Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Kaljaa haettu ja pääkaupungista löysin ekan loparinkin. Onneksi oli pari ryyppyä alla, kun yllättäen tuli ja sain selätettyä. Vitsi mikä paikka!

Uskoakseni täällä on niin vapaaehtoista kuin pakollistakin reittiä.
 
Tähän level- ja vaikeusasteasiaan: Tässä(kin) pelissä tuntuu olevan hiuksenhieno raja siinä, milloin olet levuttanut (ja varustanut) pelin helpoksi. Tietyt tämän pelin bossit on siitä huolimatta melkoisia oman viinakaapin tyhjentäjiä statsejasi katsomatta, mutta sama ilmiö on tuttu muistakin peleistä kuin tästä.

Pelitunteja on ~40h ja menin uudestaan Margittiin haettuani Golden Scarabin ensin (oli muuten sangen perseestä grindata hahmo Scarab runia varten niin varhain mistä itse lähdin, meni useampi päivä pelatessa), vähän unohtaen koko kaverin kaiken muun seikkailun ohella. Lopulta tankkibuildini lvl +50 viipaloi Margitin muutamissa sekunneissa, alunperin kun parin yrittämisen seurauksena tuli todettua ettei mitään saumaa, taisin olla lvl ~20 silloin. Äkkiä näemmä 30 pykälää tuli kuin tyhjästä ja melkoisesti siivottua karttaa.

Elden Ringin kohdalla tuo hahmon raja ei ole onneksi niin suuri negatiivi, koska vastustajien vaikeudessa kontrasti on suuri, sekä paljon pystyy vaikuttamaan oman hahmonsa tasoon tilanteen sattuessa eteen. Mikään ei pakottanut minua nuuskimasta puolta karttaa pinseteillä ennen ekaa bossia, käyttää elderwikiä ja mapgenieta pelaamisen helpottamiseksi, mutta olen silti kiitollinen että peli tämän minulle mahdollisti, koska hauskaa on ollut koko rahan edestä!
 
Viimeksi muokattu:
Millä levulla painat? :)

242 näyttäs olevan, ekan pelikerran jälkeen jääny dungeonit ja minibossit kahlaamatta. Aattelin alottaa jonku uuden melee pvp hahmon.

Pieni kevennys tähän kun kaveri väitteli summoneista yks päivä.

A2DC5D3E-85E5-4270-9561-35416542C0AB.jpeg
 
Itse olen melko pelin lopussa juonen osalta ainakin luulisin. Kartta kokonaan avattu. Juuri äsken onnistuin kukistamaan Malenian, joka ilmeisesti on vaikein bossi pelissä. Tosin jouduin käyttämään mimic ashesia eikä se siltikään ollut helppoa. 77h tuntia pelattu ja leveli 110+ tosin melee buildini ei juurikaan parane enää leveleillä. Voisin koittaa respecata vaikka taikuriksi, mutta taidan mielummin aloittaa uuden pelin maagilla sitten tulevaisuudessa. Voisin myös koittaa pelata uudelleen ilman summoneita kun ne hiukan riistävät sitä onnistumisen tunnetta, jonka saa kun päihittää tosi hankalan pomon pelkällä taidolla.
 
Mites tässä respecataan? Aukeeko se myöhemmin jonnekin sinne mestaan minne teleportataan tms.? Sorry en uskalla googlettaa mitään tästä spoilerien pelossa. Tosin vasta Margitin kaatanut juonen osalta.

Lvl50 taitaa olla kohta taulussa ja str&dex edellä menty, mutta nyt tankannut myös int että sai Meteoriten käyttöön. Tarvii varmaan kohta päättää meniskö meleellä vai taioilla.
 
Mites tässä respecataan? Aukeeko se myöhemmin jonnekin sinne mestaan minne teleportataan tms.? Sorry en uskalla googlettaa mitään tästä spoilerien pelossa. Tosin vasta Margitin kaatanut juonen osalta.

Lvl50 taitaa olla kohta taulussa ja str&dex edellä menty, mutta nyt tankannut myös int että sai Meteoriten käyttöön. Tarvii varmaan kohta päättää meniskö meleellä vai taioilla.

Respeccaus aukeaa kun pelaa peliä hiukan eteenpäin
täytyy kukistaa magic academyn pääpomo
. Tosin sekin vaatii erikoismateriaaleja, joita löytyy eri paikoista.
 
Iso kaupunki läpi. Vielä koluttavaa silti siellä alempana.

Level 100 näköjään tuli ja noin 70h pelattu. Vaikuttaa siltä, että vielä on aika läjä peliä jäljellä. :)
 
Tuli käytyä sanomassa moikka kaikille lohhareille mitä en ollut vielä niittaillut nyt kun yli sata leveliä kehissä, aina kiva käydä niittaamassa vihuja jotka aiemmin lätki kunnolla pataan. Joka ainut meni ekalla yrittämällä eikä tehnyt ees tiukkaa, kivat massitkin tuli ja nyt onkin jo 125lvl taulussa.
Muuten ne pirun isot luolakarhut, onko ne kaikille yhtä ikäviä vai tuntuuko vaan? Ainakin osumaa kestävät niin pirusti, ikinä en ole niitten kans lähimatsia ottanut niin en tiedä menisikö meleellä nopeammin?

Basiliskit muuten edelleen vähiten suosikkivihuja, niin pirun agressiivisia ja one shottaa jos ei ole tarkkana, vieläkin vituttaa mitä ne teki DS1:ssä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ai helvetti ne mulkosilmäsammakot. Tässä ei ole maailmaa kaatanut, mutta Ds1 kokemattomana pelaajana, kun muutenkin itku silmässä pelasi siellä viemärissä niin niiden kirous kyllä huipensi kaiken. :D

Karhut on ärhäköitä. Yhden olen meleenä hoitanut alla pyörien.
 
Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...
 
Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...

Joo, tuo oli paha minullekin. Epäilemättä siihen taktiikkaa on, mutta pitää ensi kerralla alkaa hiomaan.

Minusta rollaamalla oli se kirkas nuoli kohtuu helppo väistää, kun pääsi jyvälle. Hevosella sitten ne toiset nuolet.

En tykännyt, mutta en arvioi lopullisesti vielä sitä ennen kuin treenaan kunnolla.
 
Mua alkaa enemmän ja enemmän ottaa päähän se, kuinka huonoilta noi kevyet aseet tuntuu pelata. Iso osa pomoista nyt menee käytännössä millä vaan (tosin osa pomoista on huomattavasti vaikeampia kevyellä aseella, esim. castle mornen pomo, verrattuna isompaan), mutta staggerin puute tekee sekä clearaamisesta että shieldihemmoja vastaan pelaamisesta niin turhauttavaa.

En yhtään ihmettele, miksi pienemmistä aseista on suosittuja käytännössä vain clawit bleedin takia ja muutamat älyttömän OP:n aseskillin omaavat.
 
Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...
Mä en alkuun tajunnu et tossa saa hepan mukaan, sit ku tajusin ni meni tokalla yrityksellä. Ne apurit pitää sen huomion samalla ku sä nuketat sopivan etäisyyden päästä.
 
Pelin virallinen paskabossi löydetty. Starskurge mikälie, tappanut nyt mut noin 37 kertaa OHKO. Ei mitään hajua miten tuossa olisi tarkoitus pysyä hengissä. Kavereita saa kourallisen mukaan mutta hyökkäykset on mahdottomia väistää. Ja tää nyt ei varmaan oo mikään "onko sulla mitään meleeasetta"-tapaus kun noin kerran päässyt "iholle" saakka...
Ilmeisesti radahn kyseessä.

Itse vaan summonasin ne apurit ja ratsastin hevosella ympäriinsä ja kävin summonaamassa ne uusiksi kun kuolivat, tulevat vähän eri paikkoihin mutta kyllä ne sieltä löytyy. Ne sitten sen Bossin aikalailla tappoivat ja itse vähän longbowilla ammuskelin
 
Muutama balanssia rikkova gameplay bugi löytyy pelistä.

Pahimpana ehkä Fire's deadly Sin joka on täysin selkeä bugi joka ottaa lisää tehoa aseen buffeista. Tuloksena saa tehtyä vaikka hahmon jolla aseessa death blight buffi joka voi tappaa muut hahmot pvp:ssä pelkästään juoksemalla lähelle ja pysymällä pari sekuntia vieressä ilman että tekee mitään. Kerran tuollainen tullut vastaan ja mitään et pysty tekemään. Tree sentinelin kilvellä voi myös ampua jatkuvaa nukea tuon kanssa joka myös täysin epäbalanssissa ja aika selkeä bugi.

Sitten on Determination Ash of War ja tuon parempi versio joka kuvauksen mukaan boostaa seuraavaa hyökkäystä. Se tosin toimii myös taioissa ja efekti ei pääty yhden taian jälkeen. Ei se kestä kuin 10 sek joka ei riitä kuin parin isomman taian taikomiseen mutta kaiken järjen mukaan jos se ensinnäkään pitäisi toimia taioissa joka ehkä vielä balanssissa mutta pitäisi kestää korkeintaan vaan se 1 taika. Otin omalle Faith hahmolle käyttöön kun on ehkä paras Ash of War castereille ja ei nyt kuitenkaan mikään kovin päätähuimaavan ylivoimainen.
 
Mä en alkuun tajunnu et tossa saa hepan mukaan, sit ku tajusin ni meni tokalla yrityksellä. Ne apurit pitää sen huomion samalla ku sä nuketat sopivan etäisyyden päästä.

Ainakin ne hakeutuvat nuolet on ihan mahdottomia väistää hevosilla. Ne tekee nopean mutkan jopa tuplahypyn perään.

Mua alkaa enemmän ja enemmän ottaa päähän se, kuinka huonoilta noi kevyet aseet tuntuu pelata. Iso osa pomoista nyt menee käytännössä millä vaan (tosin osa pomoista on huomattavasti vaikeampia kevyellä aseella, esim. castle mornen pomo, verrattuna isompaan), mutta staggerin puute tekee sekä clearaamisesta että shieldihemmoja vastaan pelaamisesta niin turhauttavaa.

En yhtään ihmettele, miksi pienemmistä aseista on suosittuja käytännössä vain clawit bleedin takia ja muutamat älyttömän OP:n aseskillin omaavat.

Tää koko peli on vähän "rikki" ja syytän avointa maailmaa. Se vie sielun "soulsista". Kaikenlaista pelannut ja tosiaan platinaan saakka kaikki soulsit ja bloodbornen aikoinaan mutta tän kohdalla tulee ekaa kertaa sellainen että mitenkäs tää seuraava pitäisi juustottaa. Peliä on vaikea tasapainottaa, etenkin eri pelityylien välillä kun mihin vaan voi tulla missä vaiheessa vaan. Omaksi pelitavaksi on jo muodostunut miettiä, että mihin pääsisi niin, ettei viholliset pääse iholle pelin enginen ansiosta. Vaikkapa ne kaksi jättikoiraa Redmane Castlen porttien sisäpuolella tai tupla abductoribossi. Johonkin vaan mistä juustottaa koko homma koska ns. reilu peli ei onnistu.

Maailma on kyllä hieno.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti radahn kyseessä.

Itse vaan summonasin ne apurit ja ratsastin hevosella ympäriinsä ja kävin summonaamassa ne uusiksi kun kuolivat, tulevat vähän eri paikkoihin mutta kyllä ne sieltä löytyy. Ne sitten sen Bossin aikalailla tappoivat ja itse vähän longbowilla ammuskelin
Perhana pitää itsekin kokeilla tätä taktiikkaa. Varmaan sen 20kertaa olen sillain että summoan kaverit ja lähden pieksämään sitä hengiltä. Silti se jossain välissä pääsee liian iholle ja henki pois. Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen kikka, vaikkakin hidas mutta pääsisi läpi tuon:tup:
 
Ainakin ne hakeutuvat nuolet on ihan mahdottomia väistää hevosilla. Ne tekee nopean mutkan jopa tuplahypyn perään.
Ne rojut siellä kentällä torjuu ne nuolet, toki tuhoutuu sit. Herätät ne tyypit messiin juosten ja rollaat aina jos et oo suojan takana ku nuolta tulee ja vasta sit otat hepan kun ne ukot on sen vieressä ja se lopettaa nuolien ampumisen.
 
Joo, tuo oli paha minullekin. Epäilemättä siihen taktiikkaa on, mutta pitää ensi kerralla alkaa hiomaan.

Minusta rollaamalla oli se kirkas nuoli kohtuu helppo väistää, kun pääsi jyvälle. Hevosella sitten ne toiset nuolet.

En tykännyt, mutta en arvioi lopullisesti vielä sitä ennen kuin treenaan kunnolla.

Onko tämä se bossi, mikä tulee sen jonkun jokialueen jälkeen, missä on niitä haamu jousimiehiä.
 
.
Ja se taas pilaa pelin kun seuraava staffi onkin juonen myötä vastaan tuleva ja viimeinen staffi mitä tarvitset joskus 60+ INT tasolla. Minkään muun fiksailu Meteoriten tasolle ei kannata kun menee nin järjettömästi materiaaleja. Ja ne INT 52 staffit on typerä kompromissi kumpikin, pieni etu valtavasta FP penaltystä. Eikä niitä sombereita riitä pitkään aikaan kuin yhteen aseeseen...

Itellä kaikki peruskivet menee kilpeen (Rennalaa ennen oleva ritari ja se no sill magic-kilveksi ashattuna). Kiva kun voi loitsuja vähän torjuakin.

Normaaleita kiviä mulla riittää kun moonveil käyttää somber kiviä. Käytin sellaista carian sorcery staffia +13 pitkään. Nyt käytössä se fullmoon sorcery staff +6. Pitäisi löytää lisää somber kiviä.. Periaatteessa voisin käyttää sitä lusat staffia mutta siinäkin fp penalty. Hyvä sauva kyl sen fp potion kanssa jos haluaa juustottaa bossit azurin avulla mutten sitä laseria niin usein kuitenkaan käytä, lähinnä ehkä copy paste bosseihin jotka on jo niin nähty.. Esim tree spiritejä vastaan en jaksa enää taistella.

Eikä nuo full moon sorceryt oikeesti varmaan wörthejä ole mutta näyttävät hienolta. Lisäksi dark moon laskee vihun magic negationia 30%:lla.
 
Aika pahasti välillä dropaa fps, oliko tähän jotain kikkoja mitä vois koitta? Muita kun säätämällä asetuksia alas.
 
godrick.gif
Uhh Godrick kaatui toisella yrittämällä. Greatshield melkoinen easy mode, mutta se ei ole pelaamisen iloa kylläkään poistanut.
 
godrick.gif


Uhh Godrick kaatui toisella yrittämällä. Greatshield melkoinen easy mode, mutta se ei ole pelaamisen iloa kylläkään poistanut.

Onhan tuosta Greatshieldistä oma hintansa kun tuo giffin shieldi taitaa painaa 17.5 yksikköä eli aika varmasti on +size rollausta sitten ja 36 STR requirement. Mutta hieno käyttää useassa tilanteessa.

Tekisi mieli kokeilla tuollaista että juuri tuo giffin Greatshieldi ja sitten kaikki Barricade Ash of Warit ja Faithin shield buff taiat kylkeen.
 
Onhan tuosta Greatshieldistä oma hintansa kun tuo giffin shieldi taitaa painaa 17.5 yksikköä eli aika varmasti on +size rollausta sitten ja 36 STR requirement. Mutta hieno käyttää useassa tilanteessa.

Tekisi mieli kokeilla tuollaista että juuri tuo giffin Greatshieldi ja sitten kaikki Barricade Ash of Warit ja Faithin shield buff taiat kylkeen.

Tässä kohtaa mun pitää mainita että en ole metsästänyt yhtäkään asetta tai kilpeä erikseen itselleni, käytännössä kaikki geari tuohon toiseen bossiin asti on ollut sattumanvaraisia droppeja, joten mitenkään buildiani ei ole vielä hiottu.
 
Onhan tuosta Greatshieldistä oma hintansa kun tuo giffin shieldi taitaa painaa 17.5 yksikköä eli aika varmasti on +size rollausta sitten ja 36 STR requirement.

Toisaalta se ei haittaa. Loppupeleissä voi vetää vaikka alasti tai käyttää kevyitä vaatteita antamaan suojaa taikoja ja elementtejä vastaan, kun physical damage ei mee shieldin läpi ja staminadamaakaan ei tule yhtään ja rollia tarttee vain grab-liikkeisiin. Jos shieldibuildin vetää liian pitkälle, niin kyllä se on siellä melkein samalla tasolla kuin ylivoimaisimmat jutut pelissä.
 
Radahn oli kyllä paha, lähes mahdoton. :D Viimeistään se pomo tekee selväksi että pitää alkaa kasvattamaan healthia jos sen on laiminlyönyt. Jos se ei meinaa mennä parissa tunnissa niin siihen on myös "helppo" taktiikka.
Käytä lohikäärmetaika Rotten Breathea. Sen saa kirkosta joka on matkan varrella jos tulit Redmane Castleen hevosella. Vaatii Arcane 12, mutta mulla oli lakki joka lisäsi sitä paljon.

Taikaa ei tarvi käyttää ku kaksi kertaa, mutta se ei osu jos pomo raivoaa ympäriinsä. Ite en summonnu aluksi ketään ja pääsin hönkäsemään heti alussa ku pomo tähtäili vielä jousella. Toisen kerran tein sen heti kakkosvaiheen alussa ku pomo keräsi voimiaan.

Uhh Godrick kaatui toisella yrittämällä. Greatshield melkoinen easy mode, mutta se ei ole pelaamisen iloa kylläkään poistanut.
Jep iso kilpi (korkea Guard Boost) on hyödyllinen. Hauska ku olen lukenu wikistä taktiikoita joitain pomoja vastaan niin siellä puhutaan että "väistä tämä isku, et torjua" ja minä oon ihan rennosti torjunu ne kilvellä. :D Ne vaatii kyllä paljon STR eikä saa olla paljoa vaatetta päällä.

Luotan isoon miekkaan ja isoon kilpeen. Enää ei tule edes weapon buffeja taiottua, holy weapon joskus jos tulee vastaan luurankoja.
 
Joo, Radahnin myötä alkaa palaa käpy tähän ja pitää varmaan ottaa pieni tauko pelistä. Kävin tekemässä tyypilliset eli apinan raivolla grindasin 8 tasoa INT lisää, jotta sain sen scepterin 60 INT käyttöön kun oli "mukavasti" sombereitakin varastossa. Noh, +5 tasoisena se jää vielä selkeästi Meteorite staffista joten se siitä levelöinnistä :rolleyes:
 
Impaler's Catacombsista löytyi ikävä bugi. Tuolla on alkupäässä kohta jossa pystyy hyppäämään/tippumaan alas. Alhaalta ei kuitenkaan pääse mihinkään vaan kamera sekoaa ja henki lähtee kun osuu tiettyyn kohtaan. Tämä johti siihen että runet jäi sinne alas, eikä niitä kaiketi olisi voinut pelastaa kuin talismanilla jonka avulla runet saa pitää kuolleessaan. En viitsinyt tuhlata kun tuo menetetty runemäärä ei ollut mikään massiivinen, mutta otti tuokin menetys päähän.
 
Ai helvetti ne mulkosilmäsammakot. Tässä ei ole maailmaa kaatanut, mutta Ds1 kokemattomana pelaajana, kun muutenkin itku silmässä pelasi siellä viemärissä niin niiden kirous kyllä huipensi kaiken. :D

Karhut on ärhäköitä. Yhden olen meleenä hoitanut alla pyörien.
Varsinkin kun voisi luulla että ne isot karhut olisi hitaampia mutta ne liikkuu kuin rasvattu salama verrattuna vaikka niihin pienempiin
 
Malenia oli helkkarin paha ilman summonia,sai parituntia hieroa ja miettiä varusteita sekä ash of war combinaatiota. Kylmähermoisuudella ja barricade shieldillä kaatui lopulta.

Summonilla olisi kuollut kolmannella yrityksellä mutta tapatin itseni tarkoituksella.

Summonin käyttö on ristiriitainen itselle, sitä hyödyntäen pomot menee usein kohtuu vaivatta ja ilman on jonkinmoinen ylituunauksen maku riippuen bossista. Ajattelin lopun mennä ilman niitä kuitenkin.
 
Caulid koluttu solaa lukuun ottamatta ja leveleitä rapisi loppuajasta jatkuvalla syötöllä. Nyt lvl104 ilman ylimääräistä grindausta. Seuraavaksi vasta kahteen juonen ohjaamaan paikkaan pohjoisen suunnalla, saa nähdä olenko yli levelöity.

Isot karhut on kyllä pahoja kun niillä on niin paljon hp:tä. Ison kilven kanssa voi silti mennä turvallisesti iholle blokkinappi pohjassa eikä se voi mitään, tai no joku tarttumishyökkäys pitää väistää mutta muuten vain kävellään sen mukana ja lyödään silloin tällöin.
 
Sain viimein pelattua pelin läpi. 80 tuntia siihen meni. Ihan älyttömän laaja peli loppujen lopuksi. Aina vain lisää kartaa aukesi kun luuli jo päässeensä pelissä pitkälle. Melkein kaikki NPC questit tuli ohitettua kun en päässyt niissä eteenpäin ilman wikiä. Ainoastaan Rannin questlinen tein wikin avustukseella ja se oli tosiaan aika mukava lisä peliin. Varmaan loputtomasti pienempiä paikkoja ja itemeitä jäi kanssa löytämättä. Hyvin jäi siis seuraavalle pelikerralle tehtävää. Vaikeusaste on aika hyvin mielestäni tasapainotettu. Aina voi mennä jonnekin helpommalle alueelle keräämään runeja ja päivitysmateriaaleja jos ei pääse eteenpäin ja jos jokin pomo tuntuu mahdottomalta voi kutsua kaverin apuun. Kokeneemmat pelaajat voivat sitten vaikka pelata ilman summoneita tai vaikka vaatteitta jos tuntuu liian helpolta.

Joitain pikku valittamista voisi pelistä löytää kuten nuo sekavat questlinet, mutta kaikenkaikkiaan Elden Ring on hyvin lähellä 10/10 peliä minulle.
 
Täälläkin myös meni peli läpi. Aikaa kului steamin mittarin mukaan vähän alta 80h ja leveleitä tuli 151. Mitään grindiä en missään kohtaa tehnyt joten aika hyvin ilmeisesti tuli maailmaa koluttua, toki jäi sieltä sun täältä jotain luolia ja yksi vapaaehtoinen pomo odottelee vielä noutajaansa. Peli oli juuri sitä mitä odotinkin, laaja maailma mitä tutkii mielellään ja messevät taistelut pitivät otteensa koko pelin läpi. Eli jos vähääkään vielä miettii pelin hommaamista niin täältä ainakin täysi suositus, et tule pettymään!
 
Mulla meni peli ensimmäisen tunnin jälkeen refundiin. Ilmeisesti oli vähän väärät odotukset pelistä. Harmillista.
 
Huh huh, voiton tunnetta jälleen tarjolla: Caria Manor koluttu pinseteillä ja vedetty maaliin, kuolemalla kerran (putosin vahingossa väistäessä), sekä ilman etukäteistietoja.

troll.gif


Vailla infoa etukäteen hieman tuskastuin Lorettan ilmestyessä, kun ei ollut buildillani enää summonia tarjolla, käytettyäni sen rappusten trollissa etukäteen. Tämä kuitenkin osoittautui voittavaksi taktiikaksi, koska hyvän kilven kanssa Loretta oli melko läpijuoksu.

loretta.gif
 


En tiedä oliko ollut jo täällä. Vahva spoiler varoitus pelin sisällöstä.
 
No tulipa se Radahn piestyä lopulta. Kun sai sen 7-9 summonia kentälle niin se oli kivien viskelyä vaille valmis parissa minuutissa. Ehti ottaa ekassa vaiheessa jo damagea niin, että oli enää kolmannes toisessa vaiheessa eikä juuri summoneitakaan ollut kuollut.
 
Mulla meni peli ensimmäisen tunnin jälkeen refundiin. Ilmeisesti oli vähän väärät odotukset pelistä. Harmillista.

Sinänsä ottamatta kantaa että oliko tämä sinulle oikea ratkaisu vai ei, mutta et tästä kyllä ihan parin tunnin aikana oikeaa kuvaa saa että mistä kysymys. Ei ole ihan yksi tai kaksi ihmistä jotka ovat ihastuneet ja "päässeet kärryille" vasta tuntien jälkeen.
 
Mites porukalla pyörii peli PC:llä? Itsellä kaatuilee jatkuvasti niin ei oikein saa juonesta kiinni.
 
Mites porukalla pyörii peli PC:llä? Itsellä kaatuilee jatkuvasti niin ei oikein saa juonesta kiinni.

Käyttäisin varovasti sanaa "täydellisesti", lukuunottamatta joitain huonommin optimoituja alueita, mutta mihin nykyjulkaisuissa on viime vuosina saanut tottua, ne ei tunnu missään. Peli ei ole kaatunut kertaakaan 50h pelaamisen aikana, huomioon ottaen että minulla on myöskin todella rankat ylikellotukset.

5900x + 3070 + 16gb
3440x1440
"Kaikki ultralla"

Anticheat pois
Flawless widescreenillä kaikki vivut päälle (ultrawide, 144fps, ym) ja konsoliraiskaukset pois.
Tuoreimmat nvidian ajurit.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
260 390
Viestejä
4 519 806
Jäsenet
74 619
Uusin jäsen
k(n)fidens

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom