään koitin illalla pelata niin ei anna käynnistää peliä. Anti cheat homma rullaa läpi ja sitten tulee pian valkoinen ruutu (hiiri näkyy), jumittaa siihen ja tulee, että ei vastaa. Mahtaakohan johtua siitä pienestä päivityksestä tänään? Toinen on, että latasin ja asensin pojalle Fortniten/Epic Game launcherin tänään aiemmin. Tuo näemmä käyttää tätä samaa anti cheat systeemiä. Sotkikohan tuo sen? Käytössä Win 10.

Kokeiltu asentaa Elden Ring uudelleen ja tarkastaa local filut. Ei auta...

Onko muilla ongelmia?

EDIT:

Johtui siis tuosta Epic Game launcherista. Poistin tuon roskan ja ny taas Elden Ring toimii.

epicfail.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
302
Itsellä uusimman patchin myötä tulleeseen white screen ongelmaan auttoi kun sulki afterburnerin ja rivatunerin, löytyi redditistä vinkki
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 287
Sais tulla jotenkin ilmainen
Itsellä uusimman patchin myötä tulleeseen white screen ongelmaan auttoi kun sulki afterburnerin ja rivatunerin, löytyi redditistä vinkki
Mikäs perhana tähän nyt tuli. 70 tuntia pelattu ja tänään koitin illalla pelata niin ei anna käynnistää peliä. Anti cheat homma rullaa läpi ja sitten tulee pian valkoinen ruutu (hiiri näkyy), jumittaa siihen ja tulee, että ei vastaa. Mahtaakohan johtua siitä pienestä päivityksestä tänään? Toinen on, että latasin ja asensin pojalle Fortniten/Epic Game launcherin tänään aiemmin. Tuo näemmä käyttää tätä samaa anti cheat systeemiä. Sotkikohan tuo sen? Käytössä Win 10.

Kokeiltu asentaa Elden Ring uudelleen ja tarkastaa local filut. Ei auta...

Onko muilla ongelmia?

EDIT:

Johtui siis tuosta Epic Game launcherista. Poistin tuon roskan ja ny taas Elden Ring toimii.
Omalla koneella on Epic Game Launcher ja Afterburner eikä ole mitään ongelmia pelin kanssa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
615
Jaa, just tuli uusi 14MB päivitys eilisen v1.03 päivityksen kaveriksi. Ei löydy vaan tietoa edes virallisilta sivuilta mitä siinä on. Joku uutissivusto arveli että ois korjaus johonki "multiplayer question mark" bugiin johon en ole törmänny.
En tiiä liittyykö mut multi-playeris on ainakin semmoinen bugi ollu että tietyillä alueilla et voi summonata toisia pelaajia jos joku tietty field boss on jo kaadettu. Esim Mt. Gelmir ei saatu summonattua toisiamme sen jälkeen kun se tree spirit boss oli kaadettu, vaikka field bosseja silti riitti... Siihen helvetin härkään ois kyl coop ollu kova sana.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 915
Jos joku ei vielä tiennyt, niin pelistä löytyy myös vanha tuttu nimeltä...

IMG_20220319_074545__01.jpg
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pääkaupunki on kyllä hieno mesta, Stormveil Castlen jälkeen parasta level designia taas. Voin kyllä kuvitella, että nuppi kajahtaisi jos olisi puhdas melee hahmo tuolla...

Olen pelaillut nyt Rune Arc päällä. Tuo taas sitä tunnelmaa, että yrittää oikeasti olla kuolematta. Toki niitäkin on stashissä se 20 mutta ymmärtääkseni yksinpelaajalle nihkeämpiä grindattavia. Vaikka tuon Godrick great runen vaikutus laimeneekin kun oma taso on jo noin 100, on se yhden soresealin ja yhden scarsealin kanssa vaatimattomat 72 tasoa lisää, joskin tasaisesti statseihin. Mutta kaikki lisää ainakin resistansseja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
124
Vaikka periaatteessa tykkään ideasta, niin on tuossa valeseinä-asiassa myös aika vahva keskisormen näyttämisen tunnelma.
 
Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
9
Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassa
IMG_20220319_104101.jpg
summojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu :rofl: kehitänkö ukkelia viellä vai luovutanko? :cautious::lol:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassa summojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu :rofl: kehitänkö ukkelia viellä vai luovutanko? :cautious::lol:
Kyllä sinä voit tuolla voittaa. Treeniä vaan ja liikkeiden opettelua, että saat sopivan aggressiivisesti pelattua mutta ei liian ahnaasti. Voit katsoa myös jonkun videon loparista, jos tuntuu siltä. :)

Kakkosvaiheessa, kun se sylkee tulta niin sinulla on hyvät paikat rangaista. Heti alkuun voit juosta sen taakse esim.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassa summojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu :rofl: kehitänkö ukkelia viellä vai luovutanko? :cautious::lol:
Itellä kaatu kun levut 30, tosin maagilla. Sudet ehdottomasti käyttöön. Onko sulla npc apuna?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassa summojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu :rofl: kehitänkö ukkelia viellä vai luovutanko? :cautious::lol:
Minäki olin Godrickissa jumissa silloin alkupelissä kauon aikaa. Se on niitä pomoja joista kannattaa pysyä kaukana ku lähellä ollessa se alkaa hakkaamaan hankalasti väisteltävää sarjaa. Muistaakseni sitä kannatti lyödä pari kertaa vasta silloin ku se on ensin lyöny itse.

Nuo taiat taitaa olla turhia, vai osuuko ne ja tekee sen verran damagea että kannattaa? Jos luotat väistelytaitoihin niin kaks samantyyppistä asetta kouraan ja hyppy + L1 tekee paljon vahinkoa. Kierähdys + R1 saattaa olla myös käyttökelpoinen aseesta riippuen. Minä pelasin kilven kanssa mutta se Godricin holy weapon tekee ikävästi damagea vaikka sen torjuis.

Ootko levuttanu STR jotain asetta varten, tehoahan stasit tuo aseisiin minimaalisesti ja vasta loppupelistä aseiden skaalauksista alkaa olla hyötyä. Aseisiin saa tehoa sepän tykönä päivittämällä. Vigorin eli hp:n nosto on voittajan valinta vaikka se tuntuukin tylsältä. Äkkikuolemat katoaa kokonaan ja yleensäkin kuolee harvoin.
 
Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
9
Minäki olin Godrickissa jumissa silloin alkupelissä kauon aikaa. Se on niitä pomoja joista kannattaa pysyä kaukana ku lähellä ollessa se alkaa hakkaamaan hankalasti väisteltävää sarjaa. Muistaakseni sitä kannatti lyödä pari kertaa vasta silloin ku se on ensin lyöny itse.

Nuo taiat taitaa olla turhia, vai osuuko ne ja tekee sen verran damagea että kannattaa? Jos luotat väistelytaitoihin niin kaks samantyyppistä asetta kouraan ja hyppy + L1 tekee paljon vahinkoa. Kierähdys + R1 saattaa olla myös käyttökelpoinen aseesta riippuen. Minä pelasin kilven kanssa mutta se Godricin holy weapon tekee ikävästi damagea vaikka sen torjuis.

Ootko levuttanu STR jotain asetta varten, tehoahan stasit tuo aseisiin minimaalisesti ja vasta loppupelistä aseiden skaalauksista alkaa olla hyötyä. Aseisiin saa tehoa sepän tykönä päivittämällä. Vigorin eli hp:n nosto on voittajan valinta vaikka se tuntuukin tylsältä. Äkkikuolemat katoaa kokonaan ja yleensäkin kuolee harvoin.
Meni hän se bossi läpi ku sai vähän kaveria
Minäki olin Godrickissa jumissa silloin alkupelissä kauon aikaa. Se on niitä pomoja joista kannattaa pysyä kaukana ku lähellä ollessa se alkaa hakkaamaan hankalasti väisteltävää sarjaa. Muistaakseni sitä kannatti lyödä pari kertaa vasta silloin ku se on ensin lyöny itse.

Nuo taiat taitaa olla turhia, vai osuuko ne ja tekee sen verran damagea että kannattaa? Jos luotat väistelytaitoihin niin kaks samantyyppistä asetta kouraan ja hyppy + L1 tekee paljon vahinkoa. Kierähdys + R1 saattaa olla myös käyttökelpoinen aseesta riippuen. Minä pelasin kilven kanssa mutta se Godricin holy weapon tekee ikävästi damagea vaikka sen torjuis.

Ootko levuttanu STR jotain asetta varten, tehoahan stasit tuo aseisiin minimaalisesti ja vasta loppupelistä aseiden skaalauksista alkaa olla hyötyä. Aseisiin saa tehoa sepän tykönä päivittämällä. Vigorin eli hp:n nosto on voittajan valinta vaikka se tuntuukin tylsältä. Äkkikuolemat katoaa kokonaan ja yleensäkin kuolee harvoin.
Ei enää ongelmia :rofl: se menikin bossi läpi ku sai vähän kaveria auttamaan :):thumbsup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Terve, onko mitään mahdollisuutta voittaa tuota Godrick bossia? olen level 48, olen yrittänyt online tilassa summojen kans saada sen nurin mutta ei sitten millään kaadu :rofl: kehitänkö ukkelia viellä vai luovutanko? :cautious::lol:
Kaadoin Godrickin tänään. Oma ukko level 60 ja aseena Bloodhound's fang +4. Otin avuksi sen NPC soturinaisen ja Jellyfish summonin. Melko helposti tuo meni näillä seteillä vaikka huono olenkin näissä bosseissa, jotenka missään nimessä ei kannata luovuttaa.

Edit: Olitkin näemmä jo kerennyt lahdata Godrickin:thumbsup:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Huh, mikä paikka tuo lopuilla oleva H:lla alkava. Upea ja hirveä. :D

Ei ihan hetkessä mene. Olen siellä sisälaidalla.

Aiemmin ison FG:n voitin toisaalla.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
541
Huh, mikä paikka tuo lopuilla oleva H:lla alkava. Upea ja hirveä. :D

Ei ihan hetkessä mene. Olen siellä sisälaidalla.

Aiemmin ison FG:n voitin toisaalla.
Juu ei ole lempparipaikkoja pelissä, vielä vähempi se pomo mikä siellä lopussa odottaa :D
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 915
On kyllä turhan helppo NG+ tässä. Kahdelta istumalta vetässyt isolle FG:lle saakka. Olisikohan viitisen tuntia takana ja siinäkin paljon tutkimista. On tullut edelleen paljon löytämättömiä paikkoja mitä ei eka kerralla bongannut. :kippis:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
M on kyllä vaikea. Vähän olen jo jyvällä, mutta en voiton puolella. Menee jokunen tunti tässä kyllä. Vielä en ole niin taktiikasta perillä, mutta on hankalimpia souls-bosseja minulle.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Testasin vähän dualwield katanoita ja Margit kaatui lvl 15 Samurailla yhdellä +1 katanalla ja toisella 0 katanalla jossa Blood infusion.
 
Liittynyt
04.09.2021
Viestejä
42
Aloitin uuden pelin uudella hahmolla pelin läpäisyn jälkeen. Vaikeusastetta kohottaakseni en aio käyttää summoneita tai kilpeä ollenkaan. Koitan tällä kertaa str/faith buildia. Tarkoitus on pärjätä pelin alussa tree sentineliltä saadulla golden halberdilla ja sitten myöhemmin hankkia noita dragon incantationeita. Aloitus faith loitsut ovat melko hyödyttömiä näköjään, mutta ehkä myöhemmät spellit ovat sitten parempia. Sain jo tuon halberdin ja tarpeeksi statseja sen käyttöön, mutta nyt Margit ei suostu kaatumaan suosiolla. Ensimmäisellä läpäisykerralla päihitin Margitin summonien avulla ja nyt täytyisi oikeasti opetalla väistämään sen komboja :( No voitto tuntuu sitten paremmalta kun siinä onnistun. Vigori on aika alhainen kun olen joutunut laittamaan statsit kaikille muille alueille, joten sen korotus olisi seuraavana vuorossa.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
615
Aloitin uuden pelin uudella hahmolla pelin läpäisyn jälkeen. Vaikeusastetta kohottaakseni en aio käyttää summoneita tai kilpeä ollenkaan. Koitan tällä kertaa str/faith buildia. Tarkoitus on pärjätä pelin alussa tree sentineliltä saadulla golden halberdilla ja sitten myöhemmin hankkia noita dragon incantationeita. Aloitus faith loitsut ovat melko hyödyttömiä näköjään, mutta ehkä myöhemmät spellit ovat sitten parempia. Sain jo tuon halberdin ja tarpeeksi statseja sen käyttöön, mutta nyt Margit ei suostu kaatumaan suosiolla. Ensimmäisellä läpäisykerralla päihitin Margitin summonien avulla ja nyt täytyisi oikeasti opetalla väistämään sen komboja :( No voitto tuntuu sitten paremmalta kun siinä onnistun. Vigori on aika alhainen kun olen joutunut laittamaan statsit kaikille muille alueille, joten sen korotus olisi seuraavana vuorossa.
Miten ois bowi käyttöön jos ei kestä meleenä? Siitä aloituspaikan Hero's Gravesista saa Erdtree Greatbowin eli juurikin str/faith bowi mikäli tuhoaa sen chariotin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Yli sata tuntia peliä ja vieläki varmaan puolet penkomatta, on tää vaan valtava peli. Välillä ihan uupunut olo, piti tuossa pitää muutama päivä taukoaki. Tänää taas tutkinu pääkaupunkia, josta pari bossia tappanut ja puolet vielä ainaki tutkimatta. Vaihtelun vuoksi lähteny sinne korkeille vuorille kiikkumaan ja etenemään.

Mukava huomata, että vanhoja kunnon oikoreittejä löytyy avattavaksi ja useaan paikkaan maailmankartalla ja muuallakin on monesti jokin vaihtoehtoinenkin reitti. Paljon löytyy kaikkea mielenkiintosta tavaraa, vaikka ei käyttöön tulekaan. Leveleitä n. 100, jossa ajattelin pitääkin, ehkä maks 105, niin joutuu vähän miettimään buildia. Runeja vaan tulee niin paljon, että alkaa ostettavat loppua ja vituttaa metsästää näitä kauppiaita, kun ei muista kuka myy mitäkin ja kenet ostanu jo tyhjäksi.

Tuli sitten respecattua vahingossa kunnon juustobuildi, millä puottanu kaikki, kilpiä en ole käyttäny ollenkaan, joskus parryjä varten pitäny ja muuten rollia. Muuten 2h colossal aseita ja välillä värkänny noilla taioilla, mutta mukavampi se on hakata meleenä.

Mun mielestä tää on huomattavasti helpompi ja helposti lähestyttävämpi, ku muut sarjan pelit. Tässä voi hiipiä, käyttää noita spiritejä, juustottaa hevosen kanssa ja noita savepisteitä on maks kahden minuutin päässä ihan mistä vaan, kuhan vaan juoksee mobit ohi. Ei oo sellasta saman jankkaamisen turhautumista, ku 99% vihuista voi kiertää juoksemalla.

Ja mikä parasta, ikinä ei tiä, mitä tapahtuu seuraavaksi :):thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 915
Se on NG+ läpi vaihtoehtoisella "liekehtivällä" lopulla! Vajaa kymmenen tuntia meni kaiken kaikkiaan. :kippis:

Loppuvastus laittoi vähän vastaan, mutta muuten oli aika läpijuoksua. Jospa NG+2 olisi jo vähän haastavampi. :think:

IMG_20220320_002337.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
615
Yli sata tuntia peliä ja vieläki varmaan puolet penkomatta, on tää vaan valtava peli. Välillä ihan uupunut olo, piti tuossa pitää muutama päivä taukoaki. Tänää taas tutkinu pääkaupunkia, josta pari bossia tappanut ja puolet vielä ainaki tutkimatta. Vaihtelun vuoksi lähteny sinne korkeille vuorille kiikkumaan ja etenemään.

Mukava huomata, että vanhoja kunnon oikoreittejä löytyy avattavaksi ja useaan paikkaan maailmankartalla ja muuallakin on monesti jokin vaihtoehtoinenkin reitti. Paljon löytyy kaikkea mielenkiintosta tavaraa, vaikka ei käyttöön tulekaan. Leveleitä n. 100, jossa ajattelin pitääkin, ehkä maks 105, niin joutuu vähän miettimään buildia. Runeja vaan tulee niin paljon, että alkaa ostettavat loppua ja vituttaa metsästää näitä kauppiaita, kun ei muista kuka myy mitäkin ja kenet ostanu jo tyhjäksi.

Tuli sitten respecattua vahingossa kunnon juustobuildi, millä puottanu kaikki, kilpiä en ole käyttäny ollenkaan, joskus parryjä varten pitäny ja muuten rollia. Muuten 2h colossal aseita ja välillä värkänny noilla taioilla, mutta mukavampi se on hakata meleenä.

Mun mielestä tää on huomattavasti helpompi ja helposti lähestyttävämpi, ku muut sarjan pelit. Tässä voi hiipiä, käyttää noita spiritejä, juustottaa hevosen kanssa ja noita savepisteitä on maks kahden minuutin päässä ihan mistä vaan, kuhan vaan juoksee mobit ohi. Ei oo sellasta saman jankkaamisen turhautumista, ku 99% vihuista voi kiertää juoksemalla.

Ja mikä parasta, ikinä ei tiä, mitä tapahtuu seuraavaksi :):thumbsup:
Lieköhän kauppiaiden taposta mitään haittaa? Jos listii kauppiaan niin siltä saa sen bell bearing. Paljon helpompaa kun kaikki myytävä roska on saman npc alla siellä roundtable holdissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Lieköhän kauppiaiden taposta mitään haittaa? Jos listii kauppiaan niin siltä saa sen bell bearing. Paljon helpompaa kun kaikki myytävä roska on saman npc alla siellä roundtable holdissa.
Pittää sitten ennen ng+ tappaa kaikki mahollinen ja mahoton ihan mielenkiinnon vuoksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Juokset siinä alussa heti siihen toiseen turvapaikkaan pitemmällä, odotat että chariot lähtee ylöspäin, juokset seuraavaan ja tiputtaudut siitä alas olevalle käytävälle. Juokset sinne sillalle ja siinä sillalla näät kuinka alas reunalle pystyy tiputtautua. Meet sinne ja sitä kautta saa hyvän aloitustalismanin jolla ei myöhemmin oo mitään käyttöä. (+hp, stamina ja equip load).
Ei oikein nyt etene. :D Eli kun tiputtaduin alas sinne "Oikealla olevalle käytävälle" niin alaspäinkö siellä jatketaan juoksemista? EN kyllä meinaa millään ehtiä sitä chariotia karkuun eikä siellä oiekin näy enää mitään suojapaikkaakaan. Eli onko suunta oikea eli alaspäin?

Onkohan tää vähän liian haastava mulle? :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei oikein nyt etene. :D Eli kun tiputtaduin alas sinne "Oikealla olevalle käytävälle" niin alaspäinkö siellä jatketaan juoksemista? EN kyllä meinaa millään ehtiä sitä chariotia karkuun eikä siellä oiekin näy enää mitään suojapaikkaakaan. Eli onko suunta oikea eli alaspäin?

Onkohan tää vähän liian haastava mulle? :D
Se on ihan paska mesta, älä mene :D

Ei ole helppo millään tasolla koska ne vankkurit tappaa hipaisusta ja pitää tehdä nopeasti päätöksiä. Taso toki auttaa siihen, ettei kuole niihin väijyssä oleviin henkiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 164
Joo, noi vankkuripaikat oli sellasia, ettei itelläkään hermot riittäny. Youtubesta vaan vinkkiä, miten siellä edetään, että pääsee luolan loppupomon kimppuun.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
41
Se on ihan paska mesta, älä mene :D

Ei ole helppo millään tasolla koska ne vankkurit tappaa hipaisusta ja pitää tehdä nopeasti päätöksiä. Taso toki auttaa siihen, ettei kuole niihin väijyssä oleviin henkiin.
Tuossa pääsi jostain kohdasta tiputtautumaan reunalta alas tasolle ja sieltä vielä toisen kerran alaspäin.

Tuli pidemmällä pelissä vastaan toinen samantyyppinen "hauta" jossa sama charriot ja tiputuksen sijaan onkin laavaa. Jäi kokeilamatta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Ei oikein nyt etene. :D Eli kun tiputtaduin alas sinne "Oikealla olevalle käytävälle" niin alaspäinkö siellä jatketaan juoksemista? EN kyllä meinaa millään ehtiä sitä chariotia karkuun eikä siellä oiekin näy enää mitään suojapaikkaakaan. Eli onko suunta oikea eli alaspäin?

Onkohan tää vähän liian haastava mulle? :D
Joo alas. Joutuu jokusen kerran yrittämään ihan ajatuksella, että kuolema voi tulla kunhan hoksaa minne sitten seuraavalla kerralla.

Ei mitään huippupaikkoja. Jos tympii kuolemalla etsiä oikeat kohdat niin tsekkaa videota reitistä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Lorekyssäri jos tää jollekin olisi avautunut:

Mustekalan näköinen ctulhu-raato on siis Godwyn. Miksi niitä on kaksi? Ja miksi kalahirviö, Godwyn esitetään kuitenkin ihmisen näköisenä muuten
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 935
Summoneista täällä jauhettu ja vaikka toki saa pelata niin kuin itse haluaa, niin hieman alkoi ärsyttää, kun kaveri pelaa peliä läpi ja hehkuttaa että kaikki bossit on tosi helppoja ja putoaa ekalla yrittämällä. Sitten kuitenkin selvisi että aina ottaa mimic tear +10 summonin jokaiseen bossiin suoraan.

Omasta mielestä nuo monet +10 summonit, erityisesti mimic tau Oleg, ovat kyllä niin älyttömän OP että vesittävät koko pelin. Jos summonit pysyisivät sellaisina kuin alkupelissä, että häiritsevät vähän Bossia ja kuolevat ennen taistelun puoliväliä niin olisi ok, mutta tuolla Olegillakin tuntuu olevan tyyliin 10.000hp ja lyö törkeän lujaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Joo, kyllä bossin vaikeuden voi arvioida kunnolla vasta yksinpeluulla. Muuten kaikessaan jokainen pelaa pelinsä kuten haluaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vai olisko kuitenkin niin, että peli on juuri niin vaikea kuin sen tekijä siitä on halunnut tehdä? Sitten voi itse löytää keinoja juustottaa bosseja jostain sumun läpi tai pelata ilman summoneita, leveleitä, taikoja tai aseita jos peliin suunnitellut jutut "vesittää pelin".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
943
Summoneista täällä jauhettu ja vaikka toki saa pelata niin kuin itse haluaa, niin hieman alkoi ärsyttää, kun kaveri pelaa peliä läpi ja hehkuttaa että kaikki bossit on tosi helppoja ja putoaa ekalla yrittämällä. Sitten kuitenkin selvisi että aina ottaa mimic tear +10 summonin jokaiseen bossiin suoraan.

Omasta mielestä nuo monet +10 summonit, erityisesti mimic tau Oleg, ovat kyllä niin älyttömän OP että vesittävät koko pelin. Jos summonit pysyisivät sellaisina kuin alkupelissä, että häiritsevät vähän Bossia ja kuolevat ennen taistelun puoliväliä niin olisi ok, mutta tuolla Olegillakin tuntuu olevan tyyliin 10.000hp ja lyö törkeän lujaa.
Njoo ei voi kyllä sanoa että pelissä on yhtään haastavaa bossia jos käytössä on +25 ase ja +10 spirit, ja joku OP ash vielä (Hoarfrost Stomp onneksi jo nerffattiin). Loppua kohden pelaajan voimataso kasvaa niin paljon nopeammin kuin sisällön että peli vaan helpottuu vaikka bossit ovat teknisesti haastavampia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 287
Lieköhän kauppiaiden taposta mitään haittaa? Jos listii kauppiaan niin siltä saa sen bell bearing. Paljon helpompaa kun kaikki myytävä roska on saman npc alla siellä roundtable holdissa.
Jos niiltä on jo ne tarvittavat ostanu niin eikö tuo tappaminenkin ole aika turhaa
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Toivottavasti kukaan ei tästä loukkaannu mutta tuli kyllä itsekin vetäistyä Capital yhdellä kuolemalla (lähes spoilaamatta) ja se oli siihen viimeiseen bossiin kun ensimmäisellä kertaa cutscenen kanssa se spawnaa niin lähelle, että sai OHKO-kombon suoraan sisään. Ja tietenkin summonoin bosseihin koska se on maagilla ainoa järkevä tapa toimia. Pari kertaa hirveä tuuri mutta muuten vaan todella varovaisesti vedin koska rune arc päällä enkä halunnut tuhlata.

ps. Jos ei jaksa haaskata manaansa ja vedellä kilpiritareita orbital laser cannonilla niin se glintstone spiraali toimii ihan kohtuullisesti ja staggeroi samalla niin etteivät tule ihan suoraan iholle.

Jatkuvasti vaan vahvistuu fiilis, että STR-buildi on tässä pelissä heikko lenkki. Aseet saa skaalattua taikomiseen sopivallakin statsilla ja kun se ase ei paina tonnia, saa panssaria päälle kunnolla paljon pienemmällä panostuksella enduranceen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
156
Mitä tämä täällä paljon puhuttu juustottaminen oikein tarkoittaa? Tarkoittaako se jotain pelin bugeista hyötymistä tms?

Itse pelannut nyt about 80 tuntia ja on kyllä paras peli mitä tullut pelattua. Aiemmin pelannut Demons Souls, Dark Souls ja Dark Souls III. Pelaan, kuten kaikki nämä pelit, melee hahmolla. Miekka ja kilpi. Strenght ja dexiä nostanut nyt 30 molemmat. Lisäksi staminaa ja healthin määrää nostavia kykyja nostanut myös. Muihin ei koskettu.

En oikein koskaan pelaa millään taikojilla tms. Tosin tässä tajusin about 40h kohdalla, että pystyy summonoimaan noita apureita. Noiden käyttö poikkeaa mun normaalista pelityylistä. Ihan piristävää kyllä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä tämä täällä paljon puhuttu juustottaminen oikein tarkoittaa? Tarkoittaako se jotain pelin bugeista hyötymistä tms?
Pelin bugeista, tekoälyn ongelmista, vihollisten liikkumisrajoitteista jne.

Tosin määritelmää vaikeuttaa esim se, että moni mosa lyö läpi seinistä ja muusta. Silloin lienee olettamus, että itse voi tehdä samaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 624
Viestejä
4 287 692
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom