Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
456
Hyvä, että lisäsivät löydetyt NPC:t karttaan. Ei ole Quest-logi, mutta edes jotain pitämään pelaajaa kartalla siitä että missä mennään.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Sinne meni Determination ja Royal knights's resolve castereille. Uudeksi Ash of War spell damage buffiskilliksi käy vissiin ainakin Golden Vow, jonka toki saa myös incantation spellinä mutta ilmeisesti Sacred Order myös vaikuttaa spell damageen. Kumpikaan ei yhtä vahva kuin Determination.

Toivottavasti jotkut incantation spellit sai myös buffia? Ei näy patchnoteissa. :tdown:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Ei liene viimeinen pätsi liittyen tasapainotuksiin. :)

Hyviä juttuja minusta. Kaikkia en ole käyttänyt pätsiin liittyen niin en osaa arvioida jokaista. Aina näissä jokin kuitenkin on niin ettei miellytä, mutta eipä ne kaikki voi.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Noissa nerffeissä on aina se ongelma, että jos nyt päätetään yksinpelissä joku ase tai summoni heikentää merkittävästi niin olisi kiva jos ne kivet tai kukat saisi irti niistä.
Toisaalta, nerffiä näihin super-OP juttuihin ei ollut vaikea ennustaa. Summonit, jotka pystyy soolomaan pomoja ja aseskillit, jotka tekee pomoista vitsejä.

Tosin, bloody slashin hyvyydestä en oo kuullut itse ainakaan mitään, joten en tiiä oliko se tarpeellinen vai ei. Kummastuttaa kyllä, ettei noita hyviä spellejä nerffattu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Moonveilistä...

Hahmolla siis minimistatsit että tuota voi käyttää paitsi INT 70. Olin Black Blade Catacombissa ja ekalla yrityksellä summonoitu D ei osannut assassiinin pomosumun läpi ja hämilläni otin yksin pataan. Toisella yrityksellä ajattelin, että muutenkin mieluummin otan oman Mimic Tearin mukaan ja hämmennyinkin pahasti kun katakombin sivubossiin ei spirittiä saanutkaan summonoida. Siinä vaiheessa olin ottanut pataan jo 2/3 parannuspullostani verran ja health palkki puolessa välissä. Muutamat kivet olin saanut viskattua. Vaihdoin evvk-asenteella katanaan ja löin kahden kevyen sarjan ja otin lisää pataan. Viimeisilläni vedin läpällä hyppy ja R2-lyönti ja seuraus "Mitä vittua, se kuoli?!? :D")
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Smithing stoneja saa nyt edullisemmin ja helpommin. Hyvä juttu pelin alkua ajatellen jos useampaa asetta mielii.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 411
84h meni läpipeluun (josta 25h 50lvl hahmo joka meni corrupted save) lopulta oli 150lvl ja acheista liki 70% tehty. Ei löytänyt enään tutkimista ja oikeastaan kaksi aluetta jäi laajemmin tutkimatta. Kaiken kaikkiaan 8/5 peli tuokin pelitunnit tuli lähes kahteen viikkoon enemmän mitä töissä tuli oltua. Ehkä vähän enemmän olisi dialogiaa kaivannut. Vielä niin pauloissa niin aloitin uudella hahmolla vielä ja palaan tuohon läpi pelattuun jossain kohtaa. Mikäli alottaa journey 2 niin häviääkö aivan kaikki paitsi kamat ja leveli?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
150
Oon vissiin tottunut liian hyviin patchnoteihin muissa peleissä, kun nyt jää ihan arvoitukseksi onko nuo buffit/nerffit kuinka suuria. : D
Bloody slashia käytin itse magella backuppina, jos pomot olivat liian kestäviä taioille. Nyt pitää keksiä jotain muuta, jos tuo nerffi tekee skillistä turhan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tunnen kyllä aitoa surua ja myötätuntoa niiden puolesta, jotka kokevat pelin muuttuneen nyt kasuaalipeliksi kun NPC:tkin näkyvät kartalla. Itsehän olen lähinnä ilahtunut koska nyt:

-Tiedän edes noiden hahmojen nimet :D

(ei hajuakaan, mistä ne sherlokoitiin aiemmin)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Tunnen kyllä aitoa surua ja myötätuntoa niiden puolesta, jotka kokevat pelin muuttuneen nyt kasuaalipeliksi kun NPC:tkin näkyvät kartalla. Itsehän olen lähinnä ilahtunut koska nyt:

-Tiedän edes noiden hahmojen nimet :D

(ei hajuakaan, mistä ne sherlokoitiin aiemmin)
Nimet kyllä ihan jees kieltämättä. :D
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Joo kyllä nimet kelpaa mulleki. :D Tulee annettua kyllä isoja asioita anteeksi ku peli on muuten niin hyvä... Tais ne nimet silti lukea vasemmassa yläkulmassa ku niille juttelee, mutta eihän niitä muista ku koittaa vain miettiä kryptistä viestiä jonka se sanoo.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Todella mukava lista tasapainotuksia ja uudistuksia. Ehkä vähän ihmetyttää, että Moonveiliin ei koskettu, koska se on niin kova ase, että maagille useimmat taiat käyvät turhiksi sen myötä
Moonveilia kyllä nerffattiin. Tekee vähemmän poise damagea sekä isompi cooldown L2+R2:ssa. Noissa patch noteissahan ei lue kaikkia uudistuksia, niin kuin vika kappale sanoo:
  • Other enemy and weapon balance changes
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Saa nähdä onko Greatswordiin koskettu ollenkaan. Se on ollut käytössä yli 50h (löysin sen Godfreyn jälkeen) ja olen tykästynyt siihen kovasti, vaikka se onkin niin hidas ettei sitä edes haluttaisi käyttää ensikokeilulla. Normaali L2 tuntuu olevan ainoa turha ja jos se ois semmonen vertikaalinen lyönti niin tuo ois aivan huippu ase. Hidashan se on kun on colossal sword -luokan ase mutta kyykystä tehtävä pisto on nopea ja cooldownia ei oikeastaan edes ole. Se toimii hyvin nopeasiin vastuksiin kun osuukin niin kauas.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Murkwater Catacombsista eli eli varmaan pelin ensimmäisestä Catacombsista pätsin myötä pomo tiputti uuden spirit summonin: Banished Knight Engvall 100 FP ja joku ritari polearmin kanssa.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Plussana se et nää questit ei oo missään vaiheessa ns kokonaan missattavissa, vaan ne voi tehä vaikka siinäkin vaiheessa kun vika bossi on käyty kylmäämässä.

Toki sit ne alueet on aika helvetin helppoja vaan.
Tää ei kyllä taida pitää paikkaansa. Ainakin mä oon ymmärtänyt että siinä vaiheessa kun Maliketh on tapettu niin ei voi mitään jäljelle jääneitä NPC sivuquesteja enää suorittaa. NG+ toki asia erikseen.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
748
Paininu itseni kanssa, että ostaako vaiko ei... mitä näissä peleissä olen inhonnut on toi, että jantterit ponnahtaa aina henkiin, kun tallennat pelin, joten joudut ne perushemmot tappamaan joka kerta, ennen kuin pääset sinne Bossille asti ja sitten se ilo alkaakin. Sitten koitetaan väistellä ahtaissa tiloissa megakokoista bossia, joka vetää sut sileeksi yhdellä iskulla.... rinse and repeat. Mulla vaan pää ei kestä noin puuduttavaa menoa.

Oisko tässä vähän eri kuitenkin, kun kaikki alueet ei ole niin klaustrofobisia (osa näköjään on).... en tiä, järki sanoo älä vaan, mutta toisaalta kiinnostais... saman raivon ja puutumisen yhdistelmä sais kyllä ilmaseksikin päälle jos asentais taas Niohit kehiin. :rage: :btooth:
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
368
Paininu itseni kanssa, että ostaako vaiko ei... mitä näissä peleissä olen inhonnut on toi, että jantterit ponnahtaa aina henkiin, kun tallennat pelin, joten joudut ne perushemmot tappamaan joka kerta, ennen kuin pääset sinne Bossille asti ja sitten se ilo alkaakin. Sitten koitetaan väistellä ahtaissa tiloissa megakokoista bossia, joka vetää sut sileeksi yhdellä iskulla.... rinse and repeat. Mulla vaan pää ei kestä noin puuduttavaa menoa.

Oisko tässä vähän eri kuitenkin, kun kaikki alueet ei ole niin klaustrofobisia (osa näköjään on).... en tiä, järki sanoo älä vaan, mutta toisaalta kiinnostais... saman raivon ja puutumisen yhdistelmä sais kyllä ilmaseksikin päälle jos asentais taas Niohit kehiin. :rage: :btooth:
Mun kokemus on kyllä enemmän sellainen, että ekalla kerralla mättää jokasta vastaantulevaa vihua turpaan, toisella kerralla juoksee jokasen vihun ohi siihen pisteeseen mihin kuoli ja jatkaa taas siitä eteenpäin.
Checkpointeja/graceja on kuitenkin tässä suurimmaksi osaksi sopivilla paikoilla, sitten on nää state of marikat usein suoraan bossin ovella ettei tarvii juosta yhtään.

Siis joo valitettavasti tässäkin muutamassa dungeonissa (nämä on vapaaehtoisia, tosin) joutuu juosta bossille koko mesta läpi joka kerta. Nuo on onneksi lyhyitä, mutta silti rasittavaa.

Ja itekin todella vihaan noita kerrostalon kokosia bosseja missä kuitenkin melee-buildilla pitää olla sen perskarvoissa kiinni ja karvojen värähtelyistä päätellä, milloin painaa dodgea.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
16
Tää ei kyllä taida pitää paikkaansa. Ainakin mä oon ymmärtänyt että siinä vaiheessa kun Maliketh on tapettu niin ei voi mitään jäljelle jääneitä NPC sivuquesteja enää suorittaa. NG+ toki asia erikseen.
Joitain NPC questeja voi tehdä myös jälkikäteen. Itse tein esim Millicentin ja Sorceress Sellenin tehtävät pelin läpäisyn jälkeen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Käyttis olis kyllä ansainnut jo pienen päivityksen. Pari asiaa, jotka ärsyttää:

-Nappaat vahingossa väärää nappulaa niin sankari jää hamuilemaan tyhjää eikä ota komentoja vastaan vähään aikaan. Etenkin perseestä kun on incantation catalyst vasemmassa kädessä ja sorcery catalyst oikeassa ja pitäisi heitellä taiat käden mukaan
-Tavaraluokkia on neljä: Arkussa olevat, kannossa olevat, equip sloteissa olevat ja kädessä olevat. Näistä kaksi viimeistä vievät kantokapasiteettia mutta kannossa olevat eivät. Itse kun esimerkiksi käytän lähinää healing incantationia chip damagen parantamiseen (ei kai kukaan noita taistelussa käytä kun ovat niin hitaita?) niin perkeleellinen vaiva aina vaihtaa kamat käteen jos ei halua, että vain taistelun ulkopuolella käytettävät kamat nostavat encumberancea

Pientä QoL-päivitystä olisi voinut harrastaa. Taistelun ulkopuolella luulisi riittävän, että tavarat ja taiat löytyy jos niitä kuitenkin voi vaivannäöllä käyttää...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Tää ei kyllä taida pitää paikkaansa. Ainakin mä oon ymmärtänyt että siinä vaiheessa kun Maliketh on tapettu niin ei voi mitään jäljelle jääneitä NPC sivuquesteja enää suorittaa. NG+ toki asia erikseen.
Tavallaan pitää ja tavallaan ei, kaikki sivuquestit joiden takana on lisäsisältöä on suoritettavissa edelleen, eli
Ranni ja Fia

Ja ainakin kourallinen noita muitakin. Mut joo, ois pitäny varmaan tarkentaa.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Murkwater Catacombsista eli eli varmaan pelin ensimmäisestä Catacombsista pätsin myötä pomo tiputti uuden spirit summonin: Banished Knight Engvall 100 FP ja joku ritari polearmin kanssa.
Juu, ennen tippu battle hammer. Oliko tuo ase jotenkin OP tai jotain, jos se kerran poistettiin tuolta? Ja siirrettiinkö se johonkin eri paikkaan dropiksi vai pitääkö se tästä eteenpäin farmata, jos haluaisi sitä edes käyttää?
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Clawmark seal myös fiksattu ja skaalautuu Strenghtillä taioille.

Juu, ennen tippu battle hammer. Oliko tuo ase jotenkin OP tai jotain, jos se kerran poistettiin tuolta? Ja siirrettiinkö se johonkin eri paikkaan dropiksi vai pitääkö se tästä eteenpäin farmata, jos haluaisi sitä edes käyttää?
Tippuu käsittääkseni myöhemmin niiltä gladiaattorihemmoilta.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
615
Käyttis olis kyllä ansainnut jo pienen päivityksen. Pari asiaa, jotka ärsyttää:

-Nappaat vahingossa väärää nappulaa niin sankari jää hamuilemaan tyhjää eikä ota komentoja vastaan vähään aikaan. Etenkin perseestä kun on incantation catalyst vasemmassa kädessä ja sorcery catalyst oikeassa ja pitäisi heitellä taiat käden mukaan
-Tavaraluokkia on neljä: Arkussa olevat, kannossa olevat, equip sloteissa olevat ja kädessä olevat. Näistä kaksi viimeistä vievät kantokapasiteettia mutta kannossa olevat eivät. Itse kun esimerkiksi käytän lähinää healing incantationia chip damagen parantamiseen (ei kai kukaan noita taistelussa käytä kun ovat niin hitaita?) niin perkeleellinen vaiva aina vaihtaa kamat käteen jos ei halua, että vain taistelun ulkopuolella käytettävät kamat nostavat encumberancea

Pientä QoL-päivitystä olisi voinut harrastaa. Taistelun ulkopuolella luulisi riittävän, että tavarat ja taiat löytyy jos niitä kuitenkin voi vaivannäöllä käyttää...
Nuo sealit joita vaaditaan incantation käyttöön ei kyllä paina mitään. Tai ainakaan se dragon seal ei paina mitään jota itse käytän, joten samapa tuo olla aina kädessä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
-Tavaraluokkia on neljä: Arkussa olevat, kannossa olevat, equip sloteissa olevat ja kädessä olevat. Näistä kaksi viimeistä vievät kantokapasiteettia mutta kannossa olevat eivät. Itse kun esimerkiksi käytän lähinää healing incantationia chip damagen parantamiseen (ei kai kukaan noita taistelussa käytä kun ovat niin hitaita?) niin perkeleellinen vaiva aina vaihtaa kamat käteen jos ei halua, että vain taistelun ulkopuolella käytettävät kamat nostavat encumberancea
Tuo on kyllä vähän ärsyttävää, että kaikki equip sloteissa olevat tavarat syö equip loadia, vaikkeivat olisi kädessä. Täytyy kuitenkin olla kiitollinen, että painosysteemi ei ole yhtä rasittava kuin Demon's Soulssissa aikoinaan. Siinä oli jokaisella esineellä oma painonsa. Mukaan otettavien jousen nuolten määräkin piti miettiä tarkkaan, kun niilläkin oli oma kappalekohtainen painonsa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 736
Minkä takia tyyppi ei osaa kiivetä? Enkä nyt kaipaa mitään assassins creed tyylistä spidermania, mutta olisihan se kiva välillä tarttua ylempään kalliotasanteeseen ja kammeta itsensä ylös.
Liittyykö jotenkin genreen? "souls-laki"? Kuolin eilen bugiin, kun tyyppi jäi jumiin puun ja kallion väliin. Yritin hypätä ylemmälle kalliolle. :D
Toki hepalla pääsee korkeammalle.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
32
On kyllä liian helppo tuo ng+. Todella tylsää oli 1shottaa jokainen bossi ja mobi. Taidan aloittaa ihan uuden hahmon seuraavalla kerralla, sensijaan että jatkaisin ng++. Alkaakohan peli vasta ng+7 tienoilla skaalaantumaan haastavaksi
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuo on kyllä vähän ärsyttävää, että kaikki equip sloteissa olevat tavarat syö equip loadia, vaikkeivat olisi kädessä. Täytyy kuitenkin olla kiitollinen, että painosysteemi ei ole yhtä rasittava kuin Demon's Soulssissa aikoinaan. Siinä oli jokaisella esineellä oma painonsa. Mukaan otettavien jousen nuolten määräkin piti miettiä tarkkaan, kun niilläkin oli oma kappalekohtainen painonsa.
Oli kyllä ihan toimiva systeemi kun se säädetään sopivaksi se limitti. Demon'siin verrattuna tässä pääsee vieläpä nuotiolle vähän väliä.

Tekisi mieli käyttää Dark Moon Greatswordia vähän useammin mutta kun ei sitä voi pitää equip slotissa ellei sitä sitten aio käyttää jatkuvasti kun sillä on painoa vartalopanssarin verran :tdown:

Homma toimisi paremmin jos panssarin määrän voisi speksata painavimman aseen mukaan.

On kyllä liian helppo tuo ng+. Todella tylsää oli 1shottaa jokainen bossi ja mobi.
Perus soulssia.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
452
Minkä takia tyyppi ei osaa kiivetä? Enkä nyt kaipaa mitään assassins creed tyylistä spidermania, mutta olisihan se kiva välillä tarttua ylempään kalliotasanteeseen ja kammeta itsensä ylös.
Liittyykö jotenkin genreen? "souls-laki"? Kuolin eilen bugiin, kun tyyppi jäi jumiin puun ja kallion väliin. Yritin hypätä ylemmälle kalliolle. :D
Toki hepalla pääsee korkeammalle.
Jo hyppiminen on pyhäinhäväistys. Soulsseissa kuuluu jäädä jumiin 10cm korkeaan kynnykseen, joten älä vaan ala mitään kiipeämistä toivomaan :giggle:
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
On kyllä liian helppo tuo ng+. Todella tylsää oli 1shottaa jokainen bossi ja mobi. Taidan aloittaa ihan uuden hahmon seuraavalla kerralla, sensijaan että jatkaisin ng++. Alkaakohan peli vasta ng+7 tienoilla skaalaantumaan haastavaksi
140 tunnin jälkeen samat fiilikset. Olen pelannut kaikessa rauhassa, tutkinut joka nurkan, jne. ja nyt ukko on niin kova ettei tutkimusmatkailu kiinnosta enää helppouden takia ja tuskin muistan niitä alkuaikoja kun peli tuntui vaikealta ja kiinnostavalta. Eilen pelasin vain tunnin kun alkoi kyllästyttämään.

Pitää seuraavaksi jatkaa taas pääjuonta ja toivoa että siellä tulee vastaan vielä joku "seinä", pomot kuulemma tulee ainakin olemaan hankalia.

5/5 peli kaikesta huolimatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 164
Täällä kellossa reilu 80h, loppupomot kaatui 70h kohdilla. Sen jälkeen nuohonnut väliin jääneitä luolastoja ja tehnyt pari npc-questiä. Kuolo korjaa edelleen vaikeammissa paikoissa herkästi, kun vihut lyö niin lujaa, mutta kyllähän se oman huolimattomuuden piikkiin yleensä menee. Enpä tiedä, onko tämän jälkeen ihan äkkiä intoa toiselle kierrokselle. Ehkä kokeilen jotain respecciä jonkin aikaa, kun samalla buildillä nyt mennyt pitkään.

Millicentin npc-questi oli taas sellainen, ettei olisi ilman wikiä toivoakaan. NPC hyppii paikasta toiseen kertomatta vinkkejä, mihin on matkalla ja välissä pitää löytää täysin pääreitiltä sivussa olevan linnan sivussa olevasta huoneesta esine, joka toimittaa hänelle. Lisäksi pitää pätkiä yksi piilotettu bossi, jonka jälkeen sitten ilmaantuu lähistölle summon-merkit. Loistava quest design!
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
77
Onko noissa outdoor bosseissa joku aikaraja? Pikkusen ärssää, kun tota Tree Sentineliä tahkonnut ja just ku olin saamassa sen kaadettua ni se vaan despawnas. Ja en siis juossut mihinkään hevonkukkelin kauas, siinä sen partiointireitin varressa taisteltiin.
Ja kamera kyllä hämmästyttää, miten näinkin monen pelin jälkeen se voi olla ajoittain vieläkin niin hanurista.
Ja tuo ajoittainen nykiminen yhdistettynä pieneen input lagiin on kyllä tuskaa. Grafiikka kun tässä ei ole mikään päätähuimaava kuitenkaan niin luulisi, että toimisi nykimättä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
140 tunnin jälkeen samat fiilikset. Olen pelannut kaikessa rauhassa, tutkinut joka nurkan, jne. ja nyt ukko on niin kova ettei tutkimusmatkailu kiinnosta enää helppouden takia ja tuskin muistan niitä alkuaikoja kun peli tuntui vaikealta ja kiinnostavalta. Eilen pelasin vain tunnin kun alkoi kyllästyttämään.

Pitää seuraavaksi jatkaa taas pääjuonta ja toivoa että siellä tulee vastaan vielä joku "seinä", pomot kuulemma tulee ainakin olemaan hankalia.
Itellä sama. Toista kertaa tuskin jaksan joten koluan nyt kaikki mestat jotka yhtään kiinnostaa ja yritän saattaa questit maaliin.

Ps. Olipa taas Sellenin questi kasa haisevaa fromia. Etenkin kun ne paikat oli kauan ennen kolunnut läpi niin ei todellakaan tullut sattumalta käytyä "exhaustaa dialogia" siellä sun täällä "travel away and back" ja sama uudestaan. Wikillä mentiin :tdown:
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
541
Vaikka tämä siis on suosikkipelejä ikinä niin selkeä haista paska pelaajille (siis niille joka yrittää ilman wikiä vetää) on nuo että pitää 3 kertaa jutella jonkun kanssa vaikka se toistaa joka kerta saman jutun takaisin tai mahdollisesti ei mitään ennenkuin alkaa jotain vastausta tulemaan. Vaikea kuvitella että kukaan koko pelimaailmaa tutkiessaan vahingossa toistaa loputtomiin NPC läppiä jos ne ei mihinkään näytä johtavan.
Historiaa löytyy meikältä siis jo Demons Souls ajoilta, jonka tilasin aikoinaan Kanadasta kun euroopasta peliä ei vielä sillon saanut joten ei ole mitään nyypän ininää tämä.
Samaten nuo että pitää kaikki jutut jutella loppuun vaikka ne tosiaan saattaa toistaa samat jutut pariin kertaan välissä ennenkuin quest etenee ovat ihan tarpeettomia ja hankaloittavia juttuja joita on vaikea mitenkään järkevästi perustella. Eli siis paras pelikään ei ole täydellinen :)

Varmaan sitten tulee ite lähettyä NG+ kun on saanut nuo kaikki max lvl ase upgradet käytettyä että saa sitten lisää kamaa max upattuna kehiin.
Vaikea kuvitella kyllä että tokalla kerralla enää jaksaisi vaikka just noita Hero luolia kärryineen toista kertaa vetää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Onko noissa outdoor bosseissa joku aikaraja? Pikkusen ärssää, kun tota Tree Sentineliä tahkonnut ja just ku olin saamassa sen kaadettua ni se vaan despawnas. Ja en siis juossut mihinkään hevonkukkelin kauas, siinä sen partiointireitin varressa taisteltiin.
Ja kamera kyllä hämmästyttää, miten näinkin monen pelin jälkeen se voi olla ajoittain vieläkin niin hanurista.
Ja tuo ajoittainen nykiminen yhdistettynä pieneen input lagiin on kyllä tuskaa. Grafiikka kun tässä ei ole mikään päätähuimaava kuitenkaan niin luulisi, että toimisi nykimättä.
Kuulostaa bugilta, jos bossin voimatkin palautui. Jotkut bossit spawnaa herkästi takaisin aloituspaikkaan tietyissä kohdissa, mutta tähän asti vihollisten voimat eivät ole palautuneet spawnaamisesta huolimatta. Eilen taistelin erästä Erdtree Avataria vastaan ja tämä spawnasi aina lähellä olevan luolan lähellä takaisin aloituspaikkaan. Ilmeisesti pelintekijöiden tarkoitus oli estää örvelön juustotus luolasta käsin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Itse alotin Level1 runia varten Margitin treenauksen +0 aseella. Sama on sillä vetää se, kun meni jo melkein. Helvetin mukava bossi tollein.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sellenin questi oli muutenkin ihan sitä itseään. Ymmärsinkö nyt oikein, mitä saavutin:

Sellen muuttui palloksi ja myi mulle yhden hyödyttömän taian lisää. Sain noidanmetsästäjän turhat kamat ja wikistä keksin että vielä kahden kuolleen velhon kamat, jotka ovat tuon tehtävän vaikeustason huomioiden täysin turhat nekin

Olin kyllä jo vähän haaveillut, ettei tarttisi enää käyttää twin sages kristallikruunua mutta 6 INT on kuitenkin 6 INT. Vanity slots FTW :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
717
Sellenin questi oli muutenkin ihan sitä itseään. Ymmärsinkö nyt oikein, mitä saavutin:

Sellen muuttui palloksi ja myi mulle yhden hyödyttömän taian lisää. Sain noidanmetsästäjän turhat kamat ja wikistä keksin että vielä kahden kuolleen velhon kamat, jotka ovat tuon tehtävän vaikeustason huomioiden täysin turhat nekin

Olin kyllä jo vähän haaveillut, ettei tarttisi enää käyttää twin sages kristallikruunua mutta 6 INT on kuitenkin 6 INT. Vanity slots FTW :thumbsup:
Ei ei, fashion over stats ;)
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Jaa, just tuli uusi 14MB päivitys eilisen v1.03 päivityksen kaveriksi. Ei löydy vaan tietoa edes virallisilta sivuilta mitä siinä on. Joku uutissivusto arveli että ois korjaus johonki "multiplayer question mark" bugiin johon en ole törmänny.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitään hyvää selitystä sille, että joskus mobit tiputtaa noin viisinkertaisen määrän riimuja? Joskus dragonbarrown kääpiöltä tipahtaa runsaan tonnin sijaan vajaat 6000 ja deeprootin istuvien liekinheitinten taposta saa 3000 sijasta 15000.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
452
Mitään hyvää selitystä sille, että joskus mobit tiputtaa noin viisinkertaisen määrän riimuja? Joskus dragonbarrown kääpiöltä tipahtaa runsaan tonnin sijaan vajaat 6000 ja deeprootin istuvien liekinheitinten taposta saa 3000 sijasta 15000.
Kiiluvasilmäiset vihut tekee niin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
717
Mitään hyvää selitystä sille, että joskus mobit tiputtaa noin viisinkertaisen määrän riimuja? Joskus dragonbarrown kääpiöltä tipahtaa runsaan tonnin sijaan vajaat 6000 ja deeprootin istuvien liekinheitinten taposta saa 3000 sijasta 15000.
Yöaikaan mobeilla voi olla palavat silmät ja tällöin niistä saa enemmän runeja.

”Edit”
Eikun yöaikaan voi sataa kultasia lehtiä jolloin saa rune boostin, tuo silmä juttu voi tapahtua milloin vain.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
368
Siis mikä logiikka on lisätä peliin näitä state of marika-patsaita, mitkä mahdollistavat sen että voi halutessaan spawnata siihen, sit noita ei kuitenkaan ole joka bossilla?

Menee hermo Commander Niall. Juokse kirkosta ulos, hyppää alas, vedä vivusta ja odota hissiä, mene hissiin, juokse portaat ylös, aloita bossi. Voisko se v*tun hissi edes olla valmiiksi alhaalla, kun sen ainoa tarkoitus on viedä ylös. Perkele.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
143
Siis mikä logiikka on lisätä peliin näitä state of marika-patsaita, mitkä mahdollistavat sen että voi halutessaan spawnata siihen, sit noita ei kuitenkaan ole joka bossilla?

Menee hermo Commander Niall. Juokse kirkosta ulos, hyppää alas, vedä vivusta ja odota hissiä, mene hissiin, juokse portaat ylös, aloita bossi. Voisko se v*tun hissi edes olla valmiiksi alhaalla, kun sen ainoa tarkoitus on viedä ylös. Perkele.
Sen hissin voi lähettää alas ennen bossin aloitusta
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
368
Sen hissin voi lähettää alas ennen bossin aloitusta
Kiitos vinkistä, eipä tullut mieleen :D Menihän se vihdoin läpi vaikka ei tuossa loppujenlopuksi mennytkään kuin ehkä vajaa 10 yritystä. Skeleton summonit häiriöiksi haamuille ja sitten vaan itse pomon kimppuun. Charged attack + Unsheathedilla sai aika usein posturen rikottua ja ilmasen critical hitin sisään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Saako noita smithing stoneja patchin jälkeen nyt jostain helpommalla? Sombereilla saa monta varustetta tasolle +9 suhteellisen aikaisin mutta tavallisten kamojen parantelu loppuu käytännössä siihen, että yhden saa johonkin tasolle 16-17 ja smithing stone [6] on liian rajallinen tekijä johonkin ihan endgameen saakka ilmeisesti.

Ja kun ne sombereita vaativat on kategorisesti parempia, ei peruskamalle ole mitään järkevää käyttöä... +9 on erikoisvaruste lähes tapissa kun +17 on peruskama vähän yli puolitien.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Saako noita smithing stoneja patchin jälkeen nyt jostain helpommalla?
Niitä ykkösiä ja kakkosia saa ostettua aloitusalueilta rajoitetusti, mutta ei tainnu tulla mitään muutosta mihinkään muihin.

Ja juu, jos on mahdollista, mieluummin käytän sombereita vaativaa asetta, koska niitä on paljon mukavampi hankkia.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 806
Pelaako kukaan tupla-veitsillä tai jonkin asetyypin dual wieldillä? Respec on tässä vaiheessa käytännössä ilmainen niin kävi mielessä vaihtaa pois colossal swordista & isosta kilvestä johonki toiseen ku on kertyny ajan myötä vaikka mitä jännää varastoon. Bloodloss veitset kiinnostelee ku niin siistin näköstä naputtaa L1:stä ja ukko huitoo miten sattuu, mutta onkohan sielä muita jänniä? Tähän mennessä olen tosiaan pelannut vain erittäin isoilla miekoilla ja luottanut siihen että kun saan yhden iskun läpi niin sen jälkeen menee kaikki muutki läpi.
EDIT: Ja hyvin on toiminut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 877
Pelaako kukaan tupla-veitsillä tai jonkin asetyypin dual wieldillä? Respec on tässä vaiheessa käytännössä ilmainen niin kävi mielessä vaihtaa pois colossal swordista & isosta kilvestä johonki toiseen ku on kertyny ajan myötä vaikka mitä jännää varastoon. Bloodloss veitset kiinnostelee ku niin siistin näköstä naputtaa L1:stä ja ukko huitoo miten sattuu, mutta onkohan sielä muita jänniä? Tähän mennessä olen tosiaan pelannut vain erittäin isoilla miekoilla ja luottanut siihen että kun saan yhden iskun läpi niin sen jälkeen menee kaikki muutki läpi.
Aloitin toisen hahmon kahdella eri daggerilla. L1 tosiaan melko villiä huitomista. :D Reduvia ja Scorpion's stinger. Scarlet rotia tekee toinen vielä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 621
Viestejä
4 287 672
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom